Haba 303406 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
1(303406)
POLSKI
Kooperacyjna kafelkowa przygodadla 1-4 graczy między 4 a 8 rokiem życia.
Autorzy: Rüdiger Dorn, Tim Rogasch
Ilustracje: Studio Vieleck
Czas gry: 5-10 minutes
Słyszeliście o tajemniczej wyspie Karuba? Chodzą pogłoski, że głęboko w jej dżungli ukryte
wartościowe skarby. Oto powód, dla którego trzech dzielnych poszukiwaczy przygód wybrało
się w niebezpieczną podróż w poszukiwaniu drogi do wnętrza dżungli. Czy pomożecie im
znaleźć skrzynie ze złotem i drogocennymi kamieniami?
Śpieszcie się, czasu nie ma dużo. Statek okrutnych piratów widnieje już na horyzoncie. Oni
też mają chrapkę na ukryty skarb! Bądźcie ostrożni i strzeżcie się przyczajonych w dżungli
tygrysów. Z ich powodu będziecie musieli wybrać nieraz inną drogę. Czy uda wam się znaleźć
drogę do trzech skarbów zanim do wyspy dotrą piraci?
W tej grze musicie ze sobą współpracować! Kiedy wygrywacie, robicie to wspólnie. Kiedy
przegracie, przegrywacie razem. Pomagajcie sobie nawzajem podczas gry, rozmawiajcie i
doradzajcie sobie w kwestii najlepszego umiejscowienia kafelków. Współpraca to jedyny
sposób na zwycięstwo ze strasznymi piratami.
Zawartość
28 kafelków
1 plansza składająca się z dwóch części
3 poszukiwaczy przygód
1 statek piracki
1 instrukcja
2
POLSKI
Przygotowanie
Przed rozpoczęciem możecie nadać swoim poszukiwaczom imiona. Połączcie dwa elementy
planszy i połóżcie na środku stołu. Trzech poszukiwaczy postawcie na plaży. Z plaży
prowadzą cztery ścieżki do dżungli. Statek piratów postawcie na pierwszym polu, najbardziej
oddalonym od plaży. Wymieszajcie kafelki i rozłóżcie zakryte dookoła planszy. Zostawcie
nieco pustej przestrzeni wokół plaży na kafelki, które będziecie układać w trakcie gry.
Rozgrywka
Rozgrywka toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Rozpoczyna najmłodszy gracz.
Odsłania wybrany przez siebie kafelek. Co na nim widnieje?
Ścieżka:
Świetnie! Odnaleźliście ścieżkę w
głąb dżungli. Ułóżcie kafelek tak,
aby ścieżka z nowego kafelka
łączyła się z tą, która znajduje się
już planszy. Możecie dowolnie
obracać kafelek przed dołożeniem.
Ścieżki mogą być
również ucinane
przez inne kafelki
3
POLSKI
Tygrys:
O nie, niebezpieczeństwo! Kafelek z
tygrysem musicie dołożyć do jednej ze
ścieżek na planszy. Od tej pory ta droga jest
zablokowana i nie możecie dokładać do niej
kolejnych kafelków.
Skarb:
Wybornie, odkryliście skrzynię! Dołóżcie
kafelek do wolnej ścieżki, która znajduje się
na planszy i przestawcie jednego z
poszukiwaczy na odkryty skarb.
Miejcie się na baczności! Możecie dotrzeć do skarbu tylko pod
warunkiem, że prowadzi do niego nieprzerwana ścieżka z plaży.
Bądźcie ostrożni. Ścieżki ze skarbem nie można kontynuować.
Statek piracki:
O nie! Piraci! Przestawcie statek piratów o tyle
pól ile symboli statków widnieje na
wylosowanym kafelku. Następnie odłóżcie ten
kafelek do pudełka.
Po dołożeniu kafelka następuje tura następnego gracza.
Koniec gry
Wygracie ekscytującą wyprawę po skarby jeśli…
uda wam się dotrzeć do wszystkich trzech skrzyń!
Hurra! Udało wam się połączyć wszystkie trzy kafelki ze skarbami z plażą za pomocą
nieprzerwanych ścieżek? A do tego na każdym ze skarbów stoi jeden z poszukiwaczy?
Świetnie! Ocaliliście wartościowe skarby przed piratami i wygrywacie grę!
Przegrywacie wyprawę jeśli…
zgubiliście się w dżungli!
Na planszy nie ma już żadnej wolnej ścieżki i nie macie gdzie dołożyć kolejnego
kafelka? Niestety przegrywacie! Spróbujcie jeszcze raz.
piraci najechali wyspę!
A niech to! Statek piracki dotarł do plaży zanim odnaleźliście wszystkie trzy skarby? Tym
razem udało się tym morskim bandytom. Wy niestety przegrywacie. Następnym razem na
pewno będziecie szybsi!
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3

Haba 303406 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi