KIEROWNICA TRACER ZONDA
5
5
Joystick analogowy
Emuluje poniższe funkcje:
D-pad kierunkowy:
Emuluje D-pad montowa-
ny w większości kontrole-
rów gier. Służy do przełączania opcji menu i wprowadzania zmian.
Mini joystick analogowy:
Kierownica jest wyposażona w joystick analogowy doskonały do gier w stylu GTA. Aby zapobiec przy-
padkowej zmianie kierunku, oś X joysticka zostanie zablokowana, jeśli kąt obrotu kierownicy przekro-
czy ±15°
Przyciski akcji:
Przyciski odpowiadają konkretnym funkcjom w grze. Opisy tych funkcji można znaleźć w dokumentacji
oprogramowania i w menu opcji.
Automatyczne centrowanie:
Kierownica jest automatycznie centrowana po uruchomieniu konsoli lub komputera.
WAŻNE: przed włączeniem konsoli należy upewnić się, że kierownica znajduje się w położeniu począt-
kowym. Jeżeli kierownica znajduje się w innym położeniu, po włączeniu konsoli aktualny kąt obrotu
zostanie ustawiony jako kąt neutralny.
Ustawienia czułości:
Czułość można ustawić za pomocą pokrętła. Wyższa czułość oznacza szybszą reakcję na obroty kie-
rownicy - nawet delikatny obrót spowoduje wyraźny ruch samochodu. Średnie ustawienie czułości moż-
na sprawdzić obracając kierownicę.
Ograniczenie obrotu do 270 stopni:
Nie należy przekraczać maksymalnego kąta obrotu, ponieważ może to uszkodzić lub nawet zniszczyć
kierownicę. Korzystanie z pełnego zakresu obrotu kierownicy NIE wymaga używania nadmiernej siły.
Aby uzyskać krótszy czas reakcji, wystarczy zmienić czułość kierownicy.
Zmiana przypisanej funkcji:
Poniższa procedura pozwala dowolnie zmieniać funkcje przypisane do przycisków L1, R1, L2, R2 oraz
lewego i prawego pedału:
1) Wcisnąć przycisk SET, następnie wcisnąć przycisk „X”. Dioda SET zamiga, następnie będzie świe-
ciła światłem ciągłym. Oznacza to, że uruchomiony został tryb ustawień.
2) Wcisnąć jeden z przycisków, których funkcja ma zostać zmieniona (L1, R1, L2, R2, lewy pedał, prawy
pedał), np. lewy pedał.
3) Wcisnąć przycisk akcji, np. „A”, który ma zostać przypisany do wybranego wcześniej przycisku.
Dioda SET zgaśnie, a procedura ustawiania zostanie zakończona. W powyższym przykładzie lewy
pedał będzie pełnił funkcję przycisku „A”.
Zerowanie:
1. Aby przywrócić domyślne ustawienia wszystkich przycisków, należy równocześnie wcisnąć przyciski
„L2” i „R2” oraz „START” (L2+R2+START). Dioda SET zamiga, następnie zgaśnie, co będzie ozna-
czało, że zostały przywrócone ustawienia domyślne kierownicy.
2. Przywracanie ustawienia pojedynczego przycisku
1) Wcisnąć przycisk SET, następnie wcisnąć przycisk „X”. Dioda SET zamiga, następnie będzie świe-
ciła światłem ciągłym. Oznacza to, że uruchomiony został tryb ustawień.
2) Wcisnąć dwukrotnie przycisk, którego funkcja ma zostać zmieniona (L1, R1, L2, R2, lewy pedał,
prawy pedał), np. lewy pedał. Dioda SET zgaśnie, a domyślna funkcja przycisku zostanie przywró-
cona.
Wybór trybu pracy kierownicy (tylko dla konsoli PS2):
Tryb analogowy:
Jest to domyślny tryb kierownicy, niezbędny do obsługi większości gier samochodowych. W tym trybie
dioda Analog świeci się światłem ciągłym. Po wybraniu tego trybu kierownica reaguje na ruchy w taki
sam sposób, jak lewy joystick analogowy. Aby zmienić (lub ponownie włączyć) tryb analogowy, należy
równocześnie wcisnąć przycisk SELECT na panelu kierownicy i przycisk O.
Joystick analogowy
wstecz
do przodu
Pedał Prawy+Prawy