97
20405013xx_ba_b0
Polski
Warunki Gwarancji
4. Z zastrzeżeniem ust.5 roszczenia gwarancyjne zostaną uznane tylko wtedy, jeżeli urządzenie
zostało zapakowane w oryginalne opakowanie producenta oraz jeżeli została dołączona
poprawnie i w całości wypełniona karta gwarancyjna wraz z fakturą/paragonem zakupu.
Egzemplarz karty gwarancyjnej winien wskazywać wszystkie niezbędne dane dotyczące daty
sprzedaży urządzenia, nazwy i numeru seryjnego urządzenia oraz dane dotyczące odbiorcy.
5. Jeżeli urządzenie zostanie przesłane do Autoryzowanego Serwisu w innym opakowaniu
niż zostało określone w § 3 ust.4, kupujący ponosi całkowitą odpowiedzialność za
przesłane urządzenie, w szczególności za uszkodzenia mechaniczne powstałe w
transporcie i może zostać w związku z tymi uszkodzeniami pozbawiony gwarancji na to
urządzenie w zakresie spowodowanym tymi uszkodzeniami.
UWAGA!
Do przesłanego urządzenia należy dołączyć krótki opis stwierdzonego uszkodzenia w tym:
objawy zewnętrzne, środowisko pracy, w jakim się ujawnia, a także czas pracy, po upływie
którego zazwyczaj występuje. Ponadto zaleca się podać dokładne dane kontaktowe osoby
bezpośrednio korzystającej z urządzenia w celu ewentualnej konsultacji co do charakteru
uszkodzenia.
§ 4 Wyłączenie gwarancji
1. Gwarancja nie obejmuje przypadków, gdy:
– urządzenie zostało uszkodzone lub zniszczone na skutek działania siły wyższej lub
wpływów środowiska (pożar, powódź, wilgoć, wyładowania atmosferyczne, przepięcie
w sieci telefonicznej lub energetycznej, itp.)
– uszkodzenie spowodowane jest niewłaściwym użytkowaniem urządzenia, w
szczególności w sposób niezgodny z Instrukcją Obsługi;
– urządzenie zostało otwarte lub było naprawiane przez nieautoryzowany punkt
serwisowy lub inną osobę;
– urządzenie wykazuje jakiegokolwiek rodzaju uszkodzenia mechaniczne, zarówno
wewnętrzne jak i zewnętrzne;
– urządzenie było niewłaściwie transportowane i/lub składowane.
2. Gwarancją nie są objęte takie części jak akumulatory, obudowy, przewody oraz pozostałe
elementy posiadające z natury określony czas zużycia, lub innego rodzaju wyposażenie
dodatkowe.
3. Gwarancją nie są objęte czynności należące do normalnej obsługi eksploatacyjnej np.:
zainstalowanie sprzętu, sprawdzenie działania, logowanie słuchawek, przypisywanie
MSN itp.
4. Ponadto, żadne roszczenia gwarancyjne nie zostaną uznane w przypadku, gdy urządzenie
nie posiada widocznego numeru seryjnego nadanego przez producenta.