2
Powrót do strony indeksu
SG-C3001-7R SG-C3001-7C SG-C3001-7DSG-C3001-7C-DX
SG-C3001-7R
Piasta z wewnętrznymi przełożeniami dla hamulca rolkowego (7-przełożeń)
• Usprawnione wewnętrzne zazębianie przełożeń
zapewniające bardziej płynną jazdę
• Nowe zaktualizowane i dopracowane rozwiązanie
doskonale dopełniające konstrukcję roweru
»Aluminiowy korpus piasty
• Dostępne kolory: czarny, srebrny
SG-C3001-7C
Piasta z wewnętrznymi przełożeniami dla hamulca wewnętrznego (7-przełożeń
)
• Usprawnione wewnętrzne zazębianie przełożeń
zapewniające bardziej płynną jazdę
• Nowe zaktualizowane i dopracowane rozwiązanie
doskonale dopełniające konstrukcję roweru
»Stalowy korpus piasty
• Wersja Deluxe (SG-C3001-7C-DX)
• Dostępne kolory: czarny, srebrny
SG-C3001-7D
Piasta z wewnętrznymi przełożeniami dla hamulca tarczowego (7-przełożeń)
• Usprawnione wewnętrzne zazębianie przełożeń
zapewniające bardziej płynną jazdę
• Nowe zaktualizowane i dopracowane rozwiązanie
doskonale dopełniające konstrukcję roweru
»Aluminiowy korpus piasty
• Wersja dla hamulców tarczowych do rowerów o
bardziej sportowej stylistyce
» Dane techniczne hamulca tarczowego dla szerszego
wachlarza rowerów
• System CENTER LOCK
• Dostępne kolory: czarny, srebrny
System CENTER LOCK pozwala na łatwy montaż tarczy hamulcowej z użyciem
mocowania wielowypustowego i pierścienia blokującego.
System oparty na pierścieniu blokującym redukuje całkowitą sumę roboczogodzin,
skracając czas potrzebny na montaż i demontaż elementu. Dodatkowo pewność
rozwiązania z mocowaniem wielowypustowym zwiększa jego precyzję i
sztywność, poprawiając tym samym wydajność hamowania.
TECHNOLOGIE
Wielowypust tarczy
hamulcowej
Tarcza hamulcowa
Pierścień
blokujący
System CENTER LOCK
Hamulec wewnętrzny
Hamulec wewnętrzny SHIMANO NEXUS działa przy pedałowaniu w tył podobnie
jak w przypadku innych rodzajów hamulców. Jego unikalność polega na tym, że
przekazywanie siły hamowania do koła bezpośrednio z hamulca wewnętrznego
SHIMANO NEXUS jest niezależne od mechanizmu zmiany przełożeń
wbudowanego w piastę. Generuje zawsze tę samą siłę hamowania bez względu
na wybrane przełożenie, zapewniając wygodną i niezawodną jazdę. Dzięki niemu
siła hamowania spełnia normę ISO 4210.
Korpus piasty
Zębatka
Okładzina
hamulcowa
Wałek hamulca Krzywka hamulca
Siłownik
Równomierna siła hamowania na
każdym przełożeniu
1,5
1,0
2,0
0,5
DOBRA
RADA
PRZESTROGA
148%
różnica
wysokie–
niskie
244%
różnica
wysokie–
niskie
307%
różnica
wysokie–
niskie
1.
INTER-3
Tabela po lewej pokazuje przełożenie
względne w przypadku zastosowania zębatki
20T.
Liczby w nawiasach wskazują na rozmiar
zębatki, któremu odpowiadają poszczególne
przełożenia w układzie przerzutki.
Użyj podkładki blokującej, aby
przymocować oś piasty do haków
tylnego trójkąta na ramie.
INTER-7
INTER-8
2.
3. 4.
5.
6. 7. 8.
Przełożenia o szerokim zakresie
INTER-8, INTER-7, and INTER-3
1,61 (12T)
1,55 (13T)
1,42 (14T)
1,34 (15T)
1,22 (16T)
1,15 (17T)
1,00 (20T)
0,99 (20T)
0,85 (24T)
0,84 (24T)
0,75 (27T)
0,74 (27T)
0,64 (31T)
0,63 (32T)
0,53 (38T)
1,36 (15T)
1,00 (20T)
0,73 (27T)