Usuwanie zacięć w podajniku 2 ...................................................................... 223
Usuwanie zacięć w opcjonalnym podajniku papieru na 500 arkuszy i ciężkie
nośniki (podajnik 3) ......................................................................................... 224
Usuwanie zacięć przy prawej, dolnej osłonie (podajnik 3) .............................. 225
Usuń zacięty papier z podajnika dokumentów ................................................ 226
Odzyskiwanie sprawności po zacięciu ............................................................................. 227
Problemy z obsługą papieru ............................................................................................................. 228
Produkt podaje kilka stron naraz ..................................................................................... 228
Urządzenie podaje nieprawidłowy format strony ............................................................. 228
Produkt pobiera papier z niewłaściwego podajnika ......................................................... 228
Papier nie jest podawany automatycznie ........................................................................ 229
Papier nie jest pobierany z podajnika 2 lub 3 .................................................................. 229
Folie lub papier błyszczący nie są podawane .................................................................. 230
Koperty blokują się lub nie są podawane do produktu .................................................... 231
Wydruk jest zwinięty lub zmarszczony ............................................................................ 231
Produkt nie drukuje dwustronnie lub drukuje nieprawidłowo ........................................... 232
Wskaźniki sygnalizacyjne formatyzatora .......................................................................................... 233
Wskaźnik LED połączenia formatyzatora ........................................................................ 233
Wskaźnik LED stanu urządzenia wielofunkcyjnego ......................................................... 235
Wskaźniki LED serwera HP Jetdirect .............................................................................. 236
Diagnostyka problemów z jakością wydruku i kopii .......................................................................... 237
Przykłady problemów z jakością druku ............................................................................ 237
Szablon do określania przyczyn powtarzających się wad ............................................... 237
Defekty na foliach do prezentacji ..................................................................................... 239
Problemy z jakością dr
uku związa
ne ze środowiskiem ................................................... 239
Problemy z jakością druku związane z zacięciem papieru .............................................. 239
Optymalizacja i poprawianie jakości obrazów ................................................................. 239
Skalibruj produkt ............................................................................................. 239
Strony do rozwiązywania problemów z jakością drukowania .......................... 240
Rozwiązywanie problemów z wydajnością ....................................................................................... 241
Rozwiązywanie problemów związanych z faksem ........................................................................... 242
Rozwiązywanie problemów z pocztą e-mail ..................................................................................... 243
Sprawdzanie adresu bramy sieciowej SMTP .................................................................. 243
Sprawdzanie adresu bramy sieciowej LDAP ................................................................... 243
Rozwiązywanie problemów związanych z połączeniami .................................................................. 244
Rozwiązywanie problemów związanych z połączeniem bezpośrednim .......................... 244
Rozwiązywanie problemów z siecią ................................................................................ 244
Problemy z oprogramowaniem urządzenia ...................................................................................... 246
Rozwiązywanie typowych problemów z systemem Windows ......................................................... 247
Rozwiązywanie najczęstszych problemów z komputerem Macintosh ............................................. 248
Załącznik A Akcesoria i materiały eksploatacyjne
Zamawianie części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych ...................................................... 254
Numery katalogowe .......................................................................................................................... 255
x PLWW