7
Maszynę należy przygotować w następujący sposób:
1. Zdjąć wszystkie oddzielne części z maszyny.
2. Koła tylne wraz z hamulcami można zamontować następująco, patrz rys. 1A:
- Mechanizm drążka sterowniczego 3 z pedałem hamulca jest już zamontowany.
- Wyjąć po kolei standardowe nakrętki łożyska 4 i nakręcić nowe 5 i 6. Nakrętka 5 jest
wytoczona i powinna również przytrzymywać płytkę 26.
- Płyta podstawy 23 może być przymocowana śrubami 21 do nakrętek 5 i 6. Równocześnie
dołączyć dźwignię 25. UWAGA: dźwignia 25 jest dostarczana w wersji prawej i lewej.
Po zamontowaniu powinna być zwrócona do tyłu maszyny.
- Zamontować łącznik przegubowy szczęki hamulcowej 17 do płyty podstawy 23 za pomocą
dwóch śrub 15, dwóch tulejek odległościowych 20.
- Zamocować sprężynę 19 na obu szczękach hamulcowych i „złożyć” szczęki hamulcowe
wokół płaskiego końca dźwigni 25 i zamontowanego łącznika przegubowego 16
- Wkręcić kołki gwintowane 10 do bębna hamulca 8 i zablokować je nakrętką 9.
UWAGA: Kołek gwintowany 10 nie może wystawać wewnątrz bębna hamulca.
Użyć także pasty Loctite, aby kołki trzymały się mocno w bębnie hamulca 8.
- Nasunąć tulejki odległościowe 12 na kołki gwintowane i zamontować cały zespół bębna
hamulcowego 8 na wale koła 10.
- Zespół wału kół 11 można wsunąć w łożyska 4. Nie wolno zapomnieć o tulejce stożkowej
28 blokującej wał względem łożysk po każdej stronie. UWAGA: Należy uważać, żeby
wypusty w wale 11 wchodziły od wewnątrz do zębatki. Jeśli trudno to zrobić, należy
jeszcze bardziej poluzować naciąg łańcucha.
- Wał koła nie może wystawać z tulejki stożkowej 28 łożyska 4 od strony Verti-Drain.
Koniec wału powinien leżeć współosiowo z wnętrzem tulejki stożkowej 28.
- Sprawdzić ręcznie działanie hamulca za pomocą dźwigni 25. Dźwignia nie może być za
mocno dokręcona. Jeśli działa prawidłowo, przymocować koniec 27 drążka 3 nakrętką 24
do dźwigni 25. Długość należy wyregulować tak, żeby hamulce działały równomiernie po
obu stronach maszyny.
- Sprawdzić dokręcenie wszystkich elementów. Sprawdzić działanie hamulców.
Pedał powinien mieć skok jałowy 25 mm (1”). Sprawdzić / wyregulować naciąg łańcucha.
3. Zamontować zespół koła przedniego 1 za pomocą śrub dwustronnych / nakrętek 2. Uważać,
aby kołki ustalające 3 leżały współliniowo z ramą główną. Upewnić się również, że część
zębata 4 pasuje dokładnie do koła zębatego koła kierownicy 14.
4. Przymocować dźwignię sterowania ręcznego 15 za pomocą kołka 17 i kołka 16 do zespołu
koła przedniego 1. Uważać na przewody elektryczne. Żaden klucz nie jest potrzebny!
5. Akumulator wymaga napełnienia kwasem do zaznaczonego poziomu i doładowania przez
około 4 godziny prądem o natężeniu 3A. Akumulator znajduje się pod zespołem fotela 12.
Odkręcić 4 nakrętki 6 i wyjąć fotel. Po zamontowaniu akumulatora, należy sprawdzić czy
dźwignia zmiany biegów nie uderza o akumulator na szóstym biegu. (UWAGA: czerwony
przewód = +, czarny przewód = -)
6. Wlać olej silnikowy (informacje podano w instrukcji silnika).[Jeśli tego jeszcze nie zrobiono].
7. Napełnić zbiornik płynu hydraulicznego naprzeciwko silnika, wlewając 7 litrów (2 galony
amerykańskie) oleju hydraulicznego 10W40 [Jeśli tego jeszcze nie zrobiono].
8. Sprawdzić czy maszyna nie ma uszkodzeń ani żadnych poluzowanych elementów / śrub /
nakrętek.
9. Zdjąć maszynę z palety. UWAGA: NIE WOLNO używać punktu podnoszenia 11 do
podnoszenia całej maszyny. Ten punkt podnoszenia jest tylko dla zespołu Verti-Drain.