2K LEGO 2K Drive Instrukcja obsługi

Kategoria
Pralko-suszarki
Typ
Instrukcja obsługi
Dział wsparcia produktowego:
http://suppo.2k.com
Uwaga: chociaż funkcje sieciowe LEGO® 2K DRIVE będą planowo
dostępne do 31 maja 2027 roku, zastrzegamy sobie prawo do modyfikowania
usług lub zaprzestania ich świadczenia bez uprzedniego powiadomienia.
Więcej informacji można znaleźć na stronie lego.2k.com/drive/status.
WAZNE OSTRZEZENIE ZDROWOTNE:
DRGAWKI WSKUTEK NADWRAZLIWOSCI NA
SWIATLO
Niewielki odsetek osób może doświadczać napadów drgawek na widok pewnych obrazów,
na przykład występujących w grach migających świateł i wzorów. Napady epilepsji
fotogennej mogą wystąpić podczas oglądania rozgwki nawet u osób, które nigdy
wcześniej nie doświadczyły drgawek ani nie chorowały na epilepsję. Objawy napadu to
między innymi zawroty głowy, zaburzenia widzenia, drżenie powiek lub mięśni twarzy,
niezamierzone ruchy lub drżenie ramion bądź nóg, uczucie oszołomienia, dezorientacja,
chwilowa utrata świadomości, utrata przytomności oraz drgawki mogące doprowadzić do
urazów wskutek upadku lub uderzenia w pobliski przedmiot.
W razie wystąpienia któregokolwiek z wymienionych objawów należy natychmiast
przeać grę i skonsultować się z lekarzem. Ponieważ prawdopodobieństwo wystąpienia
napadu jest wyższe u dzieci i nastolatków, rodzice powinni obseować je pod kątem
nadwrażliwości lub zapytać o jej występowanie. Ryzyko można zmniejszyć, zwiększając
odległość od ekranu, korzystając z mniejszego wyświetlacza, przebywając w dobrze
oświetlonym pomieszczeniu lub unikając grania w przypadku uczucia senności lub
zmęczenia. Jeżeli napady drgawek lub epilepsja występowały u Ciebie bądź członka Twojej
rodziny, przed rozpoczęciem g skonsultuj się z lekarzem.
. .
.,
,
-
3
4 STEROWANIE W GRZE
6 EKRAN GRY
7 FABULA
9 MINIGRY
10 WYSCIGI
11 GRAJ ZE WSZYSTKIMI
12 GRAJ ZE ZNAJOMYMI
13 SERIE PUCHAROWE
14 GARAZ
15 WZMOCNIENIA
17 OGRANICZONA GWARANCJA
I UMOWA LICENCYJNA
SPIS TRESCI
,
.
4
STEROWANIE W GRZE
DZIALANIE KLAWISZ
ZRESTARTUJ SZYBKIE WYDARZENIE R
OPUŚĆ SZYBKIE WYDARZENIE T
PAUZA ESC
MAPA M
STEROWANIE A / D
PRZYSPIESZENIE W
COFANIE/HAMULEC SHIFT / S
UŻYJ WZMOCNIENIA KÓŁKO MYSZY
WZMOCNIENIE DO TYŁU KÓŁKO MYSZY W DÓŁ
SZYBKI SKRĘT SPACJA
SKOK PRAWY PRZYCISK MYSZY
DOPALENIE LEWY PRZYCISK MYSZY
TRANSFORMACJA (OPCJA WŁĄCZONA) TAB
5
DZIALANIE KLAWISZ
ZMIANA KAMERY X
INTERAKCJA/ZATRĄB E
KAMERA ORBITUJĄCA/WIDOK W TYŁ KÓŁKO MYSZY + DOWOLNY KIERUNEK
KAMERA WSTECZNA CTRL
DRIFT W + SHIFT / S
SZYBKI TARAN DWUKROTNE KLIKNIĘCIE LEWYM
PRZYCISKIEM MYSZY
6
1
4
23
EKRAN GRY
1. Wskaźnik dopalenia: gdy przytrzymasz dopalenie, z pojazdu wysuną się olbrzymie turbiny,
które wystrzelą Cię do przodu, znacznie zwiększając Twoją prędkość. Dzięki temu będzie
Ci łatwiej wyprzedzać i wychodzić z trudnych zakrętów. Dopalenie regeneruje się w miarę
upływu czasu, ale możesz to przyspieszyć, uderzając w zniszczalne obiekty i wykonując
imponujące drifty.
2. Klockowy taran: w klasie wyścigowej A lub B gdy wskaźnik dopalenia się napełni, Klockowy
taran zostanie aktywowany podczas dopalania. Pozwoli Ci on przebić się przez zagradzające
drogę pojazdy niczym wielka niszczycielska kula.
3. Wzmocnienia: na każdym torze znajdziesz świecące kolekcjonerskie wzmocnienia ozdobione
charaktestycznymi kolorami i ikonami, które je reprezentują. Niektóre wzmocnienia mają
formę fioletowych znaków zapytania. Ich zawaość jest losowa. Wszystkie wzmocnienia
szybko się odnawiają i pojawiają się w tym samym miejscu.
4. Mapa Świata: podczas eksploracji świata natkniesz się na zadania, wyzwania, minig,
szybkie wydarzenia, wyścigi i areny wielkiego klocka, które będą oznaczane na mapie, aby
łatwiej Ci było je znaleźć. Za pomocą mapy możesz także szybko przemieszczać się pomiędzy
odktymi garażami w różnych regionach Klockolandii!
7
Tb fabularny LEGO 2K Drive to najlepszy sposób na poznawanie Klockolandii, umożliwia
przejście długiej drogi od początkującego kierowcy do sławnego mistrza. Grając solo lub
współpracując na podzielonym ekranie, będziesz walizować z szeregiem chazmatycznych
przeciwników, aby zdobyć pożądane Podniebne Trofeum. Rywale i ich niepowtarzalne pojazdy
przybierają różne formy i rozmia, a ich jedynym celem jest ściganie się o miano najszybszego.
Z każdym zwycięstwem będziesz piąć się po szczeblach karie, aby zmierzyć się z niesławnym
Cienia-Zem, któ naprawdę Cię nie lubi i to nie tylko dlatego, że jesteś nowicjuszem. Na
szczęście masz wielu przyjaciół, na któch możesz liczyć, takich jak słynny rajdowiec Wiktor
Wyścigowy i jego pomocny robot-asystent MONET, a wszystko, co robisz, odblokowuje więcej
możliwości w Klockolandii i przybliża Cię do udziału w Grand Prix Podniebnego Pucharu.
W tbie fabularnym zamiast poziomów używane są klasy wyścigowe. Zaczynasz od klasy
C, a biorąc udział w kolejnych wyścigach i aktywnościach, zdobywasz doświadczenie
i przechodzisz do następnych klas – B, a później A. Wraz z każdą nową klasą wyścigową
zdobędziesz dostęp do większej ilości możliwości dopalenia. Oznacza to jednak także wzrost
presji ze strony wali.
FABULA
8
Poziom trudności w grze LEGO 2K Drive jest domyślnie skalowany, aby wyścigi były zawsze
ekscytujące bez względu na Twój poziom umiejętności, ale możesz też ręcznie wyłączyć funkcję
skalowania poziomu trudności.
Pokonując wali, będziesz zdobywać flagi z szachownicą, które posuwają fabułę do przodu
odblokowując nowe wyścigi i zapewniając dostęp do niezbadanych regionów z dodatkową
zawaością do okwania. Za ukończenie wyścigów i innych aktywności otrzymasz wiele nagród:
nowe pojazdy do kolekcji, nowe minifigurki, które mogą być Twoimi kierowcami, nowe ozdobniki
upiększające pojazdy, punkty doświadczenia (PD) umożliwiające zwiększenie poziomu klasy
wyścigowej oraz klockokredyty, za które możesz kupować pojazdy i części w Markecie Małpka.
Kolejnym ważnym elementem mierzącym postępy w grze są bonusy, które można odblokowywać
i dodawać do wyposażenia. Bonusy zapewniają pasywne, stale aktywne ulepszenia pojazdów,
takie jak zwiększenie maksymalnej prędkości, przyspieszenia czy zdrowia. W przypadku
wyższych klas wyścigowych można za ich pomocą tworzyć bardziej złożone kombinacje,
analizując wszystkie plusy i minusy.
Na każdy poziom klasy wyścigowej można dodać jeden bonus, czyli klasa wyścigowa A umożliwia
użycie maksymalnie trzech bonusów naraz. Oznacza to często konieczność podejmowania
trudnych decyzji dotyczących osiągów pojazdu! Na szczęście bonusy można łatwo wymieniać,
gdy akurat nie uczestniczysz w wyścigu.
Czasem wao jest wrócić do ukończonych już wyścigów i wydarzeń, aby spróbować poprawić
swój wynik i zdobyć dodatkowe nagrody. Szybkie wydarzenia są nagradzane trzema poziomami
medali ze złotem tylko dla najlepszych wyczynów, a wyścigi z walami mają nowe zwroty akcji na
różnych poziomach klas wyścigowych.
9
MINIGRY
Minig stanowią ciekawą odmianę podczas rozgwki w LEGO 2K Drive! Mają one własne
cele, które nie polegają tylko na przekroczeniu linii mety, a do ich zaliczenia nie wystarczy tylko
szybka jazda.
Do wyboru są dwie kategorie minigier. W minigrach typu Obrona użyj swojego pojazdu jako
taranu, a wzmocnień jako wsparcia aylejskiego, żeby rozbijać fale maszerujących robotów,
zanim zniszczą twoje trzy generato. W minigrach typu Ratunek będziesz przedzierać się
przez grupy grasujących złoczyńców i zbierać wystraszonych mieszkańców, przewożąc ich
w bezpieczne miejsce i nie dając się pokonać.
10
Chcesz bez zwlekania wskoczyć do akcji? Skorzystaj z tbu Wyścigi, w któm możesz wybr
dowolny tor i od razu ruszyć z piskiem opon. Istnieją dwie odmiany tego tbu: Tor – tradycyjny
wyścig z podziałem na okrążenia, oraz Od punktu do punktu – trasa w jedną stronę prowadząca
przez wiele punktów kontrolnych, do któch musisz samodzielnie dotrzeć.
WYSCIGI
,
11
GRAJ ZE WSZYSTKIMI
Sprawdź, jak wypadniesz w starciu z kierowcami z całego świata, w tbie wieloosobowym
online Graj ze wszystkimi!
W tbie Graj ze wszystkimi kierowcy o podobnym poziomie umiejętności walizują w ramach
wydarzeń Seria pucharowa, Wyścig lub Minigra. W tbie online nie można komunikować
się z innymi graczami – co gwarantuje bezpieczną i przyjazną atmosferę. Jedynymi formami
ekspresji są tu umiejętna jazda i wybór pojazdu.
12
GRAJ ZE ZNAJOMYMI
Największą przygodą w tbie Graj ze znajomymi jest Współdzielony świat, w któm
maksymalnie sześciu graczy online może jeździć po rozległych terenach Klockolandii – zarówno
podróżując w grupie, jak i rozdzielając się i podążając w różnych kierunkach. W przeciwieństwie
do tbu fabularnego, w tbie Współdzielony świat nie można odblokowywać nowych
obszarów, ale można przemierzać wszystkie obsza już odblokowane w tbie fabularnym.
W tbie Graj ze znajomymi również możesz (wraz ze swoją grupą) ścigać się bezpośrednio
w Seriach pucharowych lub Wyścigach. Poznawaj tajniki mapy u boku znajomych w tbie
Współdzielony świat lub sprawdź, kto jest najlepszym kierowcą w tbach Serie pucharowe
i Wyścigi!
13
SERIE PUCHAROWE
Przeżyj emocje godne Grand Prix w tbie Serie pucharowe, w któm będziesz ścigać się
po kolei na różnych torach. Po każdym wyścigu będziesz zdobywać punkty w zależności od
zajętego miejsca. Po zakończeniu wszystkich wyścigów kierowca, któ zdobędzie najwięcej
punktów, stanie na najwyższym stopniu podium!
Każdy biom Klockolandii ma swoją Serię pucharową, a na kierowców, którzy są gotowi na
największe wyzwanie, czeka walizacja o Podniebny Puchar.
14
Garaż to miejsce, w któm będziesz budować i modyfikować swoje pojazdy w grze LEGO
2K Drive. W każdej chwili możesz liczyć na pomoc Małpki Majki, najlepszego mechanika
w Klockolandii. Tu nie musisz się spieszyć – zadbaj o najdrobniejszy szczegół swoich dzieł.
Do garażu możesz dostać się z menu głównego, a w tbie fabularnym znajdziesz wiele garaży
rozsianych po całej mapie Klockolandii, które służą jako punkty szybkiej podróży!
GARAZ
.
15
WZMOCNIENIA
RAKIETA SAMONAPROWADZAJĄCA: pocisk typu „wystrzel i zapomnij”! Po
szybkim namierzeniu celu strzał spowoduje wysłanie pocisku naprowadzanego,
któ storpeduje pechowego kierowcę wziętego na celownik. Pamiętaj, że dobrze
wymierzony skok lub przeszkody, takie jak wzniesienia czy ostre zakręty, mogą
sprawić, że Rakieta samonaprowadzająca nie trafi w cel. Możesz to wykorzystać,
gdy znajdziesz się w zasięgu jej działania.
DUCH: nadprzyrodzone wzmocnienie nadające Ci tymczasowo widmową
formę, dzięki której możesz bezpiecznie przenikać przez przeszkody, innych
kierowców, wzmocnienia itd. Pozwala ono nawet przejechać przez trudny teren
bez utraty prędkości. Jeśli w tbie ducha Twój pojazd będzie się pokwać
z pojazdem przeciwnika, możesz wyłączyć efekt Ducha wcześniej, aby zadać mu
niespodziewane obrażenia. Buu!
OWOCOWY BLASTER: wzmocnienie umożliwiające wystrzelenie w przeciwników
chma tęczowych pocisków. Naładowane owocami wieżyczki automatycznie
namierzają pobliskich kierowców znajdujących się przed Twoim pojazdem,
zasypując ich serią wyśmienitych lecz niszczycielskich pocisków zadających
mnóstwo obrażeń.
IMPULS EM: najlepsze wzmocnienie do ataku i obrony. Użycie Impulsu EM
natychmiast tworzy chwilową tarczę wokół Twojego pojazdu i wysyła elektczną
falę uderzeniową, która na krótko wyłącza wzmocnienia i możliwość dopalenia
wszystkich kierowców w zasięgu. Wystrzelenie Impulsu EM w kluczowym
momencie może pomóc w zdobyciu pieszego miejsca, a zadawane przez niego
obrażenia obszarowe skutecznie niszczą duże grupy wrogów podczas minigier!
TELEPORT: to wzmocnienie może w mgnieniu oka odmienić los każdego wyścigu,
nawet jeśli zostaniesz daleko w tyle za resztą stawki. Po jego użyciu Twój pojazd
zostanie wystrzelony do przodu przez międzywymiarowy tunel, co pozwoli Ci
wrócić do akcji!
MINY: dzięki odpowiedniemu wyczuciu czasu i starannemu celowaniu to
wzmocnienie pozwala rozbijać pojazdy innych zawodników, oczyszczając Ci drogę
do zwycięstwa. Aktywacja powoduje wystrzelenie dwóch wybuchowych min
w prostej linii przed siebie lub za siebie, a wszystko, co znajdzie się na ich drodze,
otrzyma obrażenia od wybuchu. Możesz nawet zmienić położenie swoich min
wjeżdżając w nie bez obawy o detonację.
16
SIECIOWA PRZESZKODA: to wzmocnienie powoduje wystrzelenie pajęczego
pocisku, któ pokwa przednie szyby wali plastikową siecią i pajęczą
niespodzianką, zasłaniając im widok, spowalniając ich i zadając obrażenia! Jeśli
w momencie aktywacji tego wzmocnienia nikogo nie ma w pobliżu, spowoduje ono
umieszczenie na torze podstępnej pułapki, która pokje pajęczyną każdego, kto
przez nią przejedzie. Jeśli to Ciebie zaatakują obrzydliwe pająki, naciśnij szybko
przycisk skoku, aby je strząsnąć.
KWADRATOWE KOŁA: potężne wzmocnienie powodujące prawdziwy chaos na
torze! Po aktywacji z pojazdu Twojego przeciwnika magicznie wyrastają toporne
kwadratowe klocki, drastycznie zmniejszając jego prędkość, podczas gdy Ty
będziesz bez przeszkód pędzić przed siebie.
ZESTAWY ODRZUTOWE: te tymczasowe doczepiane akcesoria pozwalają
szybować niczym latawiec. Wypatruj kolumn unoszącego się powietrza, dzięki
któm ponownie wzbijesz się w niebo.
17
OGRANICZONA GWARANCJA IUMOWA LICENCYJNA
Niniejsza ograniczona gwarancja iumowa licencyjna (“Umowa”) może podlegać okresowej aktualizacji. Aktualna wersja jest dospna na stronie internetowej
www.taketwogames.com/eula (“Stronie”). Korzystanie zProgramu po zamieszczeniu zaktualizowanej wersji Umowy oznacza zaakceptowanie jego warunków.
“PROGRAM” OZNACZ A CAŁE OPROGRAMOWANIE, DOŁĄCZONE DO TEJ UMOWY ( WRAZ ZE ŚWIADCZONYMI USŁUGAMI), ATAKŻE INSTRUKCJE, OPAKOWANIE
ORAZ INNE PLIKI, MATERIAŁY ELEKTRONICZNE LUB UMIESZCZONE WSIECI, DOKUMENTACJĘ ORAZ KAŻDĄ IWSZYSTKIE KOPIE PROGRAMU IZWIĄZANYCH
ZNIM MATERIAŁÓW.
TEN PROGR AM NIE JEST SPRZEDAWANY, LECZ LICENCJONOWANY. OTWA RCIE, POBRANIE, Z AINSTALOWANIE, KOPIOWANIE LUB KORZYSTANIE ZPROGRAMU
(ORAZ WSZELKICH MATERIAŁÓW DOŁĄCZONYCH DO NIEGO) WJAKIKOLWIEK SPOSÓB OZNACZA, ŻE UŻYTKOWNIK ZGADZA SIĘ PRZESTRZEGAĆ NINIEJSZEJ
UMOWY ZFIRMĄ TAKE-TWO INTERACTIVE SOFTWARE, INC, JEJ ODDZIAŁAMI IFIRMAMI POWZANYMI (“LICENCJODAWCĄ”, “FIRMĄ” „NAMI”, „NASZYCH”
LUB „NAS”) ORAZ PRZESTRZEGAĆ POLITYKI PRYWATNOŚCI, OPUBLIKOWANEJ POD ADRESEM www.take2games.com/privacy IWARUNKÓW ŚWIADCZENIA
USŁUGI, OPUBLIKOWANYCH POD ADRESEM www.take2games.com/legal.
NINIEJSZA UMOWA, WDZIALE “WIĄŻĄCY ARBITRAŻ INDYWIDUALNY” ZAWIERA WIĄŻĄCE ZOBOWIĄZANIE SIĘ DO INDYWIDUALNEGO ARBITRAŻU IZRZECZENIE
SIĘ ZPRAWA DO POZWÓW ZBIOROWYCH. WPŁYWA ONO NA TWOJE PRAWA, ZGODNIE ZTĄ UMOWĄ, DO ROZWIĄZYWANIA WSZELKICH “SPOW” (JAK JE
ZDEFINIOWANO PONIŻEJ) POMDZY TOBĄ AFIRMĄ. WYMAGA ONO OD CIEBIE IFIRMY, DO ROZSTRZYGANIA SPOW WRAMACH WIĄŻĄCEGO ARBITRAŻU
IN DYW IDU AL NEGO, AN IE WS ĄDZI E. M ASZ P RAW O DO W YPO WIE DZENI A ZA PI SÓW WDZ IA LE “W IĄ Ż ĄCY A RBI TR AŻ I NDY WID UA LNY ”, TAK J AK TO O PIS ANO P ONI ŻE J.
PRZECZYTAJ NINIEJSZĄ UMOWĘ BARDZO UWAŻNIE. WRAZIE NIEWYRAŻENIA ZGODY NA PRZESTRZEGANIE WARUNKÓW NINIEJSZEJ UMOWY ZABRANIA SIĘ
OTWIERANIA, POBIERANIA, INSTALOWANIA, KOPIOWANIA ORAZ UŻYWANIA TEGO PROGRAMU.
ABY BYĆ STRONĄ NINIEJSZEJ UMOWY LICENCYJNEJ, MUSISZ BYĆ PEŁNOLETNI, ZGODNIE ZWIEKIEM PEŁNOLETNIOŚCI, OBOWIĄZUCYM WTWOIM KRAJU
ZAMIESZKANIA. JESTEŚ PRAWNIE IFINANSOWO ODPOWIEDZIALNY ZA WSZYSTKIE CZYNNCI ZWIĄZANE ZUŻYTKOWANIEM IDOSPEM DO NASZEGO
PROGRAMU, WŁĄCZNIE ZCZYNNOŚCIAMI KAŻDEGO, KTO ZYSKA DOSP DO TWOJEGO KONTA. POTWIERDZASZ, ŻE JESTEŚ PNOLETNI, ROZUMIESZ
IAKCEPTUJESZ ZAPISY NINIEJSZEJ UMOWY (WŁĄCZNIE ZZAPISAMI OROZSTRZYGA NIU SPORÓW). JEŚLI NIE JESTEŚ PEŁNOLETNI, TWÓJ RODZIC LUB OPIEKUN
PRAWNY MUSI WYRAZIĆ ZGODĘ NA AKCEPTACJĘ WARUNW UMOWY.
Zgodnie zwarunkami izasadami określonymi wniniejszej Umowie, Licencjodawca udziela użytkownikowi niewącznego, niezbywalnego, ograniczonego
ipo dlegają cego cof nięciu prawa ilicencji na uży tkowanie jednego egzemplar za Programu d o gry dla celów pr ywat nych, niekomercyjnych, na p ojedynczej platformie
do gier (np. komputerze, urządzeniu mobilnym lub konsoli do gier), zgodnie zintencją licencjodawcy, chyba że wdokumentacji Programu zostanie to określone
inaczej. Prawa nabyte przez użytkownika są zależne od przestrzegania tej Umowy. Licencja wynikaca ztej Umowy obowiązuje od dnia zainstalowania lub użycia
winny sposób Programu, akończy się zchwilą usunięcia Programu lub wygaśnięcia Umowy (szczegóły poniżej).
ytkownikowi zostaje udzielona licencja na Program, nie jest on Mu sprzedawany. Niniejszym Użytkownik potwierdza, że nie otrzymuje żadnych tytów ani praw
asności do tego Programu, aUmowy nie powinno się interpretować jako sprzedaży jakichkolwiek praw do Programu.
Licencjodawca zachowuje wszystkie prawa itytuły prawne odnosce się do Programu, obejmujące, lecz nie ograniczające się do wszystkich praw autorskich,
znaków towarowych, tajemnic handlowych, nazw handlowych, praw własności, patentów, tytułów, kodu komputerowego, efektów audiowizualnych, motywów,
postaci, nazw postaci, wątków, dialogów, miejsc, obrazów, efektów dźwiękowych, utworów muzycznych iautorskich praw osobistych. Program jest chroniony
przez prawo autorskie ihandlowe Stanów Zjednoczonych oraz inne mające zastosowania prawa iporozumienia ogólnoświatowe. Programu nie można kopiować,
powielać, zmieniać, modyfikować ani rozpowszechniać na żadnym nośniku, wcości lub części, bez uzyskania wcześniej pisemnej zgody Licencjodawcy.
Każda osoba, która będzie kopiować, powielać, rozpowszechniać całość lub część tego Programu wjakikolwiek sposób ina jakimkolwiek nniku, będzie winna
rozmyślnego pogwałcenia praw autorskich imoże podlegać sankcjom cywilnym lub karnym wUSA lub własnym kraju.
Informuje się, że ustawowe kary za każde pogwcenie praw autorskich wUSA wynoszą do 150 000 USD. Program zawiera określone licencjonowane materiały
ilicencjodawcy mogą dochodzić własnych praw wprzypadku jakiegokolwiek pogwcenia tej Umowy. Wszelkie prawa, kre wniniejszej Umowie nie zostały
nadane wwyrny sposób, są zastrzeżone przez Licencjodawcę, ewentualnie jego licencjobiorców.
WARUNKI LICENCJI
ytkownik zgadza się, że nie będzie:
• wykorzystywać Programu do celów komercyjnych;
• używać Programu wpołączeniu zumową zinnymi osobami wcelu postawienia pieniędzy lub innych wartciowych przedmiotów;
rozpowszechniać, dzier żawić, udziela ć licencji, sprzedawać, wypoż yczać , wymieniać na jakąkolwiek walutę lub win ny sposó b przenosić lub przydziela ć Progr amu
lub jego kopii, wtym, ale nie t ylko: wymieniać na wirtualne towar y lub wirtualną walutę (definicja poniżej) bez otrzymania wcześniejszej w yraźnej, pisemnej zgody
Licencjodawcy lub oile nie jest to zaznaczone wniniejszej Umowie;
• tworzyć kopii Programu lub jego części (innych niż tu wymienione);
• udostępniać kopii Programu wsieci do pobrania przez wielu użytkowników;
zwyjątkiem przypadków wyznaczonych przez Program lub tę Umowę, używać lub instalować Programu (lub udzielać na to zgody innym osobom) wsieci, do
ytku online lub na więcej niż jednym komputerze lub jednostce przeznaczonej do grania wtym samym czasie;
kopiować Programu na dysk twardy lub inne urządzenia pamięci masowej wcelu omincia wymogu uruchomienia Programu zzałączonego dysku CD lub DVD
(ograniczenie to nie dotyczy kopii całości lub części Programu wykonanych przez Program wczasie instalacji wcelu usprawnienia jego działania);
uż ywać l ub kopiować Pr ogramu wcent rach gier kompu terow ych lub jak imkolwiek inn ym miejscu ook reślonej l okalizacji, chyba ż e Licencjod awca zgod zi się podpis
osobną umowę licencyjną określacą wykorzystanie Programu wkonkretnej lokalizacji, która będzie uprawniać do użycia Programu wcelach komercyjnych;
• odtwarzać kodu źródłowego, dekompilować, deasemblować, tworzyć prac pochodnych lub winny sposób modykować Programu wcałci lub wczęści;
18
• usuwać lub modyfikować informacji oprawach własności, znaków lub etykiet zawartych na lub wProgramie;
• ograniczać lub przeszkadzać innym użytkownikom wużytkowaniu ikorzystaniu zjakichkolwiek funkcji sieciowych Programu;
oszukiwać (wtym, ale nie tylko, korzystać zexploitów ibłędów) iwykorzystywać nieautoryzowanych robotów, spiderów lub jakichkolwiek innych programów,
wzwiązku zfunkcjami sieciowymi Programu;
n arusza ć jakichkolw iek warunków, postanow ień, licencji lub kodeksó w zachowa ń wz wiązku zf unkcjami sieciowymi Pr ogramu; oraz tra nspor tować, eksp ortow
lub reekspor tować (bezpośrednio lub pośrednio) do jakiegokolwiek kraju, do którego w ysyłanie takiego Programu jes t zakazane przez prawo ekspor towe USA lub
towarzysce mu regulacje prawne isankcje ekonomiczne USA, lub winny sposób dokonywać naruszenia tego typu praw lub regulacji kraju, wktórym Program
został zakupiony. Wspomniane prawa mogą podlegać okresowym zmianom.
• Użytkownik zgadza się też nie dostarczać żadnych instrukcji ani wskazówek na powsze tematy żadnej osobie fizycznej ani podmiotowi.
DOS TĘP DO SPEC JALN YCH FUN KCJI ORA Z/L UB USŁUG, WŁĄCZNIE ZKOPIAMI CYF ROWY MI: Wcelu ak tywacji Programu, uzy skania dostępu do cy frow ych kopii
Programu lub uzyskania dostępu do pewnej zawar tości do odblokowania, do pobrania, sieciowej lub innej zawartości specjalnej lub us ług specjalnych (okrlanych
zbiorczo jako „Spe cjalne funkcje” ), może być konieczne pobranie Pr ogramu, realizacja unik atowego kodu lub numeru seryjnego, rejes tracja P rogramu, członkos two
wusłudze zewnętrznej i/lub conkostwo wusłudze Licencjodawcy (wtym akceptacja związanych ztym warunków izasad). Dosp do Specjalnych funkcji jest
ogranic zony do jedn ego kont a uży tkownik a (opisanego poni żej), pr zypis anego do jednego numeru seryjnego; do stęp do Specjalnych funkcji nie może być przeniesiony,
sprzedany, wydzierżawiony, licencjonowany, wynajmowany, wymieniany na walutę wirtualną lub ponownie zarejestrowany przez innego użytkownika, chyba że
podano inaczej. Postanowienia tego ustępu są nadrzędne względem pozostałych warunków niniejszej Umowy.
PRZEKAZANIE NAGRANEJ KOPII PROGRAMU: Użytkownik może jednak przekazać cy Program na nośniku fizycznym idołączoną do niego dokumentację na
ste innej osobie pod warunkiem, że nie zatrzyma żadnej kopii (wliczając wto kopie archiwalne ibezpieczeństwa) Programu, dączonej do niego dokumentacji,
ani żadnej jej części lub komponentu, aodbiorca zgodzi się przestrzegać warunków tej Umowy. Przekazanie licencji nagranej kopii programu może łączyć się
zpewnymi krokami, opisanymi wdokumentacji Programu. Użytkownik nie może przenosić, sprzedawać, dzieawić, licencjonować, wynajmować ani wymieniać
na walutę wirtualną żadnej waluty wirtualnej ani towarów wirtualnych, chyba że zapisano inaczej wniniejszej Umowie albo za pisemną zgodą Licencjodawcy.
Specjalne funkcje, ł ącznie zzawar tością do stępn ą jedynie p o wykor zystaniu jedno razowego kodu ser yjnego, nie mogą wżadnym wypadku zos tać przeka zane innej
osobie. Jli oryginalna kopia instalacyjna Programu zostanie usunięta lub jeśli użytkownik nie będzie miał dospu do pierwotnej kopii, Specjalne funkcje mo
przestać działać. Program jest przeznaczony tylko do użytku prywatnego. NIEZALEŻNIE OD POWYŻSZEGO UŻYTKOWNIK NIE ME PRZEKAZYWAĆ ŻADNYCH
PRZEDPREMIEROWYCH KOPII TEGO PROGRAMU.
ZABEZPIECZENIA TECHNICZNE: Program może zawierać środki kontroli dospu do niego, środki kontroli dospu do niektórych funkcji lub cści zawartci
lub zabezpieczające przed nieuprawnionym kopiowaniem lub mające zabezpieczać go przed przekroczeniem ograniczonych praw ilicencji nadanych przez
tę Umowę. Środki takie mogą dotyczyć zarządzania licencją, aktywacji produktu iinnych technologii bezpieczeństwa, zawartych wProgramie. Mogą one
monitorować użytkowanie, wtym, ale nie tylko, monitorować czas, datę, dosp iinne elementy, liczniki czy numery seryjne. Mogą też zostać zastosowane inne
środki bezpieczeństwa, mające zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi, użytkowaniu, kopiowaniu Programu lub dowolnej jego cści, wtym mające zapobiec
jakimkolwiek naruszeniom niniejszej Umowy. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do monitorowania użytkowania niniejszego Programu wkażdym momencie.
ytkownikowi nie wolno wywać na dzianie tego typu środków kontroli dostępu ani podejmować prób ich wyłączenia lub obejścia. Wączenie lub próba
modyfikacji technicznych środków ochrony może spowodować nieprawidłową pracę Programu. Jli Program umożliwia dostęp do Specjalnych funkcji, dostęp
do nich wdanym momencie może uzyskać tylko jedna kopia tego Programu. Uzyskanie dostępu do usług sieciowych imożliwości pobierania uaktualnień iłatek
do Programu może wymagać spełnienia dodatkowych warunków irejestracji. Dosp do usług sieciowych oraz pobierania uaktualnień iłatek może uzysk
tylko Program objęty ważną licencją. Licencjodawca może ogranicz, zawiesić lub anulować przyznaną Licencję oraz dostęp do Programu, wtym, ale nie tylko,
do wszelkich związanych znim usług iprodukw, informując otym z30-dniowym wyprzedzeniem lub bez poinformowania, jli pozostaje to poza rozdną
kontrolą firmy lub jeśli użytkownik naruszył jakiekolwiek zapisy umów dotyczących Oprogramowania, wtym tej Umowy, Polityki Prywatności Licencjodawcy i/
lub Warunków Świadczenia Usługi Licencjodawcy.
ZAWA RTOŚ Ć UTWO RZON A PRZE Z UŻY TKOWNIK A: Pr ogram może umo żliwiać uż ytkow nikowi tworzenie w łasn ego mater iału, wlicz ając wt o, lecz nie ograniczają c,
do map poziomów, scenariuszy, zrzutów ekranu, projektów samochodów, postaci, elementów lub filmów przedstawiających rozgrywkę. Wzamian za użytkowanie
Programu itylko wzakresie, wktórym wwyniku tego użytkowania powstanie materiał mogący być objęty prawem autorskim, użytkownik nadaje Licencjodawcy
wyłączne, wieczyste, niezbywalne, podlegające możliwci przeniesienia iudzielenia sublicencji prawo obowzujące na całym świecie oraz udziela licencji na
uż ytkowanie s twor zonego pr zez siebie mate riału wjakiko lwiek sposó b idla jak ichkolw iek celów wnawiązaniu do Programu izwią zanych znim dóbr ius ług, wliczają c
wto, lecz nie ograniczając prawo do powielania, kopiowania, przystosowywania, modyfikowania, odtwarzania, wyświetlania, publikowania, rozpowszechniania,
transmitowania lub komunikowania tego materiału publiczno ści, wjakikolwiek sposób, znany lub nieznany wtej chwili, oraz rozpowszechniania tego materiu bez
dalszego informowania otym, za darmo, przez cały okres ochrony praw własności intelektualnej ustalony przez stosowane prawo ikonwencje międzynarodowe.
Niniejszym użytkownik rezygnuje zwszelkich autorskich praw osobistych związanych zautorstwem, wydawaniem, opinią lub uprawnieniami wodniesieniu do
Licencjodawcy oraz użytkowaniem tego typu materiałów przez innych graczy wnawiązaniu do Programu izwiązanych znim dóbr iusług zgodnie ze stosowanymi
przepisami prawa. Ta nadana Licencjodawcy licencja oraz powyższe zrzeczenie się wszelkich mających zastosowanie autorskich praw osobistych obowiązu
nawet po wygaśnięciu lub zerwaniu tej Umowy.
ŁĄCZENIE ZINTERNETEM: Program może wymagać połączenia zInternetem wcelu uzyskania dospu do funkcji zwzanych zInternetem, autoryzacji Programu
lub wykonania innych działań.
KONTA UŻYTKOWNIKÓW: Aby użytkować Program lub jego funkcję lub aby okrlone funkcje Programu działały właściwie, może być wymagane posiadanie
iuży wanie wa żnego iakt ywn ego kont a uży tkownika wusł udze sieci owej, takiej j ak zewnę trzna p latforma g ier lub konto ws ieci spo łecznoś ciowej (“Ko nto zewn ętrzne”)
lub konta uLicencjodawcy lub podmiotu związanego zLicencjodawcą, tak jak to opisano wdokumentacji Programu. Jeśli Użytkownik nie posiada takiego konta,
niek tóre funkcje P rogramu mog ą nie działać lub pr zesta ć działać pr awidł owo, wca łoś ci lub części. Program może rów nież wymaga ć stworzenia konta u żyt kownika ,
unikatowego dla Programu wserwisie Licencjodawcy lub podmiotu zwzanego zLicencjodawcą (“Konto użytkownika”) wcelu uzyskania dospu do Programu
oraz jego funkcjonalnci Iopcji. Konto użytkownika może zostać przypisane do Konta zewtrznego. Użytkownik jest wcałości odpowiedzialny za użytkowanie
19
izachowanie bezpieczeństwa Kont użytkownika iKont zewnętrznych, kre użytkuje wzwiązku zdospem iużytkowaniem Programu.
WIRTUALNA WALUTA IWIRTUALNE TOWARY
Jeśli Program pozwala na nabywanie i/lub zarabianie wtrakcie gry licencji na użytkowanie Wirtualnej waluty iWirtualnych towarów, obowiązują następujące
dodatkowe zasady iwarunki.
WIR TUAL NA WALU TA IWIRT UALNE TOWA RY: Progr am może pozwalać U żyt kownikowi na (i ) uży wanie fikcyjnej wir tualnej waluty jako środka wymiany, wyłącznie
wProgrami e (“Wir tualna walu ta”) or az (ii) zys kiwanie dos tępu do ( wr amach ok reślonych, ograniczonych war unków uż ytkowani a) wirt ualnych towarów wProgrami e
(“Wirtualne towary”). Niezależnie od używanej terminologii, Wirtualna waluta iWirtualne towary oznaczają ograniczone prawo licencyjne, podlegające niniejszej
Umowie. Zgodnie zwarunkami ipostanowieniami tej umowy, Licencjodawca niniejszym przyznaje niewyłączne, niepodlegające przeniesieniu, niepodlegające
subli cencji, ograniczo ne prawo or az licen cję na uż ytkow anie Wir tualnej walu ty iWirtualnych t owarów, zdoby tych pr zez Uży tkownika do o sobistego, niekomercyjn ego
wykorzystania wtrakcie gry, wył ącznie wProgramie. Chyba, że prawo postanawia inaczej, Wirtualna waluta iWirtualne towary uzyskane przez Użytkownika są mu
licencjonowane, aUżytkownik niniejszym oświadcza, że nie zostaje mu przyznane ani przekazane żadne prawo własnci do Wirtualnej waluty lub Wirtualnych
towarów. Niniejsza Umowa nie może być odczytywana jako umowa sprzedy jakichkolwiek praw do Wirtualnej waluty czy Wirtualnych towarów.
Wirtualna waluta ani Wirtualne towary nie posiadają wartci wymienialnej na prawdziwą walutę inie mogą być zamiennikiem prawdziwej waluty. Użytkownik
prz yjmuje do wiadomoś ci izgadza się, że Licencjodawca może zmienić lub podjąć czynności, mające na celu zmianę postr zeganej wartości lub zmianę ceny zakupu
Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów wkażdym momencie, oile zezwala na to stosowne prawo. Wirtualna waluta iWirtualne towary nie powodują naliczania
opłat za nie wykorzystanie ich, oile tylko licencja przyznana niniejszym na Wirtualną walutę iWirtualne towary wygaśnie zgodnie zwarunkami ipostanowieniami
niniejszej Umow y oraz zapisami d okument acji dołą czonej do Programu, kiedy Licencjodawca przestanie dostarczać P rogram albo niniejsza Umowa zostanie winny
sposób zerwana. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do decydowania wedle własnego uznania, jakie opłaty pobiera za dostęp iużytkowanie Wirtualnej waluty
lub Wirtualnych towarów i/lub czy zechce udostępniać Wirtualną walutę lub Wirtualne towary bezatnie.
ZARABIANIE IKUPOWANIE WIRTUALNEJ WALUTY IWIRTUALNYCH TOWARÓW: Użytkownik może mieć możliwość zakupu Wirtualnej waluty lub zarobienia
Wirtualnej walut y uLicencjodawcy za ukończenie niektórych czynności lub zdobycie osiągnięć wProgramie. Przykładowo, Licencjodawca może przy znać Wirtualną
walu tę lub Wirt ualne towar y po zaliczeni u pewnej cz ynności wgrze, t akiej jak zdo bycie nowe go poziomu, w ykonani e zadania lub st worzenie z awart ości. P o otrz ymaniu,
Wir tualna walu ta i/ lub Wir tualne towar y zost aną przyp isane do K onta uż ytkownika. Kupowanie Wirt ualnej wa luty iWirtualnych t owarów może o dbywać się w yłą cznie
wProgramie lub poprzez platformę, uczestniczący wakcji, zewnętrzny sklep sieciowy, sklep zaplikacjami lub inny sklep, autoryzowany przez Licencjodawcę
(określany wniniejszej umowie jako “Sklep zoprogramowaniem”). Zakup iytkowanie elementów lub waluty wgrze poprzez Sklep zoprogramowaniem podlega
zardzeniom Sklepu zoprogramowaniem, wtym, ale nie tylko, warunkom świadczenia usługi iumowie użytkownika. Usługa sieciowa jest sub-licencjonowana
ytkownikowi przez Sklep zoprogramowaniem. Licencjodawca może oferować rabaty lub promocje na zakup Wirtualnej waluty itakie rabaty lub promocje mo
być modyfikowane lub przerywane przez Licencjodawcę wdowolnym momencie, bez powiadomienia. Po wykonaniu autoryzowanego zakupu Wirtualnej waluty
wSklepie zoprogramowaniem, ilość zakupionej Wirtualnej waluty zostanie dopisana do Konta użytkownika. Licencjodawca okrli maksymalną kwotę, którą
ytkownik może wydać na zakup Wirtualnej waluty wciągu jednej transakcji i/lub wciągu jednego dnia. Może to zależeć od Programu. Licencjodawca, wedle
asnego uznania, może nałyć dodatkowe ograniczenia na zakup iużytkowanie Wirtualnej waluty, sposób jej wykorzystania imaksymalną ilć Wirtualnej
waluty, która może zostać przypisana do Konta użytkownika. Użytkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za wszystkie zakupy Wirtualnej waluty dokonane na
Koncie użytkownika, niezależnie do tego, czy zakupu dokonał Użytkownik czy ktoś inny.
OBLICZANIE STANU KONTA: Użytkownik może zyskać dostęp iwwietlić ilość dostępnej Wirtualnej waluty iWirtualnych towarów na Koncie użytkownika po
zalogowaniu na nie. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do obliczania ilości dospnej Wirtualnej waluty iWirtualnych towarów na Koncie użytkownika wedle
wł asnego u znania. Licencjodawca za strze ga sobie ponadto prawo, wedle wł asnego uznania, d o określania ilo ści ispos obu, wja ki Wir tualna walut a jest pr zyznawana
ipobierana zKonta użytkownika wzwiązku zzakupem Wirtualnych towarów iwinnych przypadkach. Choć Licencjodawca będzie się starał dokonywać takich
obliczeń wsposób jednolity irozdny, Użytkownik przyjmuje do wiadomci izgadza się, że obliczenia dospnej Wirtualnej waluty iWirtualnych towarów na
Koncie użytkownika przez Licencjodawcę są ostateczne, chyba że użytkownik dostarczy Licencjodawcy dokumentację, dowodzącą, że obliczenia te są lub były
umyślnie nieprawidłowe.
UŻ YTKO WANIE WI RTUA LNEJ WA LUT Y IWIRTUALNYCH TOWA RÓW: Wszelka W irtualna walut a i/lu b Wir tualn e towar y zakupio ne wgrze m ogą zostać wykorzystane
lub stracone przez graczy wtrakcie rozgrywki, zgodnie zzasadami gry, dotyccymi waluty itowarów, które mogą być różne wzależności od związanego
znimi Programu. Wirtualna waluta iWirtualne towary mogą być użytkowane tylko wProgramie, aLicencjodawca, wedle własnego uznania, może ogranicz
ytkowanie Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów do pojedynczej rozgrywki. Wirtualna waluta i/lub Wirtualne towary nie mogą być używane wpołączeniu
zumową zinnymi osobami wcelu postawienia pieniędzy lub innych wartciowych przedmiotów. Sposoby autoryzowanego icelowego użytkowania Wirtualnej
waluty iWirtualnych towarów mogą zmienić się wkażdej chwili. Dospna ilć Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów, wskazana na Koncie użytkownika,
jest zmniejszana za każdym razem, gdy Wirtualna waluta i/lub Wirtualne towary są zużywane wProgramie. Użytkowanie jakiejkolwiek Wirtualnej waluty i/lub
Wirtualnych towarów wiąże się zodjęciem dospnej Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych Towarów zKonta użytkownika. Użytkownik musi posiadać odpowiednią
ilość dospnej Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika, aby dokonać transakcji wProgramie. Wirtualna Waluta i/lub Wirtualne towary
na Koncie użytkownika mogą zostać odjęte bez zawiadomienia wprzypadku zaistnienia pewnych wydarzeń, zwzanych zużytkowaniem Oprogramowania przez
uż ytkownika : przykł adowo, uż ytkownik może s tracić Wir tualną walu tę lub Wir tualne towary p o przegranej wgrze albo po ś mierci po staci. U żyt kownik jes t wył ącznie
odpowiedzialny za wszyst kie użycia Wirtualnej waluty i /lub Wirt ualnych towarów, dokonane poprzez Konto uży tkownik a, niezależnie od tego, czy dokonane zo stał y
za jego zgodą cz y też nie. Licencjodawc a musi być po informowany nat ychmias t po odkr yciu nieautoryzowanego użycia Wirtualnej wa luty i /lub Wir tualnych towar ów
na Koncie użytkownika poprzez przesłanie stosownej prośby na stronie www.take2games.com/support.
BRAK REKOMPENSATY: Wirtualna waluta iWirtualne towary mogą być wymienione wyłącznie na towary iusługi wgrze. Wirtualna waluta iWirtualne towary
nie mogą być sprzedawane, dzieawione, licencjonowane, wypożyczane, ani wymieniane na inną Wirtualną walu. Wirtualna waluta iWirtualne towary mogą
być wymienione wącznie na towary iusługi wgrze inie można ich wymienić na żadną kwotę pieniężną lub inne towary przez Licencjodawcę ani inną osobę lub
podmiot, wżadnym czasie, chyba że zosto to jasno zaznaczone wniniejszej Umowie lub jest winny sposób wymagane prawem. Wirtualna waluta iWirtualne
towary nie posiadają wartości wgotówce, aLicencjodawca ani żadna inna osoba ani podmiot nie mają obowzku wymienić Wirtualnej waluty ani Wirtualnych
towarów na cokolwiek wartościowego, wtym, ale nie tylko, na prawdziwą walutę.
20
BR AK ZWROT ÓW: Wszyst kie zak upy Wir tualnej w aluty iWir tualnych tow arów są o stateczne iwżadnym razie nie m ogą zos tać zw rócone, przeka zane lub w ymienione.
Zw yjątk ami okre ślonymi sto sownym prawem, Licencjodawca ma całkowite prawo do zardzania, r egulowania, kont rolowania, modyfikowania , zawieszania i/lub
eliminowania Wirtualnej waluty iWirtualnych towarów tak jak zechce iwyłącznie wedle własnego uznania. Licencjodawca nie odpowiada przed Użytkownikiem
ani kimkolwiek innym za korzystanie ze wspomnianego prawa.
ZAKAZ PRZEKAZYWANIA: Przekazywanie, handlowanie, sprzedaż lub wymiana Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów komukolwiek, winny sposób, niż
wtrakcie gr y wPro gramie, bez zgo dy Licen cjodawcy (“N ieauto ryzow ana transa kcja”), wtym, a le nie tylko, po między uż ytkow nikami Programu , jest nieautor yzowane
przez Licencjodawcę isurowo wzbronione. Licencjodawca, wedle własnego uznania, zastrzega sobie prawo do anulowania, zawieszenia lub zmodykowania
Konta użytkownika, ilości Wirtualnej waluty iWirtualnych towarów oraz zerwania Umowy, jeśli Użytkownik będzie brał udział, pomagał lub żądał jakichkolwiek
Nieautoryzowanych transakcji. Wszyscy użytkownicy, którzy biorą udział wtego typu czynnciach, robią to na własne ryzyko ininiejszym zgadzają się, że
będą odpowiadać przed Licencjodawcą, jego partnerami, licencjodawcami, podmiotami związanymi, zleceniobiorcami, zarządem, dyrekcją, pracownikami
iprzedstawicielami odnośnie wszystkich strat, koszw iwydatków, wynikających bezprednio lub pośrednio ztych czynności. Użytkownik przyjmuje do
wiadomości, że Licencjodawca może zażądać od stosownego Sklepu zoprogramowaniem wstrzymania, zawieszenia, anulowania, zaprzestania świadczenia usług
lub cofnięcia każdej Nieautoryzowanej transakcji, niezależnie od tego kiedy dokonano Nieautoryzowanej transakcji (nawet jeśli ma dopiero zostać dokonana), gdy
tylko podejrzewa lub ma dowód na fałszerstwo, złamanie zasad niniejszej Umowy, złamanie jakiegokolwiek odpowiedniego prawa lub przepisu lub jakikolwiek
świadomy fakt, mający na celu ingerowanie lub mający lub mogący mieć wyw na zmianę działania Programu. Jeśli Licencjodawca uważa lub ma powód
podejrzewać, że Użytkownik bierze udział wNieautoryzowanej transakcji, Użytkownik zgadza się, że Licencjodawca może, wedle własnego uznania, ograniczyć
jego dosp do posiadanej Wirtualnej waluty IWirtualnych towarów na Koncie użytkownika lub usunąć albo zawiesić Konto użytkownika oraz prawa do wszelkiej
Wirtualnej waluty, Wirtualnych towarów lub jakichkolwiek elementów związanych zKontem użytkownika.
MIEJSCE: Wirtualna waluta dospna jest dla klientów tylko wokrlonych miejscach. Użytkownik nie powinien kupować ani użytkować Wirtualnej waluty, jeśli
nie znajduje się wautoryzowanym miejscu.
WARUNKI DOTYCZĄCE SKLEPU ZOPROGRAMOWANIEM
Niniejsza Umowa idostarczenie Programu poprzez jakikolwiek Sklep zoprogramowaniem (włącznie zzakupem Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów)
podlega dodatkowym warunkom izasadom, udostępnionym wlub wymaganym przez stosowny Sklep zoprogramowaniem iwszystkie te warunki izasady są
zawarte wniniejszej Umowie poprzez ten zapis. Licencjodawca nie jest odpowiedzialny wobec Użytkownika za jakiekolwiek opłaty pobrane zkart kredytowych
lub kont bankowych ani za żadne inne oaty związane ztransakcjami zakupu wProgramie lub poprzez Sklep zoprogramowaniem. Wszystkie takie transakcje są
obsługiwane przez Sklep zoprogramowaniem, anie Licencjodawcę. Licencjodawca kategorycznie zrzeka się wszelkiej odpowiedzialnci za takie transakcje,
aytkownik zgadza się, że wszelkich spraw związanych ztransakcjami będzie dochodził poprzez Sklep zoprogramowaniem.
Niniejsza Umowa zawierana jest wyłącznie pomiędzy Użytkownikiem aLicencjodaw, anie zjakimkolwiek Sklepem zoprogramowaniem. Użytkownik przyjmuje
do wiadomci, że Sklep zoprogramowaniem nie ma obowiązku obsługi lub wsparcia usług wzwiązku zProgramem. Zwyjątkami opisanymi wcześniej, do
maksymalnego stopnia dozwolonego stosownym prawem, Sklep zoprogramowaniem nie udziela żadnego rodzaju gwarancji, jeśli chodzi oProgram.
Wszelkie roszczenia, wysuwane wzwiązku zProgramem, związane zodpowiedzialnością za produkt, niedostosowanie produktu do stosownych wymag
prawnych, roszczenia jeśli chodzi oochronę konsumenta Iwszelkie podobne naruszenia własności intelektualnej ilegislacyjnej, podlegają niniejszej Umowie,
aSklep zoprogramowaniem nie jest za nie odpowiedzialny. Użytkownik podlega warunkom świadczenia usługi Sklepu zOprogramowaniem oraz wszelkim innym
zasadom ipolityce Sklepu zoprogramowaniem. Licencja na Program nie podlega przekazaniu izezwala na użytkowanie Programu wyłącznie na odpowiednim
urządzeniu, które pozostaje wgestii Użytkownika. Użytkownik oświadcza, że nie przebywa wkrajach, na które Stany Zjednoczone nałożyły embargo iże nie
znajduje się na specjalnej liście osób ipodmiotów objętych zakazem eksportowym, prowadzonej przez Departament Skarbu lub Departament Handlu Stanów
Zjednoczonych Ameryki ( „List of Specially De signate d Nationals or the U.S. D epartmen t of Commerce Denied Person’s L ist or Entit y List ”). Sklep zo progra mowaniem
jest zewnętrznym beneficjentem niniejszej Umowy imoże egzekwować jej postanowienia wodniesieniu do Użytkownika.
ZBIERANIE IPRZETWARZANIE DANYCH
Ins talują c iu żyt kując Program, U żyt kownik zgadza się na zbieranie iprzetwarz anie danych, zgo dnie zzapisami wt ym punkcie iP olityką Pry watno ści Licencjodawcy,
wtym (oile dotyczy) na: (i) przekazywanie danych osobowych iinnych danych Licencjodawcy, jego partnerom, sprzedawcom iwspólnikom oraz niekrym innym
podmiotom zewtrznym, takim jak władze rządowe wUSA iinnych państ wach poza Europą lub krajem zamieszkania Użytkownika, wtym pstwach, które mogą
zachowywać niższe standardy ochrony prywatnci; (ii) publiczne wwietlanie danych U żytkownika, takich jak dane ident yfikacyjne zawar tości stwor zonej przez
ytkownika, wwietlanie wyników, rankingu, osiągnięć iinnych danych rozgrywki na stronach WWW iinnych platformach; (iii) dzielenie się danymi orozgrywce
zproducentami sprtu, włcicielami platform ipartnerami marketingowymi Licencjodawcy; oraz (iv) inne użytkowanie iprzekazywanie danych osobowych lub
innych danych, tak jak to określono we wspomnianej powyżej Polityce Prywatności, która od czasu do czasu może być zmieniana. Jeśli Użytkownik nie chce, aby
jego dane były przetwarzane lub udostępnione wten sposób, nie powinien użytkować Programu.
Wszelkie sprawy dotyczące prywatnci danych, wtym zbierania, przetwarzania, udostępniania iprzekazywania danych osobowych iinnych danych, opisane są
wPolityce Prywatności, dospnej pod adresem www.take2games.com/privacy, aktualizowanej od czasu do czasu. Zapisy zawarte wPolityce Prywatności są
nadrdne wobec jakichkolwiek stwierdzeń, zawartych wniniejszej Umowie.
GWARANCJA
OGRANICZONA GWARANCJA: Licencjodawca udziela Użytkownikowi (jeśli jest on pierwszym lub początkowym nabywcą tego Programu inie otrzym
Programu na nniku wraz zdołączoną dokumentacją wramach wymiany zpierwszym włcicielem) gwarancji na okres 90 dni od daty zakupu, obejmującej
wady materiałowe lub produkcyjne oryginalnego nnika oprogramowania, oile nośnik użytkowany był wwarunkach normalnych. Licencjodawca gwarantuje, że
Program jest zgodny zkomputerem osobistym spniacym minimalne wymagania sprzętowe podane wdokumentacji Programu lub został zatwierdzony przez
producenta urządzenia do gry jako zgodny ztym, dla którego został wydany. Jednak zuwagi na różnice sprtowe, programowe, wpołączeniach internetowych
oraz wynikające zindywidualnego użytkowania, Licencjodawca nie gwarantuje działania tego Programu na konkretnym komputerze lub jednostce do grania.
Licencjodawca nie gwarantuje braku zaóceń wużytkowaniu Programu; tego, że Program spełni wymagania użytkownika; że będzie działać wspob ciąy,
bezbłędny, lub że będzie zgodny zoprogramowaniem lub sprtem firm trzecich, ani że jakiekolwiek błędy Programu zostaną naprawione. Żadnego ustnego lub
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23

2K LEGO 2K Drive Instrukcja obsługi

Kategoria
Pralko-suszarki
Typ
Instrukcja obsługi