Haba 301322 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
1(301322)
POLSKI
Klasyczna gra karciana dla 2-5 uczestników od 5 do 99 lat.
Ilustracje: Yayo Kawamura
Czas gry: 10 - 15 minut
Na czterech łapkach i w gotowości! Miau! Wszyscy chcą się
pozbyć swoich kart, ale żeby to zrobić trzeba mieć w ręku
odpowiednie koty. Gracz, który przy odpowiedniej taktyce i
odrobinie szczęścia wyłoży ostatnią kocią kartę w nagrodę
otrzymuje figurkę kota. Wygrywa ten komu uda się jako
pierwszemu zdobyć dwa koty.
Zawartość
32 kocie karty w 4 różnych kolorach, 20 specjalnych kart w
4 różnych kolorach, 6 kotów, instrukcja do gry.
Przygotowanie
Wymieszajcie wszystkie karty. Każdy z graczy otrzymuje 5 kart i
zakryte trzyma je w ręku. Z pozostałych kart utwórzcie stosik po
środku stołu. Odkryjcie pierwszą z kart ze stosiku i ułóżcie
widoczną obok.
Przygotujcie do gry figurki kotów.
Rozgrywka
Grajcie w kolejności kierunku ruchu wskazówek zegara.
Rozpoczyna gracz, który potrafi najlepiej naśladować
mruczenie kota.
Szalone Kotki
2
POLSKI
Wyłóż, jeżeli to możliwe jedną z twoich kart na stosik
odkrytych kart.
Ważne:
Twoja karta musi przedstawiać
innego kota tego samego koloru
lub
tego samego kota innego koloru
jak karta znajdująca się na wierzchu stosiku odkrytych
kart (z wyjątkiem Kota Imprezowicza).
Dobierz jedną z kart z zakrytego stosiku, jeżeli nie
posiadasz odpowiedniej. Nie możesz użyć karty od
razu, lecz dopiero kiedy znowu przyjedzie twoja kolej.
Kiedy wszystkie karty z zakrytego stosiku się skończą,
wymieszajcie karty z odkrytego stosiku i utwórzcie nowy.
Odkryjcie wierzchnią kartę i ułóżcie obok stosiku.
Grę kontynuuje kolejny uczestnik.
Specjalne karty:
Kotka Dobra Wróżka:
Ten kto położy kartę decyduje w jakim kolorze należy
wyłożyć następną.
3
POLSKI
Kot Rozrabiaka:
Kolejny gracz traci swoją kolejkę. Miauczeniem może
wyrazić swój żal z tego powodu.
Kot Pirat:
Gracz, który wyłożył Kota Pirata może wymienić swoje
karty z dowolnym graczem (może ale nie musi).
Kot Mrugający:
Kolejny gracz musi wylosować dwie karty ze stosiku
przed wyłożeniem swojej.
4
POLSKI
Kot Imprezowicz:
To jedyna karta, którą możemy wyłożyć na dowolną
kartę. Kolor karty Kota Imprezowicza wyznaczy w jakim
kolorze musimy wyłożyć następną kartę.
Koniec rundy
Gracz, któremu zostanie w ręku tylko jedna karta krzyczy:
Miau! Runda kończy się w momencie, kiedy gracz wyłoży
swoją ostatnią kartę, krzyknie : Miau, Miau! i w nagrodę
otrzyma figurkę kota.
Uwaga:
Jeżeli gracz zapomni krzyknąć : Miau ! lub Miau! Miau! Za
karę będzie musiał wylosować ze stosiku jedną kartę.
Nowa runda
Wymieszajcie i rozdajcie karty od nowa.
Koniec gry
Wygrywa ten kto jako pierwszy zdobędzie 2 koty.
Wskazówka:
Gra stanie się łatwiejsza, jeżeli wykluczycie z gry jedną lub
więcej specjalnych kart.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4

Haba 301322 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi