Monitorowanie analizatora
Zatwierdzanie wyników
1
W obszarze roboczym Przegląd zaznacz wskaźnik zadań i listę zadań.
Odnieś się do wszystkich problemów zaznaczonych na liście zadań na
czerwono lub pomarańczowo.
2
Wybierz przycisk zadania.
W wypadku gdy wyświetli się lista komunikatów, wybierz komunikat,
sprawdź szczegóły i postępuj według pokazujących się na ekranie instrukcji.
Jeśli wyświetli się następny panel, np. panel zasobów, przeprowadź właściwe
działanie, do którego przeprowadzenia wyświetla się zazwyczaj kreator.
Czerwony Problemy wymagające natychmiastowej interwencji
Użytkownika.
Pomarańczowy
Problem wymaga w miarę szybkiej interwencji Użytkownika;
w innym razie praca zostanie przerwana.
Szary Komunikat informujący o statusie wykonywanego zadania.
W razie konieczności interwencji Użytkownika, należy ją
przeprowadzić.
Jasnoszary Brak problemów.
Liczba przycisków oznacza liczbę zadań danej wagi.
1
Jeśli to konieczne, wybierz Rutyna > Zarządzaj wynikami testów.
2
Należy wybrać wynik z listy i sprawdzić jego alarmy danych oraz grafikę
odnoszącą się do zakresu.
Zielony: ujemny
Żółty: dodatni (słabo patologiczny)
Czerwony: dodatni (patologiczny)
Jeśli posiadasz dane pacjenta, możesz do każdego wyniku przypisać
konkretnego pacjenta. Wybierz przycisk Brak przypisanego pacjenta.
3
Wybierz odpowiednio przycisk Zatwierdź lub Ponów ozn..
Użytkownik może ustawić analizator w trybie automatycznego zatwierdzania
wszystkich wyników lub wykluczyć z automatycznego zatwierdzania wyniki
oznakowane określonymi alarmami wyników. Można również wszystkie wyniki
zatwierdzić manualnie.
(Automatyczne zatwierdzanie nigdy nie zostanie zastosowane w wypadku, w
którym nie można odczytać kodu kreskowego próbki lub jeśli dla tego wyniku
istnieje już zlecenie)