2
Rozgrywka
Graj według kierunku ruchu wskazówek zegara. Gracz, który najszybciej i najlepiej wyrecytuje
tabelkę mnożenia przez 7 rozpoczyna grę. Rzuca wszystkimi 6 kośćmi. Przyjrzyj się numerom
na kostkach i porównaj je z tym na kartoniku znajdującym się przed twoim agentem.
Czy na jednej z kości znajduje się identyczny numer jak na kartoniku?
Wspaniale! Pokonałeś barierę laserową !
r.
Czy na żadnej z kości nie znajduje się taki sam numer jak na kartoniku ?
W tym przypadku musisz dokonać odpowiednich obliczeń. Możesz użyć dodawania,
odejmowania, dzielenia lub mnożenia. Czy z twoich obliczeń wychodzi numer znajdujący się
na kartoniku? Tak? Udało Ci się pokonać barierę.
Możesz przeskoczyć swoim agentem przez barierę : przeskocz kartonik z numerem.
Twoja kolej jeszcze się nie kończy.
Oddaj kolejnemu graczowi kość lub kości, których użyłeś do obliczeń. Wyrzuć znowu
pozostałe kości. Możesz je wyrzucać do momentu, aż się skończą lub do momentu, aż nie
będzie można obliczyć z nich kodu.
Teraz do gry przystępuje kolejny gracz.
Przykład:
Łukasz wyrzucił kostki z numerami: 9,8,7,2,1 i 5.
Użyj kostki z numerem 5, żeby przeskoczyć
kartonik z numerem, kostkę oddaj kolejnemu
graczowi.
Łukasz wyrzuca znowu pozostałe 5 kostek. Dokonuje
obliczenia 7-6 = 1, przeskakuje kartonik z numerem i
oddaje dwie kostki.
POLSKI