8
UMOWY SPRZEDAŻY. Dostawca pozostaje właścicielem kopii Oprogramowania i nośnika fizycznego zawartego w
opakowaniu z produktem, a także wszystkich innych kopii Oprogramowania, które Użytkownik końcowy może
wykonać zgodnie z niniejszą Umową.
Kliknięcie opcji „Akceptuję” lub „Akceptuję...” w trakcie instalowania, pobierania, kopiowania lub używania
Oprogramowania oznacza, że Licencjobiorca wyraża zgodę na warunki określone w niniejszej Umowie oraz
akceptuje Politykę prywatności. Jeśli Licencjobiorca nie wyraża zgody na którykolwiek warunek określony w
niniejszej Umowie i/lub Polityce prywatności, powinien niezwłocznie kliknąć opcję anulowania i przerwać
instalację lub pobieranie albo zniszczyć Oprogramowanie, nośnik instalacyjny, dokumentację towarzyszącą
Oprogramowaniu i dowód sprzedaży Oprogramowania bądź zwrócić je Dostawcy lub w miejscu zakupu
Oprogramowania.
LICENCJOBIORCA PRZYJMUJE DO WIADOMOŚCI, ŻE KORZYSTANIE Z OPROGRAMOWANIA OZNACZA ZAPOZNANIE
SIĘ Z NINIEJSZĄ UMOWĄ, ZROZUMIENIE WARUNKÓW W NIEJ OKREŚLONYCH ORAZ ZOBOWIĄZANIE DO ICH
PRZESTRZEGANIA.
1. Oprogramowanie. W niniejszej Umowie termin „Oprogramowanie” oznacza: (i) program komputerowy, do
którego dołączono niniejszą Umowę, i wszystkie jego składniki; (ii) całą zawartość dysków, płyt CD-ROM i płyt
DVD, wiadomości e-mail wraz z ich załącznikami oraz innych nośników, do których jest dołączona niniejsza
Umowa, w tym Oprogramowanie w formie kodu obiektowego dostarczone na nośniku danych albo za
pośrednictwem poczty elektronicznej lub Internetu; (iii) wszelkie powiązane drukowane materiały instruktażowe
oraz wszelką inną dokumentację powiązaną z Oprogramowaniem, w tym przede wszystkim wszelkie opisy
Oprogramowania, jego dane techniczne, wszelkie opisy jego właściwości lub działania, wszelkie opisy środowiska
operacyjnego, w którym Oprogramowanie jest używane, instrukcje obsługi lub instalacji Oprogramowania oraz
wszelkie opisy sposobu korzystania z Oprogramowania („Dokumentacją”); (iv) wszelkie ewentualne kopie
Oprogramowania, poprawki możliwych błędów Oprogramowania, dodatki do Oprogramowania, rozszerzenia
Oprogramowania, zmodyfikowane wersje Oprogramowania oraz aktualizacje składników Oprogramowania, na
które Dostawca udziela Licencjobiorcy licencji zgodnie z zapisami w punkcie 3 niniejszej Umowy. Oprogramowanie
będzie dostarczane wyłącznie w postaci wykonywalnego kodu obiektowego.
2. Instalacja, komputer i klucz licencyjny. Oprogramowanie dostarczone na nośniku danych, otrzymane za
pośrednictwem poczty elektronicznej, pobrane z Internetu, pobrane z serwerów Dostawcy lub uzyskane z innych
źródeł musi zostać zainstalowane. Oprogramowanie należy zainstalować na prawidłowo skonfigurowanym
komputerze, który spełnia minimalne wymagania określone w Dokumentacji. Procedurę instalacji również
opisano w Dokumentacji. Na komputerze, na którym zostanie zainstalowane Oprogramowanie, nie można
instalować sprzętu komputerowego ani programów komputerowych, które mogłyby niekorzystnie wpłynąć na
Oprogramowanie. Komputer oznacza sprzęt, w tym między innymi komputery osobiste, laptopy, stacje robocze,
palmtopy, smartfony, przenośne urządzenia elektroniczne lub inne urządzenia elektroniczne, dla których
przeznaczone jest Oprogramowanie, na których zostanie zainstalowane i/lub będzie używane. Klucz licencyjny
oznacza niepowtarzalny ciąg symboli, liter, cyfr i znaków specjalnych, dostarczony Użytkownikowi końcowemu w
celu umożliwienia mu legalnego korzystania z Oprogramowania, jego określonych wersji lub rozszerzenia
warunków Licencji zgodnie z niniejszą Umową.
3. Licencja. Dostawca udziela Licencjobiorcy praw określonych poniżej (w dalszej części nazywanych zbiorczo
„Licencją”), jeśli Licencjobiorca zobowiązał się przestrzegać i przestrzega wszelkich warunków określonych w
niniejszej Umowie:
a) Instalacja i użycie. Licencjobiorcy przysługują niewyłączne, nieprzenoszalne prawa do zainstalowania
Oprogramowania na dysku twardym komputera lub na innym nośniku do trwałego przechowywania danych, do
zainstalowania i przechowywania Oprogramowania w pamięci systemu komputerowego oraz do
zaimplementowania, przechowywania i wyświetlania Oprogramowania.