XPS DIAMOND 2.0 USB
WSPARCIE TECHNICZNE
Jeśli będziesz mieć problem z zakupionym produktem, wejdź na stronę http://ts.hercules.com i wybierz swój język. Znajdziesz
na niej wiele funkcjonalnych narzędzi (FAQ, najnowsze wersje sterowników i oprogramowania), które mogą pomóc w
rozwiązaniu problemu. Jeśli problem nadal będzie istniał, możesz skontaktować się z działem wsparcia technicznego
Hercules („Wsparcie techniczne”):
Wysyłając e-mail:
By móc skontaktować się z naszym działem wsparcia technicznego przez e-mail, musisz się najpierw zarejestrować na stronie
internetowej http://ts.hercules.com/. Udzielone informacje pomogą naszym technikom w jak najszybszym rozwiązaniu twojego
problemu.
Kliknij na Product Registration (Rejestracja produktu) i postępuj zgodnie z poleceniami pojawiającymi się na ekranie. Jeśli
już zarejestrowałeś swój produkt, wpisz swoje dane w pola Username (Nazwa użytkownika) i Password (Hasło), a
następnie kliknij na Login (Zaloguj).
INFORMACJE NA TEMAT GWARANCJI
Na całym świecie Guillemot Corporation S.A. („Guillemot”) udziela konsumentowi gwarancji, że niniejszy produkt Hercules
będzie wolny od wad materiałowych i fabrycznych przez okres dwóch (2) lat od daty oryginalnego zakupu. Jeśli produkt okaże
się wadliwy w trakcie trwania gwarancji, należy natychmiast skontaktować się z działem wsparcia technicznego, który udzieli
informacji na temat procedury. Jeśli wada się potwierdzi, produkt należy zwrócić w miejscu jego nabycia (lub jakimkolwiek
innym wskazanym przez wsparcie techniczne).
W kontekście tej gwarancji, wadliwy produkt konsumenta zostanie, zależnie od decyzji wsparcia technicznego, naprawiony lub
wymieniony. W sytuacjach dopuszczalnych przez obowiązujące prawo, pełna odpowiedzialność firmy Guillemot i jego
jednostek zależnych (w tym dla szkód pośrednich) ograniczona jest do naprawy lub wymiany produktu Hercules. Zapisy
niniejszej gwarancji nie wpływają na prawa ustawowe konsumenta odnośnie ustawodawstwa obowiązującego przy sprzedaży
dóbr konsumenckich.
Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania: (1) jeśli produkt uległ modyfikacjom, został otwarty, zmieniony lub zniszczony w
wyniku niewłaściwego użycia, zaniedbania, wypadku, normalnego zużycia lub innej przyczyny niezwiązanej z wadą
materiałową lub fabryczną; (2) w przypadku niezastosowania się do poleceń wsparcia technicznego; (3) gwarancja nie
obej
muje oprogramowania wydanego przez firmę inną niż Guillemot, które podlega zapisom gwarancji udzielonej przez jego
wydawcę.
PRAWA AUTORSKIE
© 2011 Guillemot Corporation S.A. - wszelkie prawa zastrzeżone.
Hercules® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Guillemot Corporation S.A. Wszystkie inne znaki towarowe i nazwy handlowe są
niniejszym potwierdzone i stanowią one własność odpowiednich właścicieli. Ilustracje nie są wiążące. Zawartość, projekty i specyfikacje mogą
ulec zmianie bez uprzedzenia i mogą różnić się w zależności od kraju.
ZALECENIA DOT. OCHRONY ŚRODOWISKA
Gdy użyteczność tego produktu dobiegnie końca, nie należy go wyrzucać razem z odpadami
domowymi, lecz odnieść go do wyspecjalizowanego punktu zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i
elektronicznego (WEEE), gdzie zostanie poddany recyklingowi.
Potwierdza to symbol, jaki znajduje się na produkcie, podręczniku użytkownika lub opakowaniu.
Zależnie od ich rodzaju, materiały można odzyskać. Recykling i inne formy przetwarzania zużytego
sprzętu elektrycznego i elektronicznego znacznie pomagają chronić środowisko naturalne.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat najbliższego punktu zbiórki należy skontaktować się z
lokalnymi władzami.