Zabezpieczenie wbudowanego serwera internetowego .................................................... 79
Obsługa materiałów eksploatacyjnych ............................................................................................... 80
Sprawdzanie stanu oraz składanie zamówień na materiały eksploatacyjne ..................... 80
Wymień materiały .............................................................................................................. 81
Czyszczenie urządzenia .................................................................................................... 83
Aktualizacje oprogramowania sprzętowego ...................................................................... 84
11 Rozwiązywanie problemów
Lista kontrolna rozwiązywania problemów ......................................................................................... 86
Komunikaty wyświetlane na panelu sterowania ................................................................................. 88
Komunikaty alarmowe i ostrzegawcze .............................................................................. 88
Komunikaty o błędach krytycznych .................................................................................... 89
Problemy z wyświetlaczem panelu sterowania .................................................................................. 92
Usuwanie zacięć ................................................................................................................................ 92
Przyczyny zacięć ............................................................................................................... 92
Miejsca występowania zacięć ............................................................................................ 93
Usuwanie zacięć w obszarze podajnika ............................................................................ 93
Usuwanie zacięć w pojemniku wyjściowym ....................................................................... 95
Usuwanie zacięć w okolicach kasety drukującej ............................................................... 96
Unikanie powtarzających się zacięć ................................................................................. 97
Rozwiązywanie problemów z jakością obrazu ................................................................................... 98
Problemy z drukowaniem .................................................................................................. 98
Problemy z kopiowaniem ................................................................................................. 106
Problemy ze skanowaniem .............................................................................................. 110
Optymalizacja i poprawa jakości obrazu .......................................................................... 113
Rozwiązywanie problemów z połączeniem ...................................................................................... 114
Rozwiązywanie problemów z połączeniem bezpośrednim .............................................. 114
Problemy z siecią (tylko modele sieciowe) ...................................................................... 114
Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem ............................................................................ 116
Rozwią
zywanie typowych problemów z systemem Windows ......................................... 116
Rozwiązywanie typowych problemów na komputerach Macintosh ................................. 116
Załącznik A Wyposażenie dodatkowe, informacje na temat składania zamówień
Materiały eksploatacyjne .................................................................................................................. 119
Przewody i interfejsy ........................................................................................................................ 119
Załącznik B Serwis i pomoc techniczna
Oświadczenie o ograniczonej gwarancji firmy Hewlett-Packard ...................................................... 121
Usługa gwarancji na samodzielną naprawę przez klienta ................................................................ 122
Oświadczenie o ograniczonej gwarancji na kasetę drukującą ......................................................... 123
Obsługa klientów firmy HP ............................................................................................................... 124
Serwis online ................................................................................................................... 124
Pomoc telefoniczna ......................................................................................................... 124
vi PLWW