Instalacja karty Jetdirect .......................................................................................................... 83
Instalacja urządzeń dodatkowych w kieszeni integracji sprzętu ................................................... 84
9 Rozwiązywanie problemów ........................................................................................... 89
Błędy skanowania .................................................................................................................. 89
Podstawowe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów .................................................. 90
Problemy dotyczące instalacji .................................................................................................. 91
Problemy z inicjalizacją lub ze sprzętem ................................................................................... 91
Sprawdzanie połączenia z siecią Ethernet ................................................................. 91
Sprawdzanie, czy urządzenie jest zasilane ................................................................ 92
Resetowanie urządzenia .......................................................................................... 92
Praca urządzenia jest wstrzymywana lub następuje jego wyłączenie ........................................... 92
Na ekranie dotykowym urządzenia jest wyświetlany komunikat o wstrzymaniu pracy
(„pause”) ............................................................................................................... 92
Odebrano wiadomość e-mail o samoczynnym wyłączeniu urządzenia .......................... 93
Problemy z pobieraniem papieru ............................................................................................. 93
Zacinanie się, przekrzywianie papieru, błędy podawania lub pobieranie wielu kartek .... 93
Skanowanie delikatnych oryginałów ......................................................................... 94
Papier nie jest wysuwany z urządzenia ..................................................................... 94
Oryginały zwijają się w odbiorniku papieru ............................................................... 94
Dolna część zeskanowanego obrazu jest obcięta ....................................................... 94
Na zeskanowanych obrazach widoczne są smugi i zadrapania ................................... 94
Oryginał wkładany do podajnika na dokumenty stale się zacina .................................. 95
Usuwanie zacięć na ścieżce papieru ......................................................................... 95
Urządzenie p
rzestało działać poprawnie ................................................................................. 96
Rozwiązywanie problemów z pocztą e-mail .............................................................................. 96
Sprawdzanie adresu bramy sieciowej SMTP .............................................................. 96
Sprawdzanie adresu bramy sieciowej LDAP ............................................................... 97
Rozwiązywanie problemów z siecią ........................................................................................ 97
Przywracanie ustawień fabrycznych ......................................................................................... 98
Skontaktuj się z pomocą techniczną firmy HP ............................................................................ 98
10 Dane techniczne i gwarancja ........................................................................................ 99
Parametry urządzenia ............................................................................................................ 99
Dane techniczne podajnika dokumentów ................................................................................ 100
Wymagania dotyczące środowiska pracy .............................................................................. 100
Certyfikat ulotności ............................................................................................................... 100
Pamięć ulotna ....................................................................................................... 100
Pamięć nieulotna ................................................................................................... 101
Pamięć dysku twardego ......................................................................................... 101
Kontrolny numer modelu ....................................................................................................... 101
vi PLWW