Haba 301420 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
Kim jestem?
Wh
WhoWho
Who
Who
Who
Who
Who
Who
Who
Who
Who
W
Who
o
Who
Who
o
W
W
W
am
am
am
am
am
m
am
am
am
am
m
a
am
am
am
a
am
am
a
am
m
I?
I?
I
I
I?
I
?
?
I?
I
I?
I
I?
·
·
·
·
·
·
·
·
·
A t
A t
A t
A t
A t
A t
A t
A t
A t
A t
A t
A t
A
A
A t
At
A
A
A
A
oi
oi
o
oi
o
oi
o
oi
oi
i
o
oi
oi
oi
o
i
i
i
o
de
d
de
de
de
de
e
de
d
e
d
de
d
d
de
d
e
d
d
dev
dev
devdev
dev
dev
dev
ev
dev
dev
dev
ev
dev
de
dev
v
dev
ev
ev
ev
ine
ine
ine
ne
ne
ine
ine
ine
ine
ine
ine
ne
ine
ne
in
e
n
e
r!
r!
r!
r
r!
r
!
r!
r!
r
r!
!
r
r
r
!
r
!
r
· W· W
· W
· W
· W
· W
W
W
· W
· W· W
· W
W
· W
W
· W
· W
W
W
W
W
W
ie
i
ie
ie
e
e
e
e
e
e
i
e
e
e
e
e
ben
ben
benben
ben
ben
ben
ben
ben
ben
ben
ben
b
ben
ben
ben
b
ben
b
n
e
ik
ik ik
ik
ik
i
k
ik
ik
ik
ik
k
ik
k
ik
? ·
? ·
? ·
? ·
? ·
? ·
·
? ·
·
?
·
?
? ·
?
?
? ·
Ch
Ch
Ch
Ch
Ch
Ch
Ch
Ch
C
Ch
ChCh
Ch
Ch
Ch
h
C
C
Ch
i si s
s
i s
s
i s
s
s
s
s
i s
s
is
s
s
s
ono
ono
ono
ono
ono
ono
ono
n
on
ono
no
no
ono
ono
ono
ono
ono
ono
n
on
on
io
io
io
io
io
io
io
o
io
io
io
io
io
io
o
o
o
io
? ·
? ·
?
? ·
·
?
·
? ·
?
·
·
?
?
? ·
? ·
?
?
?
?
¿Q
¿Q
¿Q
¿Q
¿Q¿Q
¿Q
¿Q¿Q
¿Q
¿Q
¿Q
¿Q
Q
¿Q
¿Q
¿Q
¿Q
¿
uié
uié
uié
uié
i
uié
uié
uié
uié
uié
i
é
uié
ui
uié
uié
uié
u
uié
uié
n s
ns
n s
n s
s
n s
ns
n s
s
ns
s
n s
s
n
n
oy?
oy?
o
oy?
oy?
oy
oy?
oy?
oy?
oy?
?
oy?
oy?
oy
oy?
oy?
?
oy?
oy?
?
?
?
?
y
o
CopCop
Cop
Cop
o
op
Cop
op
CopCop
Cop
Cop
Cop
C
o
op
Cop
o
o
o
o
yri
yr
yri
yri
ri
yri
yri
yri
yri
yr
yr
ri
yr
yri
yri
r
r
ghtght
ght
ght
ght
gh
ght
ht
gh
ght
ht
ht
ght
ght
g
ht
ght
ght
ght
- S
- S
-
S
S
S
S
-
- S
-
S
S
S
-
S
-
-S
-
pie
pie
pie
pie
pie
pie
pie
pie
pie
pie
pie
pie
pie
pie
pie
pie
pie
e
p
le le
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
Bad
Bad
Bad
B
Bad
Bad
Bad
Bad
Bad
Bad
Bad
Bad
ad
d
Bad
Bad
Bad
ad
ad
ad
Bad
Bad
Ro
Ro
Ro
Ro
Ro
o
Ro
R
Ro
o
o
Ro
R
R
Ro
o
Ro
Ro
o
Ro
Ro
dac
dac
dac
dac
da
c
dac
dac
ac
da
ac
c
dac
c
ac
c
ac
c
c
da
c
h 2
h 2
h2
h
h 2
h 2
h
h
h 2
2
h
2
2
h2
h
2
h2
2
014014
0
014
1
014
014
014
4
014
014
014
014
1
14
014
14
4
014
014
0
01
POLSKI
Kim jestem?
Zabawna, klasyczna gra w zgadywanie dla 2 lub większej ilości
graczy od 5 do 99 lat.
Ilustracje: Yayo Kawamura
Czas gry: 10 - 15 minutes
Kim lub czym jestem? Piekarzem, lwem czy konewką?
Potrzeba bystrej głowy, żeby wygrać w tejgrze. Tylko Ci,
którzy wymyślą odpowiednie pytania i sformułują je w
odpowiedni sposób odgadną odpowiedź i zdobędą
niezbędne do wygranej punkty.
Zawartość
1 opaska na głowę, 1 magnes, 10 punktów, 40 kart,
instrukcja do gry.
Przygotowanie
Wymieszajcie karty i ułóżcie je na środku stołu w zakryty stos.
Obok kart ułóżcie punkty. Przygotujcie opaskę do gry.
Rozgrywka
Gracz o najgłośniejszym i najciekawszym śmiechu rozpoczyna
grę. Ten gracz, jako pierwszy będzie zgadywał, kim jest.
Pozostali gracze będą sędziami. Zgadujący bierze wszystkie
punkty, zakłada opaskę na głowę i zamyka oczy.
Jeden z sędziów bierze pierwszą kartę ze stołu i przyczepia ją
za pomocą magnesu na opaskę tak,
301420 (1)
POLSKI
aby wszyscy poza zgadującym widzieli, co przedstawia.
Zgadujący może otworzyć oczy i zaczyna zadawać pytania.
Powinien zadawać pytania, na które sędziowie mogą
odpowiedzieć tak lub nie.
Przykłady:
Czy jestem zwierzęciem ( zabawką, przedmiotem)?
Czy znajduje się w kuchni ( w mieście, w tym pokoju)?
Czy wypilibyście mnie ( zjedlibyście, dotknęlibyście)?
W momencie, kiedy sędziowie decydują , że odpowiedź brzmi:
Nie.
Zgadujący musi odłożyć jeden punkt do pudełka. Może
zadać kolejne pytanie.
Tak.
Zgadujący może od razu zadać kolejne pytanie
Uwaga:
W momencie, kiedy sędziowie źle odpowiedzą na pytanie
lub wcale tego nie zrobią zgadujący może zadać od razu
następne pytanie.
Zamiast kontynuować zadawać pytania zgadujący może
spróbować odgadnąć, kim lub czym jest:
Odgadł niepoprawnie?
Zgadujący musi odłożyć do pudełka jeden punkt i
kontynuować zadawać pytania.
2
POLSKI
3
Odgadł poprawnie?
Wspaniale! Zgadujący podlicza swoje punkty. Starajcie się
zapamiętać ilość punktów lub zapisujcie
punktacje na kartce.
Skończyły się punkty?
Niestety zgadujący przegrał w tej rundzie i otrzymuje 0
punktów. Może zdjąć z opaski kartę i sprawdzić odpowiedź.
Nowa runda zgadywania:
Odgadniętą kartę odkładamy na bok. Opaskę przekazujemy
kolejnej osobie i losujemy nową kartę.
Grajcie w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek
zegara
Koniec gry
Gra kończy się w momencie, kiedy wszyscy uczestnicy mieli
możliwość zgadywania.Porównajcie wyniki. Wygrywa ten, kto
zdobył największą ilość punktów.W przypadku takiej samej
ilości punktów u dwóch lub więcej graczy ogłaszany jest remis
Wskazówka:
Możecie wymyślić własne hasła do odgadnięcia, narysować lub
napisać je na kartce. Przyczepcie je do opaski zamiast karty.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4

Haba 301420 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi