32
INSTRUKCJA OBSLUGI
PL
UWAGA! Zdolnoğý urzĆdzenia do odsysania, gdy taNīe zbiorniN Mest w podciğnieniu, wynosi oNoâo 50 litrów.
UWAGA! OleM musi byý odsysany na gorĆco (70°-80°C), w przeciwnym wypadNu prċdNoğý ssania zostanie znacznie zm-
nieMszona.
Wyciągnąü prĊt do NontroOoZania po]ioPu oOHju siOniNoZHgo poja]du Zybraü ] sond U tą najbard]iHj odpoZiHdnią o najZiĊNs]Hj
ĞrHdnicy jaNa PoĪH
pr]HjĞü i uĪyZaü jHj ]aPiast prĊta aĪ niH osiągniH dna PisNi Podáąc]yü pr]HZód ssący T ]a poPocą ]áąc]a
noĞnHgo sond B do sondy uPiHs]c]onHj Z siOniNu
NiHNtórH PodHOH saPocKodóZ MHrcH
dHs Pają juĪ ZbudoZaną sondĊ stąd PoĪna poáąc]yü siĊ bH]poĞrHdnio ]H ]áąc]HP noĞnyP
sond B InnH PodHOH BMW VoONsZagHn CitroHn Pają róZniHĪ ZbudoZaną sondĊ aOH innH ]áąc]H Z tyP
ZypadNu uĪyü jHdnHgo ]
adaptHróZ dostarc]onycK Zra] ] sondaPi po c]yP poáąc]yü bH]poĞrHdnio pr]HZód ssący T i ]áąc]H noĞnH sond B
OtZor]yü NurHN pr]HZodu ssącHgo T aby ZyNonyZaü odsysaniH ]uĪyty oOHj ]ostaniH
odsysany ] siOniNa i pr]HniHsiono do NoPory
ZstĊpnHj P Z cHOu spraZd]Hnia iOoĞci i jaNoĞci oOHju od]ysNanHgo
Po ]aNoĔc]Hniu odsysania oOHju ]aPNnąü ]aZór aby ]apobiHc utraciH próĪni
UWAGA! Upewniý siċ, īe próīniomierz nie wsNazuMe ciğnienia zerowego, poniewaī w tym przypadNu operacMa odsysania
moīe nie byý zaNoĕczona.
OtZor]yü ]aZór giOotynoZy W Z cHOu pr]HOania ]aZartoĞci NoPory ZstĊpnHj do ]biorniNa W pr]ypadNu gdy i on jHst Z podciĞniHniu
transIHr bĊd]iH bard]o s]ybNi i jHdnoc]HĞniH Z NoPor]H ZstĊpn
Hj poZstaniH dHNoPprHsja autoPatyc]niH Dobr]H jHst aby
pr]HproZad]aü to pr]HOHZaniH gdy oOHj jHst jHs]c]H gorący taN aby uáatZiü pr]Hnos]HniH o OHpNoĞci jHs]c]H niH]byt ZysoNiHj
MoĪOiZH jHst pr]HproZad]HniH op
Hracji odsysania ]H sprĊĪonyP poZiHtr]HP ]aZs]H podáąc]onyP Z tyP pr]ypadNu ZartoĞü
podciĞniHnia ZHZnątr] NoPory ZstĊpnHj niH ]PniHjs]y siĊ podc]as odsysania
UWAGA! W przypadNu odsysania ze sprċīonym powietrzem zawsze podâĆczonym, waīne Mest, aby nie napeâniaý Nomory
wstċpneM ponad maNsymalnĆ wartoğý
wsNazanĆ na sNali (8,5 litra) w celu uniNniċcia zasysania oleMu przez zespóâ Ventu-
riego V i wycieNów z tâumiNa.
UWAGA! Nie napeâniaý zbiorniNa S poza limit oNreğlony przez wsNaĩniN poziomu napeâniania L.
UWAGA! Nie napeâniaý Nomory wstċpneM P ponad limit wsNazany na sNali.
OPRÓĪNIANIE ZBIORNIKA
ZbiorniN jHst ZyposaĪony Z ]áąc]H nadPucKiZania opon A i Z ]aZór bH]piHc]HĔstZa Q aby opróĪniü oOHj ]najdujący siĊ
ZHZnątr] ur]ąd]Hnia naOHĪy stZor]yü ciĞniHniH Z ]biorniNu podáąc]ając ]áąc]NĊ A do sprĊĪonHgo poZi
Htr]a Pa[ bar
ZaZór bH]piHc]HĔstZa Q jHst ZyNaOibroZany na bar
UWAGA! W celu wytworzenia ciğnienia w zbiorniNu naleīy naMpierw zamNnĆý zawór N i zawór gilotynowy W taN, aby
zapobiec wytrysNom oleMu na zewnĆtrz.
OtZiHrając ]aZór spustoZy X bĊd]iH PoĪna opróĪniü ]biorniN
UWAGA! Sprawdziý, czy przewód odprowadzaMĆcy Y Mest dobrze zaNotwiczony do zbiorniNa lub poMemniN
a docelowego,
w celu uniNniċcia wycieNu oleMu w ğrodowisNu.
PRZEMIESZCZANIE
PopycKaü Zó]HN ]a poPocą ucKZytu
NiH ciągnąü ]a PisNĊ NiH ciągnąü ]a NoPorĊ ZstĊpną
Pr]Hd Paga]ynoZaniHP transportoZaniHP c]y usuZaniHP ur]ąd]Hnia naOHĪy doNáadniH opróĪniü Zs]ystNiH c]ĊĞci ]aZi
HrającH
oOHj aby ]apobiHc ZyciHNoP podc]as pr]HPiHs]c]ania
OOHj naOHĪy ZOHZaü do odpoZiHdniHgo pojHPniNa i usuZaü ]godniH ] oboZią]ującyPi pr]HpisaPi praZa
Gdy ur]ąd]HniH jHst pr]HPiHs]c]anH naOHĪy upHZniü si
Ċ ĪH ]aZory są ]aPNniĊtH PisNa C i NoPora ZstĊpna P Pus]ą byü
pustH aby ]apobiHc ZyciHNoP oOHju
Podc]as Nor]ystania ] ur]ąd]Hnia ]abOoNoZaü jH odpoZiHdniP KaPuOcHP Noáa obrotoZHgo F
DANE TECHNICZNE
PojHPnoĞü ]biorniNa Ɛ
PojHPnoĞü PisNi ]OHZoZHj Ɛ
PojHPnoĞü NoPory ZstĊpnHj Ɛ