1 Witamy
14 Podręcznik użytkownika Xerox WorkCentre 4150
Możesz bezpiecznie podłączyć urządzenie do następujących standardowych
gniazd modularnych: USOC RJ-11C, za pomocą odpowiedniego przewodu
telefonicznego (z wtykami modularnymi), dostarczonego w pakiecie
instalacyjnym. Więcej informacji można znaleźć w instrukcjach instalacyjnych.
Numer REN służy do określenia liczby urządzeń, które mogą być podłączone
do linii telefonicznej. Nadmierna liczba REN na linii telefonicznej może
skutkować tym, że urządzenie nie będzie odpowiadać (dzwonić) na
połączenia przychodzące. W większości przypadków suma REN nie powinna
przekraczać pięciu (5,0) urządzeń. Aby upewnić się co do liczby urządzeń,
które mogą być podłączone do linii (na podstawie sumy REN), skontaktuj się
z lokalnym dostawcą usług telekomunikacyjnych. W przypadku produktów
zatwierdzonych po 23 lipca 2001, numer REN dla danego produktu jest
częścią jego identyfikatora i ma format US: AAAEQ##TXXXX. Cyfry
reprezentowane przez ## są numerem REN bez znaku dziesiętnego
(np. 03 jest numerem REN dla 0,3).
W przypadku wcześniejszych produktów numer REN jest podany osobno
w
tabeli.
Jeśli ten produkt Xerox stwarza problemy w danej sieci telefonicznej,
dostawca usług telekomunikacyjnych poinformuje Cię z wyprzedzeniem o
możliwości wystąpienia tymczasowej przerwy w świadczeniu usług. Jeśli ze
względów praktycznych nie można powiadomić o tym z wyprzedzeniem,
dostawca usług telekomunikacyjnych poinformuje klienta jak najszybciej.
Ponadto zostaniesz poinformowany o prawie do złożenia skargi do FCC,
jeśli
sądzisz, że jest to konieczne.
Dostawca usług telekomunikacyjnych może wprowadzić zmiany w swojej
strukturze, urządzeniach, działaniach oraz procedurach, które mogą
oddziaływać na pracę urządzenia. W takim przypadku dostawca usług
telekomunikacyjnych poinformuje z wyprzedzeniem, tak abyś mógł wykonać
niezbędne modyfikacje, które umożliwią kontynuację pracy urządzenia bez
zakłóceń.
Jeśli wystąpią problemy z sprzętem Xerox należy skontaktować się z
centrum
wsparcia Xerox pod numerem 800-821-2797 w celu uzyskania
szczegółowych informacji na temat napraw i warunków gwarancji.
Jeśli urządzenie stwarza problemy w linii telefonicznej, dostawca usług
telekomunikacyjnych może zażądać odłączenia urządzenie do czasu
rozwiązania problemu.
Naprawy urządzenia i faksu powinny być dokonywane jednie przez
przedstawicieli firmy Xerox lub autoryzowany serwis Xerox. Dotyczy to całego
okresu eksploatacji urządzenia - w czasie trwania okresu gwarancyjnego oraz
po jego wygaśnięciu. W przypadku wykonania nieautoryzowanej naprawy
gwarancja zostaje anulowana i unieważniona. Urządzenie to nie może być
używane na łączach towarzyskich. Podłączenie do usług linii towarzyskich
podlega taryfom stanowym. Więcej informacji można uzyskać od stanowej
komisji użyteczności publicznej, komisji usług publicznych lub komisji
korporacyjnej.