5. OczyĞü podstawĊ karetki i wykonaj ponownie oczyszczanie gáowic w trybie
NORMAL. Patrz Rozdziaá 6 w Instrukcji obsáugi.
Wskazówka OczyĞü podstawĊ karetki za pomocą patyczka zwilĪonego
páynem do czyszczenia osáon. Patyczki do czyszczenia dostarczone są w
zaáączonym zestawie.
6. Powtórz czynnoĞci 3 i 4.
7. Aby uzyskaü wiĊcej informacji na temat wykrywania uszkodzonych gáowic, patrz
„Uszkodzone gáowice” na stronie 15. JeĞli gáowica drukująca jest uszkodzona,
naleĪy skontaktowaü siĊ z dziaáem Pomocy technicznej firmy HP.
Na wydruku wystĊpują biaáe linie — wzór 3
Przyczyna: Atrament i noĞnik nie są w peáni zgodne.
Rozwiązanie:
1. Wykonaj czynnoĞü Kalibracja przesuwu noĞnika. Patrz Rozdziaá 7 w Instrukcji
obsáugi.
2. ObniĪ temperatury grzaáek (F30˚C, P30˚C, R30˚C) i wykonaj procedurĊ
Kalibracja przesuwu noĞnika.
3. ZwiĊksz temperatury grzaáek przednich (F50˚C, P45˚C, R45˚C) i wykonaj
procedurĊ Kalibracja przesuwu noĞnika.
4. Wydrukuj obraz testowy korzystając z trybu drukowania z wyĪsza liczbą przejĞü.
Ustaw tryb drukowania za pomocą oprogramowania RIP.
5. Wydrukuj obraz testowy w trybie drukowania H-DENSITY.
Ustaw tryb drukowania za pomocą oprogramowania RIP.
6. Wydrukuj obraz testowy na noĞniku, który byá uĪywany poprzednio z
zadowalającymi wynikami.
Na wydruku wystĊpują biaáe linie 7
Rozwiązywanie problemów
HP DesignJet Information Engineering