Usuwanie zacięć zszywek w głównym zszywaczu ......................... 239
Usuwanie zacięć zszywek w urządzeniu do tworzenia broszur ..... 240
Odzyskiwanie sprawności po zacięciu ............................................................................. 243
Problemy z obsługą papieru ............................................................................................................. 245
Produkt podaje kilka stron naraz ..................................................................................... 245
Urządzenie podaje nieprawidłowy format strony ............................................................. 245
Produkt pobiera papier z niewłaściwego podajnika ......................................................... 246
Papier nie jest podawany automatycznie ........................................................................ 246
Papier nie jest podawany z podajnika 2, 3, 4 lub 5 .......................................................... 246
Folie lub papier błyszczący nie są podawane .................................................................. 247
Koperty blokują się lub nie są podawane do produktu .................................................... 248
Wydruk jest zwinięty lub zmarszczony ............................................................................ 248
Produkt nie drukuje dwustronnie lub drukuje nieprawidłowo ........................................... 249
Wskaźniki sygnalizacyjne formatyzatora .......................................................................................... 250
Wskaźniki LED serwera HP Jetdirect .............................................................................. 250
Wskaźnik LED stanu urządzenia wielofunkcyjnego ......................................................... 250
Rozwiązywanie problemów z jakością obrazów ............................................................................... 252
Przykłady problemów z jakością druku ............................................................................ 252
Szablon do określania przyczyn powtarzających się wad ............................................... 252
Defekty na foliach do prezentacji ..................................................................................... 254
Problemy z jakością druku związane ze środowiskiem pracy ......................................... 254
Problemy z jakością druku związane z zacięciem papieru .............................................. 254
Optymalizacja i poprawianie jakośc
i
obrazów ................................................................. 255
Używaj obsługiwanego rodzaju papieru .......................................................... 255
Skalibruj produkt ............................................................................................. 255
Określ poprawny rodzaj papieru ..................................................................... 255
Czyść utrwalacz .............................................................................................. 257
Reagowanie na komunikaty o błędach wyświetlane na panelu sterowania .... 257
Wyczyść moduł rejestrujący drugiego przenoszenia. ..................... 258
Korzystanie z ręcznych trybów drukowania .................................................... 260
Strony do rozwiązywania problemów z jakością drukowania .......................... 261
Problemy z wydajnością ................................................................................................................... 262
Rozwiązywanie problemów związanych z połączeniami sieciowymi ............................................... 263
Rozwiązywanie problemów z drukowaniem w sieci ........................................................ 263
Weryfikacja komunikacji sieciowej ................................................................................... 264
Problemy z oprogramowaniem urządzenia ...................................................................................... 265
Rozwiązywanie najczęstszych problemów z komputerem Macintosh ............................................. 266
Załącznik A Akcesoria i materiały eksploatacyjne
Zamów części, urządzenia dodatkowe i materiały eksploatacyjne .................................................. 270
Zamawianie bezpośrednio w HP ..................................................................................... 270
Zamawianie za pośrednictwem usługodawców lub działu pomocy technicznej .............. 270
Zamawianie bezpośrednio przez wbudowany serwer internetowy (w przypadku
drukarek podłączonych do sieci) ..................................................................................... 270
x PLWW