ROZDZIAŁ 1 Pronar T314, Pronar T315, Pronar T316
1.9
• ogumienie,
• uszczelki,
• łożyska,
• łopatki pompy próżniowej.
Świadczenia gwarancyjne dotyczą tylko takich przypadków jak: uszkodzenia mechaniczne
nie wynikające z winy użytkownika, wady fabryczne części itp.
W przypadku, kiedy szkody powstały w wyniku:
• uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika, wypadku drogowego,
• z niewłaściwej eksploatacji, regulacji i konserwacji, stosowania maszyny
niezgodnie z przeznaczeniem,
• użytkowania uszkodzonej maszyny,
• wykonywania napraw przez osoby nieuprawnione, nieprawidłowe wykonanie
napraw,
• wykonania samowolnych zmian w konstrukcji maszyny,
użytkownik traci świadczenia gwarancyjne.
WSKAZÓWKA
Należy żądać od sprzedawcy dokładnego wypełnienia KARTY
GWARANCYJNEJ i kuponów reklamacyjnych. Brak np. daty sprzedaży lub
pieczątki punktu sprzedaży naraża użytkownika na nie uznanie ewentualnych
reklamacji.
Użytkownik zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia wszystkich zauważonych
ubytków powłok malarskich lub śladów korozji, oraz zlecenia usunięcia usterek niezależnie
od tego, czy uszkodzenia są objęte gwarancją czy też nie. Szczegółowe warunki gwarancji
podane są w KARCIE GWARANCYJNEJ dołączonej do nowo zakupionej maszyny.
Modyfikacje maszyny bez pisemnej zgody Producenta są zabronione. W szczególności
niedopuszczalne jest spawanie, rozwiercanie, wycinanie oraz podgrzewanie głównych
elementów konstrukcyjnych maszyny, które bezpośrednio wpływają na bezpieczeństwo
podczas użytkowania.