78
Polski
6. Konserwacja
Uwaga! Porażenie prądem elektrycznym!
▶ Przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac konserwacyjnych wyjąć wtyk sieciowy.
Ostrożnie! Uszkodzenia rzeczowe.
▶ Do czyszczenia nie stosować żadnych twardych przedmiotów ani agresywnych środków czyszczą
-
cych.
W dalszej części opisano prace konserwacyjne, które są wymagane w celu zapewnienia optymalnej
i bezawaryjnej eksploatacji. Regularne wykonywanie prac konserwacyjnych przedłuża żywotność
i zapewnia prawidłowe działanie pompy przez długi czas.
Czyszczenie dyszy wodnej i rury teleskopowej
1. Odkręcić rurę teleskopową.
2. Zdjąć dyszę wodną.
3. Wyczyścić rurę teleskopową i dyszę wodną pod bieżącą wodą.
Czyszczenie obudowy ltra
1. Wyjąć pompę z wody.
2. Zdjąć króciec wylotowy z wężem.
3. Odkręcić rurę teleskopową.
4. Otworzyć obudowę ltra, wciskając jednocześnie dwa znajdujące się po bokach zatrzaski (⌦G1).
5. Zdjąć pokrywę obudowy (⌦G2).
6. Nacisnąć przycisk odblokowujący (⌦H1).
7. Wysunąć pompę do przodu z prowadnicy (⌦H2).
8. Wyczyścić obudowę ltra strumieniem wody.
9. Ponownie zamontować pompę, wykonując czynności demontażowe w odwrotnej kolejności.
Podczas montażu zwrócić uwagę na to, aby przewód sieciowy został prawidłowo wsunięty przez
zabezpieczenie przed wyrwaniem przewodu i otwór w obudowie (⌦I).
Czyszczenie pompy (1000 / 1500)
1. Otworzyć obudowę ltra (⌦G) i wyjąć pompę (⌦H), patrz Czyszczenie obudowy ltra.
2. Odkręcić pierścień zamykający ② od obudowy silnika ① (⌦K).
3. Ostrożnie równomiernie podważyć śrubokrętem pokrywę pompy ⑤ do przodu z obudowy silnika.
4. Wyciągnąć wirnik pompy ④ z obudowy silnika.
5. Ponownie zamontować pompę, wykonując czynności demontażowe w odwrotnej kolejności.
▶ Podczas montażu uważać na to, aby tuleje łożysk ③ zostały prawidłowo włożone w pokrywę pompy
i obudowę silnika.
▶ Podczas montażu uważać na to, aby pierścień zamykający lekko zatrzasnął się przy dokręcaniu.
Czyszczenie pompy (2500 / 3500)
1. Otworzyć obudowę ltra (⌦G) i wyjąć pompę (⌦H), patrz Czyszczenie obudowy ltra.
2. Odkręcić pierścień zamykający ② od obudowy silnika ① (⌦F).
3. Ostrożnie równomiernie podważyć śrubokrętem pokrywę pompy ⑤ do przodu z obudowy silnika.
4. Wyjąć oś ceramiczną ④ i wirnik pompy ③ z obudowy silnika.