2K Mafia III Instrukcja obsługi

Kategoria
Pralko-suszarki
Typ
Instrukcja obsługi
2
Witaj w domu, Lincoln.
NOWE BORDEAUX, ROK 1968.
Lincoln Clay wrócił do domu z Wietnamu, ale nie został przyjęty zbyt ciepło.
Black Mob, jedyna rodzina jaką kiedykolwiek miał, została zlikwidowana przez włoską
maę. Lincoln poprzysiągł zemstę.
Aby jej dokonać, będzie musiał osłabić maę w jej mateczniku, Nowym Bordeaux,
przejmując jej kolejne biznesy. Na zgliszczach dawnej rodziny Lincoln zamierza
stworzyć nową.
4
3
Sterowanie w grze
PORUSZANIE SIĘ PIESZO
LEWO A
PRAWO D
GÓRA W
DÓŁ S
SKRADANIE SIĘ X
SPRINT LEWY SHIFT
WSPINANIE SIĘ SPACJA
CHODZENIE CAPS LOCK
OSŁONA LEWY CTRL
ZDOLNOŚCI/WALKA WRĘCZ
AKTYWACJA TRYBU
WYWIADOWCZEGO I
KONTRATAK Q
ZASTRZYK ADRENALINY T
PODNIEŚ/ODŁÓŻ CIAŁO V
ZAGWIŻDŻ DELETE
MAPA TAB
MAP TAB
BROŃ
PRZYBLIŻENIE PPM
CELOWNIK OPTYCZNY C
STRZAŁ LPM
PRZEŁADOWANIE R
CELOWANIE/ŁADUNEK WYBUCHOWY G
ANULUJ ŁADUNEK WYBUCHOWY J
POPRZEDNIA BROŃ PAGE UP
NASTĘPNA BROŃ PAGE DOWN
SCHOWAJ BROŃ H
WSTRZYMAJ ODDECH LEWY SHIFT
ZMIEŃ RAMIĘ CELOWANIA ŚPM
WYBIERZ 1. BROŃ 1
WYBIERZ 2. BROŃ 2
PODŁÓŻ ŁADUNEK WYBUCHOWY B
WALKA W POJAZDACH
STRZAŁ LPM
TARANOWANIE Q
ZMIANA CELU LEWY ALT
TRYB CELOWANIA J
6
5
Elementy na ekranie
1. ZDROWIE
Zdrowie jest przedstawione w postaci zielonych pasków i spada wraz z odnoszonymi
obrażeniami. Zdobywając konkretne ulepszenia można zwiększyć liczbę pasków zdrowia
posiadanych przez Lincolna. Gdy skończy ci się zdrowie, odrodzisz się w najbliższym
azylu.
2. MINIMAPA
Oprócz bezpośredniego widoku z góry na najbliższe otoczenie Lincolna, minimapa
pokazuje również pobliskich sojuszników, wrogów, cele i wszelkie inne interesujące
obiekty. Gdy znajdujesz się w samochodzie, biała linia wskazuje najkrótszą drogę do
kolejnego celu.
3. PIENIĄDZE
Liczba z lewej strony oznacza ilość pieniędzy posiadanych w danym momencie przez
Lincolna. Jeśli zginie on w walce, część zostanie stracona. Liczba pieniędzy z prawej
strony jest umieszczona w seje i nie zostaje stracona w przypadku pokonania przez
wrogów. Wezwij Consigliere poprzez menu koła broni, aby zabezpieczyć gotówkę, którą
ma przy sobie Lincoln.
4. OBECNY CEL
Informacja o tym, co należy zrobić, aby zaliczyć obecną misję.
5. BEZPIECZNIKI
Zebranie trzech bezpieczników pozwoli ci zainstalować podsłuchy w licznych
skrzynkach połączeniowych w grze.
6. BROŃ GŁÓWNA I DODATKOWA
Ikony te pokazują obecnie wybraną broń oraz dostępną do niej amunicję.
7. ZASTRZYKI ADRENALINY
Użyj ich, aby odzyskać nieco zdrowia Lincolna. Kup więcej zastrzyków adrenaliny w
sklepie na kółkach lub znajdź je w apteczkach, rozsianych po całym świecie gry.
8. POŁOŻENIE CELU
Ta ikona prowadzi cię do obecnego celu. Pojawia się też informacja o odległości do niego.
9. MATERIAŁY WYBUCHOWE I URZĄDZENIA
Granaty, koktajle Mołotowa i C-4 są użyteczne jeśli chcemy zlikwidować całą grupę
wrogów, pozostając za osłoną. Uzupełnij zapasy, wzywając handlarza bronią.
Po pewnym czasie gracz odblokuje laleczkę voodoo „Wrzeszczący Zemi”, którą można
rzucić, aby odwrócić uwagę. Liczba elementów posiadanych w ekwipunku również jest
wyświetlona w tym miejscu.
*Pojawiać się też będą wskazówki nawigacyjne w postaci tymczasowych znaków drogowych, dzięki
którym spoglądanie na mapę w trakcie jazdy nie będzie potrzebne.
4
1
2
53
9
7
8
6
8
7
CZUJNOŚĆ WROGÓW
Wokół celownika możesz zauważyć białą, niebieską lub czerwoną poświatę.
Oto, co oznaczają poszczególne kolory:
BIAŁY
Uważaj – pobliscy wrogowie cię
dostrzegają.
NIEBIESKI
Policja zauważyła twoją
obecność i czeka, aż zrobisz coś
nielegalnego.
CZERWONY
Ktoś do ciebie strzela. Zwróć
uwagę na położenie poświaty,
aby dowiedzieć się, skąd strzelają
wrogowie.
WŁAMANIA
Często napotkasz zamknięte drzwi i skrzynki połączeniowe. Na szczęście Lincoln
zawsze ma pod ręką swój wierny łom:
Naciśnięcie E rozpoczyna proces włamania. Najpierw powoli przesuwaj myszą do
momentu, aż wskaźnik stanie się mały i jasnozielony. Następnie kliknij LPM, aby
uruchomić obrotowy stoper. Aby włamanie zakończyło się powodzeniem, musisz
zatrzymać stoper za pomocą E na podświetlonym obszarze.
10
9
Menu pauzy
Przejdź do menu pauzy, naciskając klawisz Tab. Zmieniaj kategorie za pomocą myszy.
MAPA
Oprócz dokładnego planu ulic miasta, mapa zawiera też kilka ikon, które pokazują
aktywności i elementy do zebrania.
1. AZYL
Lincoln często rozpoczyna grę w jednej z tych lokacji. Liczba dostępnych azylów będzie
się zwiększała wraz z przejmowaniem kolejnych biznesów.
2. CEL OKAZYJNY
Znajduj i niszcz te cele, aby uderzyć w biznesy kontrolowane przez maę.
3. SKRZYNKA POŁĄCZENIOWA
W tych miejscach Lincoln może założyć podsłuch. Spowoduje to nie tylko odkrycie
okolicznych przedmiotów kolekcjonerskich, ale też podświetli wszystkich wrogów
w trybie wywiadowczym (więcej informacji w dziale „Walka”).
4. POŁOŻENIE BEZPIECZNIKA
Po zebraniu 3 bezpieczników, możesz założyć podsłuch w skrzynce połączeniowej.
5. LOKALNY BIZNES
To miejsce możesz okraść, aby zyskać nieco gotówki i innych zasobów.
6. APTECZKI
Z apteczek możesz zebrać zastrzyk adrenaliny.
7. CEL Z LISTY ŚMIERCI
Ci wysocy rangą porucznicy i capo są ważnymi ludźmi dla ich odpowiednich bossów.
Zlikwidowanie ich znacząco osłabi pozycję mai w okolicznych biznesach.
8. PRZEDMIOTY KOLEKCJONERSKIE
Od Playboy’ów po komunistyczną propagandę, te opcjonalne przedmioty kolekcjonerskie
są ukryte w całym Nowym Bordeaux.
9. ROZMOWA
Odwiedzaj znajomych i kontakty Lincolna w całym mieście, aby dowiedzieć się o obecnej
sytuacji.
10. MISJA Z ZADANIAMI
Spełniaj oczekiwania swoich podległych bossów, aby zwiększyć poziom ich lojalności
(oraz zdobyć dodatkową gotówkę i świadczenia).
11. MISJE PRZEMYTNICZE
Te misje są wykonywane w imieniu poruczników podległych ci bossów – Emmanuela,
Almy i Nicki. Zwiększają lojalność podległych ci bossów i dostarczają dodatkowej
gotówki.
12. MISJA FABULARNA
Zalicz tę misję lub cel, aby dokonać postępów w fabule.
1
2
3
7
4
9
8
10
12
5
6
11
12
11
INNE INFORMACJE
LISTA ŚMIERCI
Lista ta zawiera informacje biograczne o twoich celach majnych – żywych albo nie.
ZASOBY
Dowiedz się więcej o swoich sojusznikach.
DZIENNIK
W dziennik znajdziesz podsumowanie dotychczasowych wydarzeń.
PRZEDMIOTY KOLEKCJONERSKIE
Przyjrzyj się z bliska swoim Playboy’om, plakatom Vargasa, albumom, propagandzie
komunistycznej, magazynom „Skrucha” i magazynom „Hot Rod”.
OPCJE
Różne ustawienia sterowania, rozgrywki, dźwięku i wyświetlania.
GRA
Tutaj możesz połączyć konto my2K i sprawdzić zawartość dodatkową.
Unicestwienie mafii
Nowe Bordeaux pełne jest majnych biznesów – począwszy od obiektów związanych z
handlem narkotykami po siatki zajmujące się prostytucją. Twoim celem jest stopniowe
osłabienie nansowe mai, a w końcu przejęcie całego jej imperium przestępczego.
Istnieje wiele sposobów na zmniejszenie przychodów każdego biznesu – można niszczyć
skrzynie z zaopatrzeniem, zabijać ważnych maosów albo kraść pieniądze. Każdy atak
na biznes ma inny wpływ na jego przychody, różni się poziomem trudności i ilością
gotówki zdobytej po udanej akcji. Atakuj biznes do momentu, aż jego przychody spadną
do 0$ - wtedy jego boss zostanie wywabiony z kryjówki. Przejęcie wszystkich biznesów
w dzielnicy da ci pełną kontrolę nad tym obszarem.
14
13
HIERARCHIA ORGANIZACJI PRZESTĘPCZEJ
PODLEGLI BOSSOWIE
Lincoln samotnie nie będzie w stanie przejąć władzy w Nowym Bordeaux. Musi
przekazać obowiązki prowadzenia przejętych biznesów, a później całych dzielnic,
jednemu z trójki swoich podległych bossów.
Po przypisaniu do danego terytorium, każdy podległy boss uzyskuje przychody. Wraz
z przyrostem jego majątku, wzrasta też jego lojalność wobec ciebie. Przypisanie
stanowiska zawsze faworyzuje jednego porucznika kosztem dwóch pozostałych, a więc
wybieraj rozważnie – twoje decyzje na pewno komuś się nie spodobają.
PORUCZNICY
Każdy podległy boss ma do pomocy porucznika.
Emmanuel Lazare
Zarządza haitańską siatką narkotykową i jest absolutnie wierny swojej szefowej,
Cassandrze.
Alma Diaz
Na Kubie ma kilka zaległych spraw i ma nadzieję, że Vito pomoże jej w ich załatwieniu.
Nicki Burke
Za wszelką cenę chce opuścić Nowe Bordeaux i liczy na to, że Burke załatwi jej bilet w
jedną stronę.
WSPÓŁPRACOWNICY
Im większe terytorium kontrolują twoi podlegli bossowie, tym więcej współpracowników
mogą zwerbować. Niektórzy współpracownicy mogą wykonywać usługi specjalne za
opłatą. Jeśli udało ci się zdobyć świadczenie, możesz go użyć i nie płacić. Gdy dokonujesz
przydziału, zastanów się, który podległy boss dostarczy ci najbardziej użytecznych
współpracowników.
Dostęp do współpracowników zyskujesz poprzez koło broni. Współpracownicy przybędą
(lub wykonają określoną usługę) w ciągu kilku sekund.
CASSANDRA
Przywódczyni gangu
haitańskiego i pierwsza
ważna sojuszniczka
Lincolna w Nowym
Bordeaux.
VITO SCALETTA
Były maoso z Empire Bay
i główny bohater Mai II.
Obecnie mieszka w Nowym
Bordeaux i prowadzi
restaurację z owocami morza.
THOMAS BURKE
Członek irlandzkiej
mai – gangster, który
ma własne porachunki
z Włochami.
16
15
Walka
Lincoln walczył na wojnie w Wietnamie, co daje mu przewagę nad majną armią
niewyszkolonych zbirów. Od licznych eliminacji po zdolność posługiwania się bronią
w obu rękach, do dyspozycji będziemy mieli wiele różnych technik, dzięki którym
pozostaniemy przy życiu.
PORUSZANIE SIĘ PIESZO
Lincoln jest twardzielem, ale nie jest niepokonany. Zanim rozpoczniesz strzelaninę,
zawsze najpierw poszukaj dostępnych osłon, za którymi schowasz się, naciskając
Lewy Ctrl.
Uwaga: Jeśli na ziemi pojawi się zielona strzałka, Lincoln może się obrócić (albo inaczej:
„orbitować”) wokół osłony – wystarczy przytrzymać W i nacisnąć Lewy Ctrl.
Można też przemieszczać się pomiędzy osłonami, naciskając A lub D w kierunku żądanej
osłony i naciskając Lewy Ctrl.
WALKA WRĘCZ
Starcia w Mai III wymagają łączenia technik posługiwania się bronią palną i walki
wręcz. Lincoln dysponuje kilkoma ciekawymi ciosami.
CASSANDRA
HANDLARZ BRONIĄ: JACKIE DUVERNAY
Rząd nie jest zbyt zadowolony z faktu, że czarni posiadają broń, nie mówiąc już o handlu
nią. Na wszelki wypadek Jackie DuVernay prowadzi swój mobilny sklep w furgonetce.
Zadzwoń do Jackie, jeśli chcesz kupić broń i ulepszenia gracza oraz pojazdów, będąc
w terenie.
OPERATORKA W CENTRALI: JENNIFER „CLICKS” MORAN
Jennifer „Clicks” Moran, operatorka w centrali, potra na twoje zlecenie monitorować
i zakłócać rozmowy telefoniczne. Jej usługi są szczególnie przydatne, gdy wartownicy
czy cywile próbują wezwać pomoc.
VITO SCALETTA
GRUPA UDERZENIOWA: BOBBY „DUCKS” NAVARRO
Bobby „Ducks” Navarro i jego grupa strzelców od dawna „rozwiązują problemy” dla
Vito. Zadzwoń do Bobby’ego, a jego uzbrojeni po zęby ludzie pojawią się natychmiast,
przechylając szalę zwycięstwa na twoją stronę.
CONSIGLIERE: BETTY JOHNSON
Betty Johnson od wielu lat jest zaufaną przyjaciółką Vita i jego osobistym bankowcem.
Po porażce w trakcie strzelaniny, część gotówki posiadanej przez Lincolna zostanie
stracona, a więc najpierw zadzwoń do Betty, aby zabezpieczyć pieniądze.
THOMAS BURKE
DYSPOZYTORKA POLICYJNA: FIONA DAVIDSON
Fiona Davidson pracuje w policji Nowego Bordeaux na zlecenie Burke’a.
Jako dyspozytorka może wręczać łapówki i spowodować, że policja mniej gorliwie
będzie na ciebie polować. W końcu nawet gliniarzy można kupić.
PARKINGOWY: HANK MCGAHEE
Doświadczony złodziej samochodów, Hank McGahee, chętnie udostępni ci swoje
„aktywa”. To ktoś w rodzaju twojego osobistego dealera samochodów – wybierz wóz
z jego kolekcji, a on natychmiast ci go dostarczy.
Zwiększaj przychody poruczników, aby rozszerzać usługi ich odpowiednich
współpracowników. Dysponujesz ograniczoną ilością pieniędzy, a więc inwestuj
w usługi, które najlepiej pasują do twojego stylu gry.
18
17
ELIMINACJA Z BIEGU
Aby wykonać eliminację z biegu, podbiegnij w kierunku zaskoczonego przeciwnika za
pomocą Lewego Shiftu i naciśnij Q w momencie kontaktu.
BRUTALNA ELIMINACJA
Po zadaniu ciosu za pomocą Q, naciśnij i przytrzymaj Q, aby zacząć ładowanie ciosu
brutalnej eliminacji. Puść Q w odpowiednim momencie, aby natychmiast powalić wroga,
z którym walczysz.
OGŁUSZENIE
Traenie wroga w rękę lub nogę uczyni go narażonym na eliminację. Naciśnij Q.
KONTRATAK
Kiedy wróg zamachnie się na Lincolna, w odpowiedniej chwili naciśnij Lewy Alt, aby
skontrować i odwrócić losy starcia.
20
19
SKRADANIE SIĘ
Zaplanuj podejście odpowiednio do otoczenia – w wielu przypadkach podkradnięcie się do
wrogów w celu przerzedzenia ich szeregów jest lepsze niż frontalny atak z bronią w dłoni.
Lincoln może się skradać poprzez naciśnięcie X. W tej pozycji znacznie trudniej go też
zauważyć.
ELIMINACJE
Eliminuj zaskoczonych wrogów, podchodząc do nich od tyłu i naciskając Q. Możesz
wybrać śmiertelne i bezkrwawe eliminacje, korzystając z odpowiedniego ustawienia
w dziale Opcje > Ustawienia gry.
ODWRACANIE UWAGI
Po przejęciu wystarczającego obszaru, do twojego koła broni dodana zostanie laleczka
voodoo „Wrzeszczący Zemi”. Rzucaj nią, aby zwrócić uwagę pobliskich wrogów.
Możesz też gwizdać, naciskając klawisz Delete i przyciągając do siebie wroga, którego
następnie zlikwidujesz za pomocą cichego zabójstwa.
TRYB WYWIADOWCZY
Niezależnie od sytuacji, tryb wywiadowczy jest absolutnie decydujący w starciu
z przeciwnikami. Naciśnięcie klawisza I podświetli na czerwono każdego zauważonego
wroga, nawet jeśli znajduje się za ścianą. A jeśli udało ci się założyć podsłuch
w pobliskiej skrzynce połączeniowej, podświetleni zostaną wszyscy wrogowie,
niezależnie od tego, czy zostali wcześniej zauważeni.
22
21
ZA KIEROWNICĄ
Naciśnij Q przy zderzeniu z innym wozem, aby zwiększyć szansę na przewrócenie
go lub zepchnięcie z drogi.
Celuj myszą i strzelaj LPM. Zmieniaj cele, takie jak opony, kierowców, pasażerów i baki
z paliwem, za pomocą Lewego Altu. Zaczekaj, aż celownik zmieni kolor na zielony, aby
uzyskać gwarantowane traenie.
Możesz też taranować bokiem, naciskając Q.
TWOI WROGOWIE
MAFIA
Żołnierze mai występują w różnych rolach. Lincoln powinien odpowiednio
identykować poszczególnych przeciwników w różnych sytuacjach.
CIĘŻKI: Używa strzelby i może odnieść sporo obrażeń zanim padnie.
SNAJPER: Trzyma się z dala i używa karabinu.
STRZELEC: Żołnierz średniego dystansu, który lubi broń automatyczną.
CYNGIEL: Używa broni krótkiej i materiałów wybuchowych, aby wywabić
gracza zza osłony.
WARTOWNIK: Sprytny przestępca, który wezwie posiłki (oznaczone ikoną
błyskawicy), gdy tylko cię zobaczy.
24
23
POLICJA
Policja w Nowym Bordeaux nie jest twoim celem głównym, ale na pewno nieraz będzie ci
przeszkadzała.
Rób, co w twojej mocy, aby nie zwrócić na siebie niepotrzebnej uwagi: unikaj przemocy
wobec cywilów w obecności policji. Złamanie prawa, na przykład chodzenie
z wyciągniętą bronią albo kradzież samochodu, przyciągnie uwagę świadków.
Ci prawi obywatele, oznaczeni ikoną telefonu nad głowami, pobiegną do najbliższej budki
telefonicznej lub patrolującego gliniarza. Aby temu zapobiec, likwiduj ich po cichu.
Policja to najbardziej zabójcza i nieustępliwa frakcja w Nowym Bordeaux. Podczas walki,
policjanci nigdy nie odpuszczają, a więc najlepiej im uciec, zanim zrobi się naprawdę
gorąco. Aby uciec policji, pozostań poza okręgiem jej zainteresowania, wyświetlonym
na twojej minimapie.
Uważaj: łamiąc kolejne przepisy, zwiększasz promień okręgu, co w konsekwencji
oznacza, że trudniej będzie ci uniknąć pościgu policji.
26
25
sprzedany, wydzierżawiony, licencjonowany, wynajmowany, wymieniany na walutę wirtualną lub ponownie zarejestrowany przez innego użytkownika, chyba że
podano inaczej. Postanowienia tego uspu są nadrdne względem pozostych warunków niniejszej Umowy.
PRZEK AZANIE NAGRANEJ KOPII PROGRAMU: ytkownik może jednak przekazać cały Program na nniku fizycznym i dołączoną do niego dokumentację na stałe
innej osobie pod warunkiem, że nie zatrzyma żadnej kopii (wliczając w to kopie archiwalne i bezpieczeństwa) Programu, dołączonej do niego dokumentacji, ani żadnej
jej częś ci lub komponentu, a odbiorca zgodzi się przestrzegać warunków tej Umowy. Przekazanie licencji nagranej kopii programu może ł ączyć się z pewnymi krokami,
opisanymi w dokumentacji Programu. Uży tkownik nie może przenosić, sprzedawać, dzierżawić, licencjonować, wynajmować ani wymieniać na walutę wirtualną żadnej
walu ty wir tualnej a ni towarów wir tualnych, chyba że zapisano inaczej w niniejs zej Umowie albo z a pisemną zgod ą Licencjodawcy. Specjalne funkcje, łącznie z zawar tośc
dospną jedynie po wykorzystaniu jednorazowego kodu seryjnego, nie mogą w żadnym wypadku zostać przekazane innej osobie. Jli oryginalna kopia instalacyjna
Programu zostanie usunięta lub jli użytkownik nie będzie miał dostępu do pierwotnej kopii, Specjalne funkcje mogą przestać dzi. Program jest przeznaczony
tylko do użytku prywatnego. NIEZALEŻNIE OD POWYŻSZEGO UŻ YTKOWNIK NIE MOŻE PRZEKA ZYWAĆ ŻADNYCH PR ZEDPREMIEROWYCH KOPII TEGO PROGRAMU.
ZABEZPIECZENIA TECHNICZNE: Program może zawierać środki kontroli dospu do niego, środki kontroli dostępu do niekrych funkcji lub części zawartości lub
zabezpieczające pr zed nieupr awnionym kopiowa niem lub maj ące zabezpie czać go pr zed prze krocze niem ogra niczonych praw i licencji nadanych pr zez tę Umowę. Środ ki
takie mogą dotyczyć zarządzania licencją, aktywacji produktu i innych technologii bezpieczeństwa, zawartych w Programie. Mogą one monitorować użytkowanie,
w tym, ale nie tylko, monitorować czas, datę, dosp i inne elementy, liczniki czy numery seryjne. Mogą też zostać zastosowane inne środki bezpieczeństwa, mace
zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi, uży tkowaniu, kopiowaniu Programu lub dowolnej jego czę ści, w tym mające zapobiec jakimkolwiek naruszeniom niniejszej
Umowy. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do monitorowania użytkowania niniejszego Programu w każdym momencie. Użytkownikowi nie wolno wpływać na
działanie tego typu środków kontroli dostępu ani podejmować prób ich wączenia lub obejścia. Wyłączenie lub próba modyfikacji technicznych środków ochrony
może spowodować nieprawiową pracę Programu. Jeśli Program umożliwia dostęp do Specjalnych funkcji, dosp do nich w danym momencie może uzyskać tylko
jedna kopia tego Programu. Uzyskanie dostępu do usług sieciow ych i możliwości pobierania uaktualnień i ł atek do Programu może w ymagać spełnienia dodatkowych
warunków i rejestracji. Dostęp do usług sieciowych oraz pobierania uaktualnień i łatek może uzyskać tylko Program objęty ważną licencją. Z wyjątkami określonymi
stosownym prawem, Licencjodawca może ogranicz, zawiesić lub anulować przyznaną Licencję oraz dostęp do Programu, w tym, ale nie tylko, do wszelkich
związanych z nim usług i produktów, w dowolnym momencie, bez powiadomienia i bez podania powodu.
ZAWARTĆ UT WORZONA PRZEZ UŻYTKOWNIK A: Program może umożliwiać użytkownikowi tworzenie własnego materiału, wliczając w to, lecz nie ograniczając,
do map poziomów, scenariuszy, zrzutów ekranu, projektów samochodów, elementów lub filmów przedstawiających rozgrywkę. W zamian za użytkowanie Programu
i tylko w zakresie, w którym w wyniku tego użytkowania powstanie materiał mocy być objęty prawem autorskim, użytkownik nadaje Licencjodawcy wyłączne,
wieczyste, niezbywalne, podlegające możliwości przeniesienia i udzielenia sublicencji prawo obowiązujące na całym świecie oraz udziela licencji na użytkowanie
stworzonego przez siebie materiu w jakikolwiek spob i dla jakichkolwiek celów w nawiązaniu do Programu i związanych z nim dóbr i us ług, wliczając w to, lecz nie
ograniczając prawo do powielania, kopiowania, przystosowywania, modyfikowania, odtwarzania, wyświetlania, publikowania, rozpowszechniania, transmitowania lub
komunikowania tego mater iału publiczno ści, w jak ikolwiek sposób, znany lub nieznany w tej chwili, ora z rozpowszechniania tego materiał u bez dalszego informowania o
tym, za da rmo, przez cały o kres ochrony praw wł asnoś ci intelekt ualnej ustal ony przez s tosowa ne prawo i konwencje mię dzynarodowe. Niniejszym uż ytkownik rezygnuje
z wszelkich autorskich praw osobistych związanych z autorstwem, wydawaniem, opinią lub uprawnieniami w odniesieniu do Licencjodawcy oraz uż ytkowaniem tego
typu materiał ów przez innych gracz y w nawiązaniu do Programu i z wiązanych z nim dóbr i us ług zgodnie ze stosowanymi przepisami prawa. Ta nadana Licencjodawcy
licencja oraz powyższe zrzeczenie się wszelkich macych zastosowanie autorskich praw osobistych obowzują nawet po wygaśnięciu lub zerwaniu tej Umowy.
ŁĄCZENIE Z INTERNETEM: Program może wymagać połączenia z Internetem w celu uzyskania dospu do funkcji zwzanych z Internetem, autoryzacji Programu
lub wykonania innych działań.
KONTA UŻYTKOWNIKÓW: Aby użytkować Program lub jego funkcję lub aby określone funkcje Programu dziy włciwie, może być wymagane posiadanie i
ywanie ważnego i ak tywnego konta uż ytkownika w us łudze sieciowej, tak iej jak zewtrzna platfor ma gier lub konto w sieci spo łecznciowej ("Kon to zewnę trzne")
lub konta u Licencjodawcy lub podmiotu związanego z Licencjodawcą, tak jak to opisano w dokumentacji Programu. Jli Użytkownik nie posiada takiego konta,
niekre funkcje Programu mogą nie działać lub przestać dziać prawidłowo, w całci lub cści. Program może również wymagać stworzenia konta użytkownika,
unikatowego dla Programu w serwisie Licencjodawcy lub podmiotu zwzanego z Licencjodawcą ("Konto użytkownika") w celu uzyskania dospu do Programu
oraz jego funkcjonalnci i opcji. Konto użytkownika może zostać przypisane do Konta zewnętrznego. Użytkownik jest w całci odpowiedzialny za użytkowanie i
zachowanie bezpieczeństwa Kont użytkownika i Kont zewnętrznych, które użytkuje w związku z dostępem i użytkowaniem Programu.
WIRTUALNA WALUTA I WIRTUALNE TOWARY
Jeśli Program pozwala na nabywanie i/lub zarabianie w trakcie gry licencji na użytkowanie Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów, obowiązują naspujące
dodatkowe zasady i warunki.
WIRTUALNA WALUTA I WIRTUALNE TOWARY: Program może pozwalać Użytkownikowi na (i) używanie fikcyjnej wirtualnej waluty jako środka wymiany, wyłącznie
w Programie ("Wirtualna waluta") oraz (ii) zyskiwanie dostępu do (w ramach określonych, ograniczonych warunków użytkowania) wir tualnych towarów w Programie
("Wirtualne towary"). Niezależnie od używanej terminologii, Wirtualna waluta i Wirtualne towary oznaczają ograniczone prawo licencyjne, podlegające niniejszej
Umowie. Zgodnie z warunkami i postanowieniami tej umowy, Licencjodawca niniejszym przyznaje niewyłączne, niepodlegające przeniesieniu, niepodlegające
sublicencji, ograniczone prawo oraz licencję na użytkowanie Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów, zdobytych przez Użytkownika do osobistego, niekomercyjnego
wykorzystania w trakcie gry, wyłącznie w Programie. Chyba, że prawo postanawia inaczej, Wirtualna waluta i Wirtualne towary uzyskane przez Użytkownika są
mu licencjonowane, a Użytkownik niniejszym oświadcza, że nie zostaje mu przyznane ani przekazane żadne prawo własnci do Wirtualnej waluty lub Wirtualnych
towarów. Niniejsza Umowa nie może być odczytywana jako umowa sprzedaży jakichkolwiek praw do Wirtualnej waluty czy Wirtualnych towarów.
Wirtualna waluta ani Wirtualne towary nie posiadają wartości wymienialnej na prawdziwą walutę i nie mogą być zamiennikiem prawdziwej waluty. Użytkownik
przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Licencjodawca może zmienić lub podjąć czynności, mające na celu zmianę postrzeganej wartości lub zmianę ceny zakupu
Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów w każdym momencie, o ile zezwala na to stosowne prawo. Wirtualna waluta i Wirtualne towary nie powodują naliczania
opłat za nie wykorzystanie ich, o ile tylko licencja przyznana niniejszym na Wirtualną walutę i Wirtualne towary wygnie zgodnie z warunkami i postanowieniami
niniejszej Umowy oraz zapisami dokumentacji dołączonej do Programu, kiedy Licencjodawca przestanie dostarczać Program albo niniejsza Umowa zostanie w inny
sposób zerwana. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do decydowania wedle własnego uznania, jakie oaty pobiera za dosp i użytkowanie Wirtualnej waluty
lub Wirtualnych towarów i/lub czy zechce udospniać Wirtualną walutę lub Wirtualne towary bezpłatnie.
ZARABIANIE I KUPOWANIE Wirtualnej walut y i Wirtualnych towarów: Użytkownik może mieć możliwć zakupu Wirtualnej waluty lub zarobienia Wir tualnej waluty u
Licencjodawcy za ukończenie niektórych cz ynnoś ci lub zdobycie osiągnię ć w Programie. Przyk ładowo, Licencjodawca może przyznać Wirtualną walutę lub Wir tualne
Niniejsza ograniczona gwarancja i umowa licencyjna ("Umowa") może podlegać okresowej aktualizacji. Aktualna wersja jest dostępna na stronie internetowej
www.taketwogames.com/eula ("Stronie"). Korzystanie z Programu po zamieszczeniu zaktualizowanej wersji Umowy oznacza zaakceptowanie jego warunków.
"PROGR AM" OZNA CZA CA ŁE OPR OGR AMO WANIE, DO ŁĄ CZON E DO TE J UMOW Y, A TAK ŻE INS TRU KCJE, OPAKOWAN IE OR AZ I NNE P LIK I, MAT ERI AŁY ELE KT RONI CZN E
LUB UMIESZCZONE W SIECI, DOKUMENTACJĘ ORAZ KAŻDĄ I WSZYSTKIE KOPIE PROGRAMU I ZWIĄZANYCH Z NIM MATERIAŁÓW.
TEN PROGRAM NIE JEST SPRZEDAWANY, LECZ LICENCJONOWANY. OTWARCIE, POBRANIE, ZAINSTALOWANIE, KOPIOWANIE LUB KORZYSTANIE Z PROGRAMU
(ORAZ WSZELKICH MATERIAŁÓW DOŁĄCZONYCH DO NIEGO) W JAKIKOLWIEK SPOSÓB OZNACZA, ŻE UŻYTKOWNIK ZGADZA SIĘ PRZESTRZEGAĆ NINIEJSZEJ
UMOWY Z FIRMĄ TAKE-TWO INTERACTIVE SOFTWARE, INC, Z SIEDZIBĄ W STANACH ZJEDNOCZONYCH ("LICENCJODAWCĄ") ORAZ PRZESTRZEGAĆ POLITYKI
PRYWATNOŚCI, OPUBLIKOWANEJ POD ADRESEM www.take2games.com/privacy I WARUNKÓW ŚWIADCZENIA USŁUGI, OPUBLIKOWANYCH POD ADRESEM
www.take2games.com/legal.
PRZECZYTAJ NINIEJSZĄ UMOWĘ BARDZO UWAŻNIE. W RAZIE NIEWYRAŻENIA ZGODY NA PRZESTRZEGANIE WARUNKÓW NINIEJSZEJ UMOWY ZABRANIA SIĘ
OTWIERANIA, POBIERANIA, INSTALOWANIA, KOPIOWANIA ORAZ UŻYWANIA TEGO PROGRAMU.
LICENCJA
Zgodnie z warunkami i zasadami określonymi w niniejszej Umowie, Licencjodawca udziela użytkownikowi niewyłącznego, niezbywalnego, ograniczonego i
podlegacego cofnięciu prawa i licencji na użytkowanie jednego egzemplarza Programu do gry dla celów prywatnych, niekomercyjnych, na pojedynczej platformie
do gier (np. komputerze, urdzeniu mobilnym lub konsoli do gier), chyba że w dokument acji Programu zostanie to okrlone inaczej. Prawa naby te przez uży tkownika
są zależne od przestrzegania tej Umowy. Licencja wynikająca z tej Umowy obowzuje od dnia zainstalowania lub użycia w inny sposób Programu, a kończy się z
chwilą usunięcia Programu lub wygaśncia Umowy (szczegóły poniżej).
ytkownikowi zostaje udzielona licencja na Program, nie jest on Mu sprzedawany. Niniejszym Użytkownik potwierdza, że nie otrzymuje żadnych tytułów ani praw
asności do tego Programu, a Umowy nie powinno się interpretować jako sprzedaży jakichkolwiek praw do Programu.
Licencjodawca zachowuje wszystkie prawa i tytuły prawne odnoszące się do Programu, obejmujące, lecz nie ograniczające się do wszystkich praw autorskich,
znaków towarowych, tajemnic handlowych, nazw handlowych, praw własności, patentów, tytułów, kodu komputerowego, efektów audiowizualnych, motywów,
postaci, nazw postaci, wątków, dialogów, miejsc, obrazów, efektów dź więkow ych, utworów muzycznych i autorskich praw osobist ych. Program jest chroniony przez
prawo autorskie i handlowe Stanów Zjednoczonych oraz inne mające zastosowania prawa i porozumienia ogólnoświatowe. Programu nie można kopiować, powielać,
rozpowszechniać na żadnym nniku, w całości lub części, bez uzyskania wcześniej pisemnej zgody Licencjodawcy. Kda osoba, która będzie kopiować, powielać,
rozpowszechniać całość lub część tego Programu w jakikolwiek sposób i na jakimkolwiek nośniku, będzie winna rozmyślnego pogwałcenia praw autorskich i może
podlegać sankcjom cywilnym lub karnym w USA lub własnym kraju. Informuje się, że ustawowe kary za każde pogwałcenie praw autorskich w USA wynoszą do
150000 USD. Program zawiera okrlone licencjonowane materiały i licencjodawcy mogą dochodzić własnych praw w przypadku jakiegokolwiek pogwcenia tej
Umowy. Wszelkie prawa, które w niniejszej Umowie nie zosty nadane w wyraźny spob, są zastrzeżone przez Licencjodawcę, ewentualnie jego licencjobiorców.
WARUNKI LICENCJI
ytkownik zgadza się, że nie będzie:
wykorzystywać Programu do celów komercyjnych;
rozpowszechniać, dzierżawić, udzielać licencji, sprzedawać, w ypożyczać, w ymieniać na jaką kolwiek walutę lub w inny sposób przenosić lub pr zydzielać Programu
lub jego kopii, w tym, ale nie tylko: wymieniać na wirtualne towary lub wir tualną walutę (definicja poniżej) bez otrzymania wcześniejszej wyraźnej, pisemnej zgody
Licencjodawcy lub o ile nie jest to zaznaczone w niniejszej Umowie;
tworzyć kopii Programu lub jego części (innych niż tu wymienione);
udostępniać kopii Programu w sieci do pobrania przez wielu użytkowników;
z wytkiem przypadków wyznaczonych przez Program lub tę Umowę, uży wać lub instalować Programu (lub udzielać na to zgody innym osobom) w sieci, do uży tku
online lub na wcej niż jednym komputerze lub jednostce przeznaczonej do grania w tym samym czasie;
kopiować Programu na dysk twardy lub inne urządzenia pamięci masowej w celu ominięcia wymogu uruchomienia Programu z załączonego dysku CD lub DVD
(ograniczenie to nie dotyczy kopii całości lub cści Programu wykonanych przez Program w czasie instalacji w celu usprawnienia jego dziania);
uż ywać lub kopiować Programu w ce ntrach gier komputerowych lub jakimkolwiek innym miejs cu o okre ślonej lokalizacji, chyba że Licencjodawca zgodzi się p odpisa ć
osobną umowę licencyjną określającą wykorzystanie Programu w konkretnej lokalizacji, kra będzie uprawniać do użycia Programu w celach komercyjnych;
odtwarzać kodu źródłowego, dekompilować, deasemblować, tworzyć prac pochodnych lub w inny sposób modyfikować Programu w całości lub w części;
usuwać lub modyfikować informacji o prawach własnci, znaków lub etykiet zawartych na lub w Programie;
ograniczać lub przeszkadzać innym użytkownikom w użytkowaniu i korzystaniu z jakichkolwiek funkcji sieciowych Programu;
oszukiwać i wykorzystywać nieautoryzowanych robotów, spiderów lub jakichkolwiek innych programów, w związku z funkcjami sieciowymi Programu;
naruszać jakichkolwiek warunków, postanowi, licencji lub kodeksów zachowań w związku z funkcjami sieciowymi Programu; oraz
transportować, eksportować lub reeksportować (bezpośrednio lub pośrednio) do jakiegokolwiek kraju, do którego wysyłanie takiego Programu jest zakazane
przez prawo eksportowe USA lub towarzyszące mu regulacje prawne i sankcje ekonomiczne USA, lub w inny sposób dokonywać naruszenia tego typu praw lub
regulacji kraju, w krym Program został zakupiony. Wspomniane prawa mogą podlegać okresowym zmianom.
DOSP DO SPECJALNYCH FUNKCJI ORAZ/LUB USŁUG, WŁĄCZNIE Z KOPIAMI CYFROWYMI: W celu aktywacji Programu, uzyskania dostępu do cyfrowych kopii
Programu lub uzyskania dostępu do pewnej zawartci do odblokowania, do pobrania, sieciowej lub innej zawartci specjalnej lub usług specjalnych (określanych
zbiorczo jako „Specjalne funkcje”), może być konieczne pobranie Programu, realizacja unikatowego kodu lub numeru seryjnego, rejestracja Programu, członkostwo
w usłudze zewtrznej i/lub członkostwo w usłudze Licencjodawcy (w tym akceptacja związanych z tym warunków i zasad). Dostęp do Specjalnych funkcji jest
ograniczony do jednego kont a użytkownika (opisanego p oniżej), przypisanego do jednego numeru seryjnego; do stęp do S pecjalnych funkcji nie może być przeniesiony,
OGRANICZONA GWARANCJA I UMOWA LICENCYJNA
28
27
towary po zaliczeniu pewnej czynności w grze, takiej jak zdobycie nowego poziomu, wykonanie zadania lub stworzenie zawartości. Po otrzymaniu, Wirtualna waluta
i/lub Wirtualne towary zostaną przypisane do Konta użytkownika. Kupowanie Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów może odbywać się wyłącznie w Programie lub
poprzez platformę, uczestniczący w akcji, zewtrzny sklep sieciowy, sklep z aplikacjami lub inny sklep, autoryzowany przez Licencjodawcę (określany w niniejszej
umowie jako "Sklep z oprogramowaniem"). Zakup i użytkowanie elementów lub waluty w grze poprzez Sklep z oprogramowaniem podlega zarządzeniom Sklepu
z oprogramowaniem, w tym, ale nie tylko, warunkom świadczenia usługi i umowie użytkownika. Usługa sieciowa jest sub-licencjonowana Użytkownikowi przez
Sklep z oprogramowaniem. Licencjodawca może oferować rabaty lub promocje na zakup Wirtualnej waluty i takie rabaty lub promocje mogą być modykowane lub
przerywane pr zez Licen cjodawcę w dowo lnym momencie, bez powiadomienia. Po w ykonaniu autor yzowanego z akupu Wir tualnej walut y w Sk lepie z oprogramow aniem,
ilość zakupionej Wirtualnej waluty zostanie dopisana do Konta użytkownika. Licencjodawca określi maksymalną kwotę, którą Użytkownik może wydać na zakup
Wirtualnej waluty w ciągu jednej transakcji i/lub w ciągu jednego dnia. Może to zależeć od Programu. Licencjodawca, wedle własnego uznania, może nał
dodatkowe ograniczenia na zakup i użytkowanie Wirtualnej waluty, sposób jej wykorzystania i maksymalną ilć Wirtualnej waluty, która może zostać przypisana
do Konta użytkownika. Użytkownik jest wącznie odpowiedzialny za wszystkie zakupy Wirtualnej waluty dokonane na Koncie użytkownika, niezależnie do tego,
czy zakupu dokonał Użytkownik czy ktoś inny.
OBLICZANIE STANU KONTA: Użytkownik może zyskać dostęp i wyświetlić ilć dostępnej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika po
zalogowaniu na nie. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do obliczania ilości dostępnej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika wedle
wł asnego uznania. L icencjo dawca zastrzega sobie ponadto pr awo, wedle w łasnego uznania, do okrlania ilo ści i sposobu, w jaki Wirtualna walut a jest przyznawana i
pobiera na z Konta uż ytkownika w zwi ązku z zakupem Wirt ualnych towarów i w innych pr zypadk ach. Cho ć Licencjodawca będzie się stara ł dokony wać tak ich obliczeń w
sposób jednolit y i rozsądny, Uż ytkow nik przyjmuje do wiadomo ści i zgadz a się, że obliczenia do stępnej Wirtualnej walut y i Wirtualnych towarów na Koncie użyt kownika
przez Licencjodawcę są ostateczne, chyba że użytkownik dostarczy Licencjodawcy dokumentację, dowodzącą, że obliczenia te są lub były umyślnie nieprawidłowe.
YTKOWANIE WIRT UALNEJ WA LUTY I WIR TUALNYCH TOWARÓW: Wszelka Wirtualna waluta i/ lub Wirtualne towar y zakupione w grze mogą zostać wykor zystane
lub stracone przez graczy w trakcie rozgrywki, zgodnie z zasadami gry, dotyczącymi waluty i towarów, które mogą być różne w zależności od związanego z nimi
Programu. Wirtualna waluta i Wirtualne towary mogą być użytkowane tylko w Programie, a Licencjodawca, wedle własnego uznania, może ograniczyć użytkowanie
Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów do pojedynczej rozgrywki. Sposoby autoryzowanego i celowego użytkowania Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów
mogą zmienić się w każdej chwili. Dostępna ilość Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów, wskazana na Koncie użytkownika, jest zmniejszana za każdym
razem, gdy Wirtualna waluta i/lub Wirtualne towary są zużywane w Programie. Użytkowanie jakiejkolwiek Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów wże się z
odjęciem dospnej Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych Towarów z Konta użytkownika. Użytkownik musi posiadać odpowiednią ilość dospnej Wirtualnej waluty i/
lub Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika, aby dokonać transakcji w Programie. Wirtualna Waluta i/lub Wirtualne towary na Koncie użytkownika mogą zost
odjęte bez zawiadomienia w przypadku zaistnienia pewnych wydarzeń, związanych z użytkowaniem Oprogramowania przez użytkownika: przykładowo, użytkownik
może stracić Wirtualną walutę lub Wirtualne towary po przegranej w grze albo po śmierci postaci. Użytkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za wszystkie użycia
Wir tualnej walu ty i/lub Wirtualnych t owarów, dokonane poprzez Konto uży tkownika, niezależ nie od tego, czy dokonane zostały za jeg o zgodą cz y też nie. Licencjodawca
musi być poinformowany natychmiast po odkryciu nieautoryzowanego użycia Wir tualnej waluty i/lub Wir tualnych towarów na Koncie użytkownika poprzez przesłanie
stosownej prośby na stronie www.take2games.com/support.
BRAK REKOMPENSATY: Wirtualna waluta i Wirtualne towary mogą być wymienione wącznie na towary i usługi w grze. Wirtualna waluta i Wirtualne towary nie
mogą być sprzedawane, dzierżawione, licencjonowane, wypożyczane, ani wymieniane na inną Wirtualną walutę. Wirtualna waluta i Wirtualne towary mogą być
wymienione wyłącznie na towary i usługi w grze i nie można ich wymienić na żadną kwotę pieniężną lub inne towary przez Licencjodawcę ani inną osobę lub podmiot,
w żadnym czasie, chyba że zostało to jasno zaznaczone w niniejszej Umowie lub jest w inny sposób wymagane prawem. Wirtualna waluta i Wirtualne towary nie
posiadają wartości w gotówce, a Licencjodawca ani żadna inna osoba ani podmiot nie mają obowiązku wymienić Wirtualnej waluty ani Wirtualnych towaw na
cokolwiek wartciowego, w tym, ale nie tylko, na prawdziwą walutę.
BRAK ZWROTÓW: Wszystkie zakupy Wirt ualnej walut y i Wirtualnych towarów są ostateczne i w żadnym razie nie mo gą zostać zwrócone, pr zekazane lub wymienione.
Z wyjątkami określonymi stosownym prawem, Licencjodawca ma całkowite prawo do zarządzania, regulowania, kontrolowania, modyfikowania, zawieszania i/lub
eliminowania Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów tak jak zechce i wyłącznie wedle własnego uznania. Licencjodawca nie odpowiada przed Użytkownikiem ani
kimkolwiek innym za korzystanie ze wspomnianego prawa.
ZAKAZ PRZEKAZYWANIA: Przekazywanie, handlowanie, sprzedaż lub wymiana Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów komukolwiek, w inny sposób, niż w
trakcie gry w Programie, bez zgody Licencjodawcy ("Nieautoryzowana transakcja"), w tym, ale nie tylko, pomiędzy użytkownikami Programu, jest nieautoryzowane
przez Licencjodawcę i surowo wzbronione. Licencjodawca, wedle własnego uznania, zastrzega sobie prawo do anulowania, zawieszenia lub zmodykowania
Konta użytkownika, ilości Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów oraz zerwania Umowy, jeśli Użytkownik będzie brał udział, pomagał lub żądał jakichkolwiek
Nieautoryzowanych transakcji. Wsz yscy uż ytkow nicy, któr zy bior ą udział w tego t ypu czynnościach, robią to na w łasne r yzyko i niniejsz ym zgadzają się, że w ynagrodzą
i zabezpie czą Licencjodawcę, jego partnerów, licencjodawców, podmio ty zwi ązane, zlecenio biorców, zard, dyr ekcję, pr acowników i przeds tawicieli przed ws zystkimi
stratami, kosztami i wydatkami, wynikającymi bezpośrednio lub pośrednio z tych czynnci. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Licencjodawca może zażąd
od stosownego Sklepu z oprogramowaniem wstrzymania, zawieszenia, anulowania, zaprzestania świadczenia usług lub cofnięcia każdej Nieautoryzowanej transakcji,
niezależnie od tego kiedy dokonano Nieautoryzowanej transakcji (nawet jeśli ma dopiero zostać dokonana), gdy tylko podejrzewa lub ma dowód na fałszerstwo,
amanie zasad niniejszej Umow y, złamanie jakiegokolwiek odpowiedniego pr awa lub przepisu lub jakikolwiek świadomy fakt , mający na celu ingerowanie lub mający
lub mocy mieć wpływ na zmianę działania Programu. Jeśli Licencjodawca uważa lub ma powód podejrzewać, że Użytkownik bierze udział w Nieautoryzowanej
transakcji, Użytkownik zgadza się, że Licencjodawca może, wedle własnego uznania, ograniczyć jego dosp do posiadanej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów
na Koncie użytkownika lub usuć albo zawiesić Konto użytkownika oraz prawa do wszelkiej Wirtualnej waluty, Wirtualnych towarów lub jakichkolwiek elementów
związanych z Kontem użytkownika.
MIEJSCE: Wirtualna waluta dospna jest dla klientów tylko w okrlonych miejscach. Użytkownik nie powinien kupować ani użytkować Wirtualnej waluty, jeśli
nie znajduje się w autoryzowanym miejscu.
WARUNKI DOTYCZĄCE SKLEPU Z OPROGRAMOWANIEM
Niniejsza Umowa i dostarczenie Programu poprzez jakikolwiek Sklep z oprogramowaniem (ącznie z zakupem Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów) podlega
dodatkowym war unkom i zasadom, udostępnionym w lub w ymaganym pr zez stos owny Sklep z opr ogramowaniem i wszystk ie te warunki i z asady s ą zawar te w niniejszej
Umowie poprzez ten zapis. Licencjodawca nie jest odpowiedzialny wobec Użytkownika za jakiekolwiek opłaty pobrane z kart kredytowych lub kont bankowych ani
za żadne inne opłaty zwzane z transakcjami zakupu w Programie lub poprzez Sklep z oprogramowaniem. Wszystkie takie transakcje są obugiwane przez Sklep
z oprogramowaniem, a nie Licencjodawcę. Licencjodawca kategorycznie zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności za takie transakcje, a Użytkownik zgadza się, że
wszelkich spraw związanych z transakcjami będzie dochodził poprzez Sklep z oprogramowaniem.
Niniejsza Umowa zawierana jest wyłącznie pomiędzy Użytkownikiem a Licencjodawcą, a nie z jakimkolwiek Sklepem z oprogramowaniem. Użytkownik przyjmuje do
wiadomo ści, że Sk lep z oprogramowaniem nie ma obowiązku obs ługi lub wsparcia us ług w zwzku z Programem. Z wyją tkami opisanymi wcześ niej, do mak symalnego
stopnia dozwolonego stosownym prawem, Sklep z oprogramowaniem nie udziela żadnego rodzaju gwarancji, jeśli chodzi o Program.
Wszelkie roszczenia, w ysuwane w zwią zku z Programem, związane z odpowiedzialnoś cią za produk t, niedostosowanie produk tu do stosownych w ymagań prawnych,
roszczenia jeśli chodzi o ochronę konsumenta i wszelkie podobne naruszenia własnci intelektualnej i legislacyjnej, podlegają niniejszej Umowie, a Sklep z
oprogramowaniem nie jest za nie odpowiedzialny. Użytkownik podlega warunkom świadczenia uugi Sklepu z Oprogramowaniem oraz wszelkim innym zasadom i
polityce Sklepu z oprogramowaniem. Licencja na Program nie podlega przekazaniu i zezwala na uży tkowanie Programu wył ącznie na odpowiednim urdzeniu, kre
pozostaje w gestii Użytkownika. Użytkownik oświadcza, że nie przebywa w krajach, na kre Stany Zjednoczone nałożyły embargo i że nie znajduje się na specjalnej
liście osób i podmiotów objętych zakazem eksportowym, prowadzonej przez Departament Skarbu lub Departament Handlu Stanów Zjednoczonych Ameryki („List of
Specially Designated Nationals or the U.S. Department of Commerce Denied Person’s List or Entity List”). Sklep z oprogramowaniem jest zewnętrznym beneficjentem
niniejszej Umowy i może egzekwować jej postanowienia w odniesieniu do Użytkownika.
ZBIERANIE I PRZETWARZANIE DANYCH
Instalując i użytkując Program, Użytkownik zgadza się na zbieranie i przetwarzanie danych, zgodnie z zapisami w tym punkcie i Polityką Prywatnci Licencjodawcy,
w tym (o ile dotyczy) na: (i) przekazywanie danych osobowych i innych danych Licencjodawcy, jego partnerom, sprzedawcom i wspólnikom oraz niektórym innym
podmiotom zewtrznym, takim jak władze rządowe w USA i innych pstwach poza Europą lub krajem zamieszkania Użytkownika, w tym państwach, kre mo
zachowywać niższe standardy ochrony prywatnci; (ii) publiczne wyświetlanie danych Użytkownika, takich jak dane identyfikacyjne zawartości stworzonej przez
ytkownika, wwietlanie wyników, rankingu, osiągnięć i innych danych rozgrywki na stronach WWW i innych platformach; (iii) dzielenie się danymi o rozgrywce
z producentami sprzętu, właścicielami platform i partnerami marketingowymi Licencjodawcy; oraz (iv) inne użytkowanie i przekazywanie danych osobowych lub
innych danych, tak jak to określono we wspomnianej powyżej Polityce Prywatności, która od czasu do czasu może być zmieniana. Jli Użytkownik nie chce, aby
jego dane by przetwarzane lub udostępnione w ten sposób, nie powinien użytkować Programu.
Wszelkie sprawy dotyczące prywatności danych, w tym zbierania, przetwarzania, udostępniania i przekazywania danych osobowych i innych danych, opisane są w
Poli tyce Pr ywat ności, dospnej pod adr esem ww w.take2games.com/privacy, ak tualizowanej od cza su do czasu. Zapisy zawarte w Polit yce Pry watno ści są nadrz ędne
wobec jakichkolwiek stwierdzeń, zawartych w niniejszej Umowie.
GWARANCJA
OGRANICZONA GWARANCJA: Licencjodawca udziela Użytkownikowi ( jeśli jest on pier wszym lub początkowym nabywcą tego Programu i nie otrzymał Programu na
nośniku wraz z dołączoną dokumentacją w ramach wymiany z pierwszym właścicielem) gwarancji na okres 90 dni od daty zakupu, obejmującej wady materiałowe
lub produkcyjne oryginalnego nośnika oprogramowania, o ile nośnik użytkowany był w warunkach normalnych. Licencjodawca gwarantuje, że Program jest zgodny z
kompu terem osobistym speł niającym minimalne wymaga nia sprzętowe podane w dokumentacji Programu lub został zat wierdzony pr zez producenta ur ządzenia do gry
jako zgodny z tym, dla krego został wydany. Jednak z uwagi na różnice sprzętowe, programowe, w pączeniach internetowych oraz wynikające z indywidualnego
ytkowania, Licencjodawca nie gwarantuje działania tego Programu na konkretnym komputerze lub jednostce do grania. Licencjodawca nie gwarantuje braku
zakłóceń w użytkowaniu Programu; tego, że Program spni wymagania użytkownika; że będzie działać w sposób ciągły, bezbłędny, lub że będzie zgodny z
oprogramowaniem lub sprzętem firm trzecich, ani że jakiekolwiek błędy Programu zostaną naprawione. Żadnego ustnego lub pisemnego zapewnienia uzyskanego
od Licencjodawcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela nie można uznać za gwarancję. Ponieważ niekre systemy prawne nie zezwalają na wyłączenie lub
ograniczenie gwarancji dorozumianych lub ograniczenie mających zastosowanie ustawowych praw konsumenta, niektóre z powszych wyjątków i ograniczeń
mogą nie mieć zastosowania w konkretnym przypadku.
Jeśli w okresie trwania gwarancji użytkownik stwierdzi uszkodzenie nośnika lub Programu, Licencjodawca zgadza się za darmo wymienić Program, kry okazał
się wadliwy w okresie obowzywania gwarancji, o ile jest on nadal przez niego produkowany. Jeśli Program nie jest dospny, Licencjodawca zastrzega sobie
prawo wymiany na podobny Program o takiej samej lub wkszej wartci. Ta gwarancja obejmuje jedynie nnik oprogramowania oryginalnie dostarczony przez
Licencjodawcę i nie ma zastosowania do normalnego zużycia nośnika spowodowanego jego użytkowaniem. Gwarancja ta jest nieważna i nie będzie obowiązywać,
jeśli defekt jest wynikiem niewłaściwego użytkowania, postępowania lub zaniedbania. Jakiekolwiek dorozumiane gwarancje określone przez prawo są wyraźnie
ograniczone do okresu 90 dni opisanego powyżej.
Z wytkiem warunków przedstawionych powyżej gwarancja ta zaspuje wszystkie inne gwarancje, ustne lub pisemne, wyrażone lub dorozumiane, wliczając
w to wszelkie gwarancje sprzedawalnci, przydatność do jakiegokolwiek celu lub nienaruszalnci. Żadne inne zastępstwa prawne ani gwarancje nie będą dla
Licencjodawcy wiążące.
Przy zwrocie Programu podlegającego pow yższej ograniczonej gwarancji na adres Licencjodawcy po dany niżej należy wysł ać tylko or yginalny Program i p odać: swoje
imię i nazwisko, adres zwrotny, ksero z datą rachunku sprzedy oraz krótki opis defektu i systemu, na krym Program był uruchamiany.
ODSZKODOWANIE
ytkownik zgadza się, że wynagrodzi, będzie bronił i zabezpieczy Licencjodawcę, jego partnerów, licencjodawców, podmioty związane, zleceniobiorców, zarząd,
dyrekcję, pracowników i przedstawicieli przed wszystkimi stratami, kosztami i wydatkami, wynikającymi bezpośrednio lub pośrednio z czynnci i zaniedbań, w
zwzku z Programem i zapisami niniejszej Umowy.
W ŻADNYM PRZYPADKU LICENCJODAWCA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNCI ZA SZKODY SPECJALNE, PRZYPADKOWE LUB WYNIKOWE POWSTAŁE WSKUTEK
POSI ADA NIA , UŻYTKOWA NIA L UB NIEP RAW IDŁOWEGO DZIA ŁA NIA TEGO PROGR AM U, WLI CZAJ ĄC W TO, LECZ NIE OG RANI CZA JĄC SIĘ DO, USZKODZE NIA MIE NIA ,
UTRATY REPUTACJI, AWARII LUB NIEPRAWIDŁOWEGO DZIAŁANIA KOMPUTERA ORAZ, W ZAKRESIE OKRLONYM PRZEZ PRAWO, OBRAŻEŃ OSOBISTYCH,
USZKODZENIA MIENIA, UTRATY ZYSKÓW LUB SZKÓD KARNYCH NA SKUTEK DZIAŁAŃ ZWIĄZANYMI Z TĄ UMOWĄ LUB PROGRAMEM, WYNIK AJĄCYCH Z CZYW
NIEDOZWOLONYCH (WLICZAJĄC W TO ZANIEDBANIA), UMOWY, CAŁKOWITEJ ODPOWIEDZIALNCI LUB INNEJ, NIEZALEŻNIE OD TEGO, CZY LICENCJODAWCA
BYŁ POINFORMOWANY O MOŻLIWOŚCI POWSTANIA TAKICH SZKÓD. W ŻADNYM PRZYPADKU WYSOKOŚĆ ODPOWIEDZIALNCI LICENCJODAWCY ZA WSZELKIE
SZKODY (ZA WYJĄTKIEM TYCH OKREŚLONYCH PRZEZ PRAWO) NIE MOŻE PRZEKROCZYĆ KWOTY ZAPŁACONEJ ZA UŻYTKOWANIE TEGO PROGRAMU.
W Ż ADN YM PR ZY PADKU Ł ĄC ZNA O DPOW IEDZ IA LNOŚĆ L ICE NCJ ODAWC Y ZA W SZELK IE I WS ZY STK IE RO SZCZ ENI A WY SUWA NE PR ZE Z UŻY TKOW NIK A, N IEZAL EŻ NIE
OD ICH FORMY I PODTYCH CZYNNCI, NIE PRZEKROCZĄ SUMY ZAPŁACONEJ LICENCJODAWCY W OSTATNICH DWUNASTU (12) MIESIĄCACH W ZWIĄZKU Z
30
29
OPROGRAMOWANIEM LUB 200 USD, W ZALEŻNOŚCI OD TEGO, KTÓRA KWOTA JEST WIĘKSZA.
PONIEWAŻ NIEKTÓRE STANY/KRAJE NIE ZEZWALAJĄ NA OGRANICZENIE TRWANIA DOROZUMIANEJ GWARANCJI I/LUB WYŁĄCZENIE LUB OGRANICZENIE SZKÓD
PRZYPADKOWYCH LUB WYNIKOWYCH, ŚMIERCI LUB OBRAŻEŃ ZWIĄZANYCH Z ZANIEDBANIAMI, OSZUSTWEM LUB ŚWIADOMYM BŁĘDNYM ZARZĄDZANIEM,
POWYŻSZE OGRANICZENIA I/LUB WĄCZENIA MOGĄ NIE DOTYCZYĆ UŻYTKOWNIKA. GWARANCJA JEST NIEWAŻNA WYŁĄCZNIE W TAKIM ZAKRESIE, GDY
JAKIKOLWIEK OKREŚLONY WARUNEK TEJ GWARANCJI JEST ZAKAZANY PRZEZ NADRDNE PRAWO FEDERALNE, STANOWE LUB SAMORZĄDOWE. NINIEJSZA
GWARANCJA NADAJE UŻYTKOWNIKOWI OKRLONE PRAWA, A PONADTO ME ON MIEĆ RÓWNIEŻ INNE PRAWA OBOWIĄZUJĄCE W JEGO PAŃSTWIE.
LI CENCJ ODAWCA N IE KON TRO LUJE I NI E MOŻE KO NTR OLOWA Ć PRZE PŁYW U DAN YCH Z I DO JEGO SIE CI I INN YCH C ZĘŚCI I NTE RNE TU, SIECI B EZP RZE WODOW YCH L UB
IN NYCH S IECI ZE WNĘ TR ZNYCH. TAK I PRZE PŁYW DA NYCH Z AL EŻ Y W DUŻEJ C ZĘŚCI O D WYDA JNOŚC I INT ERNETU I U SŁUG B EZP RZE WODOW YCH, DOSTA RCZ ANYCH
LUB KONTROLOWANYCH PRZEZ PODMIOTY ZEWNĘTRZNE. CZASAMI CZYNNOŚCI LUB ZANIECHANIE CZYNNOŚCI PRZEZ TAKIE PODMIOTY ZEWNĘTRZNE MOŻE
WPŁYNĄĆ NEGATYWNIE LUB ZAKŁÓCIĆ POŁĄCZENIE UŻYTKOWNIKA Z INTERNETEM, USŁUGAMI BEZPRZEWODOWYMI LUB ICH CZĘŚCIAMI. LICENCJODAWCA NIE
MOŻE ZAGWARANTOWAĆ, ŻE TAKIE WYDARZENIA NIE NASTĄPIĄ, DLATEGO TEŻ LICENCJODAWCA ZRZEKA SIĘ WSZELKIEJ I KAŻDEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI JEŚLI
CHODZI O CZYNNOŚ CI LUB ZANI ECHAN IE CZ YNN OŚCI PODM IOTÓW TR ZEC ICH, K TÓR E MOG Ą WPŁYNĄĆ NEG ATY WNI E LUB Z AK ŁÓCI Ć POŁ ĄCZ ENIE UŻ YT KOWN IK A
Z IN TERNE TEM , USŁUGAM I BEZ PRZ EWODOW YMI LUB I CH CZĘŚ CIA MI W ZW IĄ ZKU Z U ŻY TKOWA NIE M PROG RA MU I ZWI ĄZ ANYMI Z T YM USŁU GAMI I PRODU KTAMI.
WYGAŚNIĘCIE
Umowa wygasa, gdy zostanie unieważniona przez Użytkownika albo Licencjodawcę. Umowa wygasa automatycznie, gdy Licencjodawca przestaje obsługiwać
ser wery Progr amu (dla gier dział ających wącznie online), gdy Licencjodawca odkryje lub uzna, że uż ywanie P rogramu przez Uż ytkownika ma zwzek lub może mieć
zwzek z fszerstwem, praniem pieniędzy albo inną aktywnością przestępczą lub w przypadku, gdy Użytkownik nie przestrzega warunków i postanowień niniejszej
Umowy, w tym, ale nie tylko, nie przestrzega powyższych warunków licencji. Użytkownik może w kdej chwili zerwać umowę poprzez (i) żądanie od Licencjodawcy
anulowania i usunię cia Konta uż ytkownika, którego u żywa , by zyskać dostęp i uży tkować Program zgodnie z zasadami opisanymi w Warunkach świadczenia usługi lub
(ii) znis zczenie i/lub usuncie wszystkich kopii tego P rogramu i wsz ystkich jego kopii, bę dących w posiadaniu Uży tkownika lub pod jego kontrolą . Usunię cie Programu
z Platformy gier nie usuwa informacji przypisanych do Konta użytkownika, w tym Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów, przypisanych do Konta użytkownika. Jeśli
ytkownik zainstaluje Program ponownie i użyje tego samego Konta użytkownika, wcż będzie miał dosp do poprzednich informacji o Koncie użytkownika, w
tym do Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów, przypisanych do jego Konta użytkownika. Z wyjątkami okrlonymi stosownym prawem, jeśli Konto użytkownika
zostanie usunięte po zerwaniu niniejszej Umowy z jakiegokolwiek powodu, ca Wirtualna waluta i/lub wszystkie Wirtualne towary przypisane do Konta użytkownika
również zostaną usunięte, a Użytkownik nie będzie mógł użytkować Programu, ani żadnej Wirtualnej waluty czy Wirtualnych towarów, przypisanych do jego Konta
ytkownika. Jli niniejsza Umowa zostanie zerwana z powodu naruszenia zasad Umow y przez Uży tkownika, Licencjodawca może zabronić mu ponownej rejestracji
lub ponownego dospu do Programu. Po zerwaniu Umowy, na użytkowniku spoczywa obowiązek zniszczenia wszystkich kopii tego Programu i wszystkich jego
części składowych lub odesłania ich do Licencjodawcy. Uży tkownik musi tak że zniszczyć dołączoną dokumentację, zwią zane z Programem materiały oraz wszystkie
dące w jego posiadaniu lub pod jego kontrolą elementy składowe, wł ącznie z materiałami znajdującymi się na jakichkolwiek serwerach, komputerach, jednostkach
do grania i urządzeniach mobilnych, na których Program został zainstalowany. Po zerwaniu niniejszej Umowy, prawo Użytkownika do korzystania z Programu, w
tym Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów, przypisanych do jego Konta użytkownika, natychmiast wygasa. Użytkownik musi natychmiast przestać użytkować
Program. Zerwanie Umowy nie wpływa na prawa Licencjobiorcy, ani obowzki Użytkownika, wynikające z niniejszej Umowy.
OGRANICZONE PRAWA RZĄDU USA
Program i dokumentacja zostały opracowane wyłącznie z prywatnych środków finansowych i są rozpowszechniane jako „komercyjny program komputerowy” lub
„ograniczony program komputerowy”. Użytkowanie, powielanie lub ujawnienie przez rząd USA lub podwykonawcę rdu USA podlega ograniczeniom zapisanym
w podpunkcie (c)(1)(ii) klauzul Rights in Technical Data and Computer Software in DFARS 252.227-7013 lub mającym zastosowanie podpunkcie (c)(1) i (2) klauzul
Commercial Computer Software Restricted Rights w FAR 52.227-19. Kontrahentem/Producentem jest Licencjodawca, którego siedziba znajduje się w miejscu
podanym niżej.
GODZIWE ODSZKODOWANIE
ytkownik zgadza się, że jeśli warunki tej Umowy nie weszłyby w życie, Licencjodawca ponióby szkody nie do naprawienia i dlatego wyraża zgodę na to, by
Licencjodawca miał prawo, bez zabezpieczeń lub dowodów szkód, do właściwego i godziwego odszkodowania w nawiązaniu do tej Umowy, poza wszelkimi innymi
dostępnymi odszkodowaniami.
PODATKI I KOSZTY
ytkownik przyjmuje na siebie odpowiedzialność i zgadza się pokrywać koszty oraz zabezpieczać i bronić Licencjodawcę, jego partnerów, licencjodawców, firmy
powzane, kontrahen tów, urzędników, dyrektorów, pracowników, przedst awicieli przed wszelkimi kosztami, z wiązanymi z podatk ami i opł atami, nakładanymi przez
jakiekolwiek ciało rządowe, w związku z transakcjami dotyczącymi niniejszej Umowy, w tym do pokrycia nałożonych kosztów odsetek i kar (z wytkiem podatków
od dochodu Licencjodawcy), niezależnie od tego, czy zosty one zawarte w jakiejkolwiek i kiedykolwiek wysłanej Użytkownikowi przez Licencjobiorcę fakturze.
ytkownik ma obowzek przedstawić Licencjodawcy kopie wszelkich dokumentów zwalniających od podatku, jeśli takie zwolnienia go dotyc. Wszelkie koszty i
wydatki poniesione przez Uż ytkownik a w związku z obowzy waniem niniejs zej Umowy, o ile jakieś wystąp, są ponoszone wył ącznie pr zez niego. Licencjodawca nie
ma obowiązku wynagrodzenia jakichkolwiek kosztów Użytkownikowi, a Użytkownik zgadza się, że nie będzie ich w żadnym przypadku dochodził od Licencjodawcy.
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI
Wszelki dostęp do Programu oraz jego użytkowanie podlega niniejszej Umowie, stosownej dokumentacji dołączonej do Programu, Warunkom świadczenia usługi
Licencjodawcy oraz Polityce prywatności Licencjodawcy, a tae wszelkim postanowieniom i zapisom Warunków świadczenia usługi, niniejszym dołączonych do tej
Umowy poprzez ten zapis. Powyż sze umowy stanowią c ałość umów pomiędzy Uż ytkownikiem a Licencjodawc ą w odniesieniu do użytkowania P rogramu i zwią zanych
z nim usług i produktów. Zastępują one wszelkie uprzednie umowy pomiędzy Użytkownikiem a Licencjodawcą, pisemne oraz ustne. Jli wystąpi konflikt pomiędzy
niniejszą Umową a Warunkami świadczenia uugi, niniejsza Umowa ma moc nadrzędną.
RÓŻNE
Jeśli z jakichkolwiek powodów jakikolwiek warunek tej Umowy nie może być przestrzegany, warunek taki powinien zostać zmieniony, ale tylko w takim zakresie, by
mógł być przestrzegany, natomiast pozoste warunki tej Umowy pozostaną niezmienione.
OBOWIĄZUJĄCE PRAWO
Umowa zostaje zawarta (bez względu na konflikty lub wybór zasad prawnych) zgodnie z prawem stanu Nowy Jork, kre to prawo stosuje się w umowach pomdzy
mieszka ńcami tego st anu zawar tych i w ykonywanych w st anie Now y Jork, o ile nie obowią zuje prawo federalne. Je śli w danym prz ypadku Licencjodawca pisemnie nie
zrezygnuje lub nie stoi to w sprzecznci z prawem miejscowym, ckowita i wyłączna jurysdykcja należy do sądów stanowych i federalnych właściwych dla głównej
siedziby Licencjodawcy (hrabstwo Nowy Jork, Nowy Jork, USA) i one będą stanowić miejsce rozpatrywania ewentualnych spraw. Obydwie strony wyrają zgodę
na jurysdykcję tych sądów i zgadzają się, że wezwanie może zostać doręczone w opisany tu sposób poprzez wręczenie powiadomień lub w inny sposób dozwolony
przez prawo stanowe stanu Nowy Jork lub federalne. Strony zgadzają się, że Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów
(Wiedeń, 1980) nie ma zastosowania w przypadku tej Umowy lub przy rozstrzyganiu wszelkich sporów lub rozpraw zwzanych z tą Umową.
W PRZYPADKU ZAISTNIENIA PYTAŃ DOTYCZĄCYCH TEJ LICENCJI NALY PISEMNIE SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z FIRMĄ TAKE-TWO INTERACTIVE SOFTWARE,
INC. 622 BROADWAY, NEW YORK, NY 10012. 09102013v1
Wszelkie pozoste warunki i zapisy Umowy Licencyjnej Użytkownika Kcowego (EULA) mają zastosowanie do użytkowania Programu przez Użytkownika.
© 2002-2016 Take-Two Interactive Software, Inc. oraz oddziały firmy. Wyprodukowane przez Hangar 13. 2K, Hangar 13, Take-Two Interactive Software oraz
ich odpowiednie logo są znakami handlowymi i/lub zarejestrowanymi znakami handlowymi Take-Two Interactive Software, Inc. Wykorzystuje Bink Video. Prawa
autorskie © 1997-2016 RAD Game Tools, Inc. Mafia III wykorzystuje HAVOK®. © Prawa autorskie 1999-2016 Havok.com, Inc. (oraz licencjobiorcy). Szczegóły
pod adresem www.havok.com. Zawiera oprogramowanie produkcji IDV. Wszelkie pozostałe znaki i znaki handlowe są własncią ich odpowiednich właścicieli.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zawartość niniejszej gry wideo jest fikcyjna i nie ma pr zedstawiać ani opisy wać prawdziwych wydarzeń, osób, miejsc lub podmiotów w realiach gr y. Mafia III zost ała
stworzona i wyprodukowana przez różnorodny zesł, o odmiennych wierzeniach i wyznaniach religijnych. Producenci ani wydawcy niniejszej gry wideo w żaden
sposób nie popierają, nie akceptują ani nie zachęcają do powtarzania jakichkolwiek zachowań przedstawionych w niniejszej grze wideo.
Strona wsparcia klienta (wydawca):
http://support.2k.com
Centrum Obsługi Klienta w Polsce (dystrybutor gry):
Cenega S.A., ul. Krakowiaków 50, 02-255 Warszawa.
Telefon: (22) 574 2 574 (od pon. do pt, w godz. 10-16)
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16

2K Mafia III Instrukcja obsługi

Kategoria
Pralko-suszarki
Typ
Instrukcja obsługi