306 •
Polski
SPIS TREŚCI
1. Opis urządzenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 307
1.1 Przeznaczenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 307
1.2 Opis działania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 307
1.3 Kwalifikacje użytkownika . . . . . . . . . . . . . . . . . 307
Administracja i obsługa sieci . . . . . . . . . . . 307
Tryb pomiarowy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 307
2. Informacje na temat bezpieczeństwa . . . . . . . . 308
2.1 Zasady bezpieczeństwa podane w instrukcji
obsługi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 308
2.2 Podstawowe zasady bezpieczeństwa . . . . . . . 308
Postępowanie z urządzeniem . . . . . . . . . . 308
Unikanie porażenia prądem elektrycznym . 309
Unikanie zranień i infekcji . . . . . . . . . . . . . . 309
Unikanie uszkodzeń urządzenia . . . . . . . . . 310
Postępowanie z wynikami pomiaru . . . . . . 311
Postępowanie z materiałami
opakowaniowymi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 311
3. Przegląd . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 312
3.1 Widok urządzenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 312
3.2 Elementy obsługowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 313
3.3 Symbole na wyświetlaczu . . . . . . . . . . . . . . . . 315
3.4 Struktura menu wyświetlacza wielofunkcyjnego . 316
3.5 Sygnały i komunikaty głosowe urządzenia . . . 317
3.6 Oznaczenia na tabliczce znamionowej . . . . . . 317
3.7 Oznaczenia na opakowaniu . . . . . . . . . . . . . . 319
4. Przygotowania do pracy... . . . . . . . . . . . . . . . . . 320
4.1 Zakres dostawy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 320
4.2 Montaż urządzenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 321
Montaż drugiego elementu kolumny . . . . . 321
Montaż wyświetlacza wielofunkcyjnego . . . 322
Montaż trzeciego elementu kolumny . . . . . 323
Montaż głowicy ultradźwiękowej . . . . . . . . 324
Ustawienie urządzenia . . . . . . . . . . . . . . . . 325
Skrócona instrukcja obsługi . . . . . . . . . . . . 327
Dezynfekowanie urządzenia . . . . . . . . . . . . 327
4.3 Przenoszenie urządzenia . . . . . . . . . . . . . . . . 327
4.4 Podłączanie urządzenia do sieci elektrycznej . 328
5. Obsługa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 329
5.1 Kalibracja pomiarów wzrostu . . . . . . . . . . . . . 329
5.2 Przeprowadzanie pomiarów . . . . . . . . . . . . . . 330
Włączanie urządzenia . . . . . . . . . . . . . . . . 330
Przeprowadzanie pomiaru . . . . . . . . . . . . . 330
Włączanie i wyłączanie blokady przycisków . 331
Ważenie niemowląt/małych dzieci (2 in 1) . 331
Zamrażanie wyniku pomiaru (HOLD) . . . . . 332
Wprowadzanie danych pacjenta (input) . . . 332
Wprowadzanie płci pacjenta (gender) . . . . 333
Obliczanie wskaźnika Body Mass Index (BMI) 333
Obliczanie wskaźnika Body Fat Rate (BFR) . . 334
Przekazywanie wyników pomiarów do
bezprzewodowego urządzenia odbiorczego . 334
Drukowanie wyników pomiaru . . . . . . . . . . 334
Automatyczne przełączanie zakresu ważenia 335
Wyłączanie urządzenia . . . . . . . . . . . . . . . 335
5.3 Nawigacja po menu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 335
5.4 Konfiguracja komunikatów głosowych (menu) . . 336
Wybieranie języka (LAng) . . . . . . . . . . . . . . 336
Ustawianie głośności (VOL) . . . . . . . . . . . . 336
Aktywacja/dezaktywacja komunikatów
głosowych informujących o wynikach
pomiarów (reSUL) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 337
Aktywacja/dezaktywacja komunikatu głosowego
„Take your printed ticket (Print)“
(Wyjmij wydruk) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 337
Aktywacja/dezaktywacja głosowych
instrukcji dla pacjenta (InStr) . . . . . . . . . . . 337
Konfiguracja sygnałów dźwiękowych . . . . . 337
5.5 Dalsze funkcje (menu) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 338
Automatyczne usuwanie wartości (ACLr) . . 339
Dezaktywacja funkcji pomiaru
ultradźwiękowego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 339
Przełączanie między wskaźnikami BMI
i BFR . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 339
Ustawianie podświetlenia
wyświetlacza (LCD) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 340
Trwały zapis wzrostu dodatkowego (ZEro) 340
Trwałe zapisywanie w pamięci ciężaru
dodatkowego (Pt) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 341
Włączenie funkcji Autohold (AHold) . . . . . . 342
Aktywacja/dezaktywacja sygnałów
dźwiękowych (BEEP) . . . . . . . . . . . . . . . . . 342
Ustawianie funkcji filtrowania (FIL) . . . . . . . 342
Zmiana jednostki masy ciała (Unit) . . . . . . . 343
Zmiana jednostki wzrostu (Unit) . . . . . . . . . 343
Przywracanie ustawień fabrycznych (RESET) 344
6. Sieć bezprzewodowa seca 360° wireless . . . . . 345
6.1 Wprowadzenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 345
Grupy urządzeń bezprzewodowych seca . 345
Kanały . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 345
Rozpoznawanie urządzeń . . . . . . . . . . . . . 346
6.2 Używanie stacji pomiarowej w grupie
urządzeń bezprzewodowych (menu) . . . . . . . 346
Definiowanie grupy urządzeń
bezprzewodowych (Lrn) . . . . . . . . . . . . . . 346
Włączanie funkcji automatycznego
przekazywania wyników (ASend) . . . . . . . . 347
Wł
ączenie/wyłączenie modułu
bezprzewodowego (System) . . . . . . . . . . . 347
Wybór opcji wydruku (APrt) . . . . . . . . . . . . 348
Ustawianie godziny (tIME) . . . . . . . . . . . . . 348
7. Preparacja higieniczna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 349
7.1 Czyszczenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 349
7.2 Dezynfekcja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 349
7.3 Sterylizacja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 350
8. Kontrola działania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 350
9. Co robić, gdy...? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 350
10. Konserwacja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 353
11. Dane techniczne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 354
11.1 Ogólne dane techniczne . . . . . . . . . . . . . . . . 354
11.2 Dane techniczne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 355
12. Części zamienne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 355
13. Akcesoria opcjonalne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 355
14. Utylizacja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 355
15. Gwarancja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 356
16. Deklaracja zgodności . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 356