Ograniczanie dostępu do oprogramowania .....................................................................58
Blokada bezpieczeństwa ..................................................................................................59
Praca z książkami adresowymi ...............................................................................................59
Czyszczenie książek adresowych HP DSS .....................................................................59
Uwierzytelnianie i dostępność książki adresowej .............................................................59
Korzystanie z dziennika aktywności ........................................................................................62
Aktualizacja oprogramowania sprzętowego ...........................................................................63
Określanie aktualnego poziomu oprogramowania sprzętowego .....................................64
Pobieranie nowego oprogramowania sprzętowego z witryny internetowej firmy HP ......64
Wykorzystanie FTP do aktualizacji oprogramowania sprzętowego przy użyciu
bezpośredniego połączenia sieciowego .......................................................................64
Wykorzystanie programu HP Web Jetadmin do aktualizacji oprogramowania
sprzętowego ..................................................................................................................66
Aktualizacja oprogramowania sprzętowego HP Jetdirect Inside .....................................66
Konserwacja sprzętu ...............................................................................................................67
Czyszczenie urządzenia do cyfrowej dystrybucji dokumentów ........................................67
Wymiana folii z mylaru ......................................................................................................71
Diagnostyka ......................................................................................................................71
Kalibracja skanera ............................................................................................................72
Zestaw konserwacyjny automatycznego podajnika dokumentów ....................................74
4 Rozwiązywanie problemów
Źródła informacji o problemach ...............................................................................................75
Zacięcia ...................................................................................................................................76
Unikanie zacięć .................................................................................................................77
Usuwanie zacięć ...............................................................................................................77
Problemy z funkcjonowaniem urządzenia ..............................................................................78
Komunikaty o błędach wyświetlane na panelu sterowania .....................................................85
Komunikaty programu HP MFP DSS Configuration Utility .....................................................93
Komunikaty dziennika zdarzeń urządzenia do cyfrowej dystrybucji dokumentów .................96
Komunikaty o błędach dziennika zdarzeń systemu Windows ................................................98
Rozwiązywanie problemów z serwerami SMTP i LDAP .......................................................100
Odnajdowanie adresu serwera LDAP ............................................................................101
Sprawdzanie adresu LDAP ............................................................................................101
Rozwiązywanie problemów z procesem wyszukiwania ustawień LDAP .......................101
Wyszukiwanie adresu serwera SMTP ............................................................................102
Sprawdzanie adresu SMTP ............................................................................................103
Wskazania diod LED .............................................................................................................103
Załącznik A Serwis i pomoc techniczna
Oświadczenie Hewlett-Packard dotyczące ograniczonej gwarancji na sprzęt .....................105
Oświadczenie Hewlett-Packard dotyczące ograniczonej gwarancji na oprogramowanie ....106
Dostępność pomocy i obsługi ...............................................................................................108
Umowy serwisowe HP ..........................................................................................................108
Serwis następnego dnia w miejscu instalacji .................................................................108
Załącznik B Dane techniczne
Dane techniczne urządzenia do cyfrowej dystrybucji dokumentów .....................................109
iv PLWW