Problemy dotyczące instalacji ............................................................................................................ 86
Problemy z inicjalizacją lub ze sprzętem ............................................................................................ 87
Sprawdzanie połączenia z siecią Ethernet ........................................................................ 87
Sprawdzanie połączenia dotyczącego zasilania ................................................................ 87
Resetowanie urządzenia ................................................................................................... 88
Urządzenie przestało działać poprawnie ........................................................................... 88
Problemy z działaniem ....................................................................................................................... 89
Urządzenie nie włącza się ................................................................................................. 89
Lampa jest cały czas włączona ......................................................................................... 89
Skanowanie nie rozpoczyna się od razu ........................................................................... 89
Skanowana jest tylko jedna strona dokumentu dwustronnego .......................................... 90
Brak zeskanowanych stron w miejscu docelowym skanowania ........................................ 90
Zeskanowane strony są nieposortowane w miejscu docelowym skanowania ................... 90
Optymalizacja prędkości skanowania i wykonywania zadań ............................................. 90
Kopia zeskanowanego dokumentu jest całkowicie czarna lub całkowicie biała ................ 90
Zeskanowane obrazy są nierówne .................................................................................... 90
Pliki wynikowe skanowania są za duże ............................................................................. 91
Problemy ze ścieżką papieru ............................................................................................................. 92
Zacięcia papieru, przekrzywienia, błędy podawania lub podawanie wielu stron naraz ..... 92
Skanowanie delikatnych oryginałów .................................................................................. 92
Papier jest podawany nieprawidłowo ................................................................................. 93
Oryginały zwijają się w pojemniku wyj
ściowym ................................................................. 93
Dolna część skanowanego obrazu jest obcięta ................................................................. 93
Na skanowanych obrazach znajdują się smugi lub zarysowania ...................................... 93
Oryginał wkładany do podajnika dokumentów ciągle się zacina ....................................... 94
Usuwanie zacięć na ścieżce papieru ................................................................................. 94
Rozwiązywanie problemów z pocztą e-mail ....................................................................................... 95
Sprawdzanie adresu bramy sieciowej SMTP .................................................................... 95
Sprawdzanie adresu bramy sieciowej LDAP ..................................................................... 95
Rozwiązywanie problemów z siecią ................................................................................................... 96
Kontakt z pomocą techniczną firmy HP .............................................................................................. 97
Załącznik A Akcesoria i materiały eksploatacyjne ....................................................................................... 98
Zamawianie części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych ........................................................ 99
Numery katalogowe .......................................................................................................................... 100
Akcesoria ......................................................................................................................... 100
Kable i interfejsy .............................................................................................................. 100
Zestawy konserwacyjne ................................................................................................... 100
Załącznik B Obsługa i pomoc techniczna ................................................................................................... 101
Oświadczenie o ograniczonej gwarancji firmy Hewlett-Packard ...................................................... 102
vi