2K XCOM 2 Instrukcja obsługi

Kategoria
Pralko-suszarki
Typ
Instrukcja obsługi
ŁOWCZY: Jednostka dystansowa, która
potra zaatakować oarę z drugiego końca
mapy. Korzystając z chwytaka, łowczy może
zaczaić się w zupełnie niespodziewanym
miejscu, a dzięki potężnemu karabinowi
snajperskiemu może oddaw strzały
naprowadzające do dowolnych jednostek
na mapie. Znany jest także z okrutnych
zabaw ze swoimi oarami, przy których
wykorzystuje granaty wstrząsowe i strzały
obezwładniające.
CZARNOKSIĘŻNIK: Czarnoksiężnik ma
się za boga, a poprzez ciągłe nadużywanie
mocy psionicznych stał się umysłowo
niestabilny. Uważa się za jedynego,
który w pełni korzysta z prawdziwych
mocy psionicznych. Uzbrojony w karabin
szturmowy czarnoksiężnik korzysta
na polu walki z różnych zdolności
psionicznych - może na przykład
wezwać chmarę widmowych zombie,
którzy pędzą w kierunku żołnierzy XCOM
i eksplodują, gdy się do nich zbliżą; może
też teleportować sojuszników w różne
miejsca na polu walki oraz kontrolować
umysły wrogich żołnierzy.
ZABÓJCZYNI: Jednostka preferująca
walkę w ukryciu, z użyciem zabójczej
katany. Jej strzelba laserowa Arashi jest
równie niebezpieczna, co ona. Dodatkowo
zabójczyni wyposażona jest w specjalne
granaty dymne, które czasowo oślepiają
wroga i ograniczają jego pole widzenia.
Każdy z wybrańców posiada proceduralnie generowane silne i słabe strony, dzięki którym każda rozgrywka jest nieco
inna. Każdego wybrańca możemy spotkać kilka razy i wraz z postępami rozgrywki będzie on rósł w siłę.
XCOM® 2: WAR OF THE CHOSEN WPROWADZA SZEREG NOWYCH ELEMENTÓW WALKI Z ADVENT-EM
poprzez kolejne frakcje ruchu oporu, których celem jest wyzwolenie Ziemi spod jarzma obcych. Odpowiedzią na ich działania jest pojawienie się
nowych wrogów zwanych „wybrańcami”, mających tylko jeden cel: ponowne schwytanie dowódcy. Dodatek ten wprowadza: nowe klasy bohaterów
wyspecjalizowanych w walce z „wybrańcami”, nowych wrogów, nowe misje, trudny teren walki i pogłębienie strategicznej warstwy rozgrywki.
–WYBRAŃCY–
-NOWE FRAKCJE I KLASY BOHATERÓW-
ŻNIWIARZE: Żołnierz żniwiarzy
specjalizuje się w infiltracjach oraz atakach
snajperskich. Dzięki rozszerzonemu
trybowi ukrycia, zwanemu „cień”, żniwiarz
zyskuje dostęp do większych opcji
mobilności w porównaniu ze zwykłym
żołnierzem XCOM.
BROŃ GŁÓWNA: karabin Vektor
BROŃ ZAPASOWA: claymore
RENEGACI: Renegat to prawdziwa
potęga ofensywna. Może rozprawiać
się z zagrożeniami zarówno na krótkim,
jak i długim dystansie. Zintegrowany
hak pozwala renegatowi wspinać się po
budynkach, ale także szybko skracać
dystans do celu. Kiedy już stanie z nim oko
w oko, renegat może skorzystać z broni
zapasowej, pazura umieszczonego na
nadgarstku, i dźgnąć wroga z zabójczą siłą.
BROŃ GŁÓWNA:
broń bezkolbowa SMG
BROŃ ZAPASOWA:
pazur – ostrze
montowane na nadgarstku, z pomocą
którego można ciąć wroga z zabójczą siłą.
TEMPLARIUSZE: Zbuntowani psioniczni
wojownicy, którzy dysponują potężną
mocą. Likwidacja wrogów wzmacnia
„koncentrację” templariuszy, dzięki której
ich zdolności stają się jeszcze potężniejsze.
BROŃ GŁÓWNA: rękawica z odłamkiem
BROŃ ZAPASOWA:
pistolet automatyczny
-NOWI WROGOWIE-
UPIÓR:
Nowy zabójczy obcy, zdolny do tworzenia
mrocznych kopii żołnierzy XCOM.
CZYŚCICIEL ADVENT-U:
Jednostka ADVENT-u z miotaczem ognia,
przenosząca granaty zapalające.
KAPŁAN ADVENT-U:
Psionicznie doładowana jednostka
ADVENT-u, która dostarcza premie
innym wrogom oraz potrafi mentalnie
kontrolować żołnierzy XCOM.
-ZAGUBIENI-
Zagubieni są nieszczęsnymi mieszkańcami miast zaatakowanych w pierwszych dniach inwazji. Groteskowo zdeformowani po
długotrwałym narażeniu na działanie kapsuł obcych wałęsają się teraz bez celu po opuszczonych miastach. Choć w pojedynkę
nie stanowią zbyt dużego zagrożenia, w grupie potrafią obezwładnić nawet najlepszych żołnierzy - ludzkich czy też obcych.
-GEOWIDOK-
SZTABY FRAKCJI: Każda frakcja ruchu oporu posiada widoczny
w geowidoku własny sztab, który po przeskanowaniu zapewnia
różne korzyści.
TAJNE OPERACJE: Każda frakcja ruchu oporu może wziąć
udział w tajnych operacjach, wymagających naszego wsparcia.
Rozmieszczenie żołnierzy XCOM obok członków frakcji pozwoli
nam polować na wybrańców oraz zyskiwać wsparcie w postaci
dodatkowych żołnierzy, specjalistów i zasobów.
ROZKAZY RUCHU OPORU: Zdobywając zaufanie frakcji ruchu
oporu zyskujemy w zamian wsparcie swojej sprawy w postaci
premii strategicznych i taktycznych do wyboru. Całością możemy
zarządzać poprzez aulę ruchu oporu.
WIĘZI: Z czasem pomiędzy naszymi żołnierzami rodzą się więzi,
ale między niektórymi z nich tworzą się one szybciej. Wysłanie
takich zgodnych żołnierzy na wspólną misję zacieśni ich przyjaźń i
przyniesie nam korzyści taktyczne.
WIĘŹ POZIOMU 1: Powstaje w walce. Potwierdź więź pomiędzy
jednostkami, aby zyskać następujące premie:
– Praca zespołowa: Przekazanie towarzyszowi dodatkowego
punktu akcji. Jedno użycie, wspólne dla towarzyszy.
WIĘŹ POZIOMU 2: Zbuduj centrum szkoleniowe dla jednostek,
aby osiągnąć ten poziom.
Zamaskowani operatorzy: Gdy razem uczestniczą w tajnej
operacji, jej czas trwania jest krótszy o jeden dzień.
Obserwator I: Żołnierz otrzyma premię do celności, gdy jego
towarzysz zaatakuje ten sam cel lub zostanie przez ten cel
zaatakowany.
Premia jest większa, jeśli towarzysz znajduje się na polu obok.
Przy mnie stój: Kiedy ten żołnierz zakończy ruch obok
towarzysza, ten automatycznie otrząśnie się ze wszystkich
negatywnych efektów mentalnych.
WIĘŹ POZIOMU 3: Jednostki muszą współpracować w centrum
szkoleniowym, aby osiągnąć ten poziom więzi.
Zaawansowana praca zespołowa: Przekazanie towarzyszowi
dodatkowego punktu akcji. Dwa użycia w ciągu misji, wspólne
dla towarzyszy.
Podwójny atak: Połączone strzały oddane przez tego żołnierza i
jego towarzysza. Strzał tego drugiego jest darmową akcją.
WOLA: Na wolę żołnierzy wpływa teraz większa liczba
wydarzeń na polu bitwy. Jeśli będą oni wciąż wysyłani do walki
z niskim poziomem woli, szybko się zmęczą i mogą wykształcić
negatywne cechy.
NEGATYWNE CECHY: Zmęczeni żołnierze muszą odpocząć,
zanim wrócą do walki. Jeśli zostaną wysłani na pole bitwy
zmęczeni, mogą zacząć się bać konkretnych wrogów albo
wydarzeń. Obawy te mogą prowadzić do „testów woli” na polu
bitwy, które skutkują czasem niepożądanym zachowaniem, takim
jak panika czy opętanie.
REANIMACJA: Priorytetem wybrańców jest spowodowanie
utraty przytomności żołnierzy, aby ich porwać lub wydobyć
z nich informacje. Kiedy jednostki zostają oszołomione przez
wybrańców, przesuń inną jednostkę na sąsiednie pole i wybierz
opcję reanimacji z HUD akcji. Upewnij się, że reanimujesz ich
szybko, ponieważ są bardzo narażeni na ataki wybrańców.
KABINA FOTOGRAFICZNA: Personalizuj i ustawiaj żołnierzy,
a następnie dodawaj filtry, tekst i tła, aby wygenerować własne
niepowtarzalne plakaty ruchu oporu, które możesz udostępnić
znajomym. Kabina fotograficzna jest dostępna w zbrojowni, a
także po zakończeniu misji.
SZTAB
TEMPLARIUSZY
SZTAB ŻNIWIARZY
SZTAB RENEGATÓW
CENTRUM SZKOLENIOWE
Żołnierze gromadzą punkty zdolności poprzez walkę oraz
zdobywanie nowych rang. Centrum szkoleniowe pozwala im
zyskać nowe zdolności, także te spoza ich zdefiniowanej klasy.
Drugi i trzeci poziom więzi można zdobyć, przenosząc
towarzyszy do centrum szkoleniowego.
AULA RUCHU OPORU
Koordynuj tajne operacje z frakcjami.
AMBULATORIUM
Zastępuje „ośrodek taktyk zaawansowanych” w dziedzinie
leczenia i odzyskiwania sił. Można go użyć, aby usunąć negatywne
cechy u żołnierzy.
-NOWE INSTALACJE NA AVENGERZE-
CENTRUM SZKOLENIOWE
AULA RUCHU OPORU
AMBULATORIUM
-NOWE MOŻLIWOŚCI BADAŃ-
PRZEŁOMY
Nowe, zaawansowane technologie, które należy zbadać
natychmiast po dokonaniu przełomu przez naukowców.
INSPIRACJE
Kiedy naukowcy zyskają natchnienie, mogą zbadać konkretny
projekt znacznie szybciej, ale tylko jeśli badania rozpoczną się
natychmiast.
-TRYB WYZWANIA-
Wybierz idealną strategię, próbując zdobyć więcej punktów
niż gracze z całego świata w jednorazowych wyzwaniach
społeczności. Sprawdź globalny ranking, aby śledzić swoje
postępy!
-RAPORTY SYTUACYJNE-
System raportów sytuacyjnych dynamicznie dodaje nowe
modyfikatory do warstwy taktycznej, aby upewnić się, że
każda misja to niepowtarzalne wyzwanie. Informacje z raportu
sytuacyjnego są wyświetlone jako część szczegółów misji.
-NOWE TYPY MISJI-
ZAGUBIENI I OPUSZCZENI: Rywalizujące frakcje ruchu oporu zgodziły się na spotkanie. XCOM musi doprowadzić do zawiązania
sojuszu, zjednoczenia ruchu oporu i wspólnego pokonania wybrańców.
SZTURM NA TWIERDZĘ WYBRAŃCA: Poluj na wybrańców w trakcie tajnych operacji i zaatakuj ich siedziby.
ZBIERZ OCALAŁYCH: Operatorzy ruchu oporu utknęli na terytorium wroga. Trzeba ich ocalić.
URATUJ OPERATORA RUCHU OPORU: VIP ruchu oporu został odcięty w opuszczonym mieście, pełnym zagubionych. Trzeba
go ocalić.
ODWET WYBRAŃCA: Broń kryjówki ruchu oporu przed atakiem wybrańca.
OBRONA AVENGERA: Wybrańcy namierzyli położenie Avengera i zamierzają porwać dowódcę. XCOM musi bronić bazy za
wszelką cenę.
ZNISZCZ NADAJNIK: Namierzono nadajnik ADVENT-u, a zniszczenie go poważnie uszkodzi jego sieć psioniczną. Możesz też
zniszczyć przekaźniki zaznaczone na mapie, aby zyskać więcej czasu na dotarcie do nadajnika.
PRZEJĘCIE ZAOPATRZENIA: Skrzynie z zasobami ADVENT-u zostały rozrzucone po mapie. Oznacz je dla Skyrangera, aby mógł
je przejąć, zanim uczyni to ADVENT.
UNIESZKODLIW DOWÓDCĘ POLOWEGO: Elitarny dowódca ADVENT-u został namierzony w polu i musi zostać
unieszkodliwiony.
URATUJ OPERATORA Z PLACÓWKI ADVENT-U: Ocal żołnierzy pojmanych przez wybrańców z placówki więziennej ADVENT-u.
ZASADZKA PODCZAS TAJNEJ OPERACJI: Na koniec tajnej operacji wybrańcy mogą wysłać wrogów, aby zaatakowali żołnierzy
z zaskoczenia. Biegnij do strefy ewakuacji, unikając ostrzału.
-OPCJE ZAAWANSOWANE-
War of the Chosen dodaje więcej opcji rozgrywki, które można wybrać przy rozpoczęciu nowej gry na ekranie wyboru poziomu trudności.
Oto one:
ATAK BETA: Znaczne zwiększenie PZ większości jednostek na potrzeby dłuższych starć taktycznych
SOJUSZNIK ŻNIWIARZY: Rozpoczęcie w sztabie żniwiarzy
SOJUSZNIK RENEGATÓW: Rozpoczęcie w sztabie renegatów
SOJUSZNIK TEMPLARIUSZY: Rozpoczęcie w sztabie templariuszy
PONURY HORYZONT: Efekty wszystkich mrocznych wydarzeń są stałe
SKOMPLIKOWANY PLAN: Projekt Awatar trwa dwukrotnie dłużej
KOWAL CZASU: Liczniki czasu misji są dwukrotnie dłuższe
PRECYZYJNE ŁADUNKI WYBUCHOWE: Uszkodzenia zadawane przez granat zmniejszają się wraz z odległością od epicentrum
pola rażenia
-POMOC TECHNICZNA-
Najnowsze informacje pomocy technicznej i aktualne FAQ znajdziesz na następujących stronach:
POMOC OGÓLNA I FAQ
http://support.2k.com/
UMOWA LICENCYJNA UŻYTKOWNIKA
Najnowsza EULA dotycząca tej gry znajduje się na stronie: http://www.take2games.com/eula/
WSPARCIE MY2K
http://support.2k.com/hc/en-us/articles/201335163-my2K-Frequently-Asked-Questions
OGRANICZONA GWARANCJA I UMOWA LICENCYJNA
Niniejsza ograniczona gwarancja i umowa licencyjna (“Umowa”) może podlegać okresowej aktualizacji. Aktualna wersja jest dostępna na stronie internetowej www.taketwogames.com/eula (“Stronie”). Korzystanie z Programu po zamieszczeniu zaktualizowanej wersji Umowy oznacza
zaakceptowanie jego warunków.
“PROGRAM” OZNACZA CAŁE OPROGRAMOWANIE, DOŁĄCZONE DO TEJ UMOWY, A TAKŻE INSTRUKCJE, OPAKOWANIE ORAZ INNE PLIKI, MATERIAŁY ELEKTRONICZNE LUB UMIESZCZONE W SIECI, DOKUMENTACJĘ ORAZ KAŻDĄ I WSZYSTKIE KOPIE PROGRAMU I ZWIĄZANYCH Z NIM
MATERIAŁÓW.
TE N PROG RA M NIE JES T SPR ZEDAWANY, LECZ LICEN CJONOWANY. OTWARCIE , POBRANIE, Z AINS TALOWAN IE, KOPI OWAN IE LUB KORZYSTAN IE Z PROGR AMU (OR AZ W SZELKI CH MAT ERI AŁÓW DO ŁĄCZON YCH DO NIEGO) W JA KIKOLW IEK SPO SÓB OZ NACZA, ŻE UŻ YTKOW NIK ZGA DZA S IĘ
PRZESTRZEGAĆ NINIEJSZEJ UMOWY Z FIRMĄ TAKE-TWO INTER ACTIVE SOFTWARE, INC, Z SIEDZIBĄ W STANACH ZJEDNOCZONYCH (“LICENCJODAWCĄ”) ORAZ PRZESTRZEGAĆ POLIT YKI PRYWATNOŚCI, OPUBLIKOWANEJ POD ADRESEM www.take2games.com/privacy I WARUNKÓW
ŚWIADCZENIA USŁUGI, OPUBLIKOWANYCH POD ADRESEM www.take2games.com/legal.
PRZECZYTAJ NINIEJSZĄ UMOWĘ BARDZO UWAŻNIE. W RAZIE NIEWYRAŻENIA ZGODY NA PRZESTRZEGANIE WARUNKÓW NINIEJSZEJ UMOWY ZABRANIA SIĘ OTWIERANIA, POBIERANIA, INSTALOWANIA, KOPIOWANIA ORAZ UŻYWANIA TEGO PROGRAMU.
LICENCJA
Zgodnie z warunkami i zasadami określonymi w niniejszej Umowie, Licencjodawca udziela uży tkownikowi niewył ącznego, niezbywalnego, ograniczonego i podlegającego cofnięciu prawa i licencji na uż ytkowanie jednego egzemplarza Programu do gry dla celów pry watnych, niekomercyjnych,
na pojedynczej platformie do gier (np. komputerze, urdzeniu mobilnym lub konsoli do gier), chyba że w dokumentacji Programu zostanie to określone inaczej. Prawa nabyte przez użytkownika są zależne od przestrzegania tej Umowy. Licencja wynikająca z tej Umowy obowzuje od dnia
zainstalowania lub użycia w inny spob Programu, a kończy się z chwilą usunięcia Programu lub wygaśnięcia Umowy (szczeły poniżej).
ytkownikowi zostaje udzielona licencja na Program, nie jest on Mu sprzedawany. Niniejszym Użytkownik potwierdza, że nie otrzymuje żadnych tytułów ani praw własnci do tego Programu, a Umowy nie powinno się interpretować jako sprzedaży jakichkolwiek praw do Programu.
Licencjodawca zachowuje wszystkie prawa i tytuły prawne odnoszące się do Programu, obejmujące, lecz nie ograniczace się do wszystkich praw autorskich, znaków towarowych, tajemnic handlowych,
nazw handlowych, praw własności, patentów, tytułów, kodu komputerowego, efektów audiowizualnych, motywów, postaci, nazw postaci, wątków, dialogów, miejsc, obrazów, efektów dźwiękowych, utworów muzycznych i autorskich praw osobistych. Program jest chroniony przez prawo
autorskie i handlowe Stanów Zjednoczonych oraz inne mające zastosowania prawa i porozumienia ogólnoświatowe. Programu nie można kopiować, powielać, rozpowszechniać na żadnym nośniku, w cości lub części, bez uzyskania wcześniej pisemnej zgody Licencjodawcy. Każda osoba,
która będzie kopiow, powielać, rozpowszechniać całć lub część tego Programu w jakikolwiek sposób i na jakimkolwiek nośniku, będzie winna rozmyślnego pogwcenia praw autorskich i może podlegać sankcjom cywilnym lub karnym w USA lub własnym kraju.
Informuje się, że ustawowe kary za każde pogwałcenie praw autorskich w USA wynoszą do 150 000 USD. Program zawiera określone licencjonowane materiały i licencjodawcy mogą dochodzić własnych praw w przypadku jakiegokolwiek pogwałcenia tej Umowy. Wszelkie prawa, które w
niniejszej Umowie nie zostały nadane w wyrny sposób, są zastrzeżone przez Licencjodawcę, ewentualnie jego licencjobiorców.
WARUNKI LICENCJI
ytkownik zgadza się, że nie będzie:
wykorzystywać Programu do celów komercyjnych;
rozpowszechniać, dzierżaw, udzielać licencji, sprzedawać, wypożycz, wymieniać na jakąkolwiek walutę lub w inny spob przenosić lub przydzielać Programu lub jego kopii, w tym, ale nie tylko: wymieniać na wirtualne towary lub wirtualną walutę (definicja poniżej) bez otrzymania
wcześniejszej wyraźnej, pisemnej zgody Licencjodawcy lub o ile nie jest to zaznaczone w niniejszej Umowie;
tworzyć kopii Programu lub jego części (innych niż tu wymienione);
udostępniać kopii Programu w sieci do pobrania przez wielu użytkowników;
z wytkiem przypadków wyznaczonych przez Program lub tę Umowę, używać lub instalować Programu (lub udzielać na to zgody innym osobom) w sieci, do użytku online lub na więcej niż jednym komputerze lub jednostce przeznaczonej do grania w tym samym czasie;
kopiować Programu na dysk twardy lub inne urządzenia pamięci masowej w celu ominięcia wymogu uruchomienia Programu z zączonego dysku CD lub DVD (ograniczenie to nie dotyczy kopii cci lub części Programu wykonanych przez Program w czasie instalacji w celu usprawnienia
jego działania);
ywać lub kopiować Programu w centrach gier komputerowych lub jakimkolwiek innym miejscu o określonej lokalizacji, chyba że Licencjodawca zgodzi się podpisać osobną umowę licencyjną określającą wykorzystanie Programu w konkretnej lokalizacji, która będzie uprawniać do użycia
Programu w celach komercyjnych;
odtwarzać kodu źródłowego, dekompilować, deasemblować, tworzyć prac pochodnych lub w inny sposób modyfikować Programu w całci lub w cści;
usuwać lub modyfikować informacji o prawach własnci, znaków lub etykiet zawartych na lub w Programie;
ograniczać lub przeszkadzać innym użytkownikom w użytkowaniu i korzystaniu z jakichkolwiek funkcji sieciowych Programu;
oszukiwać i wykorzystywać nieautoryzowanych robotów, spiderów lub jakichkolwiek innych programów, w zwzku z funkcjami sieciowymi Programu;
naruszać jakichkolwiek warunków, postanowień, licencji lub kodeksów zachowań w związku z funkcjami sieciowymi Programu; oraz transportować, eksportować lub reeksportować (bezpośrednio lub pośrednio) do jakiegokolwiek kraju, do krego wysyłanie takiego Programu jest zakazane
przez prawo eksportowe USA lub towarzyszące mu regulacje prawne i sankcje ekonomiczne USA, lub w inny sposób dokonywać naruszenia tego typu praw lub regulacji kraju, w którym Program został zakupiony. Wspomniane prawa mogą podlegać okresowym zmianom.
DOS TĘP DO SPECJALN YCH FUNKCJI OR AZ/LUB USŁUG, WŁĄCZNIE Z KOPIAMI CYFROWYMI: W celu akty wacji Programu, uzyskania dostępu do cy frowych kopii Programu lub uzyskania dospu do pewnej zawartości do odblokowania, do pobrania, sieciowej lub innej zawartości specjalnej
lub usług specjalnych (określanych zbiorczo jako „Specjalne funkcje”), może być konieczne pobranie Programu, realizacja unikatowego kodu lub numeru seryjnego, rejestracja Programu, członkostwo w usłudze zewnętrznej i/lub członkostwo w usłudze Licencjodawcy (w tym akceptacja
zwzanych z tym warunków i zasad). Dosp do Specjalnych funkcji jest ograniczony do jednego konta użytkownika (opisanego poniżej), przypisanego do jednego numeru seryjnego; dostęp do Specjalnych funkcji nie może być przeniesiony, sprzedany, wydzierżawiony, licencjonowany,
wynajmowany, wymieniany na walutę wirtualną lub ponownie zarejestrowany przez innego użytkownika, chyba że podano inaczej. Postanowienia tego ustępu są nadrdne względem pozostałych warunków niniejszej Umowy.
PRZEKAZANIE NAGRANEJ KOPII PROGRAMU: Użytkownik może jednak przekazać cy Program na nośniku fizycznym i dołączoną do niego dokumentację na ste innej osobie pod warunkiem, że nie zatrzyma żadnej kopii (wliczając w to kopie archiwalne i bezpieczeństwa) Programu,
dołączonej do niego dokumentacji, ani żadnej jej części lub komponentu, a odbiorca zgodzi się przestrzegać warunków tej Umowy. Przekazanie licencji nagranej kopii programu może łączyć się z pewnymi krokami, opisanymi w dokumentacji Programu. Użytkownik nie może przenosić,
sprzedawać, dzieawić, licencjonować, wynajmować ani wymieniać na walutę wirtualną żadnej waluty wirtualnej ani towarów wirtualnych, chyba że zapisano inaczej w niniejszej Umowie albo za pisemną zgodą Licencjodawcy. Specjalne funkcje, łącznie z zawartością dostępną jedynie po
wykorzystaniu jednorazowego kodu seryjnego, nie mogą w żadnym wypadku zostać przekazane innej osobie. Jli oryginalna kopia instalacyjna Programu zostanie usunięta lub jeśli użytkownik nie będzie miał dostępu do pierwotnej kopii, Specjalne funkcje mogą przestać dzi. Program
jest przeznaczony tylko do użytku prywatnego. NIEZALEŻNIE OD POWYŻSZEGO UŻYTKOWNIK NIE MOŻE PRZEKAZYWAĆ
ŻADNYCH PRZEDPREMIEROWYCH KOPII TEGO PROGRAMU.
ZABEZPIECZENIA TECHNICZNE: Program może zawierać środki kontroli dostępu do niego, środki kontroli dostępu do niektórych funkcji lub części zawartości lub zabezpieczające przed nieuprawnionym kopiowaniem lub mające zabezpieczać go przed przekroczeniem ograniczonych
praw i licencji nadanych przez tę Umowę. Środki takie mogą dotyczyć zarządzania licencją, aktywacji produktu i innych technologii bezpieczeństwa, zawartych w Programie. Mogą one monitorować użytkowanie, w tym, ale nie tylko, monitorować czas, datę, dostęp i inne elementy, liczniki
czy numery seryjne. Mogą też zostać zastosowane inne środki bezpieczeństwa, mające zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi, użytkowaniu, kopiowaniu Programu lub dowolnej jego cści, w tym mające zapobiec jakimkolwiek naruszeniom niniejszej Umowy. Licencjodawca zastrzega
sobie prawo do monitorowania użytkowania niniejszego Programu w każdym momencie. Użytkownikowi nie wolno wpływać na działanie tego typu środków kontroli dostępu ani podejmować prób ich wączenia lub obejścia. Wączenie lub próba modykacji technicznych środków ochrony
może spowodować nieprawiową pracę Programu. Jeśli Program umożliwia dostęp do Specjalnych funkcji, dostęp do nich w danym momencie może uzyskać tylko jedna kopia tego Programu. Uzyskanie dostępu do usług sieciowych i możliwci pobierania uaktualnień i łatek do Programu
może wymagać spełnienia dodatkowych warunków i rejestracji. Dostęp do uug sieciowych oraz pobierania uaktualnień i łatek może uzyskać tylko Program objęty ważną licencją. Z wyjątkami okrlonymi stosownym prawem, Licencjodawca może ograniczyć, zawiesić lub anulow
przyznaną Licencję oraz dosp do Programu, w tym, ale nie tylko, do wszelkich związanych z nim usług i produktów, w dowolnym momencie, bez powiadomienia i bez podania powodu.
ZAWA RTOŚĆ UT WORZON A PRZE Z UŻYTKOWNIK A: Program może umożliwiać użytkownikowi twor zenie własnego materia łu, wliczając w to, lecz nie ograniczac, do map poziomów, scenariuszy, zrzutów ekranu, projektów samochodów, elementów lub filmów przedst awiających r ozgry wkę.
W zamian za użytkowanie Programu i tylko w zakresie, w którym w wyniku tego użytkowania powstanie materiał mogący być objęty prawem autorskim, użytkownik nadaje Licencjodawcy wączne, wieczyste, niezbywalne, podlegające możliwości przeniesienia i udzielenia sublicencji
prawo obowiązujące na cym świecie oraz udziela licencji na użytkowanie stworzonego przez siebie materiału w jakikolwiek sposób i dla jakichkolwiek celów w nawiązaniu do Programu i związanych z nim dóbr i usług, wliczac w to, lecz nie ograniczając prawo do powielania, kopiowania,
przystosowywania, modyfikowania, odtwarzania, wyświetlania, publikowania, rozpowszechniania, transmitowania lub komunikowania tego materiału publiczności, w jakikolwiek sposób, znany lub
nieznany w tej chwili, oraz rozpowszechniania tego materiu bez dalszego informowania o tym, za darmo, przez cały okres ochrony praw własności intelektualnej ustalony przez stosowane prawo i konwencje międzynarodowe. Niniejszym użytkownik rezygnuje z wszelkich autorskich praw
osobistych związanych z autorstwem, wydawaniem, opinią lub uprawnieniami w odniesieniu do Licencjodawcy oraz użytkowaniem tego typu materiałów przez innych graczy w nawiązaniu do Programu i związanych z nim dóbr i usług zgodnie ze stosowanymi przepisami prawa. Ta nadana
Licencjodawcy licencja oraz powsze zrzeczenie się wszelkich mających zastosowanie autorskich praw osobistych obowzują nawet po wygaśnciu lub zerwaniu tej Umowy.
ŁĄCZENIE Z INTERNETEM: Program może wymagać połączenia z Internetem w celu uzyskania dostępu do funkcji związanych z Internetem, autoryzacji Programu lub wykonania innych dziań.
KONTA UŻYTKOWNIKÓW: Aby użytkować Program lub jego funkcję lub aby okrlone funkcje Programu działy właściwie, może być wymagane posiadanie i używanie wnego i aktywnego konta użytkownika w usłudze sieciowej, takiej jak zewnętrzna platforma gier lub konto w sieci
społecznościowej (“Konto zewnętrzne”) lub konta u Licencjodawcy lub podmiotu związanego z Licencjodawcą, tak jak to opisano w dokumentacji Programu. Jeśli Użytkownik nie posiada takiego konta, niektóre funkcje Programu mogą nie działać lub przestać działać prawidłowo, w cości
lub części. Program może również wymagać stworzenia konta użytkownika, unikatowego dla Programu w serwisie Licencjodawcy lub podmiotu związanego z Licencjodawcą (“Konto użytkownika”) w celu uzyskania dostępu do Programu oraz jego funkcjonalnci I opcji. Konto użytkownika
może zostać przypisane do Konta zewtrznego. Użytkownik jest w całci odpowiedzialny za użytkowanie i zachowanie bezpieczeństwa Kont użytkownika i Kont zewtrznych, które użytkuje w zwzku z dospem i użytkowaniem Programu.
WIRTUALNA WALUTA I WIRTUALNE TOWARY
Jeśli Program pozwala na nabywanie i/lub zarabianie w trakcie gry licencji na użytkowanie Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów, obowiązują naspujące dodatkowe zasady i warunki.
WIRTUALNA WALUTA I WIRTUALNE TOWARY: Program może pozwalać Uży tkownikowi na (i) uży wanie fikcyjnej wirtualnej walut y jako środk a wymiany, wyłącznie w Pr ogramie (“W irtualna walu ta”) oraz ( ii) zyskiwanie dos tępu do (w ramach okrlonych, ograniczonych warunków użytkowania)
wirtualnych towarów w Programie (“Wirtualne towary”). Niezależnie od używanej terminologii, Wirtualna waluta i Wirtualne towary oznaczają ograniczone prawo licencyjne, podlegace niniejszej Umowie. Zgodnie z warunkami i postanowieniami tej umowy, Licencjodawca niniejszym
przyznaje niewyłączne, niepodlegające przeniesieniu, niepodlegające sublicencji, ograniczone prawo oraz licencję na użytkowanie Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów, zdobytych przez Użytkownika do osobistego, niekomercyjnego wykorzystania w trakcie gry,
wyłącznie w Programie. Chyba, że prawo postanawia inaczej, Wirtualna walut a i Wirtualne towary uzyskane przez Uż ytkownika są mu licencjonowane, a Uży tkownik niniejsz ym oświadcza, że nie zost aje mu prz yznane ani przekazane żadne prawo wł asności do Wir tualnej waluty lub Wirtualnych
towarów. Niniejsza Umowa nie może być odczytywana jako umowa sprzedaży jakichkolwiek praw do Wirtualnej waluty czy Wirtualnych towarów.
Wirtualna waluta ani Wirtualne towary nie posiadają wartości wymienialnej na prawdziwą walutę i nie mogą być zamiennikiem prawdziwej waluty. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Licencjodawca może zmienić lub podjąć czynności, mające na celu zmianę postrzeganej
wartości lub zmianę ceny zakupu Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów w każdym momencie, o ile zezwala na to stosowne prawo. Wirtualna waluta i Wirtualne towary nie powodują naliczania opłat za nie wykorzystanie ich, o ile tylko licencja przyznana niniejszym na Wirtualną walu
i Wirtualne towary wygaśnie zgodnie z warunkami i postanowieniami niniejszej Umowy oraz zapisami dokumentacji dączonej do Programu, kiedy Licencjodawca przestanie dostarczać Program albo niniejsza Umowa zostanie w inny sposób zerwana. Licencjodawca zastrzega sobie prawo
do decydowania wedle własnego uznania, jakie opłaty pobiera za dostęp i użytkowanie Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów i/lub czy zechce udospniać Wirtualną walutę lub Wirtualne towary bezpłatnie.
ZARABIANIE I KUPOWANIE Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów: Użytkownik może mieć możliwość zakupu Wirtualnej waluty lub zarobienia Wirtualnej waluty u Licencjodawcy za ukończenie niektórych czynności lub zdobycie osiągnć w Programie. Przykładowo, Licencjodawca może
prz yznać Wir tualną walutę lub W irtualne towar y po zaliczeniu pewnej czynnci w grze, takiej jak zdobycie nowego poziomu, wykonanie zadania lub stwor zenie zawartoś ci. Po otrzymaniu, Wirtualna waluta i/ lub Wir tualne towar y zostaną prz ypisane do Konta użyt kownika . Kupowanie Wirtualnej
waluty i Wirtualnych towarów może odbywać się wącznie w Programie lub poprzez platformę, uczestniczący w akcji, zewnętrzny sklep sieciowy, sklep z aplikacjami lub inny sklep, autoryzowany przez Licencjodawcę (określany w niniejszej umowie jako “Sklep z oprogramowaniem”).
Zakup i użytkowanie elementów lub waluty w grze poprzez Sklep z oprogramowaniem podlega zarządzeniom Sklepu z oprogramowaniem, w tym, ale nie tylko, warunkom świadczenia uugi i umowie użytkownika. Usługa sieciowa jest sub-licencjonowana Użytkownikowi przez Sklep z
oprogramowaniem. Licencjodawca może oferować rabaty lub promocje na zakup Wirtualnej waluty i takie rabaty lub promocje mogą być modyfikowane lub przerywane przez Licencjodawcę w dowolnym momencie, bez powiadomienia. Po wykonaniu autoryzowanego zakupu Wirtualnej
waluty w Sklepie z oprogramowaniem, ilość zakupionej Wirtualnej waluty zostanie dopisana do Konta użytkownika. Licencjodawca okrli maksymalną kwo, którą Użytkownik może wydać na zakup Wirtualnej waluty w ciągu jednej transakcji i/lub w ciągu
jednego dnia. Me to zależeć od Programu. Licencjodawca, wedle własnego uznania, może nyć dodatkowe ograniczenia na zakup i użytkowanie Wirtualnej waluty, sposób jej wykorzystania i maksymalną ilć Wirtualnej waluty, która może zostać przypisana do Konta użytkownika.
ytkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za wszystkie zakupy Wirtualnej waluty dokonane na Koncie użytkownika, niezależnie do tego, czy zakupu dokonał Użytkownik czy ktoś inny.
OBLICZANIE STANU KONTA: Użytkownik może zyskać dostęp i wwietlić ilość dospnej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika po zalogowaniu na nie. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do obliczania ilości dostępnej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów
na Koncie użytkownika wedle własnego uznania. Licencjodawca zastrzega sobie ponadto prawo, wedle własnego uznania, do określania ilci i sposobu, w jaki Wirtualna waluta jest przyznawana i pobierana z Konta użytkownika w związku z zakupem Wirtualnych towarów i w innych
przypadkach. Choć Licencjodawca będzie się starał dokonywać takich obliczeń w spob jednolity i rozsądny, Użytkownik przyjmuje do wiadomci i zgadza się, że obliczenia dospnej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika przez Licencjodawcę są ostateczne,
chyba że użytkownik dostarczy Licencjodawcy dokumentację, dowod, że obliczenia te są lub były umlnie nieprawidłowe.
UŻYTKOWANIE WIRTUALNEJ WALUTY I WIRTUALNYCH TOWARÓW: Wszelka Wirtualna waluta i/lub Wirtualne towary zakupione w grze mogą zostać wykorzystane lub stracone przez graczy w trakcie rozgrywki, zgodnie z zasadami gry, dotyczącymi waluty i towarów, kre mogą być
różne w zależności od zwzanego z nimi Programu. Wirtualna waluta i Wirtualne towary mogą być użytkowane tylko w Programie, a Licencjodawca, wedle własnego uznania, może ograniczyć użytkowanie Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów do pojedynczej rozgrywki. Sposoby
autoryzowanego i celowego użytkowania Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów mogą zmienić się w każdej chwili. Dospna ilć Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów, wskazana na Koncie użytkownika, jest zmniejszana za każdym razem, gdy Wirtualna waluta i/lub Wirtualne
towary są zywane w Programie. Użytkowanie jakiejkolwiek Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów wiąże się z odjęciem dospnej Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych Towarów z Konta
ytkow nika. Uży tkownik musi p osiadać odpowiednią ilość dospnej W irtualnej waluty i /lub Wirtualnych towarów na Koncie uży tkownika, aby dokonać tr ansakcji w Programie. Wir tualna Waluta i /lub Wirt ualne towar y na Koncie użyt kownika mogą zostać odjęte bez zawiadomienia w pr zypadku
zaistnienia pewnych wydarzeń, związanych z użytkowaniem Oprogramowania przez użytkownika: przykładowo, użytkownik może stracić Wirtualną walutę lub Wirtualne towary po przegranej w grze albo po śmierci postaci. Użytkownik jest wącznie odpowiedzialny za wszystkie użycia
Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów, dokonane poprzez Konto użytkownika, niezależnie od tego, czy dokonane zostały za jego zgodą czy też nie. Licencjodawca musi być poinformowany natychmiast po odkryciu nieautoryzowanego użycia Wirtualnej waluty i/
lub Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika poprzez przesłanie stosownej prośby na stronie www.take2games.com/support.
BRAK REKOMPENSATY: Wirtualna waluta i Wirtualne towary mogą być wymienione wyłącznie na towary i usługi w grze. Wirtualna waluta i Wir tualne towary nie mogą być sprzedawane, dzieawione, licencjonowane, wypyczane, ani wymieniane na inną Wirtualną walutę. Wirtualna waluta
i Wir tualne towary mogą być wymienione wyłącznie na towary i usługi w grze i nie można ich wymienić na żadną kwotę pieniężną lub inne towary przez Licencjodawcę ani inną osobę lub podmiot, w żadnym czasie, chyba że zosto to jasno zaznaczone w niniejszej Umowie lub jest w inny sposób
wymagane prawem. Wirtualna waluta i Wirtualne towary nie posiadają wartości w gotówce, a Licencjodawca ani żadna inna osoba ani podmiot nie mają obowiązku wymienić Wirtualnej waluty ani Wirtualnych towarów na cokolwiek wartościowego, w tym, ale nie tylko, na prawdziwą walutę.
BR AK Z WROW: Wszystk ie zakupy Wir tualnej walut y i Wirt ualnych towarów s ą ostateczne i w żadnym razie nie mogą zos tać zwcone, przeka zane lub w ymienione. Z w yjątkami okreś lonymi stos ownym prawem, Licencjodawca ma c ałkowite prawo do zarz ądzania, regulowania, kontrolowania ,
modyfikowania, zawieszania i/lub eliminowania Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów tak jak zechce i wyłącznie wedle własnego uznania. Licencjodawca nie odpowiada przed Użytkownikiem ani kimkolwiek innym za korzystanie ze wspomnianego prawa.
ZAKAZ PRZEKAZYWANIA: Przekazywanie, handlowanie, sprzedaż lub wymiana Wirtualnej waluty lub Wir tualnych towarów komukolwiek, w inny sposób, niż w trakcie gry w Programie, bez zgody Licencjodawcy (“Nieautoryzowana transakcja”), w tym, ale nie tylko, pomiędzy użytkownikami
Programu, jest nieautoryzowane przez Licencjodawcę i surowo wzbronione. Licencjodawca, wedle własnego uznania, zastrzega sobie prawo do anulowania, zawieszenia lub zmodyfikowania Konta użytkownika, ilości Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów oraz zerwania Umowy,
jeśli Użytkownik będzie brał udział, pomagał lub żądał jakichkolwiek Nieautoryzowanych transakcji. Wszyscy użytkownicy, którzy biorą udział w tego typu czynnciach, robią to na własne ryzyko i niniejszym zgadzają się, że wynagrodzą i zabezpieczą Licencjodawcę, jego partnerów,
licencjodawców, podmioty związane, zleceniobiorców, zard, dyrekcję, pracowników i przedstawicieli przed wszystkimi stratami, kosztami i wydatkami, wynikającymi bezprednio lub pośrednio z tych czynności. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Licencjodawca może zażądać od
sto sownego Sklepu z oprogramowaniem wstrzymania, zawie szenia, anulowania, zaprzestania świadczenia usług lub cofnięcia ka żdej Nieautoryzowanej transakcji, niezależnie od tego k iedy dokonano Nieautor yzowanej transakcji (nawet jeśli ma dopiero zos tać dokonana), gdy tylko podejrzewa
lub ma dowód na fałszerstwo, złamanie zasad niniejszej Umowy, złamanie jakiegokolwiek odpowiedniego prawa lub przepisu lub jakikolwiek świadomy fakt, mający na celu ingerowanie lub mający lub mogący mieć wpływ na zmianę dziania Programu. Jli Licencjodawca uważa lub
ma powód podejrzew, że Użytkownik bierze udział w Nieautoryzowanej transakcji, Użytkownik zgadza się, że Licencjodawca może, wedle własnego uznania, ograniczyć jego dostęp do posiadanej Wirtualnej waluty I Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika lub usuć albo zawiesić
Konto użytkownika oraz prawa do wszelkiej Wirtualnej waluty, Wirtualnych towarów lub jakichkolwiek elementów związanych z Kontem użytkownika.
MIEJSCE: Wirtualna waluta dospna jest dla klientów tylko w określonych miejscach. Użytkownik nie powinien kupować ani użytkować Wirtualnej waluty, jeśli nie znajduje się w autoryzowanym miejscu.
WARUNKI DOTYCZĄCE SKLEPU Z OPROGRAMOWANIEM
Niniejsza Umowa i dostarczenie Programu poprzez jakikolwiek Sklep z oprogramowaniem (ącznie z zakupem Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów) podlega dodatkowym warunkom i zasadom, udospnionym w lub wymaganym przez stosowny Sklep z oprogramowaniem i wszystkie
te warunki i zasady są zawarte w niniejszej Umowie poprzez ten zapis. Licencjodawca nie jest odpowiedzialny wobec Użytkownika za jakiekolwiek opłaty pobrane z kart kredytowych lub kont bankowych ani za żadne inne opłaty zwzane z transakcjami zakupu w Programie lub poprzez
Sklep z oprogramowaniem. Wszystkie takie transakcje są obugiwane przez Sklep z oprogramowaniem, a nie Licencjodawcę. Licencjodawca kategorycznie zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności za takie transakcje, a Użytkownik zgadza się, że wszelkich spraw związanych z transakcjami
dzie dochodził poprzez Sklep z oprogramowaniem.
Niniejsza Umowa zawierana jest wyłącznie pomiędzy Użytkownikiem a Licencjodaw, a nie z jakimkolwiek Sklepem z oprogramowaniem. Użytkownik przyjmuje do wiadomci, że Sklep z oprogramowaniem nie ma obowiązku obsł ugi lub wsparcia usług w zwzku z Programem. Z w yjątkami
opisanymi wczniej, do maksymalnego stopnia dozwolonego stosownym prawem, Sklep z oprogramowaniem nie udziela żadnego rodzaju gwarancji, jli chodzi o Program.
Wszelkie roszczenia, wysuwane w związku z Programem, zwzane z odpowiedzialncią za produkt, niedostosowanie produktu do stosownych wymagań prawnych, roszczenia jeśli chodzi o ochronę konsumenta I wszelkie podobne naruszenia własności intelektualnej i legislacyjnej,
podlegają niniejszej Umowie, a Sklep z oprogramowaniem nie jest za nie odpowiedzialny. Użytkownik podlega warunkom świadczenia usługi Sklepu z Oprogramowaniem oraz wszelkim innym zasadom i polityce Sklepu z oprogramowaniem. Licencja na Program nie podlega przekazaniu i
zezwala na użytkowanie Programu wącznie na odpowiednim urządzeniu, które pozostaje w gestii Użytkownika. Użytkownik oświadcza, że nie przebywa w krajach, na kre Stany Zjednoczone nałożyły embargo i że nie znajduje się na specjalnej lcie osób i podmiotów objętych zakazem
eksportowym, prowadzonej przez Departament Skarbu lub Departament Handlu Stanów Zjednoczonych Ameryki („List of Specially Designated Nationals or the U.S. Department of Commerce Denied Person’s List
or Entity List”). Sklep z oprogramowaniem jest zewnętrznym beneficjentem niniejszej Umowy i może egzekwować jej postanowienia w odniesieniu do Użytkownika.
ZBIERANIE I PRZETWARZANIE DANYCH
Instalując i użytkując Program, Użytkownik zgadza się na zbieranie i przetwarzanie danych, zgodnie z zapisami w tym punkcie i Polityką Prywatności Licencjodawcy, w tym (o ile dotyczy) na: (i) przekazywanie danych osobowych i innych danych Licencjodawcy, jego partnerom, sprzedawcom
i wspólnikom oraz niekrym innym podmiotom zewtrznym, takim jak władze rządowe w USA i innych pstwach poza Europą lub krajem zamieszkania Użytkownika, w tym państwach, które mogą zachowywać niższe standardy ochrony prywatnci; (ii) publiczne wwietlanie danych
ytkownika, takich jak dane identyfikacyjne zawartości stworzonej przez Użytkownika, wwietlanie wyników, rankingu, osiągnięć i innych danych rozgrywki na stronach WWW i innych platformach; (iii) dzielenie się danymi o rozgrywce z producentami sprzętu, właścicielami platform i
partnerami marketingowymi Licencjodawcy; oraz (iv) inne użytkowanie i przekazywanie danych osobowych lub innych danych, tak jak to określono we wspomnianej powyżej Polityce Prywatnci, kra
od czasu do czasu może być zmieniana. Jeśli Użytkownik nie chce, aby jego dane były przetwarzane lub udospnione w ten spob, nie powinien użytkować Programu.
Wszelkie sprawy dotycce prywatności danych, w tym zbierania, przetwarzania, udostępniania i przekazywania danych osobowych i innych danych, opisane są w Polityce Prywatnci, dostępnej pod adresem www.take2games.com/privacy, aktualizowanej od czasu do czasu. Zapisy
zawarte w Polityce Prywatności są nadrzędne wobec jakichkolwiek stwierdzeń, zawartych w niniejszej Umowie.
GWARANCJA
OGRANICZONA GWARANCJA: Licencjodawca udziela Użytkownikowi (jeśli jest on pierwszym lub początkowym nabywcą tego Programu i nie otrzymał Programu na nośniku wraz z dołączoną dokumentacją w ramach wymiany z pierwszym właścicielem) gwarancji na okres 90 dni od daty
zakupu, obejmującej wady materiałowe lub produkcyjne oryginalnego nnika oprogramowania, o ile nnik użytkowany był w warunkach normalnych. Licencjodawca gwarantuje, że Program jest zgodny z komputerem osobistym spełniającym minimalne wymagania sprtowe podane w
dokumentacji Programu lub został zatwierdzony przez producenta urządzenia do gr y jako zgodny z tym, dla którego został w ydany. Jednak z uwagi na różnice sprtowe, programowe, w połą czeniach internetow ych oraz wynikające z indywidualnego uży tkowania, L icencjodawca nie gwarantuje
działania tego Programu na konkretnym komputerze lub jednostce do grania. Licencjodawca nie gwarantuje braku zakłóceń w użytkowaniu Programu; tego, że Program spni wymagania użytkownika; że będzie działać w spob ciąy, bezbłędny, lub że będzie zgodny z oprogramowaniem
lub sprzętem firm trzecich, ani że jakiekolwiek błędy Programu zostaną naprawione. Żadnego ustnego lub pisemnego zapewnienia uzyskanego od Licencjodawcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela nie można uznać za gwarancję. Ponieważ niektóre systemy prawne nie zezwalają na
wyłączenie lub ograniczenie gwarancji dorozumianych lub ograniczenie mających zastosowanie ustawowych praw konsumenta, niektóre z powszych wyjątków i ograniczeń mogą nie mieć zastosowania w konkretnym przypadku. Jli w okresie trwania gwarancji użytkownik stwierdzi
uszkodzenie nnika lub Programu, Licencjodawca zgadza się za darmo wymienić Program, który okazał się wadliwy w okresie obowiązywania gwarancji, o ile jest on nadal przez niego produkowany. Jeśli Program nie jest dostępny, Licencjodawca zastrzega sobie prawo wymiany na podobny
Program o takiej samej lub większej wartości. Ta gwarancja obejmuje jedynie nnik
oprogramowania oryginalnie dostarczony przez Licencjodawcę i nie ma zastosowania do normalnego zycia nnika spowodowanego jego użytkowaniem. Gwarancja ta jest nieważna i nie będzie obowzywać, jli defekt jest wynikiem niewłaściwego użytkowania, postępowania lub
zaniedbania. Jakiekolwiek dorozumiane gwarancje okrlone przez prawo są wyraźnie ograniczone do okresu 90 dni opisanego powej. Z wyjątkiem warunków przedstawionych powyżej gwarancja ta zaspuje wszystkie inne gwarancje, ustne lub pisemne, wyrażone lub dorozumiane,
wliczając w to wszelkie gwarancje sprzedawalności, przydatność do jakiegokolwiek celu lub nienaruszalności. Żadne inne zastępstwa prawne ani gwarancje nie będą dla Licencjodawcy wiążące.
Przy zwrocie Programu podlegającego powyższej ograniczonej gwarancji na adres Licencjodawcy podany niżej należy wysłać tylko oryginalny Program i podać: swoje imię i nazwisko, adres zwrotny, ksero z data rachunku sprzedaży oraz krótki opis defektu i systemu, na którym Program
był uruchamiany.
ODSZKODOWANIE
ytkownik zgadza się, że wynagrodzi, będzie bronił i zabezpieczy Licencjodawcę, jego partnerów, licencjodawców, podmioty związane, zleceniobiorców, zard, dyrekcję, pracowników i przedstawicieli przed wszystkimi stratami, kosztami i wydatkami, wynikającymi bezprednio lub
pośrednio z czynności i zaniedb, w związku z Programem i zapisami niniejszej Umowy.
W Ż ADN YM PR ZY PADK U LICE NCJODAWC A NIE P ONOS I ODP OWIE DZIALN OŚCI ZA SZ KODY SP ECJ ALNE, PR ZY PADKOW E LUB W YN IKOW E POWSTA ŁE WS KUT EK PO SIA DAN IA, UŻ YTKO WANIA L UB NI EPR AWI DŁOWE GO DZI AŁ ANIA T EGO P ROGR AM U, WL ICZ AJĄC W TO, LE CZ NIE OGR ANI CZAC
SIĘ DO, U SZKODZ ENIA MI ENI A, UTR ATY RE PUTACJ I, AWARII LUB N IEPR AWID ŁOW EGO DZIAŁANI A KOMP UTER A OR AZ, W ZAKRE SIE OKR EŚLON YM PR ZEZ PR AWO, O BRAŻE Ń OSOBIST YCH , USZKODZE NIA M IENIA, U TR ATY Z YSKÓW LUB S ZKÓD K AR NYCH NA SK UTE K DZIAŁ AŃ ZWI ĄZ AN YMI
Z TĄ UMOWĄ LUB PROGRAMEM, WYNIKAJĄCYCH Z CZYNÓW NIEDOZWOLONYCH (WLICZAJĄC W TO ZANIEDBANIA), UMOWY, CAŁKOWITEJ ODPOWIEDZIALNCI LUB INNEJ, NIEZALNIE OD TEGO, CZY LICENCJODAWCA BYŁ POINFORMOWANY O MLIWCI POWSTANIA TAKICH
SZD. W ŻADNYM PRZYPADKU WYSOKĆ ODPOWIEDZIALNOŚCI LICENCJODAWCY ZA WSZELKIE SZKODY (ZA WYJĄTKIEM TYCH OKREŚLONYCH PRZEZ PRAWO) NIE ME PRZEKROCZYĆ KWOTY ZAPŁACONEJ ZA UŻYTKOWANIE TEGO PROGRAMU.
W ŻADNYM PRZYPADKU ŁĄCZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ LICENCJODAWCY ZA WSZELKIE I WSZYSTKIE ROSZCZENIA WYSUWANE PRZEZ UŻYTKOWNIKA, NIEZALEŻNIE OD ICH FORMY I PODJĘTYCH CZYNNOŚCI, NIE PRZEKROCZĄ SUMY ZAPŁACONEJ LICENCJODAWCY W OSTATNICH
DWUNASTU (12) MIESIĄCACH W ZWIĄZKU Z OPROGRAMOWANIEM LUB 200 USD, W ZALNCI OD TEGO, KRA KWOTA JEST WIĘKSZA.
PONIEWAŻ NIEKTÓRE STANY/KRAJE NIE ZEZWALAJĄ NA OGRANICZENIE TRWANIA DOROZUMIANEJ GWARANCJI I/LUB WYŁĄCZENIE LUB OGRANICZENIE SZD PRZYPADKOWYCH LUB WYNIKOWYCH, ŚMIERCI LUB OBRAŻEŃ ZWZANYCH Z ZANIEDBANIAMI, OSZUSTWEM LUB
ŚWIADOMYM BŁĘDNYM ZARZĄDZANIEM, POWYŻSZE OGRANICZENIA I/LUB WYŁĄCZENIA MOGĄ NIE DOTYCZYĆ UŻYTKOWNIKA. GWARANCJA JEST NIEWAŻNA WYŁĄCZNIE W TAKIM ZAKRESIE, GDY JAKIKOLWIEK OKREŚLONY WARUNEK TEJ GWARANCJI JEST ZAKAZANY PRZEZ
NADRDNE PRAWO FEDERALNE, STANOWE LUB SAMORZĄDOWE. NINIEJSZA GWARANCJA NADAJE UŻYTKOWNIKOWI OKREŚLONE PRAWA, A PONADTO ME ON MIEĆ RÓWNIEŻ INNE PRAWA OBOWIĄZUJĄCE W JEGO PAŃSTWIE.
LI CENCJODAWCA N IE KON TRO LUJE I NI E MOŻE KON TROLOWAĆ P RZE PŁYWU D ANYCH Z I D O JEGO S IECI I IN NYCH CZĘŚ CI IN TER NET U, SIECI BE ZPR ZEWODOW YCH LU B INN YCH SI ECI ZEWN ĘTRZN YCH. TA KI PR ZEPŁY W DAN YCH Z AL EŻY W DU ŻEJ C ZĘŚCI OD W YDA JNOŚC I INT ERNETU I U SŁUG
BEZPRZEWODOWYCH, DOSTARCZANYCH LUB KONTROLOWANYCH PRZEZ PODMIOTY ZEWNĘTR ZNE. CZASAMI CZYNNOŚCI LUB ZANIECHANIE CZYNNOŚCI PRZEZ TAKIE PODMIOTY ZEWNĘTRZNE MOŻE WPŁYNĄĆ NEGATYWNIE LUB ZAKŁÓCIĆ POŁĄCZENIE UŻYTKOWNIKA Z INTERNETEM,
USŁUGAMI BEZPRZEWODOWYMI LUB ICH CZĘŚCIAMI. LICENCJODAWCA NIE MOŻE ZAGWARANTOWAĆ, ŻE TAKIE WYDARZENIA NIE NASTĄPIĄ, DLATEGO TEŻ LICENCJODAWCA ZRZEKA SIĘ WSZELKIEJ I KAŻDEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI JEŚLI CHODZI O CZYNNOŚCI LUB ZANIECHANIE
CZ YNNCI PODMIOW TR ZECICH, K TÓRE MOGĄ WPŁYĆ NEGATY WNIE LUB ZAKŁÓCIĆ POŁĄCZENIE UŻYTKOWNIK A Z INTERNE TEM, US ŁUGAMI BEZPRZEWODOW YMI LUB ICH CŚCIAMI W Z WIĄZKU Z UŻYTKOWA NIEM PROGRAMU I ZWI ĄZANYMI Z T YM US ŁUGAMI I PRODUK TAMI.
WYGAŚNIĘCIE
Umowa wygasa, gdy zostanie uniewniona przez Użytkownika albo Licencjodawcę. Umowa wygasa automatycznie, gdy Licencjodawca przestaje obsługiwać serwery Programu (dla gier działających wyłącznie online), gdy Licencjodawca odkryje lub uzna, że używanie Programu przez
ytkownika ma związek lub może mieć zwzek z fszerstwem, praniem pieniędzy albo inną aktywnością przestępczą lub w przypadku, gdy Użytkownik nie przestrzega warunków i postanowień niniejszej Umowy, w tym, ale nie tylko, nie przestrzega powyższych warunków licencji.
ytkownik może w każdej chwili zerwać umowę poprzez (i) żądanie od Licencjodawcy anulowania i usunięcia Konta użytkownika, którego używa, by zyskać dostęp i użytkować Program zgodnie z zasadami opisanymi w Warunkach świadczenia uugi lub (ii) zniszczenie i/ lub usuncie
wszystkich kopii tego Programu i wszystkich jego kopii, będących w posiadaniu Użytkownika lub pod jego kontro. Usunięcie Programu z Platformy gier nie usuwa informacji przypisanych do Konta użytkownika, w tym Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów, przypisanych do Konta
ytkownika. Jli Użytkownik zainstaluje Program ponownie i użyje tego samego Konta użytkownika, wciąż będzie miał dostęp
do poprzednich informacji o Koncie użytkownika, w tym do Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów, przypisanych do jego Konta użytkownika. Z wyjątkami okrlonymi stosownym prawem, jli Konto użytkownika zostanie usunięte po zerwaniu niniejszej Umowy z jakiegokolwiek powodu,
cała Wirtualna waluta i/lub wszystkie Wirtualne towary przypisane do Konta użytkownika również zostaną usunięte, a Użytkownik nie będzie mógł użytkować Programu, ani żadnej Wirtualnej waluty czy Wirtualnych towarów, przypisanych do jego Konta użytkownika. Jli niniejsza Umowa
zostanie zerwana z powodu naruszenia zasad Umowy przez Użytkownika, Licencjodawca może zabronić mu ponownej rejestracji lub ponownego dospu do Programu. Po zerwaniu Umowy, na użytkowniku spoczywa obowiązek zniszczenia wszystkich kopii tego Programu i wszystkich jego
części składowych lub odesłania ich do Licencjodawcy. Uży tkownik musi tak że zniszczyć dołączoną dokumentację, zwią zane z Programem materiały oraz wszystkie bęce w jego posiadaniu lub pod jego kontrolą element y składowe, wł ącznie z materiałami znajdującymi się na jakichkolwiek
serwerach, komputerach, jednostkach do grania i urdzeniach mobilnych, na których Program został zainstalowany. Po zerwaniu niniejszej Umowy, prawo Użytkownika do korzystania z Programu, w tym Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów, przypisanych do jego Konta użytkownika,
natychmiast wygasa. Użytkownik musi natychmiast przestać użytkować Program. Zerwanie Umowy nie wpływa na prawa Licencjobiorcy, ani obowiązki Użytkownika, wynikace z niniejszej Umowy.
OGRANICZONE PRAWA RZĄDU USA
Program i dokumentacja zosty opracowane wącznie z prywatnych środków finansowych i są rozpowszechniane jako „komercyjny program komputerowy” lub „ograniczony program komputerowy”. Użytkowanie, powielanie lub ujawnienie przez rd USA lub podwykonawcę rdu
USA podlega ograniczeniom zapisanym w podpunkcie (c)(1)(ii) klauzul Rights in Technical Data and Computer Software in DFARS 252.227-7013 lub macym zastosowanie podpunkcie (c)(1) i (2) klauzul Commercial Computer Software Restricted Rights w FAR 52.227-19. Kontrahentem/
Producentem jest Licencjodawca, krego siedziba znajduje się w miejscu podanym niżej.
GODZIWE ODSZKODOWANIE
ytkownik zgadza się, że jeśli warunki tej Umowy nie wesyby w życie, Licencjodawca ponióby szkody nie do naprawienia i dlatego wyra zgodę na to, by Licencjodawca miał prawo, bez zabezpieczeń lub dowodów szkód, do właściwego i godziwego odszkodowania w nawiązaniu do
tej Umowy, poza wszelkimi innymi dostępnymi odszkodowaniami.
PODATKI I KOSZTY
ytkownik przyjmuje na siebie odpowiedzialność i zgadza się pokrywać koszty oraz zabezpieczać i bronić Licencjodawcę, jego partnerów, licencjodawców, firmy powiązane, kontrahentów, urzędników, dyrektorów, pracowników, przedstawicieli przed wszelkimi kosztami, związanymi
z podatkami i oatami, nakładanymi przez jakiekolwiek ciało rdowe, w zwzku z transakcjami dotyczącymi niniejszej Umowy, w tym do pokrycia nałożonych kosztów odsetek i kar (z wytkiem podatków od dochodu Licencjodawcy), niezależnie od tego, czy zostały one zawarte w
jakiejkolwiek i kiedykolwiek wysłanej Użytkownikowi przez Licencjobiorcę fakturze. Użytkownik ma obowiązek przedstawić Licencjodawcy kopie wszelkich dokumentów zwalniających od podatku, jli takie zwolnienia go dotyczą. Wszelkie koszty i wydatki poniesione przez Użytkownika w
zwzku z obowzywaniem niniejszej Umowy, o ile jakieś wystąpią, są ponoszone wącznie przez niego. Licencjodawca nie ma obowzku wynagrodzenia jakichkolwiek kosztów Użytkownikowi, a Użytkownik zgadza się, że nie będzie ich w żadnym przypadku dochodził od Licencjodawcy.
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI
Wszelki dosp do Programu oraz jego użytkowanie podlega niniejszej Umowie, stosownej dokumentacji dołączonej do Programu, Warunkom świadczenia uugi Licencjodawcy oraz Polityce prywatności Licencjodawcy, a także wszelkim postanowieniom i zapisom Warunków świadczenia
usługi, niniejszym dołączonych do tej Umowy poprzez ten zapis. Powyższe umowy stanowią cość umów pomiędzy Użytkownikiem a Licencjodawcą w odniesieniu do użytkowania Programu i związanych z nim usług i produktów. Zastępują one wszelkie uprzednie umowy pomiędzy
ytkownikiem a Licencjodaw, pisemne oraz ustne. Jli wystąpi konflikt pomiędzy niniejszą Umową a Warunkami świadczenia usługi, niniejsza Umowa ma moc nadrzędną.
RÓŻNE
Jeśli z jakichkolwiek powodów jakikolwiek warunek tej Umowy nie może być przestrzegany, warunek taki powinien zostać zmieniony, ale tylko w takim zakresie, by mógł być przestrzegany, natomiast pozoste warunki tej Umowy pozostaną niezmienione.
OBOWIĄZUJĄCE PRAWO
Umowa zostaje zawarta (bez względu na konflikty lub wybór zasad prawnych) zgodnie z prawem stanu Nowy Jork, które to prawo stosuje się w umowach pomiędzy mieszkańcami tego stanu zawartych i wykonywanych w stanie Nowy Jork, o ile nie obowiązuje prawo federalne. Jeśli w
danym przypadku Licencjodawca pisemnie nie zrezygnuje lub nie stoi to w sprzecznci z prawem miejscowym, ckowita i wączna jurysdykcja należy do sądów stanowych i federalnych właściwych dla głównej siedziby Licencjodawcy (hrabstwo Nowy Jork, Nowy Jork, USA) i one będą
stanowić miejsce rozpatrywania ewentualnych spraw. Obydwie strony wyrają zgodę na jurysdykcję tych sądów i zgadzają się, że wezwanie może zostać doczone w opisany tu sposób poprzez wręczenie powiadomień lub w inny sposób dozwolony przez prawo stanowe stanu Nowy Jork
lub federalne. Strony zgadzają się, że Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedy towarów (Wiedeń, 1980) nie ma zastosowania w przypadku tej Umowy lub przy rozstrzyganiu
wszelkich sporów lub rozpraw zwzanych z tą Umową.
W PRZYPADKU ZAISTNIENIA PYTAŃ DOTYCZĄCYCH TEJ LICENCJI NALEŻY PISEMNIE SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z FIRMĄ TAKE-TWO INTERACTIVE SOFTWARE, INC. 622 BROADWAY, NEW YORK, NY 10012. 09102013v1
Wszelkie pozoste warunki i zapisy Umowy Licencyjnej Użytkownika Kcowego (EULA) mają zastosowanie do użytkowania Programu przez Użytkownika.
©1994-2017 Take-Two Interactive Software, Inc. Take-Two Interactive Software, Inc., 2K, Firaxis Games, XCOM, XCOM 2 oraz należące do nich logotypy są znakami handlowymi Take-Two Interactive Software, Inc. Unreal® Engine, Copyright 1998-2015,
Epic Games, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Unreal® to zastrzeżony znak handlowy Epic Games, Inc. Wykorzystuje Bink Video. Copyright © 1997–2015, RAD Game Tools, Inc. Niniejsze oprogramowanie zawiera program Autodesk® Scaleform®, © 2015
Autodesk, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Elementy programu © 2002–2015, Nvidia® Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Animacje twarzy stworzone przy użyciu FaceFX. © 2002–2015, OC3 Entertainment Inc. i jego licencjodawcy. Wykorzystuje
Wwise ©2006–2017 Audiokinetic Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie inne znaki należą do swoich poszczególnych właścicieli.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9

2K XCOM 2 Instrukcja obsługi

Kategoria
Pralko-suszarki
Typ
Instrukcja obsługi