2K LEGO 2K Drive Instrukcja obsługi

Kategoria
Pralko-suszarki
Typ
Instrukcja obsługi
PL
PRZED SKORZYSTANIEM Z TEGO PRODUKTU PRZEJDŹ DO MENU USTAWIEŃ SWOJEJ KONSOLI PLAYSTATION®4,
ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z WAŻNYMI INFORMACJAMI NA TEMAT ZDROWIA I BEZPIECZEŃSTWA.
ŚRODKI OSTROŻNOŚCI - Niniejszy dysk z grą zawiera oprogramowanie przeznaczone dla konsoli PlayStation®4 (PS4™)
zgodne ze specyfikacjami konsoli PS4™ przeznaczonymi wyłącznie dla rynku PAL. Należy uważnie przeczytać przewodnik
dotyczący bezpieczeństwa dołączony do konsoli PS4™, aby zapewnić prawidłowe użytkowanie i przechowywanie niniejszego
dysku z grą.
OSTRZEŻENIE DOTYCZĄCE ZDROWIA - Zawsze należy grać w dobrze oświetlonym pomieszczeniu. Należy robić regularne
15-minutowe przerwy po każdej godzinie gry. W razie wystąpienia zawrotów głowy, mdłości, zmęczenia lub bólu głowy należy
przerwać grę. U niektórych osób występuje wrażliwość na miganie, błyskanie lub kształty geometryczne i wzory, a także istnieje
możliwość występowania u nich niewykrytej padaczki, co może objawiać się napadami padaczkowymi podczas oglądania
telewizji lub grania w gry wideo. Osoby cierpiące na padaczkę powinny zasięgnąć porady lekarskiej przed rozpoczęciem
grania w gry wideo, a w przypadku wystąpienia podczas gry któregoś z poniższych objawów należy zrobić to natychmiast:
zmiany widzenia, skurcze mięśni, inne mimowolne ruchy, utrata świadomości, dezorientacja i/lub drgawki.
OSTRZEŻENIE ZDROWOTNE DOTYCZĄCE OBRAZU 3D - Niektóre osoby mogą doznać dyskomfortu (zaczerwienienie,
łzawienie, ból lub szczypanie oczu, przemęczenie wzroku lub mdłości) podczas oglądania obrazów wideo 3D lub grania
w gry 3D na telewizorach 3D. W razie doznania takiego uczucia należy natychmiast zaprzestać korzystania z telewizora,
dopóki dyskomfort nie ustanie. Generalnie zalecamy unikanie zbyt długiego korzystania z konsoli PS4™ i robienie
piętnastominutowych przerw po każdej godzinie gry. Potrzebna długość i częstotliwość przerw może się jednak różnić
w zależności od osoby – przerwy powinny być wystarczająco długie, aby ustało uczucie dyskomfortu. Jeśli objawy się
utrzymują, należy skonsultować się z lekarzem. Wzrok małych dzieci (szczególnie poniżej szóstego roku życia) ciągle się
rozwija. Skonsultuj się z okulistą lub pediatrą swojego dziecka, zanim pozwolisz mu oglądać obrazy wideo w 3D lub gr
w gry 3D. Dorośli powinni dopilnować przestrzegania powyższych zaleceń przez dzieci.
OSTRZEŻENIE DOTYCZĄCE ZDROWIA ZWIĄZANE Z GOGLAMI VR - Podczas oglądania zawartości w trybie rzeczywistości
wirtualnej u niektórych osób mogą występować objawy choroby lokomocyjnej, nudności, dezorientacja, zaburzenia widzenia
lub inne odczucia dyskomfortu. W razie wystąpienia tego rodzaju objawów należy natychmiast zdjąć gogle VR i zaprzestać
ich użytkowania.
PIRACTWO - Użytkowanie konsoli PS4™ oraz dysków z grami przeznaczonymi dla konsoli PS4™ podlega umowie licencyjnej
oprogramowania. W konsoli PS4™ oraz na dyskach z grami przeznaczonymi dla konsoli PS4™ zastosowano technologiczne
mechanizmy ochronne, zapobiegające nieupoważnionemu kopiowaniu dzieł objętych prawem autorskim znajdujących
się na dyskach z grami przeznaczonymi dla konsoli PS4™. Nieupoważnione użycie zastrzeżonych znaków towarowych lub
nieupoważnione kopiowanie dzieł objętych prawem autorskim z pominięciem tych mechanizmów lub zastosowaniem
innych sposobów jest prawnie zabronione. W przypadku posiadania informacji na temat pirackich produktów lub metod
stosowanych w celu pominięcia naszych zabezpieczeń technicznych, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail pod adres
KONFIGURACJA KONTROLI RODZICIELSKIEJ - Oznaczenie na przodzie pudełka wskazuje wiek użytkownika, dla którego ten
dysk z grą jest odpowiedni. Aby uniemożliwić grę dzieciom, które nie osiągnęły jeszcze tego wieku, należy skonfigurować w
urządzeniu ustawienia kontroli rodzicielskiej. Informacje dotyczące klasyfikacji wiekowej oraz konfiguracji kontroli rodzicielskiej
można znaleźć w skróconej instrukcji obsługi dołączonej do konsoli PS4™ lub pod adresem playstation.com/parents.
POMOC I OBSŁUGA - Zapraszamy do kontaktu pod adresem playstation.com lub pod podanym poniżej numerem telefonu:
POLSKA - +48 22 397 89 24 Opłaty za połączenie różnią się w zależności od operatora sieci stacjonarnej/komórkowej.
Zanim zadzwonisz, sprawdź opłaty pobierane przez operatora.
• DO KONSTRUKCJI OBUDOWY MOGŁY ZOSTAĆ UŻYTE MATERIAŁY POCHODZĄCE Z RECYKLINGU. WYNIKAJĄCE Z TEGO
POWODU NIEDOSKONAŁOŚCI KOSMETYCZNE NIE WPŁYWAJĄ NA FUNKCJONALNOŚĆ URZĄDZENIA.
Dział wsparcia produktowego:
http://suppo.2k.com
Uwaga: chociaż funkcje sieciowe LEGO® 2K DRIVE będą planowo
dostępne do 31 maja 2027 roku, zastrzegamy sobie prawo do modyfikowania
usług lub zaprzestania ich świadczenia bez uprzedniego powiadomienia.
Więcej informacji można znaleźć na stronie lego.2k.com/drive/status.
4
5 UKLAD KONTROLERA
6 STEROWANIE W GRZE
8 EKRAN GRY
9 FABULA
11 MINIGRY
12 WYSCIGI
13 GRAJ ZE WSZYSTKIMI
14 GRAJ ZE ZNAJOMYMI
15 SERIE PUCHAROWE
16 GARAZ
17 WZMOCNIENIA
19 OGRANICZONA GWARANCJA
I UMOWA LICENCYJNA
.
SPIS TRESCI
,
5
Opcje
Cofanie/Hamulec
W
D
Skok
A
Użyj wzmocnienia
S
Dopalenie
Szybki taran
(Dwukrotne stuknięcie)
F
Szybki skręt
Kamera orbitująca
Widok w tył
N
Sterowanie
Interakcja/Zatrąb
B
Transformacja
Q
Zrestauj szybkie
wydarzenie
C
Opuść szybkie
wydarzenie
V
Zmiana kame
E
Przyspieszenie
R
Mapa
UKLAD KONTROLERA
6
STEROWANIE W GRZE
DZIALANIE PRZYCISK
ZRESTARTUJ SZYBKIE WYDARZENIE C
OPUŚĆ SZYBKIE WYDARZENIE V
OPCJE PRZYCISK OPTIONS
MAPA PRZYCISK PANELU DOTYKOWEGO
STEROWANIE LEWY DRĄŻEK
PRZYSPIESZENIE R
COFANIE/HAMULEC W
UŻYJ WZMOCNIENIA A
SZYBKI SKRĘT F
SKOK D
DOPALENIE S
TRANSFORMACJA
(OPCJA WŁĄCZONA) Q
7
DZIALANIE PRZYCISK
ZMIANA KAMERY E
INTERAKCJA/ZATRĄB B
KAMERA ORBITUJĄCA/WIDOK W TYŁ N
DRIFT W + R
SZYBKI TARAN DWUKROTNE STUKNIĘCIE S
8
EKRAN GRY
1. Wskaźnik dopalenia: gdy przytrzymasz dopalenie, z pojazdu wysuną się olbrzymie turbiny,
które wystrzelą Cię do przodu, znacznie zwiększając Twoją prędkość. Dzięki temu będzie
Ci łatwiej wyprzedzać i wychodzić z trudnych zakrętów. Dopalenie regeneruje się w miarę
upływu czasu, ale możesz to przyspieszyć, uderzając w zniszczalne obiekty i wykonując
imponujące drifty.
2. Klockowy taran: w klasie wyścigowej A lub B gdy wskaźnik dopalenia się napełni, Klockowy
taran zostanie aktywowany podczas dopalania. Pozwoli Ci on przebić się przez zagradzające
drogę pojazdy niczym wielka niszczycielska kula.
3. Wzmocnienia: na każdym torze znajdziesz świecące kolekcjonerskie wzmocnienia ozdobione
charaktestycznymi kolorami i ikonami, które je reprezentują. Niektóre wzmocnienia mają
formę fioletowych znaków zapytania. Ich zawaość jest losowa. Wszystkie wzmocnienia
szybko się odnawiają i pojawiają się w tym samym miejscu.
4. Mapa Świata: podczas eksploracji świata natkniesz się na zadania, wyzwania, minig,
szybkie wydarzenia, wyścigi i areny wielkiego klocka, które będą oznaczane na mapie, aby
łatwiej Ci było je znaleźć. Za pomocą mapy możesz także szybko przemieszczać się pomiędzy
odktymi garażami w różnych regionach Klockolandii!
1
4
2
3
9
FABULA
Tb fabularny LEGO 2K Drive to najlepszy sposób na poznawanie Klockolandii, umożliwia
przejście długiej drogi od początkującego kierowcy do sławnego mistrza. Grając solo lub
współpracując na podzielonym ekranie, będziesz walizować z szeregiem chazmatycznych
przeciwników, aby zdobyć pożądane Podniebne Trofeum. Rywale i ich niepowtarzalne pojazdy
przybierają różne formy i rozmia, a ich jedynym celem jest ściganie się o miano najszybszego.
Z każdym zwycięstwem będziesz piąć się po szczeblach karie, aby zmierzyć się z niesławnym
Cienia-Zem, któ naprawdę Cię nie lubi i to nie tylko dlatego, że jesteś nowicjuszem. Na
szczęście masz wielu przyjaciół, na któch możesz liczyć, takich jak słynny rajdowiec Wiktor
Wyścigowy i jego pomocny robot-asystent MONET, a wszystko, co robisz, odblokowuje więcej
możliwości w Klockolandii i przybliża Cię do udziału w Grand Prix Podniebnego Pucharu.
W tbie fabularnym zamiast poziomów używane są klasy wyścigowe. Zaczynasz od klasy
C, a biorąc udział w kolejnych wyścigach i aktywnościach, zdobywasz doświadczenie
i przechodzisz do następnych klas – B, a później A. Wraz z każdą nową klasą wyścigową
zdobędziesz dostęp do większej ilości możliwości dopalenia. Oznacza to jednak także wzrost
presji ze strony wali.
10
Poziom trudności w grze LEGO 2K Drive jest domyślnie skalowany, aby wyścigi były zawsze
ekscytujące bez względu na Twój poziom umiejętności, ale możesz też ręcznie wyłączyć funkcję
skalowania poziomu trudności.
Pokonując wali, będziesz zdobywać flagi z szachownicą, które posuwają fabułę do przodu
odblokowując nowe wyścigi i zapewniając dostęp do niezbadanych regionów z dodatkową
zawaością do okwania. Za ukończenie wyścigów i innych aktywności otrzymasz wiele nagród:
nowe pojazdy do kolekcji, nowe minifigurki, które mogą być Twoimi kierowcami, nowe ozdobniki
upiększające pojazdy, punkty doświadczenia (PD) umożliwiające zwiększenie poziomu klasy
wyścigowej oraz klockokredyty, za które możesz kupować pojazdy i części w Markecie Małpka.
Kolejnym ważnym elementem mierzącym postępy w grze są bonusy, które można odblokowywać
i dodawać do wyposażenia. Bonusy zapewniają pasywne, stale aktywne ulepszenia pojazdów,
takie jak zwiększenie maksymalnej prędkości, przyspieszenia czy zdrowia. W przypadku
wyższych klas wyścigowych można za ich pomocą tworzyć bardziej złożone kombinacje,
analizując wszystkie plusy i minusy.
Na każdy poziom klasy wyścigowej można dodać jeden bonus, czyli klasa wyścigowa A umożliwia
użycie maksymalnie trzech bonusów naraz. Oznacza to często konieczność podejmowania
trudnych decyzji dotyczących osiągów pojazdu! Na szczęście bonusy można łatwo wymieniać,
gdy akurat nie uczestniczysz w wyścigu.
Czasem wao jest wrócić do ukończonych już wyścigów i wydarzeń, aby spróbować poprawić
swój wynik i zdobyć dodatkowe nagrody. Szybkie wydarzenia są nagradzane trzema poziomami
medali ze złotem tylko dla najlepszych wyczynów, a wyścigi z walami mają nowe zwroty akcji na
różnych poziomach klas wyścigowych.
11
MINIGRY
Minig stanowią ciekawą odmianę podczas rozgwki w LEGO 2K Drive! Mają one własne
cele, które nie polegają tylko na przekroczeniu linii mety, a do ich zaliczenia nie wystarczy tylko
szybka jazda.
Do wyboru są dwie kategorie minigier. W minigrach typu Obrona użyj swojego pojazdu jako
taranu, a wzmocnień jako wsparcia aylejskiego, żeby rozbijać fale maszerujących robotów,
zanim zniszczą twoje trzy generato. W minigrach typu Ratunek będziesz przedzierać się
przez grupy grasujących złoczyńców i zbierać wystraszonych mieszkańców, przewożąc ich
w bezpieczne miejsce i nie dając się pokonać.
12
Chcesz bez zwlekania wskoczyć do akcji? Skorzystaj z tbu Wyścigi, w któm możesz wybrać
dowolny tor i od razu ruszyć z piskiem opon. Istnieją dwie odmiany tego tbu: Tor – tradycyjny
wyścig z podziałem na okrążenia, oraz Od punktu do punktu – trasa w jedną stronę prowadząca
przez wiele punktów kontrolnych, do któch musisz samodzielnie dotrzeć.
WYSCIGI
,
13
GRAJ ZE WSZYSTKIMI
Sprawdź, jak wypadniesz w starciu z kierowcami z całego świata, w tbie wieloosobowym
online Graj ze wszystkimi!
W tbie Graj ze wszystkimi kierowcy o podobnym poziomie umiejętności walizują w ramach
wydarzeń Seria pucharowa, Wyścig lub Minigra. W tbie online nie można komunikować
się z innymi graczami – co gwarantuje bezpieczną i przyjazną atmosferę. Jedynymi formami
ekspresji są tu umiejętna jazda i wybór pojazdu.
14
GRAJ ZE ZNAJOMYMI
Największą przygodą w tbie Graj ze znajomymi jest Współdzielony świat, w któm
maksymalnie sześciu graczy online może jeździć po rozległych terenach Klockolandii – zarówno
podróżując w grupie, jak i rozdzielając się i podążając w różnych kierunkach. W przeciwieństwie
do tbu fabularnego, w tbie Współdzielony świat nie można odblokowywać nowych
obszarów, ale można przemierzać wszystkie obsza już odblokowane w tbie fabularnym.
W tbie Graj ze znajomymi również możesz (wraz ze swoją grupą) ścigać się bezpośrednio
w Seriach pucharowych lub Wyścigach. Poznawaj tajniki mapy u boku znajomych w tbie
Współdzielony świat lub sprawdź, kto jest najlepszym kierowcą w tbach Serie pucharowe
i Wyścigi!
15
SERIE PUCHAROWE
Przeżyj emocje godne Grand Prix w tbie Serie pucharowe, w któm będziesz ścigać się
po kolei na różnych torach. Po każdym wyścigu będziesz zdobywać punkty w zależności od
zajętego miejsca. Po zakończeniu wszystkich wyścigów kierowca, któ zdobędzie najwięcej
punktów, stanie na najwyższym stopniu podium!
Każdy biom Klockolandii ma swoją Serię pucharową, a na kierowców, którzy są gotowi na
największe wyzwanie, czeka walizacja o Podniebny Puchar.
16
Garaż to miejsce, w któm będziesz budować i modyfikować swoje pojazdy w grze LEGO
2K Drive. W każdej chwili możesz liczyć na pomoc Małpki Majki, najlepszego mechanika
w Klockolandii. Tu nie musisz się spieszyć – zadbaj o najdrobniejszy szczegół swoich dzieł.
Do garażu możesz dostać się z menu głównego, a w tbie fabularnym znajdziesz wiele garaży
rozsianych po całej mapie Klockolandii, które służą jako punkty szybkiej podróży!
GARAZ
.
17
WZMOCNIENIA
RAKIETA SAMONAPROWADZAJĄCA: pocisk typu „wystrzel i zapomnij”! Po
szybkim namierzeniu celu strzał spowoduje wysłanie pocisku naprowadzanego,
któ storpeduje pechowego kierowcę wziętego na celownik. Pamiętaj, że dobrze
wymierzony skok lub przeszkody, takie jak wzniesienia czy ostre zakręty, mogą
sprawić, że Rakieta samonaprowadzająca nie trafi w cel. Możesz to wykorzystać,
gdy znajdziesz się w zasięgu jej działania.
DUCH: nadprzyrodzone wzmocnienie nadające Ci tymczasowo widmową
formę, dzięki której możesz bezpiecznie przenikać przez przeszkody, innych
kierowców, wzmocnienia itd. Pozwala ono nawet przejechać przez trudny teren
bez utraty prędkości. Jeśli w tbie ducha Twój pojazd będzie się pokwać
z pojazdem przeciwnika, możesz wyłączyć efekt Ducha wcześniej, aby zadać mu
niespodziewane obrażenia. Buu!
OWOCOWY BLASTER: wzmocnienie umożliwiające wystrzelenie w przeciwników
chma tęczowych pocisków. Naładowane owocami wieżyczki automatycznie
namierzają pobliskich kierowców znajdujących się przed Twoim pojazdem,
zasypując ich serią wyśmienitych lecz niszczycielskich pocisków zadających
mnóstwo obrażeń.
IMPULS EM: najlepsze wzmocnienie do ataku i obrony. Użycie Impulsu EM
natychmiast tworzy chwilową tarczę wokół Twojego pojazdu i wysyła elektczną
falę uderzeniową, która na krótko wyłącza wzmocnienia i możliwość dopalenia
wszystkich kierowców w zasięgu. Wystrzelenie Impulsu EM w kluczowym
momencie może pomóc w zdobyciu pieszego miejsca, a zadawane przez niego
obrażenia obszarowe skutecznie niszczą duże grupy wrogów podczas minigier!
TELEPORT: to wzmocnienie może w mgnieniu oka odmienić los każdego wyścigu,
nawet jeśli zostaniesz daleko w tyle za resztą stawki. Po jego użyciu Twój pojazd
zostanie wystrzelony do przodu przez międzywymiarowy tunel, co pozwoli Ci
wrócić do akcji!
MINY: dzięki odpowiedniemu wyczuciu czasu i starannemu celowaniu to
wzmocnienie pozwala rozbijać pojazdy innych zawodników, oczyszczając Ci drogę
do zwycięstwa. Aktywacja powoduje wystrzelenie dwóch wybuchowych min
w prostej linii przed siebie lub za siebie, a wszystko, co znajdzie się na ich drodze,
otrzyma obrażenia od wybuchu. Możesz nawet zmienić położenie swoich min
wjeżdżając w nie bez obawy o detonację.
18
SIECIOWA PRZESZKODA: to wzmocnienie powoduje wystrzelenie pajęczego
pocisku, któ pokwa przednie szyby wali plastikową siecią i pajęczą
niespodzianką, zasłaniając im widok, spowalniając ich i zadając obrażenia! Jeśli
w momencie aktywacji tego wzmocnienia nikogo nie ma w pobliżu, spowoduje ono
umieszczenie na torze podstępnej pułapki, która pokje pajęczyną każdego, kto
przez nią przejedzie. Jeśli to Ciebie zaatakują obrzydliwe pająki, naciśnij szybko
przycisk skoku, aby je strząsnąć.
KWADRATOWE KOŁA: potężne wzmocnienie powodujące prawdziwy chaos na
torze! Po aktywacji z pojazdu Twojego przeciwnika magicznie wyrastają toporne
kwadratowe klocki, drastycznie zmniejszając jego prędkość, podczas gdy Ty
będziesz bez przeszkód pędzić przed siebie.
ZESTAWY ODRZUTOWE: te tymczasowe doczepiane akcesoria pozwalają
szybować niczym latawiec. Wypatruj kolumn unoszącego się powietrza, dzięki
któm ponownie wzbijesz się w niebo.
19
OGRANICZONA GWARANCJA IUMOWA LICENCYJNA
Niniejsza ograniczona gwarancja iumowa licencyjna (“Umowa”) może podlegać okresowej aktualizacji. Aktualna wersja jest dostępna na stronie internetowej
www.taketwogames.com/eula (“Stronie”). Korzystanie zProgramu po zamieszczeniu zaktualizowanej wersji Umowy oznacza zaakceptowanie jego warunków.
“PROGRAM” OZNACZA CE OPROGRAMOWANIE, DOŁĄCZONE DO TEJ UMOW Y (WRAZ ZE ŚWIADCZONYMI USŁUGAMI), ATAKŻE INSTRUKCJE, OPAKOWANIE
ORAZ INNE PLIKI, MATERIAŁY ELEKTRONICZNE LUB UMIESZCZONE WSIECI, DOKUMENTACJĘ ORAZ KAŻDĄ IWSZYSTKIE KOPIE PROGRAMU IZWIĄZANYCH
ZNIM MATERIÓW.
TEN PROGRAM NIE JEST SPRZEDAWANY, LECZ LICENCJONOWANY. OTWARCIE, POBRANIE, ZAINSTALOWANIE, KOPIOWANIE LUB KORZYSTANIE ZPROGR AMU
(ORAZ WSZELKICH MATERIAŁÓW DOŁĄCZONYCH DO NIEGO) WJAKIKOLWIEK SPOSÓB OZNACZA, ŻE UŻYTKOWNIK ZGADZA SIĘ PRZESTRZEG NINIEJSZEJ
UMOWY ZFIRMĄ TAKE-TWO INTERACTIVE SOFTWARE, INC, JEJ ODDZIAMI IFIRMAMI POWIĄZANYMI (“LICENCJODAWCĄ”, "FIRMĄ" „NAMI”, „NASZYCH”
LUB „NAS”) ORAZ PRZESTRZEGAĆ POLITYKI PRYWATNOŚCI, OPUBLIKOWANEJ POD ADRESEM www.take2games.com/privacy IWARUNKÓW ŚWIADCZENIA
USŁUGI, OPUBLIKOWANYCH POD ADRESEM www.take2games.com/legal.
NINIEJSZA UMOWA, WDZIALE "WIĄŻ ĄCY ARBITRA Ż INDYWIDUALNY" ZAWIERA WIĄŻĄCE ZOBOWIĄZANIE SIĘ DO INDYWIDUALNEGO ARBITR AŻU IZRZECZENIE
SIĘ ZPRAWA DO POZWÓW ZBIOROWYCH. WPŁYWA ONO NA TWOJE PRAWA, ZGODNIE ZTĄ UMOWĄ, DO ROZWIĄZYWANIA WSZELKICH "SPORÓW" (JAK JE
ZDEFINIOWANO PONIŻEJ) POMIĘDZY TOBĄ AFIRMĄ. WYMAGA ONO OD CIEBIE IFIRMY, DO ROZSTRZYGANIA SPORÓW WRAMACH WŻĄCEGO ARBITRU
IN DYW IDU AL NEGO, AN IE WS ĄDZ IE. M ASZ P RA WO DO W YP OWI EDZE NIA Z A PISÓW WDZ IA LE "W IĄ Ż ĄCY A RBI TR AŻ I NDY WID UA LNY ", TAK J AK TO O PIS AN O PON IŻE J.
PRZECZYTAJ NINIEJSZĄ UMOWĘ BARDZO UWAŻNIE. WRAZIE NIEWYRAŻENIA ZGODY NA PRZESTRZEGANIE WARUNKÓW NINIEJSZEJ UMOWY ZABRANIA SIĘ
OTWIERANIA, POBIERANIA, INSTALOWANIA, KOPIOWANIA ORAZ UŻYWANIA TEGO PROGRAMU.
ABY BYĆ STRONĄ NINIEJSZEJ UMOWY LICENCYJNEJ, MUSISZ BYĆ PEŁNOLETNI, ZGODNIE ZWIEKIEM PEŁNOLETNIOŚCI, OBOWZUJĄCYM WTWOIM KRAJU
ZAMIESZKANIA. JESTEŚ PRAWNIE IFINANSOWO ODPOWIEDZIALNY ZA WSZYSTKIE CZYNNOŚCI ZWIĄZANE ZUŻYTKOWANIEM IDOSTĘPEM DO NASZEGO
PROGRAMU, WŁĄCZNIE ZCZYNNOŚCIAMI KDEGO, KTO ZYSKA DOSP DO TWOJEGO KONTA. POTWIERDZASZ, ŻE JESTEŚ PEŁNOLETNI, ROZUMIESZ
IAKCEPTUJESZ ZAPISY NINIEJSZEJ UMOWY (WŁĄCZNIE ZZAPISAMI OROZSTRZ YGANIU SPORÓW). JEŚLI NIE JESTEŚ PEŁNOLETNI, TWÓJ RODZIC LUB OPIEKUN
PRAWNY MUSI WYRAZIĆ ZGODĘ NA AKCEPTACJĘ WARUNKÓW UMOWY.
Zgodnie zwarunkami izasadami określonymi wniniejszej Umowie, Licencjodawca udziela użytkownikowi niewyłącznego, niezbywalnego, ograniczonego
ipodlegają cego cof nięciu prawa ilicencji na uż ytkowanie jednego egzemplar za Programu do gr y dla celów prywatnych, niekomercyjnych, na pojedynczej plat formie
do gier (np. komputerze, urządzeniu mobilnym lub konsoli do gier), zgodnie zintencją licencjodawcy, chyba że wdokumentacji Programu zostanie to określone
inaczej. Prawa nabyte przez użytkownika są zależne od przestrzegania tej Umowy. Licencja wynikająca ztej Umowy obowiązuje od dnia zainstalowania lub użycia
winny sposób Programu, akończy się zchwilą usunięcia Programu lub wygaśnięcia Umowy (szczegóły poniżej).
ytkownikowi zostaje udzielona licencja na Program, nie jest on Mu sprzedawany. Niniejszym Użytkownik potwierdza, że nie otrzymuje żadnych tytułów ani praw
asności do tego Programu, aUmowy nie powinno się interpretować jako sprzedaży jakichkolwiek praw do Programu.
Licencjodawca zachowuje wszystkie prawa itytuły prawne odnoszące się do Programu, obejmujące, lecz nie ograniczające się do wszystkich praw autorskich,
znaków towarowych, tajemnic handlowych, nazw handlowych, praw własności, patentów, tytułów, kodu komputerowego, efektów audiowizualnych, motywów,
postaci, nazw postaci, wątków, dialogów, miejsc, obrazów, efektów dźwiękowych, utworów muzycznych iautorskich praw osobistych. Program jest chroniony
przez prawo autorskie ihandlowe Stanów Zjednoczonych oraz inne mające zastosowania prawa iporozumienia ogólnoświatowe. Programu nie można kopiować,
powielać, zmieniać, modyfikować ani rozpowszechniać na żadnym nośniku, wcałości lub części, bez uzyskania wcześniej pisemnej zgody Licencjodawcy.
Każda osoba, która będzie kopiować, powielać, rozpowszechniać całć lub część tego Programu wjakikolwiek sposób ina jakimkolwiek nośniku, będzie winna
rozmyślnego pogwałcenia praw autorskich imoże podlegać sankcjom cywilnym lub karnym wUSA lub własnym kraju.
Informuje się, że ustawowe kary za każde pogwałcenie praw autorskich wUSA wynoszą do 150 000 USD. Program zawiera określone licencjonowane materiały
ilicencjodawcy mogą dochodzić własnych praw wprzypadku jakiegokolwiek pogwałcenia tej Umowy. Wszelkie prawa, które wniniejszej Umowie nie zostały
nadane wwyraźny sposób, są zastrzeżone przez Licencjodawcę, ewentualnie jego licencjobiorców.
WARUNKI LICENCJI
ytkownik zgadza się, że nie będzie:
• wykorzystywać Programu do celów komercyjnych;
• używać Programu wpołączeniu zumową zinnymi osobami wcelu postawienia pieniędzy lub innych wartościowych przedmiotów;
rozpowsze chniać, dzierż awić, ud zielać lic encji, spr zedawać, wypożyczać, w ymieniać na jaką kolwiek w alutę lub winny s posób przenosić lub pr zydziel ać Programu
lub jego kopii, wt ym, ale nie t ylko: wymieniać na wirtualne towar y lub wirtualną walutę (definicja poniżej) bez otrzymania wcześniejszej w yraźnej, pisemnej zgody
Licencjodawcy lub oile nie jest to zaznaczone wniniejszej Umowie;
• tworzyć kopii Programu lub jego części (innych niż tu wymienione);
• udostępniać kopii Programu wsieci do pobrania przez wielu użytkowników;
zwyjątkiem przypadków wyznaczonych przez Program lub tę Umowę, używać lub instalować Programu (lub udzielać na to zgody innym osobom) wsieci, do
ytku online lub na więcej niż jednym komputerze lub jednostce przeznaczonej do grania wtym samym czasie;
kopiować Programu na dysk twardy lub inne urządzenia pamięci masowej wcelu ominięcia wymogu uruchomienia Programu zzałączonego dysku CD lub DVD
(ograniczenie to nie dotyczy kopii całości lub części Programu wykonanych przez Program wczasie instalacji wcelu usprawnienia jego działania);
u żywa ć lub kopiować Pr ogramu wc entrach gier komputerowych lub jakimkolwiek innym miej scu oo kreś lonej lok alizacji, chyba ż e Licencjodawc a zgodzi si ę podpis ać
osobną umowę licencyjną określającą wykorzystanie Programu wkonkretnej lokalizacji, która będzie uprawniać do użycia Programu wcelach komercyjnych;
• odtwarzać kodu źródłowego, dekompilować, deasemblować, tworzyć prac pochodnych lub winny sposób modyfikować Programu wcałości lub wczęści;
20
• usuwać lub modyfikować informacji oprawach własności, znaków lub etykiet zawartych na lub wProgramie;
• ograniczać lub przeszkadzać innym użytkownikom wużytkowaniu ikorzystaniu zjakichkolwiek funkcji sieciowych Programu;
oszukiwać (wtym, ale nie tylko, korzystać zexploitów ibłędów) iwykorzystywać nieautoryzowanych robotów, spiderów lub jakichkolwiek innych programów,
wzwiązku zfunkcjami sieciowymi Programu;
nar uszać ja kichkolwiek war unków, postanow ień, lice ncji lub kode ksów zachowań wz wiązku zfunkcjami sieciow ymi Programu; or az transpor tować, eksportow
lub reeksportować (bezpośrednio lub pośrednio) do jakiegokolwiek kraju, do k tórego w ysyłanie takiego Programu jest zakazane przez prawo eksportowe USA lub
towarzyszące mu regulacje prawne isankcje ekonomiczne USA, lub winny sposób dokonywać naruszenia tego typu praw lub regulacji kraju, wktórym Program
został zakupiony. Wspomniane prawa mogą podlegać okresowym zmianom.
• Użytkownik zgadza się też nie dostarczać żadnych instrukcji ani wskazówek na powyższe tematy żadnej osobie fizycznej ani podmiotowi.
DOS TĘP DO SPECJALNYCH FUNKCJI ORA Z/L UB USŁUG, W ŁĄCZ NIE ZKOPIA MI CYFROWY MI: Wcelu aktywacji P rogramu, uzyskania d ostępu do cyfrowych kopii
Programu lub uzyskania do stępu do pewnej zawartości do odblokowania, do pobrania, sieciowej lub innej zawartości specjalnej lub usług specjalnych (określanych
zbiorczo jako „Specjalne funkcje”), może być konieczne pobr anie Pro gramu, realizacja unikatowego kodu lub numeru ser yjnego, rejestracja Progr amu, czł onkostwo
wusłudze zewnętrznej i/lub członkostwo wusłudze Licencjodawcy (wtym akceptacja związanych ztym warunków izasad). Dostęp do Specjalnych funkcji jest
ograniczony do jedne go konta uży tkownik a (opisanego poniżej), przy pisane go do jedne go numeru s eryjnego; dos tęp do Specjalnych funkcji nie może być prze niesiony,
sprzedany, wydzierżawiony, licencjonowany, wynajmowany, wymieniany na walutę wirtualną lub ponownie zarejestrowany przez innego użytkownika, chyba że
podano inaczej. Postanowienia tego ustępu są nadrzędne względem pozostałych warunków niniejszej Umowy.
PRZEKAZANIE NAGRANEJ KOPII PROGRAMU: ytkownik może jednak przekazać cały Program na nośniku fizycznym idołączoną do niego dokumentację na
stałe innej osobie pod warunkiem, że nie zatrzyma żadnej kopii (wliczając wto kopie archiwalne ibezpieczeństwa) Programu, dączonej do niego dokumentacji,
ani żadnej jej części lub komponentu, aodbiorca zgodzi się przestrzegać warunków tej Umowy. Przekazanie licencji nagranej kopii programu może łączyć s
zpewnymi krokami, opisanymi wdokumentacji Programu. Użytkownik nie może przenosić, sprzedawać, dzierżawić, licencjonować, wynajmować ani wymieniać
na walutę wirtualną żadnej waluty wirtualnej ani towarów wirtualnych, chyba że zapisano inaczej wniniejszej Umowie albo za pisemną zgodą Licencjodawcy.
Specjalne funkcje, ł ącznie zzawartością dos tępną jedynie po wykorzystaniu jednor azowego kodu ser yjnego, nie mogą wżadnym wy padku zos tać przekaz ane innej
osobie. Jeśli oryginalna kopia instalacyjna Programu zostanie usunięta lub jeśli użytkownik nie będzie miał dostępu do pierwotnej kopii, Specjalne funkcje mo
przestać działać. Program jest przeznaczony tylko do użytku prywatnego. NIEZALEŻNIE OD POWYŻSZEGO UŻYTKOWNIK NIE MOŻE PRZEKAZYWAĆ ŻADNYCH
PRZEDPREMIEROWYCH KOPII TEGO PROGRAMU.
ZABEZPIECZENIA TECHNICZNE: Program może zawierać środki kontroli dostępu do niego, środki kontroli dostępu do niektórych funkcji lub części zawartości
lub zabezpieczające przed nieuprawnionym kopiowaniem lub mające zabezpieczać go przed przekroczeniem ograniczonych praw ilicencji nadanych przez
tę Umowę. Środki takie mogą dotyczyć zarządzania licencją, aktywacji produktu iinnych technologii bezpieczeństwa, zawartych wProgramie. Mogą one
monitorować użytkowanie, wtym, ale nie tylko, monitorować czas, datę, dostęp iinne elementy, liczniki czy numery seryjne. Mogą też zostać zastosowane inne
środki bezpieczeństwa, mające zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi, użytkowaniu, kopiowaniu Programu lub dowolnej jego części, wtym mające zapobiec
jakimkolwiek naruszeniom niniejszej Umowy. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do monitorowania użytkowania niniejszego Programu wkażdym momencie.
ytkownikowi nie wolno wywać na działanie tego typu środków kontroli dostępu ani podejmować prób ich wączenia lub obejścia. Wączenie lub próba
modyfikacji technicznych środków ochrony może spowodować nieprawidłową pracę Programu. Jeśli Program umożliwia dostęp do Specjalnych funkcji, dostęp
do nich wdanym momencie może uzyskać tylko jedna kopia tego Programu. Uzyskanie dostępu do usług sieciowych imożliwości pobierania uaktualnień iłatek
do Programu może wymagać spełnienia dodatkowych warunków irejestracji. Dostęp do uug sieciowych oraz pobierania uaktualnień iłatek może uzysk
tylko Program objęty ważną licencją. Licencjodawca może ograniczyć, zawiesić lub anulować przyznaną Licencję oraz dostęp do Programu, wtym, ale nie tylko,
do wszelkich związanych znim usług iproduktów, informując otym z30-dniowym wyprzedzeniem lub bez poinformowania, jeśli pozostaje to poza rozsądną
kontrolą firmy lub jeśli użytkownik naruszył jakiekolwiek zapisy umów dotyczących Oprogramowania, wtym tej Umowy, Polityki Prywatności Licencjodawcy i/
lub Warunków Świadczenia Usługi Licencjodawcy.
ZAWA RTOŚ Ć UTWO RZON A PRZE Z UŻY TKOWNIK A: Prog ram może umożliwiać uż ytkow nikowi tworzenie własnego materiału, w liczają c wto, lecz nie ogranicz ając,
do map poziomów, scenariuszy, zrzutów ekranu, projektów samochodów, postaci, elementów lub filmów przedstawiających rozgrywkę. Wzamian za użytkowanie
Programu itylko wzakresie, wktórym wwyniku tego użytkowania powstanie materiał mogący być objęty prawem autorskim, użytkownik nadaje Licencjodawcy
wyłączne, wieczyste, niezbywalne, podlegające możliwości przeniesienia iudzielenia sublicencji prawo obowiązujące na całym świecie oraz udziela licencji na
uż ytkowanie st worzonego pr zez siebie materia łu wjak ikolwiek sposó b idla ja kichkolwiek celów wn awiąz aniu do Programu izw iązanych znim dó br ius ług, wliczając
wto, lecz nie ograniczając prawo do powielania, kopiowania, przystosowywania, modyfikowania, odtwarzania, wyświetlania, publikowania, rozpowszechniania,
transmitowania lub komunikowania tego materiału publiczności, wjakikolwiek sposób, znany lub nieznany wtej chwili, oraz rozpowszechniania tego materiału bez
dalszego informowania otym, za darmo, przez cały okres ochrony praw własności intelektualnej ustalony przez stosowane prawo ikonwencje międzynarodowe.
Niniejszym użytkownik rezygnuje zwszelkich autorskich praw osobistych związanych zautorstwem, wydawaniem, opinią lub uprawnieniami wodniesieniu do
Licencjodawcy oraz użytkowaniem tego typu materiałów przez innych graczy wnawiązaniu do Programu izwiązanych znim dóbr iusług zgodnie ze stosowanymi
przepisami prawa. Ta nadana Licencjodawcy licencja oraz powyższe zrzeczenie się wszelkich mających zastosowanie autorskich praw osobistych obowiązują
nawet po wygaśnięciu lub zerwaniu tej Umowy.
ŁĄCZENIE ZINTERNETEM: Program może wymagać po łączenia zInternetem wcelu uzyskania dostępu do funkcji związanych zInternetem, autoryzacji Programu
lub wykonania innych działań.
KONTA UŻYTKOWNIKÓW: Aby użytkować Program lub jego funkcję lub aby określone funkcje Programu działy właściwie, może być wymagane posiadanie
iuż ywani e ważne go iak ty wnego ko nta uż ytkownika wus łudz e sieciowej, tak iej jak zewnętr zna plat forma g ier lub konto wsieci spo łecz ności owej (“Konto zew nętr zne”)
lub konta uLicencjodawcy lub podmiotu związanego zLicencjodawcą, tak jak to opisano wdokumentacji Programu. Jeśli Użytkownik nie posiada takiego konta,
niek tóre funkcje Programu mogą nie dział ać lub przestać dział ać prawidłowo, wcałoś ci lub czę ści. Program może również wymagać s tworzenia kon ta użytkownika,
unikatowego dla Programu wserwisie Licencjodawcy lub podmiotu związanego zLicencjodawcą (“Konto użytkownika”) wcelu uzyskania dostępu do Programu
oraz jego funkcjonalności Iopcji. Konto użytkownika może zostać przypisane do Konta zewnętrznego. Użytkownik jest wcałci odpowiedzialny za użytkowanie
izachowanie bezpieczeństwa Kont użytkownika iKont zewnętrznych, które użytkuje wzwiązku zdostępem iytkowaniem Programu.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25

2K LEGO 2K Drive Instrukcja obsługi

Kategoria
Pralko-suszarki
Typ
Instrukcja obsługi