WSPARCIE TECHNICZNE
Jeśli będziesz mieć problem z zakupionym produktem, wejdź na stronę http://ts.thrustmaster.com i wybierz
swój język. Znajdziesz tam niej wiele funkcjonalnych narzędzi (FAQ, najnowsze wersje sterowników i
oprogramowania), które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu. Jeśli problem nadal będzie istniał, możesz
skontaktować się z działem wsparcia technicznego Thrustmaster („Wsparcie techniczne”):
Przez e-mail:
By móc skorzystać z e-mailowego wsparcia technicznego, najpierw musisz się zarejestrować online. Udzielone
informacje pomogą naszym pracownikom szybciej rozwiązać twój problem.
Kliknij w zakładkę Registration (Rejestracja) po lewej stronie strony wsparcia technicznego i postępuj zgodnie
z pojawiającymi się na ekranie poleceniami.
Jeśli już się zarejestrowałeś, wypełnij pola Username (Nazwa użytkownika) i Password (Hasło), a następnie
kliknij Login (Zaloguj).
INFORMACJE NA TEMAT GWARANCJI
Na całym świecie Guillemot Corporation S.A. („Guillemot”) udziela konsumentowi gwarancji, że niniejszy
produkt Thrustmaster będzie wolny od wad materiałowych i fabrycznych przez okres dwóch (2) lat od daty
oryginalnego zakupu. Jeśli produkt okaże się wadliwy w trakcie trwania gwarancji, należy natychmiast
skontaktować się z działem wsparcia technicznego, który udzieli informacji na temat procedury. Jeśli wada się
potwierdzi, produkt należy zwrócić w miejscu jego nabycia (lub jakimkolwiek innym wskazanym przez wsparcie
techniczne).
W kontekście tej gwarancji, wadliwy produkt konsumenta zostanie, zależnie od decyzji wsparcia technicznego,
naprawiony lub wymieniony. W sytuacjach dopuszczalnych przez obowiązujące prawo, pełna
odpowiedzialność firmy Guillemot i jego jednostek zależnych (w tym dla szkód pośrednich) ograniczona jest do
naprawy lub wymiany produktu Thrustmaster. Zapisy niniejszej gwarancji nie wpływają na prawa ustawowe
konsumenta odnośnie ustawodawstwa obowiązującego przy sprzedaży dóbr konsumenckich.
Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania: (1) jeśli produkt uległ modyfikacjom, został otwarty, zmieniony lub
zniszczony w wyniku niewłaściwego użycia, zaniedbania, wypadku, normalnego zużycia lub innej przyczyny
niezwiązanej z wadą materiałową lub fabryczną; (2) w przypadku niezastosowania się do poleceń wsparcia
technicznego; (3) gwarancja nie obejmuje oprogramowania wydanego przez firmę inną niż Guillemot, które
podlega zapisom gwarancji udzielonej przez jego wydawcę.
Dodatkowe postanowienia gwarancyjne
W Stanach Zjednoczonych Ameryki i w Kanadzie niniejsza gwarancja obejmuje wewnętrzny mechanizm
produktu i jego obudowę zewnętrzną. Wszelkie mające zastosowanie gwarancje dorozumiane, w tym
gwarancje zwyczajnej przydatności i przydatności do celów specyficznych, są niniejszym ograniczone do
dwóch (2) lat od daty zakupu i podlegają warunkom wyszczególnionym w niniejszej gwarancji ograniczonej.
Firma Guillemot Corporation S.A. ani jej filie nie będą odpowiedzialne za szkody wynikowe lub uboczne
wynikające ze złamania warunków gwarancji wyraźnych lub dorozumianych. Niektóre stany/prowincje nie
zezwalają na ograniczenie czasu trwania gwarancji dorozumianej, ani na wykluczenie lub ograniczenie szkód
ubocznych/wynikowych, więc powyższe ograniczenie może Państwa nie dotyczyć. Niniejsza gwarancja udziela
konsumentowi praw ustawowych; może on mieć również inne prawa ustawowe, które są różne w różnych
stanach i prowincjach.