Chamberlain LiftMaster CB1 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
PL-1
STEROWANIE
Pod∏àczenia sterownika nale˝y dokonaç na koƒcu, tzn. umocowaç
silniki, u∏o˝yç potrzebne kable i umocowaç zapory Êwietlne lub listwy
kontaktowe. Przy monta˝u stacjonarnym konieczny jest wy∏àcznik
g∏ówny odcinajàcy od sieci o odst´pie mi´dzy stykami minimum 3mm.
ObjaÊnienie: styki przekaênika oznaczane sà w niniejszej instrukcji
jako NC (normal closed) lub NO (normal open).
• styki NC sà zamkni´te i otwierajà
• styki NO sà otwarte i zamykajà
Wilgoç i woda niszczà urzàdzenie sterujàce. Nale˝y zapewniç, aby
woda czy wilgoç nie dosta∏y si´ do sterownika. Wszystkie otwory i
przepusty kabli nale˝y koniecznie uszczelniç tak, aby by∏y
wodoszczelne.
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Monta˝ skrzynki sterownika: w sterowaniu silnikowym zastosowano
podzespo∏y elektroniczne sterowane mikroprocesorem o
najnowoczeÊniejszej technologii. Dysponuje ono wszystkimi
niezb´dnymi dla bezpiecznej eksploatacji mo˝liwoÊciami po∏àczeƒ i
funkcjami.
Skrzynk´ ze sterowaniem silnika nale˝y zamontowaç tak, aby
przepusty kabli skierowane by∏y do do∏u. Nie mo˝e byç ona
wystawiona na ciàg∏e dzia∏anie promieni s∏onecznych.
Przy pomocy uk∏adu elektronicznego mo˝na bardzo dok∏adnie
ustawiç si∏´ pociàgowà i nacisk. Bram´ przy w∏aÊciwym
monta˝u/ustawieniu mo˝na przytrzymywaç r´kà.
W czasie ruchu brama mo˝e byç w ka˝dej chwili zatrzymana za
pomocà pilota, przycisku lub wy∏àcznika kluczowego.
Skrzyd∏o bramy wymaga stabilnych ograniczników dla pozycji
"OTWARTE” i "ZAMKNI¢TE”, poniewa˝ nap´dy bramy nie
posiadajà wy∏àczników kraƒcowych.
Rozdzia∏ pràdu: kabel odchodzàcy od ramienia nap´du musi byç
poprowadzony do standardowej, wodoszczelnej skrzynki (puszki)
rozdzielczej. Kabel od skrzynki rozdzielczej do sterownika mo˝na
zainstalowaç w sposób trwa∏y. Poprowadzenie nap´du
umocowanego bezpoÊrednio obok urzàdzenia sterujàcego mo˝liwe
jest cz´sto bezpoÊrednio do skrzynki sterownika. Skrzynek
rozdzielczych nie wolno nigdy umieszczaç pod ziemià.
Przekroje kabli z zasady nie powinny byç mniejsze od
podanych poni˝ej:
100-230V 1,5mm
2
lub wi´kszy
0-24V 0,5mm
2
lub wi´kszy
Wskazówki: przewody dzwonkowe okazujà si´ cz´sto w praktyce
niewystarczajàce, gdy˝ przy d∏u˝szych odleg∏oÊciach dochodzi do
nadmiernych strat napi´cia. Dlatego kable nale˝y rozdzieliç na
kana∏y kablowe, tzn. kabel silnika i kabel zapory Êwietlnej,
szczególnie przy wy∏àcznikach kluczowych, przyciskach
uruchamiajàcych (patrzàc od strony domu), w przeciwnym razie
przy d∏ugich przewodach mo˝e dochodziç do zak∏óceƒ.
PRZEGLÑD PO¸ÑCZE¡
Silniki: Sterownik pod∏àczyç dok∏adnie zgodnie z przeglàdem
po∏àczeƒ. Jako pierwszy skrzyd∏o bramy otwiera silnik 1 (M1) i przy
pierwszym uruchomieniu musi OTWORZYå bram´. Je˝eli
zamyka, nale˝y zamieniç ∏àcza 6 z 8 lub przy silniku 2 (M2) 9 z 11.
Mi´dzy kable 6 i 8 wzgl. 9 i 11 nale˝y koniecznie zamontowaç
dostarczony w dostawie kondensator. (Kondensator mo˝e byç
pod∏àczony tak˝e wewnàtrz skrzynki rozdzielczej. Nale˝y upewniç
si´, ˝e jest prawid∏owo umocowany i posiada dobre po∏àczenie
elektryczne. Kondensator odpowiada za si∏´, jakà póêniej
dysponuje silnik.)
PRZEGLÑD PO¸ÑCZE¡
Opis ob∏o˝enia zacisków
Po∏àczenie przewodu doprowadzajàcego:
Zacisk 1 N (niebieski)
Zacisk 2 PE (zielono-˝ó∏ty)
Zacisk 3 L1 - 230V (czarny)
Po∏àczenie lampy migajàcej:
Zacisk 4 L
Zacisk 5 L
(230V)
Po∏àczenia silników:
Pierwszy silnik (M1)
Zacisk 6 M1 kierunek ruchu - OTWIERA (bràzowo-czarny)
(+ kondensator)
Zacisk 7 N (niebieski)
Zacisk 8 M1 kierunek ruchu - ZAMYKA (czarno-bràzowy)
(+ kondensator)
Drugi silnik (M2):
Zacisk 9 M2 kierunek ruchu - OTWIERA (czarno-bràzowy)
(+ kondensator)
Zacisk 10 N (niebieski)
Zacisk 11 M2 kierunek ruchu - ZAMYKA (bràzowo-czarny)
(+ kondensator)
Zapora Êwietlna na podczerwieƒ
Zacisk 12 fotokomórka (NC) aktywna przy zamkni´ciu
Zacisk 13 COM
Zacisk 14 fotokomórka (NC) aktywna przy otwarciu
(bez zapory Êwietlnej – mostek
mi´dzy 12, 13 i 14!)
Opis ob∏o˝enia zacisków
FUNKCJA WY¸ÑCZNIKA AWARYJNEGO
Zacisk 15 COM
Zacisk 16 stop (NC), bez wy∏àcznika awaryjnego mostek
mi´dzy 15 i 16
Po∏àczenie przewodów sterownika
Zacisk 17 przycisk zewn´trzny (NO) silnik 1 (funkcja – pieszy)
Zacisk 15 COM
Zacisk 18 przycisk zewn´trzny (NO) silnik 1 + 2
Po∏àczenie dla zamka elektrycznego
Zacisk 19 napi´cie zasilania 12 V AC
Zacisk 20 napi´cie zasilania 12 V AC
Po∏àczenie dla urzàdzeƒ dodatkowych i zapory
Êwietlnej:
Zacisk 21 napi´cie zasilania 24 V AC (500 mA maks.)
Zacisk 22 napi´cie zasilania 24 V AC
OPIS ZWOREK
JP1: SILNIK
OPEN: (bez zworki): tylko do bram jednoskrzyd∏owych (tylko
obs∏uga silnika 1).
CLOSED: (ze zworkà): tylko do bram dwuskrzyd∏owych (obs∏uga
silnika 1 i 2).
JP2: kana∏ 2 odbiornik radiowy.
Je˝eli zostanà po∏àczone kana∏y samoczynnego zapami´tywania
(strona A), pojemnoÊç pami´ci odbiornika radiowego ulega
podwojeniu. Brama daje si´ wówczas otwieraç tylko ca∏kowicie.
Funkcja umo˝liwiajàca przechodzenie "pieszego" nie jest dost´pna.
Strona A: (opcjonalnie) kana∏ odbiornika 2 ∏àczony jest z kana∏em
odbiornika 1.
Strona B: (standardowo) oba kana∏y odbiornika radiowego pracujà
niezale˝nie od siebie.
A
B
JP2
709236B-PL - 05.2004
PL-2
BEZPIECZE¡STWO
LAMPA MIGAJÑCA
Zaleca si´ stosowanie lampy migajàcej. S∏u˝y ona bezpieczeƒstwu i
ostrzega osoby znajdujàce si´ w pobli˝u bramy, ˝e brama znajduje si´
w ruchu. Lampa migajàca mocowana jest przy pomocy Êrub i ko∏ków.
Do lampy musi byç poprowadzony przewód uziemiajàcy. Monta˝
dokonywany jest zwykle w najwy˝szym punkcie (na s∏upie).
Przekrój kabla: 0,75 m
2
, 3-˝y∏owy.
ZAPORA WIETLNA
Zapora Êwietlna s∏u˝y do zabezpieczenia bramy i dlatego musi byç
stosowana. Miejsce zamontowania jest zale˝ne od typu konstrukcji
bramy. Zwykle zapora Êwietlna montowana jest ok. 35cm od
pod∏o˝a/gruntu. Zapory Êwietlne sk∏adajà si´ z nadajnika i
odbiornika i muszà byç umieszczone naprzeciw siebie. Obudow´
zapory Êwietlnej (tworzywo sztuczne) mo˝na otworzyç przy pomocy
Êrubokr´tu. Zapora Êwietlna mocowana jest do Êciany przy pomocy
ma∏ych wkr´tów i ko∏ków. Zastosowanie jednej zapory Êwietlnej
stanowi warunek minimum, zalecamy zastosowanie drugiej zapory
Êwietlnej (ewentualnie tak˝e innych zabezpieczeƒ).
Istnieje mo˝liwoÊç nast´pujàcego po∏àczenia zapory Êwietlnej:
aktywna przy "OTWIERANIU" (zacisk 14) lub aktywna przy
"zamykaniu" (zacisk 12). Instrukcja opisuje pod∏àczenie jednej
zapory Êwietlnej, a tym samym wykorzystuje oba wejÊcia
bezpieczeƒstwa, tzn. jest aktywna w obu kierunkach. Prze∏àcznik 4
typu DIP na sterowniku steruje reakcjà skrzyde∏ bramy przy
przerwanej zaporze Êwietlnej podczas zamykania bramy. Aktywna
zapora Êwietlna zatrzymuje (tylko) bram´ lub aktywna zapora
Êwietlna zamienia ruch bramy na odwrotny (w kierunku otwarcia).
Nadajnik wymaga przewodu dwu˝y∏owego, a odbiornik
cztero˝y∏owego. Przekrój kabla: 0,5mm
2
lub wi´kszy. Napi´cie:
12/24 V AC/DC. Zaciski (12-13-14) (22/23).
WY¸ÑCZNIK AWARYJNY (OPCJONALNIE)
Je˝eli zostanie pod∏àczony wy∏àcznik, mo˝na przy jego pomocy
bram´ zatrzymaç lub zablokowaç. Ruch jej skrzyde∏ zostanie
natychmiast przerwany. Styk, w zale˝noÊci od wymaganego
stopnia bezpieczeƒstwa, mo˝e zostaç po∏àczony ze stykami zapory
Êwietlnej. Tym samym ka˝dy ruch skrzyde∏ bramy zostanie
natychmiast przerwany.
EKSPLOATACJA Z CZUWAKIEM
Podczas eksploatacji z czuwakiem mo˝na uruchamiaç bram´ bez
urzàdzeƒ zabezpieczajàcych, o ile jest w ca∏oÊci widoczna. W górnej
cz´Êci sterownika znajdujà si´ 3 prze∏àczniki typu DIP. Prze∏àczenik
DIP 2 ustawiç w pozycji ON (w∏àczony). Sterownik funkcjonuje teraz
tylko wtedy, gdy za poÊrednictwem pilota, wy∏àcznika kluczowego lub
przycisku nadawany b´dzie sygna∏ ciàg∏y. Przy przerwaniu sygna∏u
brama zostaje unieruchomiona, a przy nast´pnym sygnale
przemieszcza si´ w kierunku przeciwnym.
LINIE STERUJÑCE
Przy ich pomocy mo˝liwe jest otwarcie tylko jednej bramy lub obu
bram. Funkcja ta jest dost´pna tak˝e za pomocà pilota. Zobacz
Programowanie pilota. Przycisk Test na sterowniku uaktywnia
zawsze oba silniki.
Przy zachodzàcych na siebie skrzyd∏ach konieczne jest ustawienie
opóênienia skrzyde∏. Skrzyd∏a nie zachodzàce na siebie nie mogà
zamykaç si´ równoczeÊnie. Niebezpieczeƒstwo zablokowania (zob.
Opis potencjometrów).
INSTALACJA WY¸ÑCZNIKÓW KLUCZOWYCH
Po∏àczenie przewodów wed∏ug schematu po∏àczeƒ.
ZAMEK ELEKTRYCZNY (OPCJONALNIE)
Zamek elektryczny mo˝na przy∏àczyç do zacisków 19 - 20.
Napi´cie wyjÊciowe: 12 V AC.
Zobacz tak˝e Ustawienie prze∏àczników typu DIP!
OPIS PRZE¸ÑCZNIKÓW TYPU DIP
Prze∏àczniki typu DIP sterujà g∏ównymi funkcjami instalacji:
• automatyczne zamykanie lub ustawienie standardowe
• czuwak
• zamek elektryczny
• reagowanie zapory Êwietlnej
Prze∏àcznik DIP 1 ON zamykanie automatyczne
OFF ustawienie standardowe
Prze∏àcznik DIP 2 ON czuwak
OFF ustawienie standardowe
Prze∏àcznik DIP 3 ON funkcjonowanie zamka elektr.
OFF ustawienie standardowe
Prze∏àcznik DIP 4 ON zapora Êwietlna (dla zamykania)
zatrzymuje bram´
OFF ustawienie standardowe zapory
Êwietlnej (dla zamykania) otwiera
bram´.
OPIS POTENCJOMETRÓW
• Force M1 Force M2:
Regulujà si∏´, z jakà pracujà skrzyd∏a bramy, dla ka˝dego skrzyd∏a
osobno. Przy pomocy potencjometrów obrotowych dokonuje si´
precyzyjnego nastawienia bramy.
Gdy si∏a na kraw´dzi zamykajàcej bram jest wi´ksza ni˝ 400
N, konieczne jest zainstalowanie dodatkowych urzàdzeƒ
zabezpieczajàcych (fotokomórki, listwy kontaktowe).
Urzàdzenie zabezpieczajàce muszà spe∏niaç wymagania
okreÊlane przez normy (Europa: EN60335-1). Zobacz tak˝e
regu∏y bezpieczeƒstwa.
• PRZERWA
Funkcja ta jest aktywna tylko wtedy, gdy prze∏àcznik DIP 1
znajduje si´ w pozycji ON (w∏àczony). Reguluje ona czas otwarcia
bramy, zanim brama ponownie zostanie zamkni´ta. Zakres
regulacji: 8-200 sekund.
• OPEN-CLOSED
Reguluje maksymalny czas przemieszczania skrzyde∏ bramy.
Czas ten nale˝y ustawiç na pozycji ok. 30%, a nast´pnie go
przetestowaç. Prawid∏owe ustawienie zosta∏o osiàgni´te, gdy w
pe∏nym cyklu nap´d za ka˝dym razem po osiàgni´ciu po∏o˝enia
na ograniczniku przez 3-5 sekund pracuje nadal (buczy). Jest to
konieczne, poniewa˝ czas ruchu niezb´dny dla niezawodnego
osiàgni´cie pozycji kraƒcowej zmienia si´ w zale˝noÊci od wp∏ywu
warunków zewn´trznych (wiatr, temperatura, zmiany gruntowe). Z
tego powodu obowiàzkowe sà ograniczniki na pozycjach
ZAMKNI¢TE i OTWARTE.
Zakres regulacji: 7-60 sekund
• WING DELAY
Steruje opóênieniem skrzyde∏ bramy przy skrzyd∏ach
zachodzàcych na siebie. Skrzyd∏o M1 otwierane jest w pierwszej,
a zamykane w ostatniej kolejnoÊci. Aby uniknàç zakleszczenia
kogoÊ mi´dzy dwoma zamykajàcymi si´ skrzyd∏ami, zawsze
konieczne jest ustawienie opóênienia.
Zakres regulacji: 0-35 sekund.
709236B-PL - 05.2004
PL-3
709236B-PL - 05.2004 © Chamberlain GmbH, 2004
OPIS DIOD LED
LED 1 czerwona Nadzoruje zapor´ Êwietlnà dla zamykania
bramy. LED Êwieci = OK.
LED 2 czerwona Nadzoruje zapor´ Êwietlnà dla otwierania
bramy. LED Êwieci = OK.
LED 3 ˝ó∏ta Nadzoruje styk wy∏àcznika awaryjnego.
Êwieci =OK.
LED 4 zielona WyÊwietla sygna∏y od wy∏àczników kluczowych,
przycisków lub pilota. Funkcja otwarcia jednego
skrzyd∏a bramy. Êwieci = sygna∏ dociera.
LED 5 zielona WyÊwietla sygna∏y pochodzàce od wy∏àczników
kluczowych, przycisków lub pilota. Funkcja
otwarcia obu skrzyde∏. Êwieci = sygna∏ dociera.
LED 6 czerwona Powolne migotanie = OK
Szybkie migotanie = skontrolowaç wszystkie
po∏àczenia w odniesieniu do silników,
kondensatorów, lampy migajàcej oraz usunàç
wilgoç z zacisków.
OPIS BEZPIECZNIKÓW
F1 5.0A Bezpiecznik g∏ówny: zabezpiecza ca∏y sterownik
oraz chroni silniki. Nigdy nie wolno zast´powaç go
silniejszym bezpiecznikiem.
F2 0,5A Dodatkowy bezpiecznik dla wyjÊcia 24V.
F3 2,0A Dodatkowy bezpiecznik dla wyjÊcia 12 V – zamka
elektrycznego. Nale˝y uwzgl´dniç
zapotrzebowanie na pràd zastosowanego zamka.
F4 0,315A Dodatkowy bezpiecznik, uk∏ad logiczny: przycisk,
wy∏àcznik awaryjny, zapora Êwietlna, odbiornik.
PROGRAMOWANIE PILOTA
Na ka˝dy kana∏ mo˝na zaprogramowaç 15 nadajników r´cznych
(pilotów). Przy wi´kszych instalacjach zalecany jest, chocia˝by ze
wzgl´dów organizacyjnych, zewn´trzny odbiornik lub zastosowanie
w∏àcznika/wy∏àcznika kluczowego albo zamka kodowanego,
umieszczonego przy wjeêdzie.
Odbiornik radiowy umieszczony jest z boku, a na nim dwa ma∏e
przyciski programujàce.
Dopuszczony przez poczt´, nie podlegajàcy op∏atom uk∏ad zdalnego
sterowania radiowego pracuje z zastosowaniem
zaprogramowanego komputerowo prywatnego kodu
bezpieczeƒstwa. Tym samym nap´d bramy mo˝e zostaç
uaktywniony tylko przy pomocy odpowiednio, tzn. jednakowo
zakodowanego nadajnika r´cznego. Zasi´g zale˝ny jest od
ukszta∏towania otoczenia. Odbiornik sterownika silnika dysponuje
zintegrowanà funkcjà samoczynnego programowania. Mo˝e ona
zostaç ustawiona na zaprogramowany wst´pnie kod nadajnika
radiowego (pilota) przez naciskanie przycisku programujàcego.
Sterownik posiada dwa kana∏y programujàce. Tym samym przez
naciskanie odpowiednich przycisków pilota mo˝na otworzyç wzgl.
zamknàç jednà lub równoczeÊnie obie po∏ówki bramy. Je˝eli na
przyk∏ad kod pilota dociera do kana∏u 1 (2), otwarte zostanie tylko
jedno skrzyd∏o. Je˝eli zaprogramowany zostanie kana∏ 2 (1) pilota,
przy pomocy tego przycisku mo˝na uruchomiç oba skrzyd∏a. Dla
wprowadzenia kodu do pami´ci, nale˝y nacisnàç i przytrzymywaç
wybrany przez siebie przycisk pilota. Drugà r´kà nacisnàç krótko
przycisk samoprogramujàcy uk∏adu elektronicznego. Operacj´ t´
nale˝y powtórzyç dla wszystkich pilotów.
USUWANIE ZAPROGRAMOWANYCH KODÓW PILOTA
Naciskaç odpowiedni przycisk samoprogramujàcy (1 lub 2) na
p∏ytce odbiornika przez ok. 10 sekund a˝ zgaÊnie dioda
programujàca. Przypisane do tego przycisku samoprogramujàcego
i "zapami´tane” kody zosta∏y w ten sposób usuni´te.
PONOWNE PROGRAMOWANIE
Dla ponownego zaprogramowania nale˝y powtórzyç wymienione
powy˝ej kroki kodowania dla wszystkich u˝ytkowanych pilotów
wzgl. ich przycisków funkcyjnych.
Zasi´g zdalnego sterowania zale˝ny jest od okolicznoÊci
wyst´pujàcych w otoczeniu. Przycisk pilota nale˝y przytrzymywaç
tak d∏ugo (ok. 2 sekund), a˝ widoczny b´dzie ruch bramy.
Zdalne sterowanie jest kodowane cyfrowo, tzn. niezamierzone
uruchomienie nap´du bramy jest prawie wykluczone.
URUCHOMIENIE
Nale˝y post´powaç ostro˝nie i z rozwagà. Dla dokonania
podstawowych ustawieƒ nale˝y zarezerwowaç sobie wystarczajàco
wiele czasu. Czas potrzebny na pierwsze ustawienie mo˝e wynieÊç
do 30 minut. Ewentualnie nale˝y zwróciç si´ o pomoc do innej
osoby, dzi´ki czemu mo˝na b´dzie ∏atwiej dokonaç zmian w
uk∏adzie sterujàcym (wy∏àczenie wzgl. w∏àczenie pràdu).
1. Przy∏àczyç sterownik w∏àcznie z wejÊciami bezpieczeƒstwa.
2. Skontrolowaç diody LED.
3. Bram´ przemieÊciç do pozycji pó∏otwartej i zablokowaç jà, a
nast´pnie nacisnàç przycisk testujàcy. Oba skrzyd∏a muszà si´
teraz otworzyç. Je˝eli jedno ze skrzyde∏ zamiast otwieraç
zamyka, oznacza to, ˝e silnik zosta∏ przy∏àczony na odwrót i
nale˝y zamieniç kable przy∏àczeniowe tego silnika (zobacz
Po∏àczenie). Zamieniane b´dà przewody, do których
przy∏àczony jest tak˝e kondensator. OkreÊlajà one kierunek
ruchu silników. Nast´pnie nale˝y powtórzyç operacj´, a˝ oba
skrzyd∏a przy pierwszym uruchomieniu b´dà si´ otwieraç.
Uwaga, przy wykonywaniu powy˝szych czynnoÊci nale˝y
zawsze wy∏àczyç dop∏yw pràdu.
4. Je˝eli teraz oba skrzyd∏a otwierajà si´ przy pierwszym
uruchomieniu po pod∏àczeniu sterownika, nale˝y post´powaç
jak nast´puje.
5. Przerwaç dop∏yw pràdu do sterownika i po kilku sekundach
ponownie go pod∏àczyç. Zamknàç oba skrzyd∏a bramy r´cznie i
zablokowaç je.
6. Wszystkie potencjometry ustawiç na 30% i upewniç si´, ˝e
prze∏àcznik DIP 1 jest w pozycji OFF (na dole).
7. Uruchomiç teraz sterownik przyciskiem testujàcym i
obserwowaç przebieg. Ponownie zamknàç bram´ przyciskiem
testujàcym BEZ dokonywanie ustawieƒ. Je˝eli brama nie
zamyka si´ sama ca∏kowicie, odryglowaç nap´d i zamknàç
r´cznie po od∏àczeniu sterownika.
8. Teraz ustawiç potencjometry na inne (wy˝sze) wartoÊci,
dostosowane do wartoÊci doÊwiadczalnych wynikajàcych z
przeprowadzonej próby (np. wyd∏u˝yç czas przebiegu,
skorygowaç si∏´, opóênienie skrzyde∏). Nast´pnie przeprowadziç
drugà prób´ i post´powaç ponownie tak, jak poprzednio oraz,
zanim dokonane zostanà zmiany ustawieƒ, zamknàç bram´
przyciskiem testujàcym.
9. Je˝eli dokonano wszystkich ustawieƒ, sprawdziç
funkcjonowanie zapór Êwietlnych, przycisków, lampy migajàcej,
pilota, wyposa˝enia itd. Je˝eli wymagane jest zamykanie
automatyczne, nale˝y zmieniç ustawienie prze∏àcznika DIP i
wyregulowaç potencjometr przerwy.
10. Zademonstrowaç wszystkim osobom, które majà do czynienia
z bramà, jak przemieszcza si´ brama, jak funkcjonujà
zabezpieczenia oraz w jaki sposób mo˝na r´cznie
uruchomiç nap´d.
Deklaracja ZgodnoÊci
Sterowania .................................................................................................................CB1
Zgodny jest ze znajdujàcymi zastosowanie
rozdzia∏ami Norm ...................................................EN300220-3, EN55014, EN61000-3,
.............................................................................ETS 300 683, EN60555, & EN60335-1
szgodnie z postanowieniami i
wszystkimi poprawkami Dyrektyw UE.........................................73/23/EEC, 89/336/EEC
Deklaracja ¸àcznej ZgodnoÊci
Sterowania CB1, spe∏nia klauzule Dyrektywy EU 89/392/EEC oraz wszystkie
uzupe∏nienia tej˝e Dyrektywy pod warunkiem ich zainstalowania i konserwacji oraz
zainstalowania i konserwacji bramy zgodnie ze wszystkimi Instrukcjami Producenta.
Ja ni˝ej podpisany, oÊwiadczam niniejszym, ˝e wy˝ej wymieniony
sprz´t oraz akcesoria przedstawionew liÊcie w
instrukcji, zgodne sà z powy˝szymi Dyrektywami i Normami
THE CHAMBERLAIN GROUP, INC.
Elmhurst, IL 60126
USA
June, 2003
Barbara P. Kelkhoff
Manager, Reg. Affairs
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44

Chamberlain LiftMaster CB1 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi