20 | BATTLEBORN 21 | BATTLEBORN
PRZEKAZANIE NAGRANEJ KOPII PROGRAMU: Użytkownik może jednak przekazać cały Program na nośniku fizycznym i dołączoną do niego dokumentację na stałe innej osobie
pod warunkiem, że nie zatrzyma żadnej kopii (wliczając w to kopie archiwalne i bezpieczeństwa) Programu, dołączonej do niego dokumentacji, ani żadnej jej części lub komponentu,
a odbiorca zgodzi się przestrzegać warunków tej Umowy. Przekazanie licencji nagranej kopii programu może łączyć się z pewnymi krokami, opisanymi w dokumentacji Programu.
Użytkownik nie może przenosić, sprzedawać, dzierżawić, licencjonować, wynajmować ani wymieniać na walutę wirtualną żadnej waluty wirtualnej ani towarów wirtualnych, chyba
że zapisano inaczej w niniejszej Umowie albo za pisemną zgodą Licencjodawcy. Specjalne funkcje, łącznie z zawartością dostępną jedynie po wykorzystaniu jednorazowego kodu
seryjnego, nie mogą w żadnym wypadku zostać przekazane innej osobie. Jeśli oryginalna kopia instalacyjna Programu zostanie usunięta lub jeśli użytkownik nie będzie miał dostępu
do pierwotnej kopii, Specjalne funkcje mogą przestać działać. Program jest przeznaczony tylko do użytku prywatnego. NIEZALEŻNIE OD POWYŻSZEGO UŻYTKOWNIK NIE MOŻE
PRZEKAZYWAĆ ŻADNYCH PRZEDPREMIEROWYCH KOPII TEGO PROGRAMU.
ZABEZPIECZENIA TECHNICZNE: Pr og ram może zaw ier ać ś rodki ko nt ro li do stępu do ni eg o, śr od ki kon tr ol i do st ępu do niek tó rych funkc ji lub czę ści zawa rtoś ci lu b zabezpieczające
przed nieup rawnionym kopi owaniem lu b mające z abezpie czać go pr zed przek roczen iem ograniczon ych praw i lic encji nada nych przez tę Umowę. Środki t akie mog ą dotycz yć zarządz ania
licencją, aktywacji produktu i innych technologii bezpieczeństwa, zawartych w Programie. Mogą one monitorować użytkowanie, w tym, ale nie tylko, monitorować czas, datę, dostęp
i inne elementy, liczniki czy numery seryjne. Mogą też zostać zastosowane inne środki bezpieczeństwa, mające zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi, użytkowaniu, kopiowaniu
Programu lub dowolnej jego części, w tym mające zapobiec jakimkolwiek naruszeniom niniejszej Umowy. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do monitorowania użytkowania
niniejszego Programu w każdym momencie. Użytkownikowi nie wolno wpływać na działanie tego typu środków kontroli dostępu ani podejmować prób ich wyłączenia lub obejścia.
Wyłączenie lub próba modyfikacji technicznych środków ochrony może spowodować nieprawidłową pracę Programu. Jeśli Program umożliwia dostęp do Specjalnych funkcji,
dostęp do nich w danym momencie może uzyskać tylko jedna kopia tego Programu. Uzyskanie dostępu do usług sieciowych i możliwości pobierania uaktualnień i łatek do Programu
może wymagać spełnienia dodatkow ych warunków i rejestracji. Dostęp do us ług sieciowych oraz pobierania uaktualnień i ł atek może uzyskać tylko Program objęty ważną licencją.
Z wyjątkami określonymi stosownym prawem, Licencjodawca może ogranicz yć, zawiesić lub anulować przy znaną Licencję ora z dostę p do Progr amu, w tym, ale nie t ylko, do wszelkich
związanych z nim usług i produktów, w dowolnym momencie, bez powiadomienia i bez podania powodu.
ZAWA RTOŚ Ć UTWO RZON A PRZEZ UŻYTKOWNIK A: Pro gram moż e umożliw iać użytk ownikowi t worzenie wł asneg o materi ału, wl iczają c w to, lecz nie o granic zając, d o map pozio mów,
scenariuszy, zrzutów ekranu, projek tów samo chodów, elementów lub filmów przedstawiających rozgry wkę. W zamian za uży tkowanie Programu i t ylko w zak resie, w któr ym w wyniku
tego uży tkowania powstanie materia ł mogący być objęty prawem autor skim, użytkow nik nadaje Licencjodawcy w yłączne, wieczyste, niezbywalne, podlegaj ące możliwości przeniesienia
i udzielenia sublicencji prawo obowiązujące na całym świecie oraz udziela licencji na użytkowanie stworzonego przez siebie materiału w jakikolwiek sposób i dla jakichkolwiek celów
w nawiązaniu do Programu i związanych z nim dóbr i usług, wliczając w to, lecz nie ograniczając prawo do powielania, kopiowania, przystosowywania, modyfikowania, odtwarzania,
wyświetlania, publikowania, rozpowszechniania, transmitowania lub komunikowania tego materiału publiczności, w jakikolwiek sposób, znany lub nieznany w tej chwili, oraz
rozpowszechniania tego materiału bez dalszego informowania o tym, za darmo, przez cały okres ochrony praw własności intelektualnej ustalony przez stosowane prawo i konwencje
międzynarodowe. Niniejszym użytkownik rezygnuje z wszelkich autorskich praw osobistych związanych z autorstwem, wydawaniem, opinią lub uprawnieniami w odniesieniu do
Licencjodawcy oraz uży tkowaniem tego typu materiał ów przez innych graczy w nawią zaniu do Programu i związanych z nim dóbr i usług zgodnie ze stosowanymi przepisami prawa. Ta
nada na Licencjodawcy licencja oraz p owyż sze zrzeczenie się wszelkich mają cych zas tosowa nie autorsk ich praw os obist ych obowiązują nawet po w ygaśni ęciu lub zerwa niu tej Umow y.
ŁĄCZENIE Z INTERNETEM: Program może wymagać połączenia z Internetem w celu uzyskania dostępu do funkcji związanych z Internetem, autoryzacji Programu lub wykonania
innych działań.
KONTA UŻYTKOWNIKÓW: Aby użytkować Program lub jego funkcję lub aby określone funkcje Programu działały właściwie, może być wymagane posiadanie i używanie ważnego
i aktywnego konta użytkownika w usłudze sieciowej, takiej jak zewnętrzna platforma gier lub konto w sieci społecznościowej (“Konto zewnętrzne”) lub konta u Licencjodawcy lub
podmiotu związanego z Licencjodawcą, tak jak to opisano w dokumentacji Programu. Jeśli Użytkownik nie posiada takiego konta, niektóre funkcje Programu mogą nie działać
lub przestać działać prawidłowo, w całości lub części. Program może również wymagać stworzenia konta użytkownika, unikatowego dla Programu w serwisie Licencjodawcy lub
podmiotu związanego z Licencjodawcą (“Konto użytkownika”) w celu uzyskania dostępu do Programu oraz jego funkcjonalności i opcji. Konto użytkownika może zostać przypisane
do Konta zewnętrznego. Użytkownik jest w całości odpowiedzialny za użytkowanie i zachowanie bezpieczeństwa Kont użytkownika i Kont zewnętrznych, które użytkuje w związku
z dostępem i użytkowaniem Programu.
WIRTUALNA WALUTA I WIRTUALNE TOWARY
Jeś li Prog ram pozw ala na naby wanie i /lub za rabiani e w trakcie gry li cencji na u żytkowanie Wir tualnej walu ty i Wir tualnych towa rów, obowiąz ują następu jące dodatko we zasad y i warunk i.
WIRTUALNA WALUTA I WIRTUALNE TOWARY: Program może pozwalać Użytkownikowi na (i) używanie fikcyjnej wirtualnej waluty jako środka wymiany, wyłącznie w Programie
(“Wir tualna waluta”) oraz (ii ) zyskiwanie dostępu do (w ramach określonych, ograniczonych warunków użytkowania) wirtualnych towa rów w Pro gramie (“ Wirt ualne tow ary” ). Niezal eżnie
od używanej terminologii, Wirtualna waluta i Wirtualne towary oznaczają ograniczone prawo licencyjne, podlegające niniejszej Umowie. Zgodnie z warunkami i postanowieniami tej
umowy, Licencjodawca niniejszym prz yznaje niewyłą czne, niepodlegające przeniesieniu, niepodlegające sublicencji, ograniczone pra w o o r a z l i c e n c j ę n a u ż y t k o w a n i e W i r t u a l n e j w a l u t y i
Wir tualnych tow arów, zdoby tych p rzez Uż ytkownika d o osobis tego, niekomer cyjneg o wykor zyst ania w tra kcie gry, w yłą cznie w Pro gram i e . C h y b a , ż e p r a w o p o s t a n a w i a i n a c z e j , W i r t u a l n a
waluta i Wir tualne towary uzyskane przez Użytkownika są mu licencjonowane, a Uż ytkownik niniejszym oś wiadcza, że nie zostaje mu przyznane ani pr zekaz ane żadne prawo w łasności
do Wirtualnej walut y lub Wirtualnych towarów. Niniejsza Umowa nie może być odczytywana jako umowa sprzedaż y jakichkolwiek praw do Wirtualnej waluty czy Wirtualnych towarów.
Wir tualna walut a ani Wir tualne t owary nie posiadaj ą warto ści wymieni alnej na prawdziw ą walutę i n ie mogą być z amiennik iem prawdz iwej waluty. Uż ytkownik pr zyjmuje d o wiadomo ści
i zgadz a s ię , ż e L ic en cj od aw ca może zm ie ni ć lu b po dj ąć cz yn no ści, ma ją ce na celu zmi an ę p ostr ze ga nej war toś ci l ub zmi an ę c en y z akupu Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów
w każdym momencie, o ile zezwala na to stosowne prawo. Wirtualna waluta i Wirtualne towary nie powodują naliczania opłat za nie wykorzystanie ich, o ile tylko licencja przyznana
niniejszym na Wirtualną walutę i Wirtualne towary wygaśnie zgodnie z warunkami i postanowieniami niniejszej Umowy oraz zapisami dokumentacji dołączonej do Programu, kiedy
Licencjodawca przestanie dostarczać Program albo niniejsza Umowa zostanie w inny sposób zerwana. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do decydowania wedle własnego
uznania, jakie opłaty pobiera za dostęp i użytkowanie Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów i/lub czy zechce udostępniać Wirtualną walutę lub Wirtualne towary bezpłatnie.
ZARABIANIE I KUPOWANIE Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów: Użytkownik może mieć możliwość zakupu Wirtualnej waluty lub zarobienia Wirtualnej waluty u Licencjodawcy
za ukończenie niektórych czynności lub zdobycie osiągnięć w Programie. Przykładowo, Licencjodawca może przyznać Wirtualną walutę lub Wirtualne towary po zaliczeniu pewnej
czynności w grze, takiej jak zdobycie nowego poziomu, wykonanie zadania lub stworzenie zawartości. Po otrzymaniu, Wirtualna waluta i/lub Wirtualne towary zostaną przypisane do
Konta użytkownika. Kupowanie Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów może odbywać się wyłącznie w Programie lub poprzez platformę, uczestniczący w akcji, zewnętrzny sklep
sieciowy, sklep z aplikacjami lub inny sklep, autoryzowany przez Licencjodawcę (określany w niniejszej umowie jako “Sklep z oprogramowaniem”). Zakup i użytkowanie elementów
lub waluty w grze poprzez Sklep z oprogramowaniem podlega zarządzeniom Sklepu z oprogramowaniem, w tym, ale nie tylko, warunkom świadczenia usługi i umowie użytkownika.
Usługa sieciowa jest sub-licencjonowana Użytkownikowi przez Sklep z oprogramowaniem. Licencjodawca może oferować rabaty lub promocje na zakup Wirtualnej waluty i takie
rabaty lub promocje mogą być modyfikowane lub przerywane przez Licencjodawcę w dowolnym momencie, bez powiadomienia. Po wykonaniu autoryzowanego zakupu Wirtualnej
waluty w Sklepie z oprogramowaniem, ilość zakupionej Wirtualnej waluty zostanie dopisana do Konta użytkownika. Licencjodawca określi maksymalną kwotę, którą Użytkownik
może wydać na zakup Wirtualnej waluty w ciągu jednej transakcji i/lub w ciągu jednego dnia. Może to zależeć od Programu. Licencjodawca, wedle własnego uznania, może nałożyć
dodatkow e ogranic zenia na zakup i uż ytkowanie W irtualnej wa luty, spo sób jej w ykorz ystania i maks ymalną il ość Wi rtual nej walut y, k t ó r a m o ż e z o s t a ć p r z y p i s a n a d o K o n t a u ż y t k o w n i k a .
Uży tkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za wszystkie zakupy Wirtualnej waluty dokonane na Koncie uż ytkownika, niezależnie do tego, czy zakupu dokonał Użytkownik czy ktoś inny.
OBLICZANIE STANU KONTA: Użytkownik może zyskać dostęp i wyświetlić ilość dostępnej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika po zalogowaniu
na nie. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do obliczania ilości dostępnej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika wedle własnego uznania. Licencjodawca
zastrzega sobie ponadto prawo, wedle własnego uznania, do określania ilości i sposobu, w jaki Wirtualna waluta jest przyznawana i pobierana z Konta użytkownika w związku
z zakupem Wirtualnych towarów i w innych przypadkach. Choć Licencjodawca będzie się starał dokonywać takich obliczeń w sposób jednolity i rozsądny, Użytkownik przyjmuje
do wiadomości i zgadza się, że obliczenia dostępnej Wirtualnej waluty i Wirt ualnych towarów na Koncie uż ytkownika przez Licencjo dawcę są o state czne, chyb a że uży tkownik dost arczy
Licencjodawcy dokumentację, dowodzącą, że obliczenia te są lub były umyślnie nieprawidłowe.
UŻYTKOWANIE WIRTUALNEJ WALUTY I WIRTUALNYCH TOWARÓW: Wszelka Wirtualna waluta i/lub Wirtualne towary zakupione w grze mogą zostać wykorzystane lub stracone
przez graczy w trakcie rozgrywki, zgodnie z zasadami gry, dotyczącymi waluty i towarów, które mogą być różne w zależności od związanego z nimi Programu. Wirtualna waluta i
Wirtualne towary mogą być użytkowane tylko w Programie, a Licencjodawca, wedle własnego uznania, może ograniczyć użytkowanie Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów
do pojedynczej rozgrywki. Sposoby autoryzowanego i celowego użytkowania Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów mogą zmienić się w każdej chwili. Dostępna ilość Wirtualnej
waluty i/lub Wirtualnych towarów, wskazana na Koncie użytkownika, jest zmniejszana za każdym razem, gdy Wirtualna waluta i/lub Wirtualne towary są zużywane w Programie.
Użytkowanie jakiejkolwiek W irtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów wiąże się z odjęciem dostępnej Wirtualnej walut y i/lub Wirtualnych Towarów z Konta użytkownika. Użytkownik
musi posiadać odpowiednią iloś ć dostę pnej Wir tualnej w aluty i /lub Wirtu alnych towarów na Koncie użytkownik a, aby dokonać t ransakcji w Progra mie. Wirtualna Waluta i/lub W irtua lne
towary na Koncie użytkownik a mogą zostać odjęte bez zawiadomienia w przypadku zaistnienia pewnych w ydarzeń, związanych z użytkowaniem Oprogramowania przez użytkownika:
przykładowo, użytkownik może stracić Wirtualną walutę lub Wirtualne towary po przegranej w grze albo po śmierci postaci. Użytkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za wszystkie
użycia Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów, dokonane poprzez Konto użytkownika, niezależnie od tego, czy dokonane zostały za jego zgodą czy też nie. Licencjodawca musi
być poinformowany natychmiast po odkryciu nieautoryzowanego użycia Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika poprzez przesłanie stosownej prośby
na stronie www.take2games.com/support.
BRAK REKOMPENSATY: Wir tualna walu ta i Wir tualne t owary mogą by ć wymieni one wy łącznie na tow ary i us ługi w gr ze. Wir tualna wa luta i Wi rtual ne towar y nie mogą być spr zedawan e,
dzierżawione, licencjonowane, wypożyczane, ani wymieniane na inną Wirtualną walutę. Wirtualna waluta i Wirtualne towary mogą być wymienione wyłącznie na towary i usługi
w grze i nie można ich wymienić na żadną kwotę pieniężną lub inne towary przez Licencjodawcę ani inną osobę lub podmiot, w żadnym czasie, chyba że zostało to jasno zaznaczone
w niniejszej Umowie lub jest w inny sposób wymagane prawem. Wirtualna waluta i Wirtualne towary nie posiadają wartości w gotówce, a Licencjodawca ani żadna inna osoba ani
podmiot nie mają obowiązku wymienić Wirtualnej waluty ani Wirtualnych towarów na cokolwiek wartościowego, w tym, ale nie tylko, na prawdziwą walutę.
BRAK ZWROTÓW: Wszystkie zakupy Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów są ostateczne i w żadnym razie nie mogą zostać zwrócone, przekazane lub wymienione. Z wyjątkami
określonymi stosownym prawem, Licencjodawca ma całkowite prawo do zarządzania, regulowania, kontrolowania, modyfikowania, zawieszania i/lub eliminowania Wirtualnej
waluty i Wirtualnych towarów tak jak zechce i wyłącznie wedle własnego uznania. Licencjodawca nie odpowiada przed Użytkownikiem ani kimkolwiek innym za korzystanie ze
wspomnianego prawa.
ZAKAZ PRZEKAZYWANIA: Przekazywanie, h andlowa nie, sprz edaż lub w ymiana W irtu alnej walu ty lub W irtua lnych towa rów komuko lwiek, w i nny spos ób, niż w tra kcie gry w Prog ramie,
bez zgody Licencjodawcy (“Nieautoryzowana transakcja”), w tym, ale nie tylko, pomiędzy użytkownikami Programu, jest nieautoryzowane przez Licencjodawcę i surowo wzbronione.
Licencjodawca, wedle własnego uznania, zastrzega sobie prawo do anulowania, zawieszenia lub zmodyfikowania Konta użytkownika, ilości Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów
oraz zerwania Umowy, jeśli Użytkownik będzie brał udział, pomagał lub żądał jakichkolwiek Nieautoryzowanych transakcji. Wszyscy użytkownicy, którzy biorą udział w tego typu
czynnoś ciach, robią to na własne ryzyko i niniejszym zgadzaj ą się, że wynagrodzą i zabezpieczą Licencjodawcę, jego par tnerów, licencjodawców, podmioty związane, zleceniobiorców,
zarząd, dyrekcję, pracowników i przedstawicieli przed wszystkimi stratami, kosztami i wydatkami, wynikającymi bezpośrednio lub pośrednio z tych czynności. Użytkownik przyjmuje
do wiadomości, że Licencjodawca może zażądać od stosownego Sklepu z oprogramowaniem wstrzymania, zawieszenia, anulowania, zaprzestania świadczenia usług lub cofnięcia
każdej Nieautoryzowanej transakcji, niezależnie od tego kiedy dokonano Nieautoryzowanej transakcji (nawet jeśli ma dopiero zostać dokonana), gdy tylko podejrzewa lub ma dowód na
fałszerstwo, złamanie zasad niniejszej Umowy, złamanie jakiegokolwiek odpowiedniego prawa lub przepisu lub jakikolwiek świadomy f a k t , m a j ą cy n a c e lu i n ge ro w an ie lu b m a j ą cy lu b
mogący mieć wpływ na zmianę działania Programu. Jeśli Licencjodawca uważa lub ma powód podejrzewać, że Użytkownik bierze udział w Nieautoryzowanej transakcji, Użytkownik
zgadz a si ę, że L ic en cjo da wc a moż e, we dle w łasne go uzn an ia , og ra ni cz yć jeg o do st ęp do pos iad an ej W ir tualnej wa lu ty i W irt ua lnyc h towarów na Koncie użytkownika lub usunąć albo
zawiesić Konto użytkownika oraz prawa do wszelkiej Wirtualnej waluty, Wirtualnych towarów lub jakichkolwiek elementów związanych z Kontem użytkownika.
MIEJSCE: Wirtualna waluta dostępna jest dla klientów tylko w określonych miejscach. Użytkownik nie powinien kupować ani użytkować Wirtualnej waluty, jeśli nie znajduje się
w autoryzowanym miejscu.
WARUNKI DOTYCZĄCE SKLEPU Z OPROGRAMOWANIEM
Niniejsza Umowa i dostarczenie Programu poprzez jakikolwiek Sklep z oprogramowaniem (włącznie z zakupem Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów) podlega dodatkowym
warunkom i zasadom, udostępnionym w lub wymaganym przez stosowny Sklep z oprogramowaniem i wszystkie te warunki i zasady są zawarte w niniejszej Umowie poprzez ten zapis.
Lic encjoda wca nie jes t odpowi edzialny w obec Uż ytko wnika za j akieko lwiek op łat y pobra ne z kar t kredy towy ch lub kont b ankowy ch ani za żadne inne opłat y związane z transakcjami zakupu
w Programie lub poprzez Sklep z oprogramowaniem. Wszystkie takie transakcje są obsługiwane przez Sklep z oprogramowaniem, a nie Licencjodawcę. Licencjodawca kategorycznie
zrze ka się ws zelkiej od powiedz ialnoś ci za tak ie transakcj e, a Uży tkownik zgadza się, że w szelkich spraw zwi ązany ch z trans akcjami będzie dochodzi ł poprzez Sklep z oprogramowaniem.
Niniejsza Umowa zawierana jest wyłącznie pomiędzy Użytkownikiem a Licencjodawcą, a nie z jakimkolwiek Sklepem z oprogramowaniem. Użytkownik przyjmuje do wiadomości,
że Sklep z oprogramowaniem nie ma obowiązku obsługi lub wsparcia usług w związku z Programem. Z wyjątkami opisanymi wcześniej, do maksymalnego stopnia dozwolonego
stosownym prawem, Sklep z oprogramowaniem nie udziela żadnego rodzaju gwarancji, jeśli chodzi o Program.
Wszelkie roszczenia, wysuwane w związku z Programem, związane z odpowiedzialnością za produkt, niedostosowanie produktu do stosownych wymagań prawnych, roszczenia
jeśli chodzi o ochronę konsumenta i wszelkie podobne naruszenia własności intelektualnej i legislacyjnej, podlegają niniejszej Umowie, a Sklep z oprogramowaniem nie jest za nie
odpowiedzialny. Użytkownik podlega warunkom świadczenia usługi Sklepu z Oprogramowaniem oraz wszelkim innym zasadom i polityce Sklepu z oprogramowaniem. Licencja na
Program nie podlega przekazaniu i zezwala na użytkowanie Programu wyłącznie na odpowiednim urządzeniu, które pozostaje w gestii Użytkownika. Użytkownik oświadcza, że nie
przebywa w krajach, na które Stany Zjednoczone nałożyły embargo i że nie znajduje się na specjalnej liście osób i podmiotów objętych zakazem eksportowym, prowadzonej przez
Departament Skarbu lub Departament Handlu Stanów Zjednoczonych Ameryki („List of Specially Designated Nationals or the U.S. Department of Commerce Denied Person’s List or
Entity List”). Sklep z oprogramowaniem jest zewnętrznym beneficjentem niniejszej Umowy i może egzekwować jej postanowienia w odniesieniu do Użytkownika.
ZBIERANIE I PRZETWARZANIE DANYCH
Instalując i użytkując Program, Użytkownik zgadza się na zbieranie i przetwarzanie danych, zgodnie z zapisami w tym punkcie i Polityką Prywatności Licencjodawcy, w tym (o ile
dotyczy) na: (i) przekazywanie danych osobowych i innych danych Licencjodawcy, jego partnerom, sprzedawcom i wspólnikom oraz niektórym innym podmiotom zewnętrznym, takim
jak władze rządowe w U SA i innych państwach poza Europą lub krajem zamieszkania U żytkownika, w t ym pańs twach, k tóre mogą zachowywać niższe standardy ochrony pry watno ści;
(ii ) publiczne wyświe tlanie danych Uż ytkownik a, takich jak dane ide ntyfikacyjne z awartości st worzonej przez Użytkownik a, wyświe tlanie w yników, ran kingu, os iągnię ć i innych danych
rozgrywki na stronach W WW i innych platformach; (iii) dzielenie się danymi o rozgrywce z producentami sprzętu, wł aścicielami platform i partnerami marketingow ymi Licencjodawcy;
oraz (iv) inne użytkowanie i przekazywanie danych osobowych lub innych danych, tak jak to określono we wspomnianej powyżej Polityce Prywatności, która od czasu do czasu może
być zmieniana. Jeśli Użytkownik nie chce, aby jego dane były przetwarzane lub udostępnione w ten sposób, nie powinien użytkować Programu.