119GV72 ver.
1.1 01/2012
www.came.com
KOŁNIERZ DO MOCOWANIA RAMIENIA O PRZEKROJU PÓŁOWALNYM
KOŁNIERZ DO MOCOWANIA RAMIENIA O PRZEKROJU PÓŁOWALNYM
PL
Osłona kołnierza
Kołnierz mocujący
Płyta wewnętrzna
Zaślepka do ramienia
Ramię o przekroju półowalnym L = 3 m
Profil antyuderzeniowy
Profil ochronny rowka
Listwa świetlna
Przewód zasilania listwy świetlnej
Nalepki ostrzegawcze
- Sprężyna wyważeniowa Ø 50 mm
- Wewnętrzne wzmocnienie do ramienia
Instalacja
1 -
Ustalić długości ramienia (A) i profilu antyuderzeniowego (C)
odpowiednio do szerokości przejścia (B). Jeśli to konieczne,
obciąć niepotrzebną część.
2 - Włożyć wzmocnienie i ochronny profil do ramienia i obciąć jego
nadmiar.
3 - Listwa świetlna może być cięta wyłącznie w miejscach
wskazanych przez symbol nożyczek (co metr) .
Długość listwy = L x 2 + 0,5 m
4 - Włożyć zatyczkę izolacyjną do jednej z dwóch końcówek listwy
świetlnej. Włożyć na wcisk listwę świetlną do rowków ramienia
tak, jak to widoczne na rysunku..
5 - Włożyć przewód zasilania przeprowadzając go poprzez
centralny otwór płyty wału napędowego Wywiercić otwory
w przygotowanych fabrycznie punktach na płycie sterującej
i zamontować dławicę kablową, po czym włożyć przewód i
podłączyć go do zacisku 10-E6.
6 -
Umieścić wewnętrzną płytę i kołnierz mocujący i zamocować je
śrubami do wału napędowego. Nie dokręcać śrub, aby ułatwić
późniejsze włożenia ramienia..
7 - Włożyć i zamocować ramię w osłonie kołnierza zwracając uwagę,
by nie uszkodzić przewodu zasilania listwy.
8 - Podłączyć wtyczkę przewodu zasilania listwy świetlnej. Jeżeli
listwa świetlna nie działa, należy odwrócić/obrócić wtyczkę, a
następnie odizolować i zabezpieczyć całe połączenie osłoną
termokurczliwą.
9 - Uciąć części profilu ochronnego rowków o odpowiedniej
długości i włożyć je do rowków ramienia. Należy wykonać te
same czynności po obu stronach. Włożyć zaślepkę do końcówki
ramienia i przylepić odblaskowe nalepki ostrzegawcze.
10 - Włożyć osłonę kołnierza (osłona antyprzecięciowa) na kołnierz
mocowania ramienia i zablokować ją śrubami.
11 - Regulacja sprężyny antywyważeniowej:
- odczepić wkręt oczkowy od zaczepu (1);
- dokręcić do oporu wkręt(2);
- dokręcić całkowicie sprężynę do trzpienia mocującego(3);
- zaczepić ponownie wkręt oczkowy od zaczepu (4);
- zamocować nakrętkę trzpienia mocującego do sprężyny (5);
12 - Odblokować siłownik , ustawić ramię w pionowym położeniu,
po czym zablokować je w takiej pozycji.
13 - Przygotowanie sprężyny wyważeniowej:
- dokręcić do oporu wkręt oczkowy pod sprężyną (1, 2);
- przykręcić sprężynę do trzpienia mocującego, który jest
przymocowany do ramienia napędowego (3);
- zaczepić wkręt od zaczepu mocującego (4);
14 - Odblokować siłownik. Obracać ręcznie sprężynę wyważeniową
dla zmniejszenia lub zwiększenia siły naciągu tak, aby ramię
przybrało pozycję pod kątem 45°.
15 - Dokręcić następnie nakrętkę blokującą i zablokować siłownik.
Kołnierz mocujący do ramienia półowalnego z osłoną kołnierza i
zaślepką ramienia.
Rozbiórka i usuwanie
Przed przystąpieniem do montażu, należy zawsze:
sprawdzić odnośne przepisy obowiązujące w miejscu instalacji.
Elementy opakowania (karton, plastik, itd.), są są zakwalifikowane
jako odpadki stałe nadające się do powtórnego przetworzenia.
Inne elementy (płyty elektroniczne, przekaźniki, itd.), mogą
natomiast zawierać substancje zanieczyszczające. Należy je
więc usunąć i oddać do zakładów wyspecjalizowanych do ich
utylizacji.
NIE PORZUCAĆ W ŚRODOWISKU!
Producent zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian bez
wcześniejszego powiadomienia.
Uwaga! Po zakończeniu operacji wyważania, NASMAROWAĆ
SPRĘŻYNY PRZY UŻYCIU SMARU SPRAY!