2K Mafia: Definitive Edition Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
Wsparcie produktu:
http://support.2k.com
WPŁYW GIER WIDEO NA TWOJE ZDROWIE
Niewielki odsetek osób może być narażony na dolegliwości wywołane określonymi obrazami, w tym migającym
światłem lub układami obrazów, które mogą pojawiać się w grach wideo. Na dolegliwości wywołane szkodliwym
działaniem obrazu w zetknięciu z grami wideo mogą być narażone nawet osoby, które nigdy nie miały tego typu
problemów, ale mają niezdiagnozowaną chorobę wywołującą ataki epilepsji.
Takie stany mogą przybrać formę różnych symptomów, w tym mroczki, problemy ze wzrokiem, drganie powiek
lub twarzy, drganie lub trzęsienie rąk albo nóg, dezorientacja lub okresowa utrata koncentracji. Ataki tego typu
mogą także powodować utratę świadomości lub konwulsje, które z kolei mogą prowadzić do obrażeń
spowodowanych upadkiem lub uderzeniem o przedmioty znajdujące się w pobliżu.
Jeśli wystąpi którykolwiek z tych objawów, należy natychmiast przerwać grę i skonsultować się z lekarzem.
Rodzice powinni obserwować dzieci i pytać, czy nie występują u nich wymienione objawy. Dzieci i nastolatki są
bardziej narażone na te ataki niż dorośli. Ryzyko wystąpienia ataków wywołanych wyświetlanymi obrazami można
ograniczyć, stosując poniższe środki zapobiegawcze: siadanie w większej odległości od ekranu; korzystanie z
mniejszego ekranu; granie w dobrze oświetlonym pomieszczeniu; unikanie grania w stanie senności lub
zmęczenia. W stwierdzonych uprzednio przypadkach ataków epilepsji wywołanych wyświetlanymi obrazami przed
przystąpieniem do gry należy skonsultować się z lekarzem.
1
Wstęp
Część pierwsza sagi kryminalnej Mafia, lata 30. XX wieku, Lost Heaven, stan
Illinois. Pnij się w górę mafijnej hierarchii w epoce prohibicji i amerykańskiej
zorganizowanej przestępczości w odtworzonej od podstaw grze.
Przypadkowo wplątany w sprawy mafii Tommy Angelo wkracza do świata
zorganizowanej przestępczości. Początkowo nie chce mieć nic wspólnego z
rodziną Salieri, ale zyski wydają się być zbyt kuszące.
2
Sterowanie
Pieszo
Koło broni ŚPM
Ruch W, A, S, D
Użyj / Przeładuj R
Rzut ładunkiem wybuchowym Przytrzymaj G, by wycelować, a następnie
puść, by rzucić
Kontra Lewy Alt
Skradanie się X
Sprint Lewy Shift
Obracanie kamery Mysz
Podnieś ciało Y
Chodzenie Caps Lock
Walka wręcz Q
Mapa i menu gry Tab
Schowaj broń H
Strzał z broni LPM
Interakcja E
Ukryj się za osłoną Lewy Ctrl
Wspinaczka Spacja
Wyciągnięcie broni / Strzał z broni PPM (Przytrzymaj)
3
Sterowanie
Jazda
Skręcanie A/D
Obracanie kamery Mysz
Hamulec / Bieg wsteczny S
Gaz W
Wyciągnięcie pistoletu / Strzał LPM
Upuszczenie / Rzut ładunkiem
wybuchowym Przytrzymaj G, by wycelować, a następnie
puść, by rzucić
Staranuj pojazd F
Hamulec ręczny Spacja
Wrzuć wyższy bieg
(tylko ręczna skrzynia biegów) Lewy Alt
Wrzuć niższy bieg
(tylko ręczna skrzynia biegów) Lewy Ctrl
Opuść pojazd E
Klakson T
Spójrz za siebie Lewy Shift
Bieg neutralny
(tylko ręczna skrzynia biegów) C
Użyj sprzęgła
(tylko ręczna skrzynia biegów) X
Zmiana widoku kamery w samochodzie 5
Zmień stację radiową
(przytrzymaj, by wyłączyć) 3/4
Ogranicznik prędkości L
Mapa i menu gry Tab
4
HUD
Zdrowie
Stan twojego zdrowia przedstawia czerwony pasek, który będzie się zmniejszał wraz z
zadawanymi ci obrażeniami. Możesz odzyskiwać zdrowie przy stacjach pierwszej pomocy
znajdujących się w różnych miejscach na mapie.
Minimapa
Twoja minimapa pokazuje najbliższe otoczenie Tommy'ego ze szczególnym zwróceniem
uwagi na pobliskich sojuszników, wrogów, cele misji, przedmioty kolekcjonerskie i inne
ciekawe miejsca. Gdy jedziesz samochodem, czerwona linia wskazuje ci najkrótszą drogę
do kolejnego celu.
Aktualny cel
Wskazuje, co musisz zrobić, by ukończyć bieżącą misję.
Położenie celu
Ta ikona prowadzi cię do aktualnego celu.
Broń pierwszo- i drugorzędna
Te ikony pokazują, jakiej broni obecnie używasz i ile amunicji do niej posiadasz. Możesz
nosić przy sobie naraz tylko dwie sztuki broni.
Ładunki wybuchowe
Liczba koktajli Mołotowa, które przy sobie nosisz, jest wyświetlana w tym miejscu.
5
Menu pauzy (Mapa)
Możesz otworzyć menu pauzy, naciskając klawisz Tab . Zmieniaj kategorie menu pauzy,
klikając w nie LPM.
Mapa
Mapa prezentuje szczegółowy układ Lost Heaven, w tym nazwy różnych interesujących
miejsc.
Misja fabularna
Spełnij cel tej misji, by posunąć fabułę do przodu.
6
Menu pauzy (Kolekcja)
Kolekcja
W całym Lost Heaven ukrytych jest mnóstwo opcjonalnych przedmiotów kolekcjonerskich,
w tym pulpowce, komiksy, karty papierosowe i kartki pocztowe. Prawdziwie utalentowani i
uważni poszukiwacze mogą odnaleźć więcej niż jeden zestaw przedmiotów kolekcjonerskich.
7
Menu pauzy (Opcje i Gra)
Opcje
Przejdź do tego menu, by zmienić sterowanie, a także ustawienia gry, ekranu i dźwięku.
Gra
Przejdź do tego menu, by powrócić do bieżącej gry, wczytać ostatni punkt zapisu, podłączyć
lub odłączyć swoje konto 2K lub wyjść do głównego menu.
8
Walka (Pieszo)
Krycie się za osłonami jest kluczowym elementem walki. Gdy Tommy znajduje się w
pobliżu struktury, która może osłonić go przed pociskami wrogów, naciśnij lewy klawisz
Ctrl , by się ukryć.
9
Walka (Walka wręcz i kontrowanie)
Eliminacje
Eliminacje można wykonywać, korzystając z dowolnej broni, także gołych pięści
Tommy'ego. Walcząc z wrogiem, naciśnij klawisz Q, gdy wyświetli się informacja o
możliwości wykonania eliminacji, która ogłuszy wroga.
Kontrowanie
Gdy wróg atakuje Tommy'ego, naciśnij lewy klawisz Alt w odpowiednim momencie, by
skontrować atak i odwrócić losy walki.
10
Walka (Eliminacje z ukrycia)
Gdy naciśniesz X, Tommy może się skradać. Jeśli wróg nie wykryje jego obecności,
Tommy może wyeliminować go z ukrycia. Wystarczy, że zbliżysz się do wroga od tyłu i
naciśniesz klawisz Q, by wykonać eliminację z ukrycia.
11
Walka w pojeździe
Jeśli natkniesz się na blokadę samochodową, prowadząc pojazd, naciśnij klawisz F, by
ją staranować.
Jeśli będziesz mieć możliwość strzelania z pojazdu, na ekranie pojawi się celownik za
każdym razem, gdy zbliżysz się do wroga dość blisko, by oddać strzał. Naciskaj LPM, aby
strzelać. Pamiętaj, że strzelając, nadal musisz kontrolować pojazd!
12
Policja
Pamiętaj, by przebywając na ulicach Lost Heaven przestrzegać prawa i unikać ściągania
na siebie niechcianej uwagi. Każda osoba, która zauważy, że łamiesz prawo, poinformuje
policję o twoich dokonaniach. Policja przyjedzie po krótkim czasie, a nad minimapą pojawi
się wskaźnik poziomu aktywności policji obrazujący intensywność, z jaką cię poszukują.
Im wyższy poziom aktywności policji, tym groźniejsi stają się jej funkcjonariusze. By uciec
przed policją, trzymaj się z dala od kręgu, na którym skupiają uwagę, przedstawionego na
twojej minimapie.
13
OGRANICZONA GWARANCJA I UMOWA LICENCYJNA
Ostatnia aktualizacja lipiec 2019 r.
Niniejsza ograniczona gwarancja i umowa licencyjna (“Umowa”) może podlegać okresowej aktualizacji. Aktualna wersja jest dospna na stronie internetowej www.
taketwogames.com/eula (“Stronie”). Korzystanie z Programu po zamieszczeniu zaktualizowanej wersji Umowy oznacza zaakceptowanie jego warunków.
“PROGRAM” OZNACZA CAŁE OPROGRAMOWANIE, DOŁĄCZONE DO TEJ UMOWY (WRAZ ZE ŚWIADCZONYMI UUGAMI), A TAKŻE INSTRUKCJE, OPAKOWANIE
ORAZ INNE PLIKI, MATERIAŁY ELEKTRONICZNE LUB UMIESZCZONE W SIECI, DOKUMENTACJĘ ORAZ KAŻDĄ I WSZYSTKIE KOPIE PROGRAMU I ZWZANYCH Z
NIM MATERIAŁÓW.
TEN PROGRAM NIE JEST SPRZEDAWANY, LECZ LICENCJONOWANY. OTWARCIE, POBRANIE, ZAINSTALOWANIE, KOPIOWANIE LUB KORZYSTANIE Z PROGRAMU
(ORAZ WSZELKICH MATERIAŁÓW DOŁĄCZONYCH DO NIEGO) W JAKIKOLWIEK SPOSÓB OZNACZA, ŻE UŻYTKOWNIK ZGADZA SIĘ PRZESTRZEGAĆ NINIEJSZEJ
UMOWY Z FIRMĄ TAKE-TWO INTERACTIVE SOFTWARE, INC, JEJ ODDZIAŁAMI I FIRMAMI POWIĄZANYMI (“LICENCJODAWCĄ”, “FIRMĄ” „NAMI”, „NASZYCH” LUB
„NAS”) ORAZ PRZESTRZEGAĆ POLITYKI PRYWATNCI, OPUBLIKOWANEJ POD ADRESEM www.take2games.com/privacy I WARUNKÓW ŚWIADCZENIA USŁUGI,
OPUBLIKOWANYCH POD ADRESEM www.take2games.com/legal.
NINIEJSZA UMOWA, W DZIA LE “WI ĄŻĄCY ARBITRA Ż INDYWIDUALNY” ZAWIERA WIĄ ŻĄCE ZOBOWIĄZA NIE SIĘ DO INDYWIDUAL NEGO ARBITRA ŻU I ZRZECZENIE SIĘ Z
PR AWA DO P OZWÓW ZB IOROW YCH. W PŁY WA ONO N A TWO JE PR AWA, ZGO DNIE Z TĄ U MOWĄ , DO ROZ WIĄ ZY WANI A WSZ ELK ICH “SP ORÓW ” (JAK J E ZDEF INI OWAN O
PONIŻEJ) POMIĘDZY TOBĄ A FIR. WYMAGA ONO OD CIEBIE I FIRMY, DO ROZSTRZYGANIA SPOW W RAMACH WIĄŻĄCEGO ARBITRAŻU INDYWIDUALNEGO, A
NIE W SĄDZIE. MASZ PRAWO DO WYPOWIEDZENIA ZAPISÓW W DZIALE “WIĄŻĄCY ARBITRAŻ INDYWIDUALNY”, TAK JAK TO OPISANO PONEJ.
PRZECZYTAJ NINIEJSZĄ UMOWĘ BARDZO UWAŻNIE. W RAZIE NIEWYRAŻENIA ZGODY NA PRZESTRZEGANIE WARUNKÓW NINIEJSZEJ UMOWY ZABRANIA SIĘ
OTWIERANIA, POBIERANIA, INSTALOWANIA, KOPIOWANIA ORAZ UŻYWANIA TEGO PROGRAMU.
ABY BYĆ STRONĄ NINIEJSZEJ UMOWY LICENCYJNEJ, MUSISZ BYĆ PEŁNOLETNI, ZGODNIE Z WIEKIEM PNOLETNIOŚCI, OBOWIĄZUCYM W TWOIM KRAJU
Z AMI ESZ KA NI A. JE STE Ś PR AWNI E I FIN AN SOWO O DPOW IED ZIA LN Y ZA WS ZY STK IE CZ YN NOŚ CI ZW IĄ ZA NE ZU ŻY TKO WAN IEM I DO STĘ PEM D O NAS ZEG O PROG RA MU,
WŁ ĄCZNIE Z CZ YNN OŚCI AMI K AŻDE GO, KTO ZYSK A DOST ĘP DO TWOJEGO KONTA . POT WIERDZ ASZ , ŻE JES TEŚ PEŁ NOLE TNI, ROZ UMIESZ I AKCEPT UJESZ Z APISY
NINIEJSZEJ UMOW Y (WŁĄCZNIE Z Z APISA MI O ROZSTRZYGANIU SPORÓW). JLI NIE JESTEŚ PNOLE TNI, T WÓJ RODZIC LUB OPIEKUN PR AWNY MUSI W YRAZIĆ
ZGODĘ NA AKCEPTACJĘ WARUNW UMOWY.
LICENCJA
Zgodnie z warunk ami i zasadami okr eślonymi w niniejszej Umowie, Licencjo dawca udziela użytko wnikowi niewyłą cznego, niezbywalnego, ogra niczonego i podlegającego
cofnięciu prawa i licencji na użytkowanie jednego egzemplarza Programu do gry dla celów prywatnych, niekomercyjnych, na pojedynczej platformie do gier (np.
komputerze, urdzeniu mobilnym lub konsoli do gier), zgodnie z intencją licencjodawcy, chyba że w dokumentacji Programu zostanie to określone inaczej. Prawa
nabyte przez użytkownika są zależne od przestrzegania tej Umowy. Licencja wynikająca z tej Umowy obowiązuje od dnia zainstalowania lub użycia w inny sposób
Programu, a kończy się z chwilą usunięcia Programu lub wygaśnięcia Umowy (szczegóły poniżej).
ytkownikowi zostaje udzielona licencja na Program, nie jest on Mu sprzedawany. Niniejszym Użytkownik potwierdza, że nie otrzymuje żadnych tytów ani praw
asnci do tego Programu, a Umowy nie powinno się interpretować jako sprzedaży jakichkolwiek praw do Programu.
Licencjodawca zachowuje wszystkie prawa i tyty prawne odnoszące się do Programu, obejmujące, lecz nie ograniczające się do wszystkich praw autorskich,
znaków towarowych, tajemnic handlowych, nazw handlowych, praw własności, patentów, tytułów, kodu komputerowego, efektów audiowizualnych, motywów,
postaci, nazw postaci, wątków, dialogów, miejsc, obrazów, efektów dźwiękowych, utworów muzycznych i autorskich praw osobistych. Program jest chroniony przez
prawo autorskie i handlowe Stanów Zjednoczonych oraz inne mające zastosowania prawa i porozumienia ogólnoświatowe. Programu nie można kopiować, powielać,
zmieniać, modyfikować ani rozpowszechniać na żadnym nośniku, w cci lub części, bez uzyskania wcześniej pisemnej zgody Licencjodawcy. Każda osoba, która
będ zie kopiować, powiel ać, rozpowszechniać ca łoś ć lub częś ć tego Pr ogramu w ja kikolwiek sposób i na jak imkolwiek noś niku, będzie winna rozmyś lnego pog wałce nia
praw autorskich i może podlegać sankcjom cywilnym lub karnym w USA lub własnym kraju.
Informuje się, że ustawowe kary za każde pogwałcenie praw autorskich w USA wynoszą do 150 000 USD. Program zawiera określone licencjonowane materiały i
licencjodawcy mogą dochodzić własnych praw w przypadku jakiegokolwiek pogwałcenia tej Umowy. Wszelkie prawa, które w niniejszej Umowie nie zostały nadane
w wyraźny sposób, są zastrzeżone przez Licencjodawcę, ewentualnie jego licencjobiorców.
WARUNKI LICENCJI
ytkownik zgadza się, że nie będzie:
wykorzystywać Programu do celów komercyjnych;
ywać Programu w połączeniu z umową z innymi osobami w celu postawienia pieniędzy lub innych wartościowych przedmiotów;
rozpowszechniać, dzierżawić, udzielać licencji, sprzedawać, wypyczać, wymieniać na jakąkolwiek walutę lub w inny sposób przenosić lub przydzielać Programu
lub jego kopii, w tym, ale nie tylko: wymieniać na wirtualne towary lub wirtualną walutę (definicja poniżej) bez otrzymania wcześniejszej wyraźnej, pisemnej zgody
Licencjodawcy lub o ile nie jest to zaznaczone w niniejszej Umowie;
tworzyć kopii Programu lub jego części (innych niż tu wymienione);
udostępniać kopii Programu w sieci do pobrania przez wielu użytkowników;
z wyjątkiem przypadków wyznaczonych przez Program lub tę Umowę, używać lub instalować Programu (lub udzielać na to zgody innym osobom) w sieci, do użytku
online lub na więcej niż jednym komputerze lub jednostce przeznaczonej do grania w tym samym czasie;
kopiować Programu na dysk twardy lub inne urządzenia pamięci masowej w celu ominięcia wymogu uruchomienia Programu z zączonego dysku CD lub DVD
(ograniczenie to nie dotyczy kopii całci lub części Programu wykonanych przez Program w czasie instalacji w celu usprawnienia jego działania);
ywa ć lub kopiow ać Programu w centrach gier komputerow ych lub jakimkolwiek in nym miejscu o określ onej loka lizacji, chyba że L icencjo dawca zgodzi się podpisać
osobną umowę licencyjną określającą wykorzystanie Programu w konkretnej lokalizacji, która będzie uprawniać do użycia Programu w celach komercyjnych;
odtwarzać kodu źródłowego, dekompilować, deasemblować, tworzyć prac pochodnych lub w inny sposób modyfikować Programu w całości lub w części;
usuwać lub modyfikować informacji o prawach własnci, znaków lub etykiet zawartych na lub w Programie;
ograniczać lub przeszkadzać innym użytkownikom w użytkowaniu i korzystaniu z jakichkolwiek funkcji sieciowych Programu;
oszukiwać (w tymm, ale nie tylko, korzystać z exploitów i błędów) i wykorzystywać nieautoryzowanych robotów, spiderów lub jakichkolwiek innych programów,
w związku z funkcjami sieciowymi Programu;
14
naruszać jakichkolwiek warunków, postanowień, licencji lub kodeksów zachowań w związku z funkcjami sieciowymi Programu; oraz transportować, eksportow
lub reeksportować (bezpośrednio lub pośrednio) do jakiegokolwiek kraju, do którego wysyłanie takiego Programu jest zakazane przez prawo eksportowe USA lub
towarzyszące mu regulacje prawne i sankcje ekonomiczne USA, lub w inny sposób dokonywać naruszenia tego typu praw lub regulacji kraju, w którym Program
został zakupiony. Wspomniane prawa mogą podlegać okresowym zmianom.
ytkownik zgadza się też nie dostarczać żadnych instrukcji ani wskazówek na powsze tematy żadnej osobie fizycznej ani podmiotowi.
DOSP DO SPECJALNYCH FUNKCJI ORAZ/LUB UUG, WŁĄCZNIE Z KOPIAMI CYFROWYMI: W celu aktywacji Programu, uzyskania dostępu do cyfrowych kopii
Programu lub uzyskania dostępu do pewnej zawartci do odblokowania, do pobrania, sieciowej lub innej zawartości specjalnej lub usług specjalnych (określanych zbiorczo
jako „Specjalne funkcje”), może być konieczne pobranie Programu, realizacja unikatowego kodu lub numeru seryjnego, rejestracja Programu, członkostwo w usłudze
zewtrznej i/lub członkostwo w usłudze Licencjodawcy (w tym akceptacja zwzanych z tym warunków i zasad). Dostęp do Specjalnych funkcji jest ograniczony do jednego
konta użytkownika (opisanego poniżej), przypisanego do jednego numeru seryjnego; dostęp do Specjalnych funkcji nie może być przeniesiony, sprzedany, wydzierżawiony,
licencjonowany, wynajmowany, wymieniany na walutę wirtualną lub ponownie zarejestrowany przez innego ytkownika, chyba że podano inaczej. Postanowienia tego ustępu
są nadrzędne względem pozostałych warunków niniejszej Umowy.
PRZEKAZANIE NAGRANEJ KOPII PROGRAMU: Użytkownik może jednak przekazać cały Program na nośniku fizycznym i dołączoną do niego dokumentację na stałe
innej osobie pod warunkiem, że nie zatrzyma żadnej kopii (wliczając w to kopie archiwalne i bezpieczeństwa) Programu, dołączonej do niego dokumentacji, ani żadnej
jej części lub komponentu, a odbiorca zgodzi się przestrzegać warunków tej Umowy. Przekazanie licencji nagranej kopii programu może ł ączyć się z pewnymi krokami,
opisanymi w dokumentacji Programu. Użytkownik nie może przenosić, sprzedawać, dzierżawić, licencjonować, wynajmować ani wymieniać na walutę wirtualną
żadnej waluty wirtualnej ani towarów wirtualnych, chyba że zapisano inaczej w niniejszej Umowie albo za pisemną zgodą Licencjodawcy. Specjalne funkcje, łącznie z
zawartcią dostępną jedynie po wykorzystaniu jednorazowego kodu seryjnego, nie mogą w żadnym wypadku zostać przekazane innej osobie. Jli oryginalna kopia
instalacyjna Programu zostanie usunięta lub jli użytkownik nie będzie miał dostępu do pierwotnej kopii, Specjalne funkcje mogą przestać dział. Program jest
przeznaczony tylko do użytku prywatnego. NIEZALEŻNIE OD POWSZEGO UŻYTKOWNIK NIE ME PRZEKAZYW
ŻADNYCH PRZEDPREMIEROWYCH KOPII TEGO PROGRAMU.
ZABEZPIECZENIA TECHNICZNE: Program może zawierać środki kontroli dospu do niego, środki kontroli dospu do niektórych funkcji lub cści zawartości lub
zab ezpi ec za jące pr ze d n ieu pr awni onym ko pi owa ni em l ub ma ją ce z ab ezpi ec za ć go p rz ed prz ek rocz en iem o gran iczo nych pr aw i l icen cji n adan ych pr zez t ę U mow ę. Śr od ki taki e
mog ą dotyc zy ć z arząd zani a lic en cją , a kt ywa cji p rodu kt u i in ny ch t ec hno lo gii b ezpi ec zeńs tw a, za war ty ch w Pr ogr am ie. M ogą o ne m on itor ować użytk owa nie, w t ym, ale ni e t yl ko,
monitorowczas, datę, dostęp i inne elementy, liczniki czy numery seryjne. Mogą też zostać zastosowane inne środki bezpieczeństwa, mające zapobiec nieautoryzowanemu
dospowi, użytkowaniu, kopiowaniu Programu lub dowolnej jego cści, w tym mające zapobiec jakimkolwiek naruszeniom niniejszej Umowy. Licencjodawca zastrzega
sobie prawo do monitorowania ytkowania niniejszego Programu w każdym momencie. ytkownikowi nie wolno wpływać na działanie tego typu środków kontroli dostępu
ani podejmować prób ich wączenia lub obejścia. Wączenie lub próba modykacji technicznych środków ochrony może spowodować nieprawidłową pracę Programu.
Jeśli Program umożliwia dosp do Specjalnych funkcji, dostęp do nich w danym momencie może uzyskać tylko jedna kopia tego Programu. Uzyskanie dostępu do usług
sieciowych i możliwości pobierania uaktualnień i łatek do Programu może wymagać spnienia dodatkowych warunków i rejestracji. Dostęp do usług sieciowych oraz
pobierania uaktualnień i łatek może uzyskać tylko Program objęty ważną licencją. Licencjodawca może ograniczyć, zawiesić lub anulować przyznaną Licencję oraz dosp do
Programu, w tym, ale nie tylko, do wszelkich związanych z nim usług i produktów, informując o tym z 30-dniowym wyprzedzeniem lub bez poinformowania, jeśli pozostaje to
poza rozsądną kontrolą rmy lub jeśli użytkownik naruszył jakiekolwiek zapisy umów dotyczących Oprogramowania, w tym tej Umowy, Polityki Prywatnci Licencjodawcy
i/lub Warunków Świadczenia Usługi Licencjodawcy.
ZAWARTOŚĆ UTWORZONA PRZEZ UŻYTKOWNIKA: Program może umożliwiać użytkownikowi tworzenie własnego materiału, wliczając w to, lecz nie ograniczając,
do map poziomów, scenariuszy, zrzutów ekranu, projektów samochodów, postaci, elementów lublmów przedstawiających rozgrywkę. W zamian za użytkowanie
Pro gramu i t ylko w zak resie, w k tóry m w wyniku t ego uż ytkow ania pows tanie ma teria ł mogący b yć objęt y prawe m autor skim, uż ytko wnik nadaj e Licenc jodawcy w yłą czne,
wieczyste, niezbywalne, podlegające możliwości przeniesienia i udzielenia sublicencji prawo obowiązujące na całym świecie oraz udziela licencji na użytkowanie
stworzonego przez siebie materiu w jakikolwiek sposób i dla jakichkolwiek celów w nawiązaniu do Programu i związanych z nim dóbr i usług, wliczając w to, lecz nie
ograniczając prawo do powielania, kopiowania, przystosowywania, modyfikowania , odtwarzania, wyświetlania, publikowania, rozpowszechniania, transmitowania lub
komunikowa nia tego ma teriał u publicz ności, w j akikolwiek spos ób, znany lub niezna ny w tej chwili, ora z rozpow szechniania te go mater iału bez dals zego informow ania o
ty m, za darmo , przez ca ły okres ochro ny praw wł asno ści inte lektualnej u stalo ny przez st osowane pra wo i konwenc je międz ynarod owe. Ninie jszym uży tkowni k rezygnuje
z wszelkich autorskich praw osobistych związanych z autorstwem, wydawaniem, opinią lub uprawnieniami w odniesieniu do Licencjodawcy oraz użytkowaniem tego
typu materiałów przez innych graczy w nawiązaniu do Programu i związanych z nim dóbr i usług zgodnie ze stosowanymi przepisami prawa. Ta nadana Licencjodawcy
licencja oraz powsze zrzeczenie się wszelkich mających zastosowanie autorskich praw osobistych obowiązują nawet po wygaśnięciu lub zerwaniu tej Umowy.
ŁĄCZENIE Z INTERNETEM: Program może wymagać połączenia z Internetem w celu uzyskania dostępu do funkcji związanych z Internetem, autoryzacji Programu
lub wykonania innych działań.
KONTA UŻYTKOWNIKÓW: Aby uż ytkow ać Prog ram lub jeg o funkcję lu b aby okre ślone f unkcje Pr ogramu dział ały w łaś ciwie, mo że być wy magane po siadanie i uż ywanie
ważnego i akty wnego konta użytkownika w usłudze sieciowej, takiej jak zewtrzna platforma gier lub konto w sieci społecznościowej (“Konto zewnętrzne”) lub konta
u Licencjodawcy lub po dmiotu zwią zanego z L icencjodawcą, tak jak to opisano w dokument acji Programu. Jeśli Uży tkownik nie posiada t akiego konta, niektóre funkcje
Programu mogą nie dziać lub przestać dziać prawidłowo, w cci lub części. Program może również wymagać stworzenia konta użytkownika, unikatowego dla
Pro gramu w serwisie L icencjo dawcy lub po dmiotu z wiąz anego z Li cencjod awcą (“K onto uż ytkownik a”) w celu uz yskani a dostę pu do Program u oraz jeg o funkcjo nalnoś ci
I opcji. Konto użytkownika może zostać przypisane do Konta zewnętrznego. Użytkownik jest w całości odpowiedzialny za użytkowanie i zachowanie bezpieczeństwa
Kont użytkownika i Kont zewtrznych, które użytkuje w zwzku z dostępem i użytkowaniem Programu.
WIRTUALNA WALUTA I WIRTUALNE TOWARY
Jeśli Program pozwala na nabywanie i/lub zarabianie w trakcie gry licencji na użytkowanie Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów, obowzują następujące
dodatkowe zasady i warunki.
WIRTUALNA WALUTA I WIRTUALNE TOWARY: Program może pozwalać Użytkownikowi na (i) używanie fikcyjnej wirtualnej waluty jako środka wymiany, wącznie
w Programie (“Wirtualna waluta”) oraz (ii) zyskiwanie dostępu do (w ramach określonych, ograniczonych warunków użytkowania) wirtualnych towarów w Programie
(“Wir tualne towary ”). Niezależnie od uży wanej terminologii, Wirtualna waluta i Wirtualne towary oznaczają ograniczone prawo licencyjne, podlega jące niniejszej Umowie.
Zgodnie z warunkami i postanowieniami tej umowy, Licencjodawca niniejszym przyznaje niewyłączne, niepodlegające przeniesieniu, niepodlegające sublicencji,
ograniczone prawo oraz licencję na uży tkowanie Wirtualnej waluty i Wir tualnych towarów, zdobyt ych przez Użyt kownika do osobistego, niekomercyjnego wykorzy stania
w trakcie gry, wącznie w Programie. Chyba, że prawo postanawia inaczej, Wirtualna waluta i Wirtualne towary uzyskane przez Użytkownika są mu licencjonowane,
a Użytkownik niniejszym oświadcza, że nie zostaje mu przyznane ani przekazane żadne prawo własności do Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów. Niniejsza
Umowa nie może być odczytywana jako umowa sprzedaży jakichkolwiek praw do Wirtualnej waluty czy Wirtualnych towarów.
Wirtualna waluta ani Wirtualne towary nie posiadają wartości wymienialnej na prawdziwą walutę i nie mogą być zamiennikiem prawdziwej waluty. Użytkownik
przyjmuje do wiadomci i zgadza się, że Licencjodawca może zmienić lub podć czynności, mające na celu zmianę postrzeganej wartości lub zmianę ceny zakupu
Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów w kdym momencie, o ile zezwala na to stosowne prawo. Wirtualna waluta i Wirtualne towary nie powodują naliczania
opłat za nie wykorzystanie ich, o ile tylko licencja przyznana niniejszym na Wirtualną walutę i Wirtualne towary wygaśnie zgodnie z warunkami i postanowieniami
niniejszej Umowy oraz zapisami dokumentacji dołączonej do Programu, kiedy Licencjodawca przestanie dostarczać Program albo niniejsza Umowa zostanie w inny
15
sposób zerwana. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do decydowania wedle własnego uznania, jakie opłaty pobiera za dostęp i użytkowanie Wirtualnej waluty lub
Wirtualnych towarów i/lub czy zechce udostępniać Wirtualną walutę lub Wirtualne towary bezatnie.
ZARABIANIE I KUPOWANIE WIRTUALNEJ WALUTY I WIRTUALNYCH TOWARÓW: Użytkownik może mieć możliwość zakupu Wirtualnej waluty lub zarobienia
Wirtualnej waluty u Licencjodawcy za ukończenie niekrych czynności lub zdobycie osiągnięć w Programie. Przykładowo, Licencjodawca może przyznać Wirtual
walutę lub Wir tualne towar y po zaliczeniu pewnej czynności w gr ze, takiej jak zd obycie nowego poziomu, wykonanie zad ania lub st worzenie zawartoś ci. Po otr zymaniu,
Wirtualna waluta i/lub Wirtualne towary zostaną przypisane do Konta użytkownika. Kupowanie Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów może odbywać się wył ącznie
w Programie lub poprzez platformę, uczestniczący w akcji, zewnętrzny sklep sieciowy, sklep z aplikacjami lub inny sklep, autoryzowany przez Licencjodawcę
(okrlany w niniejszej umowie jako “Sklep z oprogramowaniem”). Zakup i użytkowanie elementów lub waluty w grze poprzez Sklep z oprogramowaniem podlega
zardzeniom Sklepu z oprogramowaniem, w tym, ale nie tylko, warunkom świadczenia usługi i umowie użytkownika. Usługa sieciowa jest sub-licencjonowana
ytkownikowi przez Sklep z oprogramowaniem. Licencjodawca może oferować rabaty lub promocje na zakup Wirtualnej waluty i takie rabaty lub promocje mogą być
modyfikowane lub przerywane przez Licencjodawcę w dowolnym momencie, bez powiadomienia. Po wykonaniu autoryzowanego zakupu Wirtualnej waluty w Sklepie
z oprogramowaniem, ilość zakupionej Wirtualnej waluty zostanie dopisana do Konta użytkownika. Licencjodawca określi maksymalną kwotę, którą Użytkownik
może wydać na zakup Wirtualnej waluty w ciągu jednej transakcji i/lub w ciągu jednego dnia. Może to zależeć od Programu. Licencjodawca, wedle własnego uznania,
może nyć dodatkowe ograniczenia na zakup i użytkowanie Wirtualnej waluty, sposób jej wykorzystania i maksymalną ilość Wirtualnej waluty, która może zostać
przypisana do Konta użytkownika. Użytkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za wszystkie zakupy Wirtualnej waluty dokonane na Koncie użytkownika, niezależnie
do tego, czy zakupu dokonał Użytkownik czy ktoś inny.
OBLICZANIE STANU KONTA:ytkownik może zyskać dostęp i wyświetlić ilość dostępnej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika po
zalogowaniu na nie. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do obliczania ilci dostępnej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika wedle
asnego uznania. Licencjodawca zastrzega sobie ponadto prawo, wedle własnego uznania, do określania ilci i sposobu, w jaki Wir tualna waluta jest przyznawana i
pobi erana z Ko nta uż ytkownika w z wiązku z zak upem Wir tualnyc h towarów i w innych p rzypadkac h. Choć L icencjodawca będzie się sta rał dokony wać tak ich obliczeń w
sposób jednolity i rozs ądny, Użytkownik prz yjmuje do wiadomci i zgadza się, że obliczenia dostępnej W irtualnej walut y i Wirtualnych towarów na Koncie uż ytkownika
przez Licencjodawcę są ostateczne, chyba że użytkownik dostarczy Licencjodawcy dokumentację, dowodzącą, że obliczenia te są lub były umyślnie nieprawiowe.
UŻYTKOWANIE WIRTUALNEJ WALUTY I WIRTUALNYCH TOWARÓW: Wszelka Wir tualna waluta i/lub Wirtualne towary zakupione w grze mogą zostać w ykorzystane
lub stracone przez graczy w trakcie rozgrywki, zgodnie z zasadami gry, dotyczącymi waluty i towarów, które mogą być różne w zależnci od związanego z nimi
Programu. Wirtualna waluta i Wirtualne towary mogą być użytkowane tylko w Programie, a Licencjodawca, wedle własnego uznania, może ograniczyć użytkowanie
Wir tualnej walut y i/lub Wirtualnych towarów do pojedynczej rozgrywki. Wir tualna waluta i/lub Wirtualne towary nie mogą być używane w po łączeniu z umową z innymi
osobami w celu postawienia pieniędzy lub innych wartościowych przedmiotów. Sposoby autoryzowanego i celowego użytkowania Wirtualnej waluty i Wirtualnych
towarów mogą zmienić się w każdej chwili. Do stępna iloś ć Wirtualnej waluty i/ lub Wirtualnych towarów, wskazana na Koncie użytkownika, jest zmniejszana za kdym
razem, gdy Wirtualna waluta i/lub Wirtualne towary są zywane w Programie. Użytkowanie jakiejkolwiek Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów wiąże się z
odjęciem dostępnej Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych Towarów z Konta użytkownika. Użytkownik musi posiadać odpowiednią ilość dospnej Wirtualnej waluty i/
lub Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika, aby dokonać transakcji w Programie. Wirtualna Waluta i/lub Wirtualne towary na Koncie użytkownika mogą zost
odjęte bez zawiadomienia w przypadku zaistnienia pewnych wydarzeń, związanych z użytkowaniem Oprogramowania przez użytkownika: przykładowo, użytkownik
może stracić Wirtualną walutę lub Wirtualne towary po przegranej w grze albo po śmierci postaci. Użytkownik jest wącznie odpowiedzialny za wszystkie użycia
Wir tualnej walu ty i/lub Wirt ualnych towaró w, d okonane p oprzez Konto u żyt kownika , niezależnie od tego, czy dokonane został y za jego zgodą cz y też nie. L icencjodawca
musi być poinformowany natychmiast po odkryciu nieautoryzowanego użycia Wirtualnej waluty i/lub Wir tualnych towarów na Koncie użytkownika poprzez przesłanie
stosownej prby na stronie www.take2games.com/support.
BRAK REKOMPENSATY: Wirtualna waluta i Wir tualne towary mogą być w ymienione wyłącznie na towary i usługi w grze. Wirtualna waluta i Wir tualne towar y nie mogą
być sprzedawane, dzieawione, licencjonowane, w ypożyczane, ani wymieniane na inną Wir tualną walutę. Wirtualna waluta i Wirtualne towary mogą być wymienione
wyłącznie na towary i usługi w grze i nie można ich wymienić na żadną kwotę pieniężną lub inne towary przez Licencjodawcę ani inną osobę lub podmiot, w żadnym
czasie, chyba że zost ało to j asno zaznacz one w niniejs zej Umowie lub jes t w inny spos ób wymagane prawem. Wir tualna waluta i Wirtualne towary nie posiadają wa rtoś ci
w gotówce, a Licencjodawca ani żadna inna osoba ani podmiot nie mają obowzku wymienić Wirtualnej waluty ani Wirtualnych towarów na cokolwiek wartciowego,
w tym, ale nie tylko, na prawdziwą walutę.
BRAK ZWROTÓW: Wszystkie zakupy Wirtualnej walut y i Wirtualnych towarów s ą ostateczne i w żadnym razie nie mogą zostać z wrócone, przekazane lub wymienione.
Z wyjątkami określonymi stosownym prawem, Licencjodawca ma całkowite prawo do zardzania, regulowania, kontrolowania, modyfikowania, zawieszania i/lub
eliminowania Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów tak jak zechce i wyłącznie wedle własnego uznania. Licencjodawca nie odpowiada przed Użytkownikiem ani
kimkolwiek innym za korzystanie ze wspomnianego prawa.
ZAKAZ PRZEKAZYWANIA: Przekaz ywani e, handlow anie, sprzeda ż lub wymi ana Wir tualnej walut y lub Wir tualnych towarów komukolwiek, w inny sposób, ni ż w trakci e
gry w Programie, bez zgody Licencjodawcy (“Nieautoryzowana transakcja”), w tym, ale nie tylko, pomiędzy użytkownikami Programu, jest nieautoryzowane przez
Licencjodawcę i surowo wzbronione. Licencjodawca, wedle włas nego uznania, zastrzega sobie prawo do anulowania, zawieszenia lub zmodyfikowania Konta uż ytkownika,
ilości W irtua lnej waluty i W irtua lnych towa rów ora z zerwania Umo wy, jeśli U żyt kownik bę dzie bra ł udział , pomaga ł lub żąda ł jakic hkolwiek N ieauto ryzow anych tra nsakcji .
Wsz yscy uż ytkow nicy, którzy bior ą udział w t ego typu czy nnościach, r obią to na w łasne ry zyko i niniejsz ym zgadza ją się, że b ędą odpowiadać pr zed Lice ncjodawcą, j ego
par tnerami, lice ncjodawc ami, podmi otami zw iązanymi, zl eceniobiorc ami, zarządem, dyrekcj ą, pracownik ami i przed stawic ielami odnnie wszys tkich strat, koszt ów i
wydatków, wynikających bezpoś rednio lub prednio z tych czynno ści. Uż ytkownik przyjmuje do wiadomoś ci, że Licencjodawca może zażądać od stosownego Sklepu
z oprogramowaniem wstrzymania, zawieszenia, anulowania, zaprzestania świadczenia usług lub cofnięcia każdej Nieautoryzowanej transakcji, niezależnie od tego
kiedy dokonano Nieautoryzowanej transakcji (nawet jeśli ma dopiero zostać dokonana), gdy tylko podejrzewa lub ma dowód na fałszerstwo, złamanie zasad niniejszej
Umowy, złamanie jakiegokolwiek odpowiedniego prawa lub przepisu lub jakikolwiek świadomy fakt, mający na celu ingerowanie lub mający lub mogący mieć wyw
na zmia nę dział ania Progra mu. Jeśli Licencjo dawca uwa ża lub ma p owód podejrze wać, że Uży tkownik b ierze udzi ał w Nieau tory zowanej trans akcji, Uż ytkownik zgadza
się, ż e Licenc jodawca m oże, wedle w łasn ego uznania, ogran iczyć jego dostę p do posia danej Wirt ualnej wal uty I Wirt ualnych to warów na K oncie uż ytkow nika lub us unąć
albo zawiesić Konto użytkownika oraz prawa do wszelkiej Wirtualnej waluty, Wirtualnych towarów lub jakichkolwiek elementów zwzanych z Kontem użytkownika.
MIEJSCE: Wirtualna waluta dostępna jest dla klientów tylko w określonych miejscach. Użytkownik nie powinien kupować ani użytkować Wirtualnej waluty, jeśli nie
znajduje się w autoryzowanym miejscu.
WARUNKI DOTYCZĄCE SKLEPU Z OPROGRAMOWANIEM
Niniejsza Umowa i dostarczenie Programu poprzez jakikolwiek Sklep z oprogramowaniem (włącznie z zakupem Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów) podlega
dodatko wym war unkom i zas adom, udo stępn ionym w lub w ymagany m przez st osowny S klep z opr ogramow aniem i wsz ystk ie te warun ki i zasa dy są zawa rte w nini ejszej
Umowie poprzez ten zapis. Licencjodawca nie jest odpowiedzialny wobec Użytkownika za jakiekolwiek opłaty pobrane z kart kredytowych lub kont bankowych ani
za żadne inne opłaty związane z transakcjami zakupu w Programie lub poprzez Sklep z oprogramowaniem. Wszystkie takie transakcje są obugiwane przez Sklep
z oprogramowaniem, a nie Licencjodawcę. Licencjodawca kategorycznie zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności za takie transakcje, a Użytkownik zgadza się, że
wszelkich spraw zwzanych z transakcjami będzie dochodził poprzez Sklep z oprogramowaniem.
Niniejsza Umowa zawierana jest wyłącznie pomiędzy Użytkownikiem a Licencjodawcą, a nie z jakimkolwiek Sklepem z oprogramowaniem. Użytkownik przyjmuje do
wiad omości, że Sk lep z oprog ramowaniem nie ma obow iązku obs ługi lub ws parcia us ług w zwią zku z Programem. Z wyją tkami opi sanymi wczniej, do maksymalnego
stopnia dozwolonego stosownym prawem, Sklep z oprogramowaniem nie udziela żadnego rodzaju gwarancji, jeśli chodzi o Program.
16
Wszelkie roszczenia, wysuwane w związku z Programem, zwią zane z odpowiedzialnością za produkt, niedostosowanie produk tu do stosownych wymagań prawnych,
roszczenia jeśli chodzi o ochronę konsumenta I wszelkie podobne naruszenia własności intelektualnej i legislacyjnej, podlegają niniejszej Umowie, a Sklep z
oprogramowaniem nie jest za nie odpowiedzialny. Użytkownik podlega warunkom świadczenia usługi Sklepu z Oprogramowaniem oraz wszelkim innym zasadom i
polityce Sklepu z oprogramowaniem. Licencja na Program nie podlega przekazaniu i zezwala na użytkowanie Programu wącznie na odpowiednim urdzeniu, które
pozostaje w gestii Użytkownika. Użytkownik oświadcza, że nie przebywa w krajach, na które Stany Zjednoczone nały embargo i że nie znajduje się na specjalnej
liście osób i podmiotów objętych zakazem eksportowym, prowadzonej przez Departament Skarbu lub Departament Handlu Stanów Zjednoczonych Ameryki („List of
Specially Designated Nationals or the U.S. Department of Commerce Denied Person’s List or Entity List”). Sklep z oprogramowaniem jest zewtrznym beneficjentem
niniejszej Umowy i może egzekwować jej postanowienia w odniesieniu do Użytkownika.
ZBIERANIE I PRZETWARZANIE DANYCH
Instalując i użytkując Program, Użytkownik zgadza się na zbieranie i przetwarzanie danych, zgodnie z zapisami w tym punkcie i Polityką Prywatności Licencjodawcy,
w tym (o ile dotyczy) na: (i) przekazywanie danych osobowych i innych danych Licencjodawcy, jego partnerom, sprzedawcom i wspólnikom oraz niektórym innym
podmiotom zewnętrznym, takim jak władze rdowe w USA i innych państwach poza Europą lub krajem zamieszkania Użytkownika, w tym państwach, które mogą
zachowywać niższe standardy ochrony prywatności; (ii) publiczne wwietlanie danych Użytkownika, takich jak dane identyfikacyjne zawartci stworzonej przez
ytkownika, wyświetlanie wyników, rankingu, osiągnięć i innych danych rozgrywki na stronach WWW i innych platformach; (iii) dzielenie się danymi o rozgrywce z
producentami sprtu, właścicielami platform i partner ami marketingowymi Licencjodawcy; oraz ( iv) inne uży tkowanie i przekazywanie danych osobow ych lub innych
danych, tak jak to okrlono we wspomnianej powyżej Polityce Prywatności, która od czasu do czasu może być zmieniana. Jeśli Użytkownik nie chce, aby jego dane
były przetwarzane lub udostępnione w ten sposób, nie powinien użytkować Programu.
Wszelkie sprawy dotyczące prywatnci danych, w tym zbierania, przetwarzania, udostępniania i przekazywania danych osobowych i innych danych, opisane są w
Poli tyce Pr ywat ności, dostęp nej pod adresem w ww.take 2games.c om/pri vacy, aktu alizowanej od czasu do c zasu. Zapisy zawarte w Polityc e Prywatnoś ci są nadr zędne
wobec jakichkolwiek stwierdzeń, zawartych w niniejszej Umowie.
GWARANCJA
OGRANICZONA GWARANCJA: Licencjodawca udziela Użytkownikowi (jeśli jest on pierwszym lub początkowym nabywcą tego Programu i nie otrzymał Programu na
nośniku wraz z dołączoną dokumentacją w ramach wymiany z pierwszym włcicielem) gwarancji na okres 90 dni od daty zakupu, obejmującej wady materiałowe
lub produkcyjne oryginalnego nnika oprogramowania, o ile nośnik użytkowany był w warunkach normalnych. Licencjodawca gwarantuje, że Program jest zgodny z
kompu terem os obist ym speł niającym minim alne wymagani a sprzę towe poda ne w dokumentacji Programu lub zo stał z atwierdzony przez pro ducent a urządzenia do gry
jako zgodny z tym, dla którego został wydany. Jednak z uwagi na różnice sprzętowe, programowe, w połączeniach internetowych oraz wynikające z indywidualnego
uż ytkowania , Licencj odawca ni e gwaran tuje dzia łania tego Pr ogramu n a konkre tnym kompu terze lub j ednost ce do grani a. Licencjodawca n ie gwara ntuje braku za kłóc eń
w użytkowaniu Programu; tego, że Program spełni wymagania użytkownika; że będzie działać w sposób ciągły, bezędny, lub że będzie zgodny z oprogramowaniem
lub sprzętem firm trzecich, ani że jakiekolwiek błędy Programu zostaną naprawione. Żadnego ustnego lub pisemnego stanowiska czy zapewnienia uzyskanego od
Lic encjodaw cy lub jego a utory zowane go przeds tawic iela nie moż na uznać z a gwaran cję. Poni eważ nie które s ystemy pr awne nie zez walaj ą na wył ączenie l ub ograniczeni e
gwarancji dorozumianych lub ograniczenie mających zastosowanie ustawowych praw konsumenta, niektóre z powyższych wyjątków i ograniczeń mogą nie mieć
zastosowania w konkretnym przypadku. Jli w okresie trwania gwarancji użytkownik stwierdzi uszkodzenie nośnika lub Programu, Licencjodawca zgadza się za
darmo wymienić Program, który okazał się wadliwy w okresie obowiązywania gwarancji, o ile jest on nadal przez niego produkowany. Jeśli Program nie jest dostępny,
Licencjodawca zastrzega sobie prawo wymiany na podobny Program o takiej samej lub większej wartości. Ta gwarancja obejmuje jedynie nośnik oprogramowania
oryginalnie dostarczony pr zez Licencjodawcę i nie ma zastosowania do normalnego zużycia nośnika spowodowanego jego użytkowaniem. Gwarancja ta jest nieważna
i nie będzie obowzywać, jeśli defekt jest wynikiem niewłaściwego użytkowania, postępowania lub zaniedbania. Jakiekolwiek dorozumiane gwarancje okrlone
przez prawo są wyrnie ograniczone do okresu 90 dni opisanego powyżej.
Z wy jątki em warunk ów przed stawio nych pow yżej, o il e jeste ś mieszka ńcem kraju c złonko wskieg o Unii Eur opejsk iej, Lice ncjodaw ca gwara ntuje, ż e Oprogr amowani e jest
zdat ne do uży tku i sa tysfakcjo nującej j akośc i, a gwaran cja ta zas tępuje wsz ystkie inne gw arancje , ustne lub p isemne, w yrażone lub d orozumia ne, wlicza jąc w to wsz elkie
gwa rancje sp rzedaw alnoś ci, prz ydatno ść do ja kiegok olwiek ce lu lub niena rusza lności . Żadne in ne zast ępst wa prawn e ani gwar ancje nie b ędą dla L icencj odawcy wi ąż ące.
Przy zwrocie Programu podlegającego powszej ograniczonej gwarancji na adres Licencjodawcy podany niżej należy wysł ać tylko oryginalny Program i podać: swoje
imię i nazwisko, adres zwrotny, ksero z data rachunku sprzedaży oraz krótki opis defektu i systemu, na krym Program był uruchamiany.
TWOJA ODPOWIEDZIALNOŚĆ WOBEC LICENCJODAWCY
Do ma ksymalnego po ziomu doz woloneg o prawem, U żyt kownik zga dza się, że b ędzie od powiedz ialny wobe c Licenc jodawcy, jeg o part nerów, lice ncjodawc ów, podmio tów
zwi ązany ch, zleceniobiorcó w, z arzą du, dyrekcji, pr acownikó w i przeds tawicieli za ws zystk ie stra ty, kosz ty i wydatk i, wynik ające bezpo średnio lub pośrednio z cz ynnoś ci
i zaniedbań, w związku z Programem i zapisami niniejszej Umowy.
DO MAKSYMALNEGO POZIOMU DOZWOLONEGO PRAWEM, LICENCJODAWCA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNCI ZA SZKODY SPECJALNE, PRZYPADKOWE LUB
W YNI KOWE P OWS TA ŁE W SKU TEK P OSI ADA NIA , UŻ YT KOWA NIA L UB NI EPR AWIDŁ OWEG O DZI AŁ ANI A TEG O PROG RA MU, W LIC ZA JĄC W TO, L ECZ N IE OGR A NICZ AJ ĄC
SIĘ DO, USZKODZENIA MIENIA, UTRATY REPUTACJI, AWARII LUB NIEPRAWIDŁOWEGO DZIAŁANIA KOMPUTERA ORAZ, W ZAKRESIE OKREŚLONYM PRZEZ PRAWO,
OBRAŻEŃ OSOBISTYCH, USZKODZENIA MIENIA, UTRATY ZYSKÓW LUB SZKÓD KARNYCH NA SKUTEK DZIAŃ ZWIĄZANYMI Z TĄ UMOWĄ LUB PROGRAMEM,
WYNIKAJĄCYCH Z CZYW NIEDOZWOLONYCH (WLICZAC W TO ZANIEDBANIA), UMOWY, CAŁKOWITEJ ODPOWIEDZIALNCI LUB INNEJ, NIEZALEŻNIE OD
TEGO, CZY LICENCJODAWCA BYŁ POINFORMOWANY O MOŻLIWOŚCI POWSTANIA TAKICH SZD. DO MAKSYMALNEGO POZIOMU DOZWOLONEGO PRAWEM
WYSOKOŚĆ ODPOWIEDZIALNOŚCI LICENCJODAWCY ZA WSZELKIE SZKODY (ZA WYJĄTKIEM TYCH OKRLONYCH PRZEZ PRAWO) NIE ME PRZEKROCZYĆ
KWOTY ZAPŁACONEJ ZA UŻYTKOWANIE TEGO PROGRAMU.
JEŚLI UŻYTKOWNIK JEST OBYWATELEM KRAJU CONKOWSKIEGO UE, NIE POZOSTAC W SPRZECZNCI Z POWYŻSZYMI ZAPISAMI, LICENCJODAWCA JEST
ODPOWIEDZIALNY ZA STRATY LUB OBRAŻENIA, KTÓRE ROZSĄDNIE WYNIKNĘŁY Z NARUSZENIA NINIEJSZEJ UMOWY PRZEZ LICENCJODAWCĘ LUB Z JEGO
ZANIEDBANIA, ALE NIE JEST ODPOWIEDZIALNY ZA STRATY I OBRAŻENIA, KTÓRYCH NIE DAŁO SIĘ PRZEWIDZIEĆ.
LI CEN CJOD AWCA N IE KON TRO LUJ E I NIE MO ŻE KON TROLOWA Ć PRZ EPŁY WU DAN YCH Z I DO J EGO SIEC I I INN YCH CZ ĘŚC I INT ERN ETU, SI ECI BE ZP RZE WODO WYC H LUB
IN NYCH S IECI ZE WNĘ TR ZNYC H. TAK I PRZE PŁYW D ANYCH Z AL EŻY W DUŻ EJ CZ ĘŚC I OD WY DAJ NOŚ CI IN TERNE TU I US ŁUG BE ZPR ZEW ODOW YCH , DOSTA RCZ AN YCH
LUB KONTROLOWANYCH PRZEZ PODMIOTY ZEWNĘTRZNE. CZASAMI CZYNNOŚCI LUB ZANIECHANIE CZYNNOŚCI PRZEZ TAKIE PODMIOTY ZEWNĘTRZNE MOŻE
WPŁYNĄĆ NEGATYWNIE LUB Z AKŁÓCIĆ POŁĄCZENIE UŻYTKOWNIKA Z INTERNETEM, USŁUGAMI BEZPRZEWODOWYMI LUB ICH CZĘŚCIAMI. LICENCJODAWCA NIE
MOŻ E ZA GWAR AN TOWA Ć, ŻE TAK IE W YDA RZ ENI A NIE N ASTĄ PIĄ , DL ATEGO T EŻ D O MAK SYM AL NEGO P OZIO MU DOZ WOL ONEG O PR AWEM L ICE NCJ ODAW CA ZR ZEK A
SIĘ WSZELKIEJ I KDEJ ODPOWIEDZIALNCI JLI CHODZI O CZYNNCI LUB ZANIECHANIE CZYNNCI PODMIOTÓW TRZECICH, KTÓRE MOGĄ WPŁYNĄĆ
NEGATYWNIE LUB ZAKŁÓCIĆ POŁĄCZENIE UŻYTKOWNIKA Z INTERNETEM, USŁUGAMI BEZPRZEWODOWYMI LUB ICH CZĘŚCIAMI W ZWIĄZKU ZYTKOWANIEM
PROGRAMU I ZWIĄZANYMI Z TYM USŁUGAMI I PRODUKTAMI.
WYGAŚNIĘCIE
Umow a wygas a, gdy zos tanie uniewa żniona pr zez Uży tkownika albo Licencj odawcę. U mowa wyg asa automat ycznie, gd y Licencjodaw ca przes taje obs ługiwać se rwer y
Pro gramu (dla gi er dział ających wyłą cznie onlin e), gdy Licencjo dawca odk ryje lub uzna, że uż ywanie Pro gramu przez Uż ytkownik a ma zwią zek lub może mieć z wiąze k z
fałszerstwem, praniem pieniędzy albo inną aktywnością przestępczą lub w przypadku, gdy Użytkownik nie przestrzega warunków i postanowień niniejszej Umowy, w
17
tym, ale nie tylko, nie przestrzega powszych warunków licencji. Użytkownik może w każdej chwili zerwać umowę poprzez (i) żądanie od Licencjodawcy anulowania i
usunięcia Kon ta uży tkown ika, kt órego uż ywa , by zyskać dostę p i uży tkować P rogram zgodn ie z zasad ami opisa nymi w Warun kach świ adczenia u sługi lub (ii ) zniszcz enie
i/ lub usunięcie wszystkich kopii tego Programu i wszystkich jego kopii, będących w posiadaniu Użytkownika lub pod jego kontrolą. Usunięcie Programu z Platformy
gier nie usuwa informacji przypisanych do Konta użytkownika, w tym Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów, przypisanych do Konta użytkownika. Jeśli Użytkownik
zainstaluje Program ponownie i użyje tego samego Konta uży tkownika, wcż będzie miał dostęp do poprzednich informacji o Koncie uży tkownika, w tym do Wirtualnej
waluty i Wirtualnych towarów, przypisanych do jego Konta użytkownika. Z wyjątkami określonymi stosownym prawem, jeśli Konto użytkownika zostanie usunięte
po zerwaniu niniejszej Umowy z jakiegokolwiek powodu, cała Wirtualna waluta i/lub wszystkie Wirtualne towary przypisane do Konta użytkownika również zostaną
usunięte, a Użytkownik nie będzie mógł użytkować Programu, ani żadnej Wirtualnej waluty czy Wirtualnych towarów, przypisanych do jego Konta użytkownika. Jeśli
niniejsza Umowa zostanie zerwana z powodu naruszenia zasad Umowy przez Użytkownika, Licencjodawca może zabronić mu ponownej rejestracji lub ponownego
dospu do Programu. Po zerwaniu Umowy, na użytkowniku spoczywa obowiązek zniszczenia wszystkich kopii tego Programu i wszystkich jego części sadowych
lub odesłania ich do Licencjodawcy. Użytkownik musi także zniszczyć dołączoną dokumentację, związane z Programem materiały oraz wszystkie będące w jego
posiadaniu lub pod jego kontrolą elementy składowe, włącznie z materiałami znajdującymi się na jakichkolwiek serwerach, komputerach, jednostkach do grania i
urządzeniach mobilnych, na których Program został zainstalowany. Po zerwaniu niniejszej Umowy, prawo Użytkownika do korzystania z Programu, w tym Wirtualnej
walu ty lub Wirt ualnych to warów, przyp isanych do jego K onta uż ytko wnika, n atychmiast wyg asa. Uż ytkownik m usi natychmia st prze stać uży tkować Pro gram. Zer wanie
Umowy nie wywa na prawa Licencjobiorcy, ani obowiązki Użytkownika, wynikające z niniejszej Umowy.
OGRANICZONE PRAWA RZĄDU USA
Program i dokumentacja zosty opracowane wyłącznie z prywatnych środków finansowych i są rozpowszechniane jako „komercyjny program komputerowy” lub
„ograniczony program komputerowy”. Użytkowanie, powielanie lub ujawnienie przez rząd USA lub podwykonawcę rządu USA podlega ograniczeniom zapisanym w
pod punkcie (c) (1)(ii ) klauzul R ights i n Tec hnical Da ta and C ompute r Soft ware in D FAR S 252.2 27-7013 lub mają cym zas tosowa nie podp unkcie (c)( 1) i (2) klau zul Comme rcial
Computer Software Restricted Rights w FAR 52.227-19. Kontrahentem/Producentem jest Licencjodawca, krego siedziba znajduje się w miejscu podanym niżej.
GODZIWE ODSZKODOWANIE
ytkownik zgadza się, że jeśli warunki tej Umowy nie weszłyby w życie, Licencjodawca poniósłby szkody nie do naprawienia i dlatego wyraża zgodę na to, by
Licencjodawca miał prawo, bez zabezpieczeń lub dowodów szkód, do włciwego i godziwego odszkodowania w nawzaniu do tej Umowy, poza wszelkimi innymi
dostępnymi odszkodowaniami.
PODATKI I KOSZTY
ytkownik przyjmuje na siebie odpowiedzialność i odpowiada przed Licencjodaw, jego partnerami, licencjodawcami, firmami powiązanymi, kontrahentami,
urzędnikami, dyrekcją, pracownikami i przedstawicielami odnośnie wszelkich kosztów, zwzanych z podatkami i oatami, nakładanymi przez jakiekolwiek
ciało rdowe, w związku z transakcjami dotyczącymi niniejszej Umowy, w tym do pokrycia nożonych kosztów odsetek i kar (z wyjątkiem podatków od dochodu
Licencjodawcy), niezależnie od tego, czy zostały one zawarte w jakiejkolwiek i kiedykolwiek wysłanej Użytkownikowi przez Licencjobiorcę fakturze. Użytkownik ma
obow iązek przed stawić Lice ncjodawc y kopie wszelkich dokumentów zwalniających od podat ku, jeśli tak ie zwolnienia go d otycz ą. Wszelk ie koszty i w ydatki ponie sione
przez Użytkownika w związku z obowiązywaniem niniejszej Umowy, o ile jakieś wystąpią, są ponoszone wącznie przez niego. Licencjodawca nie ma obowiązku
wynagrodzenia jakichkolwiek kosztów Użytkownikowi, a Użytkownik zgadza się, że nie będzie ich w żadnym przypadku dochodził od Licencjodawcy.
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI
Wszelki dostęp do Programu oraz jego użytkowanie podlega niniejszej Umowie, stosownej dokumentacji dołączonej do Programu, Warunkom świadczenia uugi
Licencjodawcy oraz Polityce prywatności Licencjodawcy, a także wszelkim postanowieniom i zapisom Warunków świadczenia usługi, niniejszym dączonych do tej
Umow y poprzez ten zapis. Powsze umowy stanowią całość umów pomiędzy Uży tkownikiem a Licencjodawcą w odniesieniu do uż ytkowania Programu i związanych
z nim usług i produktów. Zastępują one wszelkie uprzednie umowy pomiędzy Użytkownikiem a Licencjodaw, pisemne oraz ustne. Jeśli wystąpi konflikt pomiędzy
niniejszą Umową a Warunkami świadczenia uugi, niniejsza Umowa ma moc nadrzędną.
RÓŻNE
Jeśli z jakichkolwiek powodów jakikolwiek warunek tej Umowy nie może być przestrzegany, warunek taki powinien zostać zmieniony, ale tylko w takim zakresie, by
mógł być przestrzegany, natomiast pozoste warunki tej Umowy pozostaną niezmienione..
WIĄŻĄCY ARBITRAŻ INDYWIDUALNY - UWAŻNIE PRZECZYTAJ TEN FRAGMENT. MOŻE ON ZNACZĄCO ZMIENIĆ TWOJE PRAWA, WŁĄCZNIE Z PRAWEM DO
ZŁOŻENIA POZWU SĄDOWEGO.
1. Niniejszy rozdział o wiążącym arbitru indywidualnym nie obowiązuje, jeśli jest zabroniony w kraju twojego zamieszkania.
2. Ty i Firma zgadzacie się, że jeśli wyniknie jakikolwiek spór, żądanie lub polemika w związku z produktami lub usługami Firmy (dalej zwane “Sporem”), w zwzku
z umową, prawami statutowymi, rozporządzeniami, zarządzeniem, deliktem (w tym: fałszerstwem, przeinaczeniem, fszywą zachętą lub zaniedbaniem) lub
jakakolwiek inna teoria prawna lub prawnicza, z wyjątkiem spraw wyszczególnionych w poniższym ustępie “Wyłączenia spod arbitrażu”, a w szczególnci jeśli
chodzi o ważność, egzekwowalnć lub zakres niniejszego rozdziału “WŻĄCY ARBITRAŻ INDYWIDUALNY” (z wyjątkiem egzekwowalnci poniższego zapisu o
zrzeczeniu się do pozwów zbiorowych), sprawa taka zostanie rozstrzygnta w ramach wżącego arbitru, jak to opisano poniżej, a nie w sądzie. Termin “Spór”
posiada najszersze możliwe znaczenie, które będzie egzekwowane i zawiera, między innymi, wszelkie sprawy wynikające z niniejszej Umow y, Polityki Pr ywatnci,
Warunków Świadczenia Usługi i wszelkiej innej umowy pomiędzy tobą a Firmą. Przyjmujesz do wiadomci, że żaden sędzia ani sąd nie wezmą udziału w arbitru
i że postępowania sądowe w ramach arbitrażu są ograniczone.
3. Wyłączenia spod arbitru. Ty i Firma zgadzacie się, że wszelkie roszczenia wystosowane przez Ciebie lub Firmę w sądzie ds. drobnych, w trybie indywidualnym,
nie są przedmiotem warunków arbitru, opisanych w tym dziale. Co więcej, Firma lub Ty macie prawo do dochodzenia nakazu sądowego wobec ciebie w sądzie,
celem zachowania stanu obecnego w trakcie arbitru.
4. Zrzeczenie się prawa do pozwu zbiorowego. ARBITR AŻ OPISANY W NINIEJSZEJ UMOWIE BĘDZIE PRZEBIEGAŁ WYŁĄCZNIE INDYWIDUALNIE. Ani Ty, ani Firma nie
macie prawa wchodzenia w pozwy zbiorowe jako lub wobec skonsolidowane ciała ani dokonywania arbitrażu w ramach reprezentacji większej zbiorowości, w tym,
bez ograniczeń, jako członkowie pozwu zbiorowego lub pr ywatnego pozwu prokuratora krajowego, w zwią zku z jakimkolwiek Sporem. Co wcej, z wyją tkiem zgody
obu stron (Twojej i Firmy), przedstawiciel nie może ł ączyć roszczeń więcej niż jednej osoby. Ciał o dokonujące arbitra żu może przyznać indy widualne odszkodowanie
lub zadośćuczynienie, zgodnie z obowiązującym prawem, ale do maksymalnego stopnia dozwolonego prawem nie może przyznać zadośćuczynienia przeciwko
Firmie komukolwiek z wyjątkiem Ciebie.
5. Prawo r ezygnacji z wią żącego ar bitra żu. JE ŚLI CHCES Z ZRE ZYG NOWAĆ Z N INIEJ SZEG O PR AWA DO WI ĄŻ ĄCE GO AR BIT RA ŻU, MU SIS Z NAS O T YM P OIN FORM OWAĆ
PISEMNIE, W CIĄGU 30 DNI OD MOMENTU AKCEPTACJI NINIEJSZEJ UMOWY I REZYGNACJI Z PRAWA DO WŻĄCEGO ARBITRAŻU, CHYBA ŻE DŁSZY OKRES
WYMAGANY JEST PRZEZ STOSOWNE PRAWO. Twoje pisemne powiadomienie musi zostać wysłane na adres TAKE TWO INTERACTIVE SOFTWARE, LEGAL
DEPARTMENT, ATTN: ARBITRATION OPT OUT, 110 West 44th Street, New York, New York, 10036. Informacja musi zawierać (1) twoje pełne imię i nazwisko; (2)
twój adres pocztowy; (3) identyfikator internetowy Social Club, jeśli taki posiadasz; oraz (4) jasne stwierdzenie, że nie chcesz rozstrzygać sporów z Firmą poprzez
arbitr. Jesteś odpowiedzialny za otrzymanie pisemnego potwierdzenia takiej informacji przez Firmę, a więc zalecamy przeanie informacji środkiem, kry
gwarantuje potwierdzenie odbioru.
18
6. Informacj a o Sporze. Jeś li chcesz w ejść w Sp ór z Firmą , musisz w ysł ać pisemn e powiado mienie na adr es TAK E TWO I NTE RAC TIVE S OFT WAR E, LE GAL D EPAR TME NT,
ATTN: ARBITRATION OF DISPUTE, 110 West 44th Street, New York, New York, 10036, aby dać Firmie możliwość rozstrzygnięcia sporu nieformalnie, poprzez
negocjacje. Informacja musi zostać przesłana w ciągu dwóch (2) lat od czasu powstania Sporu, ale w żadnym wypadku po czasie, w którym pospowanie prawne
jest już niemożliwe, zgodnie ze stosownymi ograniczeniami statutowymi. Nieprzesłanie informacji na czas oznacza rezygnację z wszelkich roszczeń. Jli Firma
wszczyna spór z Tobą, Firma dostarczy informację na adres, kry posiada w swojej bazie, o ile to możliwe. Ty i Firma zgadzacie się na negocjowanie Sporu w dobrej
wierze przez nie mniej niż 30 dni po informacji o wszczęciu Sporu. Jeśli Spór nie zostanie rozstrzygnięty w ciągu 30 dni po otrzymaniu informacji o wszczęciu Sporu,
Firma lub Ty możecie rozpocząć proces arbitrażu, zgodnie z warunkami opisanymi w tym uspie.
7. Zasady i procedury arbitrowe. Arbitraż będzie podlegał Ustawie o Federalnym Arbitru USA i federalnemu prawu arbitrażowemu i będzie rozstrzygany przez
Judicial Arbitration Mediation Services, Inc. (“JAMS”), zgodnie z Uproszczonymi Zasadami Arbitrażu JAMS oraz stosownymi procedurami, które weszły w życie 1
lipca 2014 r. (“Zasady JAMS”), odpowiednio zmienionymi, zgodnie z zapisami niniejszej umowy. Zasady JAMS, w tym instrukcja wszczęcia procedury arbitrażowej,
są do stępne pod adresem ht tp://w ww.jams adr.com /rules-streamlined -arbitration. F irma opłaci wł asne koszt y arbitr ażu, zgodnie z Zas adami JA MS, a w przyp adku,
gdy uda ci się wykazać, że koszt arbitrażu będzie zbyt wysoki w porównaniu z kosztami spornymi, Firma zapłaci tak wysoką część wkładu arbitrowego i opłat
związanych z przesłuchaniami, jaką arbiter uzna za stosowne, aby zapobiec sytuacji, że nie możesz rozpocząć arbitru ze względu na zbyt wysokie oaty. Każda
strona oaca własnych prawników i inne koszty, chyba że w wyniku sporu arbiter zdecyduje o opłaceniu kosztów strony, która rozstrzygnie spór na swoją korzyść,
zgodnie z obowiązującym prawem.
8. Miejsce arbitr ażu. Wedle Twojego uznania, jeśli zgodnie z Za sadami JAM S, wymagane jest osobiste przesł uchanie ś wiadka, odbędzie się ono albo w hrabst wie Now y
Jork, w stanie Nowy Jork lub w hrabstwie USA, kre zamieszkujesz.
9. Decyzja arbitra. Wszelka decyzja lub rekompensata przyznana przez arbitra jest ostateczna i wiążąca dla obu stron. Z wyjątkiem osobnej umowy, decyzja lub
rozstrzygnięcie będą faktyczne i wiążące prawnie. Arbiter może przyznać zadćuczynienie jedynie zgodnie z prawem i rozporządzeniami i w maksymalnej
wysokości, żądanej przez strony, w przypadku, gdy arbiter uznał, że takie zadośćuczynienie odpowiada przedstawionym faktom i dowodom. Wszelka decyzja lub
zadośćuczynienie będą uznane za ostateczne przez każdy sąd w odpowiedniej jurysdykcji. Jeśli któraś ze stron nieskutecznie odwoła się od decyzji arbitra, zapłaci
wszelkie koszty i wynagrodzenie prawników drugiej strony, w związku z odwaniem się.
10. Ciąg łoś ć. Niniejszy r ozdział “ Wią żący arbit raż indyw idualny” pozosta je w mocy nawet po zerwa niu Umow y lub zapr zestaniu św iadczenia u sług p rzez Cieb ie lub Firm ę.
11. Możliwość zmiany warunków lub zasad nie obowiązuje. Choć Firma może zmieniać zapisy Umowy Licencyjnej Użytkownika Końcowego, Polityki Prywatności,
Zasad i Warunków lub innych umów, wedle własnego uznania, Firma nie posiada prawa do zmiany niniejszej umowy, celem arbitru, ani żadnych zasad opisanych
tutaj, w związku z jakimkolwiek Sporem, w momencie, gdy Spór już wystąpił.
12. Rozdzielność. Jeśli jakakolwiek część niniejszych zapisów o arbitrażu uznana zostanie za błędną, nieegzekwowalną lub nielegalną, niniejsze zapisy o arbitru
pozo staną obow iązuj ące i będą dział ały t ak, jak by błę dne, niee gzekwow alne lub nie legalne zapisy nie istnia ły. Jedynym w yjąt kiem od tej r eguł y jest za pis o zrzec zeniu
się prawa do pozwu zbiorowego. Jli zakaz arbitrażu na mocy pozwu zbiorowego oke się być błędny, nieegzekwowalny lub nielegalny, całość niniejszej umowy
prze stanie obow iązy wać, a Spór zo stanie r ozstr zygnię ty w są dzie, zgodn ie ze stosownymi praw ami i proce durami, dotyczą cymi poz wów zbiorowych. Je śli, z jak iegoś
powodu, spór będzie rozstrzygany w sądzie, a nie poprzez arbitra, spór będzie rozstrzygany wącznie w sądzie stanowym lub federalnym w hrabstwie Nowy Jork,
w stanie Nowy Jork. Pozwy wnoszone do sądu stanowego mogą zostać przeniesione do sądu federalnego przez dowolną stronę, jeśli jest to dozwolone prawem.
OBOWIĄZUJĄCE PRAWO
Niniejsza Umowa została zgłoszona w stanie Nowy Jork i będzie podlegała oraz zosta stworzona zgodnie z prawami i wyłącznie wedle praw stanu Nowy Jork. W
przypadku sporów niepodlegających wżącemu arbitrowi indywidualnemu, Ty i Firma zgadzacie się zgłaszać spory w wącznej jurysdykcji sądów stanowych i
federalnych hrabstwa Nowy Jork, stanu Nowy Jork. Zrzekacie się wszelkich sprzeciwów co do jurysdykcji, miejsca i niewygody w związku z takimi sądami (ale bez
wpływu na prawo obu stron do przeniesienia sprawy do sądu federalnego, jeśli to możliwe). Niniejszy usp będzie interpretowany tak szeroko, jak tylko zezwala na to
stosowne prawo. Przykładowo, jeśli jesteś oby watelem kraju członkowskiego Unii Europejskiej, korzystasz z narzuconych praw ochrony konsumenta w kraju, którego
jesteś o bywate lem i możes z wnieś ć skarg ę odnoś nie niniejs zej Umow y do sądu k raju czł onkows kiego, k tórego jest eś obyw atelem. Z gadzasz się, ż e wszelki e naruszenie
przez Ciebie niniejszej Umowy, Polityki Prywatności, Warunków Świadczenia Usługi lub jakiejkolwiek innej umowy z Firmą rozpocznie procedurę afirmatywnej obrony
(zgodnie z odpowiednim prawem lub rozpor ządzeniem) przeciwko jak imkolwiek żądaniom, które możesz wysunąć wobec Firmy, w zwią zku z jej oprogramowaniem lub
usługami. Ty i Licencjodawca zgadzacie się, że Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedy towarów (Wiedeń, rok 1980) nie będzie
obowzywała w związku z tą Umową lub jakimkolwiek sporem lub transakcją, wynikającą z niniejszej Umow y. Firma ma prawo dochodzenia odszkodowania w drodze
cywilnej w p rzypa dku złamania p rzez Ciebie Umowy L icencyjnej Uż ytko wnika Ko ńcoweg o, Warunkó w Świadcz enia Usługi , Polit yki Pr ywatn ości lub j akichko lwiek innych
zasad i warunków, związanych z oprogramowaniem lub usługami. Może tu chodzić o złamanie umowy, naruszenie praw lub naruszenie stosownych rozporządzeń
stanowych lub statutowych.
W PRZYPADKU ZAISTNIENIA PYTAŃ DOTYCZĄCYCH TEJ LICENCJI NALEŻY PISEMNIE SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z FIRMĄ TAKE-TWO INTERACTIVE SOFTWARE,
INC. 110 WEST 44TH STREET, NEW YORK, NY 10036, UNITED STATES OF AMERICA.
Wszelkie pozostałe warunki i zasady EULA obowiązują w odniesieniu do używania Oprogramowania przez Użytkownika.
Okładki magazynów pulpowych © Steeger Properties, LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. CZARNA MASKA jest zarejestrowanym znakiem towarowym Steeger
Properties, LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. DIME DETECTIVE, NAUKOWE SUPEROPOWIEŚCI, i STRASZNE OPOWIEŚCI są zarejestrowanymi znakami towarowymi
Steeger Properties, LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
© 2002-2020 Take-Two Interactive Software, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Produkcja Hangar 13, wydawca 2K. 2K, Hangar 13, MAFIA oraz zwzane z nimi logo
są znakami handlowymi należącymi do Take-Two Interactive Software, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystuje Bink Video. Prawa autorskie ©1997-2020
RAD Game Tools, Inc. MAFIA: EDYCJA OSTATECZNA wykorzystuje Havok®. ©Prawa autorskie 1999-2020 Havok.com, Inc. (i jego licencjodawcy). Wszelkie prawa
zas trzeżone. W ięcej szczegó łów po d adresemw ww.havo k.com. Niniejszy produkt zawiera opr ogramowanie Autodesk® Scalefor m®, © 2013 Autodes k, Inc. Ws zelkie
prawa zastrzeżone. Zawiera oprogramowanie od IDV. Animacje twarzy wygenerowane z użyciem FaceFX. ©2002-2020, OC3 Entertainment, Inc. oraz licencjodawcy.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nadzane przez Wwise © 2006-2020 Audiokinetic Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystuje Simplygon™, Prawa autorskie
© 2016 Donya™ Labs AB. Wykorzystuje Oodle. Prawa autorskie © 2008- 2020 RAD Game Tools Inc. Wszelkie pozostałe znaki są własnością ich odpowiednich
posiadaczy. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zaw arto ść ninie jszej gr y jest fikc yjna i nie ma n a celu prze dstaw iać ani od twar zać rze czyw istego p rzebieg u wydar zeń, pr awdziwy ch post aci czy p odmiotó w w histor ycznym
otoczeniu gry. Mafia zosta stworzona i wyprodukowana przez zróżnicowany zespół o różnych przynależnościach i wierzeniach religijnych. Ani twórcy, ani wydawcy
gry w żaden sposób nie popiera, nie zachęcają ani nie pochwalają jakichkolwiek zachowań przedstawionych w niniejszej grze wideo.
WSPARCIE TECHNICZNE W POLSCE
W PRZYPADKU TRUDNOŚCI Z DZIAŁANIEM GRY LUB JEJ INSTALAC, PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z ROZWIĄZANIAMI DOSPNYMI NA STRONIE: HTTPS://
WWW.CENEGA.PL/POMOC-TECHNICZNA.
JEŻELI DOSTĘPNE ROZWZANIA OKAŻĄ SIĘ NIEWYSTARCZAJĄCE, PROSIMY O SKORZYSTANIE Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA WW.
STRONIE POMOCY TECHNICZNEJ.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20

2K Mafia: Definitive Edition Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi