17
ZARABIANIE I KUPOWANIE WIRTUALNEJ WALUTY I WIRTUALNYCH TOWARÓW: Użytkownik może mieć możliwość zakupu Wirtualnej waluty lub zarobienia
Wirtualnej waluty u Licencjodawcy za ukończenie niektórych czynności lub zdobycie osiągnięć w Programie. Przykładowo, Licencjodawca może przyznać Wirtualną
walutę lub Wir tualne towar y po zaliczeniu pewnej czynności w grze, t akiej jak zdobycie nowego poziomu, wy konanie zadania lub stworzenie zawar tości. Po ot rzymaniu,
Wirtualna waluta i/lub Wirtualne towary zostaną przypisane do Konta użytkownika. Kupowanie Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów może odbywać się wyłącznie
w Programie lub poprzez platformę, uczestniczący w akcji, zewnętrzny sklep sieciowy, sklep z aplikacjami lub inny sklep, autoryzowany przez Licencjodawcę
(określany w niniejszej umowie jako “Sklep z oprogramowaniem”). Zakup i użytkowanie elementów lub waluty w grze poprzez Sklep z oprogramowaniem podlega
zarządzeniom Sklepu z oprogramowaniem, w tym, ale nie tylko, warunkom świadczenia usługi i umowie użytkownika. Usługa sieciowa jest sub-licencjonowana
Użytkownikowi przez Sklep z oprogramowaniem. Licencjodawca może oferować rabaty lub promocje na zakup Wirtualnej waluty i takie rabaty lub promocje mogą być
modyfikowane lub przerywane przez Licencjodawcę w dowolnym momencie, bez powiadomienia. Po wykonaniu autoryzowanego zakupu Wirtualnej waluty w Sklepie
z oprogramowaniem, ilość zakupionej Wirtualnej waluty zostanie dopisana do Konta użytkownika. Licencjodawca określi maksymalną kwotę, którą Użytkownik
może wydać na zakup Wirtualnej waluty w ciągu jednej transakcji i/lub w ciągu jednego dnia. Może to zależeć od Programu. Licencjodawca, wedle własnego uznania,
może nałożyć dodatkowe ograniczenia na zakup i użytkowanie Wirtualnej waluty, sposób jej wykorzystania i maksymalną ilość Wirtualnej waluty, która może zostać
przypisana do Konta użytkownika. Użytkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za wszystkie zakupy Wirtualnej waluty dokonane na Koncie użytkownika, niezależnie
do tego, czy zakupu dokonał Użytkownik czy ktoś inny.
OBLICZANIE STANU KONTA: Użytkownik może zyskać dostęp i wyświetlić ilość dostępnej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika po
zalogowaniu na nie. Licencjodawca zastrzega sobie prawo do obliczania ilości dostępnej Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika wedle
własnego uznania. Licencjodawca zastrzega sobie ponadto prawo, wedle własnego uznania, do określania ilości i sposobu, w jaki Wirtualna waluta jest przyznawana i
pobi erana z Ko nta uż ytkownika w z wiązku z zakupem W irtualnych towa rów i w innych prz ypadkac h. Choć L icencjodawca będzie się stara ł dokony wać tak ich obliczeń w
sposób jednolity i rozsądny, Użytkownik przyjmuje do wiadomoś ci i zgadza si ę, że obliczenia dostępnej Wir tualnej waluty i W irtualnych towarów na Koncie użytkownika
przez Licencjodawcę są ostateczne, chyba że użytkownik dostarczy Licencjodawcy dokumentację, dowodzącą, że obliczenia te są lub były umyślnie nieprawidłowe.
UŻYTKOWANIE WIRTUALNEJ WALUTY I WIRTUALNYCH TOWARÓW: Wszelka Wir tualna waluta i/lub Wirtualne towary zakupione w grze mogą zostać wykorzystane
lub stracone przez graczy w trakcie rozgrywki, zgodnie z zasadami gry, dotyczącymi waluty i towarów, które mogą być różne w zależności od związanego z nimi
Programu. Wirtualna waluta i Wirtualne towary mogą być użytkowane tylko w Programie, a Licencjodawca, wedle własnego uznania, może ograniczyć użytkowanie
Wir tualnej walut y i/lub Wirtualnych towarów do pojedynczej rozgry wki. Wir tualna waluta i/ lub Wirtualne towary nie mogą być używane w po łączeniu z umową z innymi
osobami w celu postawienia pieniędzy lub innych wartościowych przedmiotów. Sposoby autoryzowanego i celowego użytkowania Wirtualnej waluty i Wirtualnych
towarów mogą zmienić się w każdej chwili. Dost ępna ilość W irtualnej wa luty i/lub Wir tualnych towarów, wskazana na Koncie uż ytkownika, jest zmniejszana z a każdy m
razem, gdy Wirtualna waluta i/lub Wirtualne towary są zużywane w Programie. Użytkowanie jakiejkolwiek Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów wiąże się z
odjęciem dostępnej Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych Towarów z Konta użytkownika. Użytkownik musi posiadać odpowiednią ilość dostępnej Wirtualnej waluty i/
lub Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika, aby dokonać transakcji w Programie. Wirtualna Waluta i/lub Wirtualne towary na Koncie użytkownika mogą zostać
odjęte bez zawiadomienia w przypadku zaistnienia pewnych wydarzeń, związanych z użytkowaniem Oprogramowania przez użytkownika: przykładowo, użytkownik
może stracić Wirtualną walutę lub Wirtualne towary po przegranej w grze albo po śmierci postaci. Użytkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za wszystkie użycia
Wir tualnej walu ty i/lub Wi rtualnych to warów, doko nane poprzez K onto uż ytkow nika, niezale żnie od teg o, czy doko nane zos tały za jeg o zgodą cz y też nie. Li cencjodawca
musi być poinformowany natychmiast po odkryciu nieautoryzowanego użycia Wirtualnej waluty i/lub Wirtualnych towarów na Koncie użytkownika poprzez przesłanie
stosownej prośby na stronie www.take2games.com/support.
BRAK REKOMPENSATY: Wirtualna waluta i Wir tualne towar y mogą być w ymienione wyłącznie na towary i usługi w grze. Wir tualna waluta i Wirtualne towary nie mogą
być sprzedawane, dzierżawione, licencjonowane, wypożyczane, ani wymieniane na inną Wirtualną walutę. Wirtualna waluta i Wirtualne towary mogą być w ymienione
wyłącznie na towary i usługi w grze i nie można ich wymienić na żadną kwotę pieniężną lub inne towary przez Licencjodawcę ani inną osobę lub podmiot, w żadnym
czasie, chyba że z ostało to jasn o zaznaczone w niniejs zej Umowie lub jes t w inny sposób w ymagane p rawem. Wirt ualna walu ta i Wir tualne towar y nie posiadają war toś ci
w gotówce, a Licencjodawca ani żadna inna osoba ani podmiot nie mają obowiązku w ymienić Wirtualnej walut y ani Wirtualnych towarów na cokolwiek wartościowego,
w tym, ale nie tylko, na prawdziwą walutę.
BRAK ZWROTÓW: Wszystkie zakupy Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów są ostateczne i w żadnym razie nie mogą zostać zwrócone, przeka zane lub wymienione.
Z wyjątkami określonymi stosownym prawem, Licencjodawca ma całkowite prawo do zarządzania, regulowania, kontrolowania, modyfikowania, zawieszania i/lub
eliminowania Wirtualnej waluty i Wirtualnych towarów tak jak zechce i wyłącznie wedle własnego uznania. Licencjodawca nie odpowiada przed Użytkownikiem ani
kimkolwiek innym za korzystanie ze wspomnianego prawa.
ZAKAZ PRZEKAZYWANIA: P rzeka zywanie, handlow anie, spr zedaż lub wymiana W irtualnej walut y lub Wir tualnych towarów k omukolwiek, w in ny sposó b, niż w trak cie
gry w Programie, bez zgody Licencjodawcy (“Nieautoryzowana transakcja”), w tym, ale nie tylko, pomiędzy użytkownikami Programu, jest nieautoryzowane przez
Licencjodawcę i surowo wzbronione. Licencjodawca, wedle włas nego uznania, zastrzega sobie prawo do anulowania, zawieszenia lub zmodyfikowania Konta uż ytkownika,
ilości W irtua lnej walu ty i Wir tualnyc h towarów ora z zerwania Umowy, je śli Uż ytkow nik będzi e brał udział, pomagał lu b żąda ł jakichk olwiek Ni eautor yzowa nych tran sakcji.
Wsz yscy uż ytkow nicy, którzy bior ą udział w t ego typ u czynno ściach , robią to na wł asne ry zyko i niniejszym zg adzają się, że b ędą odp owiadać prze d Licencj odawcą , jego
par tnerami, licencjo dawcami, p odmiotami zw iązanymi, zleceniobiorcami, za rządem, dyr ekcją, praco wnikami i pr zedst awicielami odnośn ie wszys tkich s trat, ko sztów i
wydatków, wynikających bezpośrednio lub pośrednio z t ych czynności. Uży tkownik przyjmuje do wiadomo ści, że Licencjodawca może za żądać od stosownego Sklepu
z oprogramowaniem wstrzymania, zawieszenia, anulowania, zaprzestania świadczenia usług lub cofnięcia każdej Nieautoryzowanej transakcji, niezależnie od tego
kiedy dokonano Nieautoryzowanej transakcji (nawet jeśli ma dopiero zostać dokonana), gdy tylko podejrzewa lub ma dowód na fałszerstwo, złamanie zasad niniejszej
Umowy, złamanie jakiegokolwiek odpowiedniego prawa lub przepisu lub jakikolwiek świadomy fakt, mający na celu ingerowanie lub mający lub mogący mieć wpływ
na zmia nę dział ania Programu. Jeśli Licencjo dawca uwa ża lub ma p owód pode jrzewać , że Uży tkownik bier ze udział w N ieautory zowanej transakcji, Uż ytko wnik zgadza
się, ż e Licenc jodawca m oże, wedle w łasn ego uznania, ogranicz yć jego do stęp do p osiadanej Wi rtual nej walut y I Wirtualnych towar ów na Koncie uż ytkow nika lub us unąć
albo zawiesić Konto użytkownika oraz prawa do wszelkiej Wirtualnej waluty, Wirtualnych towarów lub jakichkolwiek elementów związanych z Kontem użytkownika.
MIEJSCE: Wirtualna waluta dostępna jest dla klientów tylko w określonych miejscach. Użytkownik nie powinien kupować ani użytkować Wirtualnej waluty, jeśli nie
znajduje się w autoryzowanym miejscu.
WARUNKI DOTYCZĄCE SKLEPU Z OPROGRAMOWANIEM
Niniejsza Umowa i dostarczenie Programu poprzez jakikolwiek Sklep z oprogramowaniem (włącznie z zakupem Wirtualnej waluty lub Wirtualnych towarów) podlega
dodatko wym war unkom i zas adom, udo stępn ionym w lub w ymagany m przez st osowny S klep z opr ogramow aniem i wsz ystk ie te warun ki i zasa dy są zawa rte w nini ejszej
Umowie poprzez ten zapis. Licencjodawca nie jest odpowiedzialny wobec Użytkownika za jakiekolwiek opłaty pobrane z kart kredytowych lub kont bankowych ani
za żadne inne opłaty związane z transakcjami zakupu w Programie lub poprzez Sklep z oprogramowaniem. Wszystkie takie transakcje są obsługiwane przez Sklep
z oprogramowaniem, a nie Licencjodawcę. Licencjodawca kategorycznie zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności za takie transakcje, a Użytkownik zgadza się, że
wszelkich spraw związanych z transakcjami będzie dochodził poprzez Sklep z oprogramowaniem.
Niniejsza Umowa zawierana jest wyłącznie pomiędzy Użytkownikiem a Licencjodawcą, a nie z jakimkolwiek Sklepem z oprogramowaniem. Użytkownik przyjmuje do
wiad omości, że Sk lep z oprog ramowan iem nie ma obowią zku obs ługi lub wspar cia usł ug w zwią zku z Pro gramem. Z w yjątkami o pisanymi w cześniej, do maksym alnego
stopnia dozwolonego stosownym prawem, Sklep z oprogramowaniem nie udziela żadnego rodzaju gwarancji, jeśli chodzi o Program.
Wszelkie roszczenia, wysuwane w związku z Programem, związane z odpowiedzialnością za produkt, niedostosowanie produktu do stosownych wymagań prawnych,
roszczenia jeśli chodzi o ochronę konsumenta I wszelkie podobne naruszenia własności intelektualnej i legislacyjnej, podlegają niniejszej Umowie, a Sklep z