Haba 303993 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
Żabie królestwo
· Instrukcja ·
Copyright - Spiele Bad Rodach 2017
ŻABIE
KRÓLESTWO
303993
2
3
CASTLE CLIMBING FR
G
Ekscytująca gra zręcznościowa oraz pamięciowa dla 2-4 żabich pomocników w wieku od 5 do 99 lat.
Gra o zróżnicowanym stopniu trudności oraz wariantem kooperatywnym,
w który można zagrać również w pojedynkę.
Autorzy: Gunter Baars & Markus Nikisch · Ilustracje: Antje Flad · Czas trwania rozgrywki: około 20 minut
Zawartość:
Cóż to były za piękne czasy, kiedy jedynym zadaniem żaby Franka było wyłowienie ze stawu złotej piłki księżniczki. Teraz różne przedmioty
wpadają do niego codziennie, przez co Franek ma ręce pełne roboty. Jeden z mieszkańców królestwa znowu wyrzucił przez okno jakiś
przedmiot, a ten wpadł prosto do stawu: gospodyni nie może znaleźć swojego kłębka włóczki, czarodziej swojej magicznej kuli, a kucharz
główki kapusty. Tylko Franek, żaba wspinacz jest w stanie odzyskać i dostarczyć im zagubione przedmioty.
Wszystkie okna mają zamknięte okiennice, więc Franek przed wspinaczką na stromą ścianę zamku musi wiedzieć, które okno prowadzi do
komnaty którego mieszkańca. Pomożecie mu zwrócić mieszkańcom zamku zagubione przedmioty?
1 klepsydra
4 klipsy
(służące do złożenia planszy)
4 kartonowe
paski
10 kart z mieszkańcami w oknie20 kart z mieszkańcami
10 kulek
(= przedmioty
mieszkańców
zamku)
plansza wieży A i B, składana plansza C
plansza do gry ze stawem
1 żabka z przeplecionym
sznurkiem ( dodatkowo
dwie drewniane kulki)
dno pudełka
1.
Przygotujcie 4 elementy planszy do gry
(A i B, planszę składaną oraz planszę ze
stawem), wypchnijcie z nich delikatnie
oznaczone kartonowe elementy. Do
podstawowej wersji gry nie trzeba
wyjmować elementów puzzli z planszy
A. Delikatnie wypchnijcie również okna
z mieszkańcami zamku.
Oznaczone kartonowe elementy nie będą
Wam już potrzebne, możecie wyrzucić je do
kosza, pozostałe zaś przydadzą się do gry.
2.
Przygotujcie dno pudełka. Złóżcie ze sobą 4 kartonowe
paski, tak, aby utworzyły kratkę. Włóżcie ją do dna pudełka.
3.
Na kratce umieszczonej na dnie pudełka ułóżcie planszę
do gry ze stawem.
4.
Złóżcie wieżę i przygotujcie do gry żabę: Rozłóżcie jedna na
drugiej składaną planszę: planszę B, potem A ( w tej
kolejności). Połączcie je ze sobą używając 4 klipsów,
przypnijcie je w oznaczonych miejscach.
5.
Podstawę strony planszy z oknami włóżcie do dużego
otworu za stawem, a podstawę drugiej strony do otworu
znajdującego się z tyłu.
6.
Żabkę ze sznurkami zamontujcie od strony planszy z
oknami, sznurki przełóżcie, każdy koniec przez klips
umieszczony u góry wieży. Nawleczcie na każdy koniec
drewnianą kulkę i zróbcie supełek, tak, aby nie spadła.
Za
mek żaby wspinacza jest gotowy!
Grając po raz pierwszy, zacznijcie od złożenia zamku Franka!
(sugerujemy poprosić osobę dorosłą o pomoc w złożeniu zamku!)
ŻABIE KRÓLESTW
2
3
CASTLE CLIMBING FR
G
Ekscytująca gra zręcznościowa oraz pamięciowa dla 2-4 żabich pomocników w wieku od 5 do 99 lat.
Gra o zróżnicowanym stopniu trudności oraz wariantem kooperatywnym,
w który można zagrać również w pojedynkę.
Autorzy: Gunter Baars & Markus Nikisch · Ilustracje: Antje Flad · Czas trwania rozgrywki: około 20 minut
Zawartość:
Cóż to były za piękne czasy, kiedy jedynym zadaniem żaby Franka było wyłowienie ze stawu złotej piłki księżniczki. Teraz różne przedmioty
wpadają do niego codziennie, przez co Franek ma ręce pełne roboty. Jeden z mieszkańców królestwa znowu wyrzucił przez okno jakiś
przedmiot, a ten wpadł prosto do stawu: gospodyni nie może znaleźć swojego kłębka włóczki, czarodziej swojej magicznej kuli, a kucharz
główki kapusty. Tylko Franek, żaba wspinacz jest w stanie odzyskać i dostarczyć im zagubione przedmioty.
Wszystkie okna mają zamknięte okiennice, więc Franek przed wspinaczką na stromą ścianę zamku musi wiedzieć, które okno prowadzi do
komnaty którego mieszkańca. Pomożecie mu zwrócić mieszkańcom zamku zagubione przedmioty?
1 klepsydra
4 klipsy
(służące do złożenia planszy)
4 kartonowe
paski
10 kart z mieszkańcami w oknie20 kart z mieszkańcami
10 kulek
(= przedmioty
mieszkańców
zamku)
plansza wieży A i B, składana plansza C
plansza do gry ze stawem
1 żabka z przeplecionym
sznurkiem ( dodatkowo
dwie drewniane kulki)
dno pudełka
1.
Przygotujcie 4 elementy planszy do gry
(A i B, planszę składaną oraz planszę ze
stawem), wypchnijcie z nich delikatnie
oznaczone kartonowe elementy. Do
podstawowej wersji gry nie trzeba
wyjmować elementów puzzli z planszy
A. Delikatnie wypchnijcie również okna
z mieszkańcami zamku.
Oznaczone kartonowe elementy nie będą
Wam już potrzebne, możecie wyrzucić je do
kosza, pozostałe zaś przydadzą się do gry.
2.
Przygotujcie dno pudełka. Złóżcie ze sobą 4 kartonowe
paski, tak, aby utworzyły kratkę. Włóżcie ją do dna pudełka.
3.
Na kratce umieszczonej na dnie pudełka ułóżcie planszę
do gry ze stawem.
4.
Złóżcie wieżę i przygotujcie do gry żabę: Rozłóżcie jedna na
drugiej składaną planszę: planszę B, potem A ( w tej
kolejności). Połączcie je ze sobą używając 4 klipsów,
przypnijcie je w oznaczonych miejscach.
5.
Podstawę strony planszy z oknami włóżcie do dużego
otworu za stawem, a podstawę drugiej strony do otworu
znajdującego się z tyłu.
6.
Żabkę ze sznurkami zamontujcie od strony planszy z
oknami, sznurki przełóżcie, każdy koniec przez klips
umieszczony u góry wieży. Nawleczcie na każdy koniec
drewnianą kulkę i zróbcie supełek, tak, aby nie spadła.
Z
amek żaby wspinacza jest gotowy!
Grając po raz pierwszy, zacznijcie od złożenia zamku Franka!
(sugerujemy poprosić osobę dorosłą o pomoc w złożeniu zamku!)
ŻABIE KRÓLESTW
4
5
Przygotowanie:
Ustawcie złożone Żabie królestwo w centrum miejsca gry, tak,
aby wszyscy mieli swobodny dostęp do wieży.
Odłóżcie na bok jeden ‘’zestaw z mieszkańcem’’ zamku (patrz
zdjęcie).Wymieszajcie pozostałe karty z mieszkańcami w oknie
(= podczas mieszania karty powinny być zakryte) i
powkładajcie zakryte do 9 z 10 wolnych okien, tak, aby gracze
nie wiedzieli który mieszkaniec znajduje się w którym oknie.
Wymieszajcie pozostałe 18 kart z mieszkańcami i utwórzcie z
nich na kwiecistej łące zakryty stos. W dziurkach na stawie
porozkładajcie 9 drewnianych kulek. Klepsydrę ustawcie przy
planszy.
Składając grę po zabawie, odłączcie wieżę od planszy.
Kratkę z kartonowych pasków zostawcie w pudełku,
porozkładajcie w niej drobne elementy gry. Do pudełka
włóżcie konstrukcję wieży razem z żabą, złóżcie klipsy, tak,
aby zmieściły się do pudełka. Na koniec przykryjcie wszystko
planszą ze stawem i przykryjcie górną częścią pudełka.
G
racie po raz pierwszy w Żabie królestwo?
Poćwiczcie manewrowanie żabą i sznurkami. Na głowie żaby połóżcie drewnianą
kulkę, do ręki weźcie sznurki zakończone kulkami. Poruszajcie sznurkami tak, aby
żaba przesuwała się góra- dół lub na boki. Spróbujcie umieścić drewnianą kulkę
znajdującą się na głowie żaby do jednej z dziurek na wieży.
Przykład zestawu z mieszkańcem zamku
Gra przebiega w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu
wskazówek zegara. Rozpoczyna ten, kto najlepiej potrafi
imitować rechot żaby. Odkrywa pierwszą kartę z mieszkańcem:
lokator zamku, którego przedstawia karta wyrzucił przez okno
przedmiot (drewnianą kulkę) i prosi żabę o przyniesienie go z
powrotem. Twoim zadaniem jest pomóc żabie w tej misji.
Gra przebiega w 2 etapach:
1.O
dnalezienie mieszkańca, który znajduje się w jednym z okien.
2
.Oddanie mu przedmiotu, który zgubił.
Et
ap nr 1:
Odnalezienie mieszkańca, który znajduje się w jednym z okien.
W kt
órym oknie znajduje się, poszukiwany mieszkaniec?
Wybierz jedną kartę z mieszkańcem w oknie pod którą
według Ciebie kryje się osoba z karty i odkryj ją.
Na karcie znajduje się taki sam mieszkaniec?
Nie, niestety to nie jest ten sam
mieszkaniec. Zakryj od nowa kartę z
mieszkańcem w oknie i przełóż do
in
nej wolnej ramy okna. Kolejny gracz
odkrywa kartę z mieszkańcem w
oknie i próbuje poprawnie odgadnąć.
Ta
k, to ten sam mieszkaniec, włóż
od nowa odkrytą kartę w ramę
okna. Rozpoczyna się drugi etap gry.
Et
ap nr 2:
Oddanie mu przedmiotu, który zgubił.
Udało się odnaleźć odpowiedniego
mieszkańca zamku? Teraz ustaw żabę
przed królewskim tronem na środku
wieży. Następnie weź kulkę o takim
samym kolorze jak mieszkaniec zamku
i ułóż na głowie żaby. Złap dwa
końce sznurka, każdy jedną ręką.
U
waga na strażnika czasu!
Gracz po twojej lewej wciela się w rolę strażnika czasu,
ustawia przed sobą klepsydrę. Jego zadaniem jest
uruchomienie klepsydry, kiedy zaczniesz dostarczać
mieszkańcowi kulkę i kontrolowanie czasu. Na komendę
strażnika czasu : żabie królestwo zaczynasz manewr żabką,
jak tylko piasek w klepsydrze się przesypie, jego obowiązkiem
jest powiedzieć STOP! Wtedy twój czas na dostarczenie kulki
dobiega końca. (oczywiście pozostali gracze mogą
przypominać o komendach).
Ws
kazówka: jeśli manewrowanie żabką na początku gry
jest trudne, lub biorą w niej udział młodsze dzieci,
możecie wykluczyć z gry klepsydrę i strażnika czasu.
Czy udało Ci się dostarczyć na czas przedmiot (drewnianą
kulkę) mieszkańcowi zamku?
Nie
! Niestety nie udało Ci się
dostarczyć przedmiotu
mieszkańcowi zamku.
Ta
k! Mieszkaniec zamku cieszy
się, ponieważ udało mu się
odzyskać utracony przedmiot!
Kulka trafiła do niego na czas i
bezpiecznie leży sobie w otworze
znajdującym się pod jego oknem.
W nagrodę weź kartę z
mieszkańcem. Zakryj od nowa
kartę z mieszkańcem w oknie:
jego okiennice znowu
zamknięte.
Popchnij od tyłu kulkę znajdującą się pod oknem mieszkańca i
odłóż ją z powrotem na miejsce do stawu.
Kolejny z graczy odkrywa kartę z mieszkańcem i umieszcza
przed zamkiem. Znowu rozpoczyna się etap gry nr 1, w której
poszukuje się następnego mieszkańca zamku.
KO
NIEC GRY
Gra kończy się w momencie rozdania ostatniej karty z
mieszkańcem zamku. Wygrywa ten, kto zdobędzie
największą ilość kart. W przypadku takiej samej ilości kart u
kilku graczy ogłaszany jest remis.
Wskazówki:
Skrócicie czas rozgrywki odkładając w etapie
przygotowania gry niektóre karty z mieszkańcami.
Utrudnicie grę wyjmując z wieży
wszystkie lub niektóre elementy
puzzli, wtedy powstaną nowe
dziury. Jeśli będziecie chcieli
powrócić do łatwiejszego wariantu
gry powkładajcie elementy puzzli
na swoje miejsce, w dopasowaniu
pomogą Wam narysowane na nich
symbole.
Przebieg gry: wersja podstawowa
Jeśli czas się skończył, zgubiłeś
kulkę, upadła, wpadła nie w ten
otwór odwróćcie ponownie kartę
okno. Karta z mieszkańcem
zostaje wyeliminowana z gry i
odłożona do pudełka.
4
5
Przygotowanie:
Ustawcie złożone Żabie królestwo w centrum miejsca gry, tak,
aby wszyscy mieli swobodny dostęp do wieży.
Odłóżcie na bok jeden ‘’zestaw z mieszkańcem’’ zamku (patrz
zdjęcie).Wymieszajcie pozostałe karty z mieszkańcami w oknie
(= podczas mieszania karty powinny być zakryte) i
powkładajcie zakryte do 9 z 10 wolnych okien, tak, aby gracze
nie wiedzieli który mieszkaniec znajduje się w którym oknie.
Wymieszajcie pozostałe 18 kart z mieszkańcami i utwórzcie z
nich na kwiecistej łące zakryty stos. W dziurkach na stawie
porozkładajcie 9 drewnianych kulek. Klepsydrę ustawcie przy
planszy.
Składając grę po zabawie, odłączcie wieżę od planszy.
Kratkę z kartonowych pasków zostawcie w pudełku,
porozkładajcie w niej drobne elementy gry. Do pudełka
włóżcie konstrukcję wieży razem z żabą, złóżcie klipsy, tak,
aby zmieściły się do pudełka. Na koniec przykryjcie wszystko
planszą ze stawem i przykryjcie górną częścią pudełka.
G
racie po raz pierwszy w Żabie królestwo?
Poćwiczcie manewrowanie żabą i sznurkami. Na głowie żaby połóżcie drewnianą
kulkę, do ręki weźcie sznurki zakończone kulkami. Poruszajcie sznurkami tak, aby
żaba przesuwała się góra- dół lub na boki. Spróbujcie umieścić drewnianą kulkę
znajdującą się na głowie żaby do jednej z dziurek na wieży.
Przykład zestawu z mieszkańcem zamku
Gra przebiega w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu
wskazówek zegara. Rozpoczyna ten, kto najlepiej potrafi
imitować rechot żaby. Odkrywa pierwszą kartę z mieszkańcem:
lokator zamku, którego przedstawia karta wyrzucił przez okno
przedmiot (drewnianą kulkę) i prosi żabę o przyniesienie go z
powrotem. Twoim zadaniem jest pomóc żabie w tej misji.
Gra przebiega w 2 etapach:
1.Odnalezienie mieszkańca, który znajduje się w jednym z okien.
2.Oddanie mu przedmiotu, który zgubił.
Etap nr 1:
Odnalezienie mieszkańca, który znajduje się w jednym z okien.
W którym oknie znajduje się, poszukiwany mieszkaniec?
Wybierz jedną kartę z mieszkańcem w oknie pod którą
według Ciebie kryje się osoba z karty i odkryj ją.
Na karcie znajduje się taki sam mieszkaniec?
Nie, niestety to nie jest ten sam
mieszkaniec. Zakryj od nowa kartę z
mieszkańcem w oknie i przełóż do
i
nnej wolnej ramy okna. Kolejny gracz
odkrywa kartę z mieszkańcem w
oknie i próbuje poprawnie odgadnąć.
T
ak, to ten sam mieszkaniec, włóż
od nowa odkrytą kartę w ramę
okna. Rozpoczyna się drugi etap gry.
E
tap nr 2:
Oddanie mu przedmiotu, który zgubił.
Udało się odnaleźć odpowiedniego
mieszkańca zamku? Teraz ustaw żabę
przed królewskim tronem na środku
wieży. Następnie weź kulkę o takim
samym kolorze jak mieszkaniec zamku
i ułóż na głowie żaby. Złap dwa
końce sznurka, każdy jedną ręką.
U
waga na strażnika czasu!
Gracz po twojej lewej wciela się w rolę strażnika czasu,
ustawia przed sobą klepsydrę. Jego zadaniem jest
uruchomienie klepsydry, kiedy zaczniesz dostarczać
mieszkańcowi kulkę i kontrolowanie czasu. Na komendę
strażnika czasu : żabie królestwo zaczynasz manewr żabką,
jak tylko piasek w klepsydrze się przesypie, jego obowiązkiem
jest powiedzieć STOP! Wtedy twój czas na dostarczenie kulki
dobiega końca. (oczywiście pozostali gracze mogą
przypominać o komendach).
Wskazówka: jeśli manewrowanie żabką na początku gry
jest trudne, lub biorą w niej udział młodsze dzieci,
możecie wykluczyć z gry klepsydrę i strażnika czasu.
Czy udało Ci się dostarczyć na czas przedmiot (drewnianą
kulkę) mieszkańcowi zamku?
N
ie! Niestety nie udało Ci się
dostarczyć przedmiotu
mieszkańcowi zamku.
T
ak! Mieszkaniec zamku cieszy
się, ponieważ udało mu się
odzyskać utracony przedmiot!
Kulka trafiła do niego na czas i
bezpiecznie leży sobie w otworze
znajdującym się pod jego oknem.
W nagrodę weź kartę z
mieszkańcem. Zakryj od nowa
kartę z mieszkańcem w oknie:
jego okiennice znowu
zamknięte.
Popchnij od tyłu kulkę znajdującą się pod oknem mieszkańca i
odłóż ją z powrotem na miejsce do stawu.
Kolejny z graczy odkrywa kartę z mieszkańcem i umieszcza
przed zamkiem. Znowu rozpoczyna się etap gry nr 1, w której
poszukuje się następnego mieszkańca zamku.
K
ONIEC GRY
Gra kończy się w momencie rozdania ostatniej karty z
mieszkańcem zamku. Wygrywa ten, kto zdobędzie
największą ilość kart. W przypadku takiej samej ilości kart u
kilku graczy ogłaszany jest remis.
Wskazówki:
Skrócicie czas rozgrywki odkładając w etapie
przygotowania gry niektóre karty z mieszkańcami.
Utrudnicie grę wyjmując z wieży
wszystkie lub niektóre elementy
puzzli, wtedy powstaną nowe
dziury. Jeśli będziecie chcieli
powrócić do łatwiejszego wariantu
gry powkładajcie elementy puzzli
na swoje miejsce, w dopasowaniu
pomogą Wam narysowane na nich
symbole.
Przebieg gry: wersja podstawowa
Jeśli czas się skończył, zgubiłeś
kulkę, upadła, wpadła nie w ten
otwór odwróćcie ponownie kartę
okno. Karta z mieszkańcem
zostaje wyeliminowana z gry i
odłożona do pudełka.
6
7
Gunter Baars
Markus Nikisch
Graficy:
Antje Flad
Kooperatywna gra drużynowa ( dla 3-4 pomocników żaby).
Obowiązują podstawowe zasady gry, poza następującymi wyjątkami:
Przygotowanie:
Powyciągajcie połowę puzzli z wieży.
Wymieszajcie zakryte karty z mieszkańcami. Wybierzcie
12 z nich, ułóżcie je w zakryty stos na kwiecistej łące
przed zamkiem. Pozostałe 5 kart odłóżcie do pudełka,
nie będą potrzebne w tym wariancie.
Wymieszajcie zakryte karty okno i powkładajcie je o
dkryte w
otwory okienne na wieży.
Wszystkie drewniane kulki powkładajcie do otworów w stawie.
Zdecydujcie czy będziecie grać z udziałem klepsydry, czy też nie.
Przebieg gry
W tym wariancie wszyscy tworzycie drużynę, zaczynacie grę
t
ylko od etapu nr 2.
Wylosujcie ze stosu pierwszą kartę z mieszkańcem. Aby
dostarczyć przedmiot do mieszkańca z karty musicie
stworzyć d
wuosobowy zespół. Każdy z Was łapie jeden
koniec sznurka i wspólnymi siłami staracie się dostarczyć na
głowie żabki kulkę do wskazanego mieszkańca zamku. W
tym celu musicie ze sobą współpracować.
Jeśli udało Wam się dostarczyć przedmiot w nagrodę
otrzymujecie kartę i układacie ją przed zamkiem.
W przypadku nieudanej próby odkładacie kartę do pudełka
eliminując ją z gry.
I
le kart udało Wam się zdobyć?
7-12: jesteście najlepszymi żabimi pomocnikami w królestwie
3- 6: godne podziwu, ale możecie postarać się ciut bardziej!
0
- 3: nie macie jeszcze wprawy, musicie dużo ćwiczyć.
Zacznijcie kolejną rundę!
G
ra w pojedynkę
W ten wariant można zagrać w pojedynkę, manewrując sznureczkami i kierując żabę do odpowiednich otworów.
Postarajcie się zdobyć jak najwięcej kart w czasie wyznaczonym przez klepsydrę.
Drodzy rodzice, drogie dzieci.
Jeśli się zdarzy, że po wesołej zabawie któryś element HABA się zgubi i nie będzie go można nigdzie znaleźć,
to żaden problem!
Na stronie www.haba.de/Ersatzteile można się dowiedzieć, czy ta część jest jeszcze dostępna.
攀爬家小青蛙的城堡
Grę kontynuuje kolejna para, wspólnie losują nową kartę z
mieszkańcem i próbują dostarczyć do niego przedmiot. Z
każdym partnerem starajcie się zagrać taką samą ilość razy.
Gra kończy się w momencie, kiedy wszystkie karty z
mieszkańcami zostaną wylosowane.
Autorzy /Graficy:
Autorzy:
6
7
The authors:
Gunter Baars was born in 1962 in Hamburg. After he
completed his secondary education, he worked for many
years as a freelance writer, editor, and screenwriter for
MAD magazine and Ottos Ottifanten, among others, as
well as for TV and radio. His first game appeared in 1989,
which was followed by 80 other games to date. Castle
Climbing Frog is his latest game that has been published by HABA.
Markus Nikisch was born in 1973 in Ludwigsburg as the
fifth of six children. He could always find one of his five
sisters who would play with him. He has never lost his fun
for playing, and so he decided to move to Bavaria after he
studied religion and social pedagogy in order to work for
HABA as a game editor. He lives there with his wife Katja and his sons
Joel and Jonas.
Illustrator:
Antje Flad was born in Merseburg. She studied in Halle
at the Burg Giebichenstein University of Art and Design
Halle. After she received her degree, she has illustrated for
different game and book publishers. She has worked as a
freelance illustrator and game designer since 1995. She
lives in Berlin with her husband and son Philipp. For HABA,
she has illustrated puzzles and books in addition to many games.
The authors/ illustrator:
Kooperatywna gra drużynowa ( dla 3-4 pomocników żaby).
Obowiązują podstawowe zasady gry, poza następującymi wyjątkami:
Przygotowanie:
Powyciągajcie połowę puzzli z wieży.
Wymieszajcie zakryte karty z mieszkańcami. Wybierzcie
12 z nich, ułóżcie je w zakryty stos na kwiecistej łące
przed zamkiem. Pozostałe 5 kart odłóżcie do pudełka,
nie będą potrzebne w tym wariancie.
Wymieszajcie zakryte karty okno i powkładajcie je o
dkryte
otwory okienne na wieży.
Wszystkie drewniane kulki powkładajcie do otworów w stawie.
Przebieg gry
W tym wariancie wszyscy tworzycie drużynę, zaczynacie grę
t
ylko od etapu nr 2.
Wylosujcie ze stosu pierwszą kartę z mieszkańcem. Aby
dostarczyć przedmiot do mieszkańca z karty musicie
stworzyć d
wuosobowy zespół. Każdy z Was łapie jeden
koniec sznurka i wspólnymi siłami staracie się dostarczyć na
głowie żabki kulkę do wskazanego mieszkańca zamku. W
tym celu musicie ze sobą współpracować.
Jeśli udało Wam się dostarczyć przedmiot w nagrodę
otrzymujecie kartę i układacie ją przed zamkiem.
W przypadku nieudanej próby odkładacie kartę do pudełka
eliminując ją z gry.
Ile
kart udało Wam się zdobyć?
7-12: jesteście najlepszymi żabimi pomocnikami w królestwie
3- 6: godne podziwu, ale możecie postarać się ciut bardziej!
0
- 3: nie macie jeszcze wprawy, musicie dużo ćwiczyć.
Zacznijcie kolejną rundę!
G
ra w pojedynkę
W ten wariant można zagrać w pojedynkę, manewrując sznureczkami i kierując żabę do odpowiednich otworów.
Postarajcie się zdobyć jak najwięcej kart w czasie wyznaczonym przez klepsydrę.
Dear Children and Parents,
At www.haba.de/Ersatzteile it‘s easy to ask whether a missing part of a toy or game can still be delivered.
攀爬家小青蛙的城堡
Grę kontynuuje kolejna para, wspólnie losują nową kartę z
mieszkańcem i próbują dostarczyć do niego przedmiot. Z
każdym partnerem starajcie się zagrać taką samą ilość razy.
Gra kończy się w momencie, kiedy wszystkie karty z
mieszkańcami zostaną wylosowane.
Dzieci poznają świat poprzez zabawę.
H
ABA im w tym towarzyszy proponując
zabawy i zabawki wzbudzające ich
zaciekawienie, meble rozwijające wyobraźnię,
akcesoria tworzące dobre samopoczucie,
ozdoby, prezenty i wiele innych.
Ponieważ mali odkrywcy potrzebują
wielkich idei
Habermaass GmbH
August-Grosch-Straße 28 - 38
96476 Bad Rodach, Germany
www.haba.de
Kulodromy
Niemowlę
i małe dziecko
Prezenty
Pokój dziecięcy
Art. Nr. 303993 TL A 105342 1/18
Mali Odkrywcy
Małe elementy. Nie nadaje się dla
dzieci poniżej 3 lat.
!
UWAGA:
RYZYKO ZADŁAWIENIA
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8

Haba 303993 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi