ZESTAW TRZYMAJĄCY
ZATRZASK SILNIKA
ZABURTOWEGO FORCE
®
INSTRUKCJA INSTALACJI
Pierwsze kroki
OSTRZEŻENIE
Przed przystąpieniem do czynności serwisowych należy zawsze
odłączyć silnik zaburtowy od akumulatora.
Silnik nie może być włączony, gdy śruba napędowa jest wyjęta
z wody. Kontakt z obracającą się śrubą może spowodować
poważne obrażenia.
PRZESTROGA
Podczas przechowywania i uruchamiania silnika należy
zachować ostrożność z uwagi na ryzyko zakleszczenia lub
przytrzaśnięcia przez ruchome części, co może spowodować
obrażenia.
Przed rozpoczęciem tych czynności serwisowych dokładnie
przeczytaj niniejsze instrukcje i upewnij się, że posiadasz
narzędzia i umiejętności niezbędne do ich wykonania. W razie
potrzeby skorzystaj z pomocy wykwalifikowanego instalatora
urządzeń morskich, aby zapewnić prawidłowe wykonanie
czynności serwisowych.
Aby ułatwić sobie montaż, możesz posiłkować się filmami
dostępnymi na stronie www.garmin.com/videos/trolling_motor
_latch_kit.
Niezbędne narzędzia
• Wkrętak krzyżowy nr 1
• Wkrętak krzyżowy nr 2
• Szczypce wydłużone
• Bit sześciokątny lub klucz 4 mm
• Sztywny przewód z tworzywa sztucznego, rura lub rura PCW
o długości około 60 cm (2 stóp) i średnicy wewnętrznej około
25 mm (1 cala)
• Kartonowe pudełko zawierające części tego zestawu
Wymiana mechanizmu blokującego
Pierwszą część montażu tego zestawu zatrzaskowego stanowi
wymiana skobla i sprężyny w mechanizmie blokującym na nowe
części dostarczone w tym zestawie.
PRZESTROGA
Podczas prac przy silniku zaburtowym, gdy znajduje się on
w pozycji częściowo podniesionej, zachowaj szczególną
ostrożność. Wadliwa praca silnika może spowodować
zmiażdżenie lub przytrzaśnięcie dłoni i palców.
1
Przejście silnika zaburtowego do pozycji częściowo
podniesionej i umieszczenie sztywnego przewodu
z tworzywa sztucznego, rury lub rury PCW nad drążkiem
stabilizatora ma na celu zapewnienie dodatkowego podparcia
oraz zapobieganie uruchamianiu się mechanizmu
zatrzaskowego i blokowaniu się silnika w pozycji
podniesionej.
UWAGA:
Jeśli nie zamontowano stabilizatora na silniku
zaburtowym, należy podeprzeć silnik wytrzymałym
przedmiotem, aby zapobiec blokowaniu się silnika w pozycji
podniesionej.
2
Odłącz dolną sprężynę gazową (Odłączanie dolnej sprężyny
gazowej, strona 1).
3
Wyjmij włożoną sprężynę i dolny skobel (Wyjmowanie
zamocowanego skobla, strona 1).
4
Zamontuj nowy skobel i sprężynę (Montowanie nowego
skobla, strona 2).
5
Zamocuj dolną sprężynę gazową (Mocowanie dolnej
sprężyny gazowej, strona 2).
Odłączanie dolnej sprężyny gazowej
1
Używając wkrętaka krzyżowego nr 2, wykręć śruby
mocujące łącznik dolnej sprężyny gazowej do dolnego
połączenia uchwytu.
2
Zdejmij mocowanie dolnej sprężyny gazowej z drążka
bezpieczeństwa .
Wyjmowanie zamocowanego skobla
1
Za pomocą pary szczypiec wydłużonych odłącz sprężynę
zatrzasku od haka w kształcie litery S na podstawie
uchwytu.
2
Za pomocą otworu dostępu w dolnym połączeniu , wyjmij
sprężynę na końcu drążka w mechanizmie zatrzaskowym .
GUID-FB6B2714-F3D1-4F6C-9CA0-59C3B6F6A93F v1Lipiec 2020