3
Tygrys:
O nie, niebezpieczeństwo! Kafelek z
tygrysem musicie dołożyć do jednej ze
ścieżek na planszy. Od tej pory ta droga jest
zablokowana i nie możecie dokładać do niej
kolejnych kafelków.
Skarb:
Wybornie, odkryliście skrzynię! Dołóżcie
kafelek do wolnej ścieżki, która znajduje się
na planszy i przestawcie jednego z
poszukiwaczy na odkryty skarb.
Miejcie się na baczności! Możecie dotrzeć do skarbu tylko pod
warunkiem, że prowadzi do niego nieprzerwana ścieżka z plaży.
Bądźcie ostrożni. Ścieżki ze skarbem nie można kontynuować.
Statek piracki:
O nie! Piraci! Przestawcie statek piratów o tyle
pól ile symboli statków widnieje na
wylosowanym kafelku. Następnie odłóżcie ten
kafelek do pudełka.
Po dołożeniu kafelka następuje tura następnego gracza.
Koniec gry
Wygracie tą ekscytującą wyprawę po skarby jeśli…
•
uda wam się dotrzeć do wszystkich trzech skrzyń!
Hurra! Udało wam się połączyć wszystkie trzy kafelki ze skarbami z plażą za pomocą
nieprzerwanych ścieżek? A do tego na każdym ze skarbów stoi jeden z poszukiwaczy?
Świetnie! Ocaliliście wartościowe skarby przed piratami i wygrywacie grę!
Przegrywacie wyprawę jeśli…
•
zgubiliście się w dżungli!
Na planszy nie ma już żadnej wolnej ścieżki i nie macie gdzie dołożyć kolejnego
kafelka? Niestety przegrywacie! Spróbujcie jeszcze raz.
•
piraci najechali wyspę!
A niech to! Statek piracki dotarł do plaży zanim odnaleźliście wszystkie trzy skarby? Tym
razem udało się tym morskim bandytom. Wy niestety przegrywacie. Następnym razem na
pewno będziecie szybsi!