Garmin Force Trolling Motor Freshwater 57 Instrukcja instalacji

Typ
Instrukcja instalacji

Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla

ZESTAW TRZYMAJĄCY
ZATRZASK SILNIKA
ZABURTOWEGO FORCE
®
INSTRUKCJA INSTALACJI
Pierwsze kroki
OSTRZEŻENIE
Przed przystąpieniem do czynności serwisowych należy zawsze
odłączyć silnik zaburtowy od akumulatora.
Silnik nie może być włączony, gdy śruba napędowa jest wyjęta
z wody. Kontakt z obracającą się śrubą może spowodować
poważne obrażenia.
PRZESTROGA
Podczas przechowywania i uruchamiania silnika należy
zachować ostrożność z uwagi na ryzyko zakleszczenia lub
przytrzaśnięcia przez ruchome części, co może spowodować
obrażenia.
Przed rozpoczęciem tych czynności serwisowych dokładnie
przeczytaj niniejsze instrukcje i upewnij się, że posiadasz
narzędzia i umiejętności niezbędne do ich wykonania. W razie
potrzeby skorzystaj z pomocy wykwalifikowanego instalatora
urządzeń morskich, aby zapewnić prawidłowe wykonanie
czynności serwisowych.
Aby ułatwić sobie montaż, możesz posiłkować się filmami
dostępnymi na stronie www.garmin.com/videos/trolling_motor
_latch_kit.
Niezbędne narzędzia
Wkrętak krzyżowy nr 1
Wkrętak krzyżowy nr 2
Szczypce wydłużone
Bit sześciokątny lub klucz 4 mm
Sztywny przewód z tworzywa sztucznego, rura lub rura PCW
o długości około 60 cm (2 stóp) i średnicy wewnętrznej około
25 mm (1 cala)
Kartonowe pudełko zawierające części tego zestawu
Wymiana mechanizmu blokującego
Pierwszą część montażu tego zestawu zatrzaskowego stanowi
wymiana skobla i sprężyny w mechanizmie blokującym na nowe
części dostarczone w tym zestawie.
PRZESTROGA
Podczas prac przy silniku zaburtowym, gdy znajduje się on
w pozycji częściowo podniesionej, zachowaj szczególną
ostrożność. Wadliwa praca silnika może spowodować
zmiażdżenie lub przytrzaśnięcie dłoni i palców.
1
Przejście silnika zaburtowego do pozycji częściowo
podniesionej i umieszczenie sztywnego przewodu
z tworzywa sztucznego, rury lub rury PCW nad drążkiem
stabilizatora ma na celu zapewnienie dodatkowego podparcia
oraz zapobieganie uruchamianiu się mechanizmu
zatrzaskowego i blokowaniu się silnika w pozycji
podniesionej.
UWAGA:
Jeśli nie zamontowano stabilizatora na silniku
zaburtowym, należy podeprzeć silnik wytrzymałym
przedmiotem, aby zapobiec blokowaniu się silnika w pozycji
podniesionej.
2
Odłącz dolną sprężynę gazową (Odłączanie dolnej sprężyny
gazowej, strona 1).
3
Wyjmij włożoną sprężynę i dolny skobel (Wyjmowanie
zamocowanego skobla, strona 1).
4
Zamontuj nowy skobel i sprężynę (Montowanie nowego
skobla, strona 2).
5
Zamocuj dolną sprężynę gazową (Mocowanie dolnej
sprężyny gazowej, strona 2).
Odłączanie dolnej sprężyny gazowej
1
Używając wkrętaka krzyżowego nr 2, wykręć śruby
mocujące łącznik dolnej sprężyny gazowej do dolnego
połączenia uchwytu.
2
Zdejmij mocowanie dolnej sprężyny gazowej z drążka
bezpieczeństwa .
Wyjmowanie zamocowanego skobla
1
Za pomocą pary szczypiec wydłużonych odłącz sprężynę
zatrzasku od haka w kształcie litery S na podstawie
uchwytu.
2
Za pomocą otworu dostępu w dolnym połączeniu , wyjmij
sprężynę na końcu drążka w mechanizmie zatrzaskowym .
GUID-FB6B2714-F3D1-4F6C-9CA0-59C3B6F6A93F v1Lipiec 2020
3
Za pomocą szczypiec wydłużonych wyjmij sworzeń
mocujący skobel do drążka.
4
Dociskaj drążek, aż nie będzie on miał kontaktu ze skoblem
i wysuń skobel z dolnego połączenia.
UWAGA: Starą sprężynę, sworzeń lub skobel możesz
odłożyć na bok lub wyrzucić. Wymienisz te części za pomocą
części znajdujących się w tym zestawie.
Montowanie nowego skobla
1
Za pomocą zakrzywionej części zatrzasku skierowanej
w kierunku przeciwnym do Ciebie i używając zaczepu
przewodu skierowanego w dół, wsuń nowy skobel do
dolnego połączenia.
2
Wsuwaj drążek z mechanizmu blokującego przez otwór
w górnej części nowego skobla, aż otwór sworznia
w drążku stanie się widoczny.
3
Aby zamocować nowy skobel w drążku, wsuń zawleczkę
znajdującą w tym zestawie przez otwór sworznia do
drążka z mechanizmu blokującego.
4
Umieść jeden koniec nowej sprężyny dołączonej do tego
zestawu nad zaczepem przewodu na nowej belce zatrzasku.
5
Za pomocą szczypiec wydłużonych zamocuj drugi koniec
nowej sprężyny na haku w kształcie litery S na podstawie
uchwytu.
Mocowanie dolnej sprężyny gazowej
1
Umieść łącznik dolnej sprężyny gazowej na dolnym
połączeniu uchwytu, mocując go nad drążkiem
bezpieczeństwa .
2
Za pomocą wkrętaka krzyżowego nr 2 przykręć śruby
mocujące łącznik dolnej sprężyny gazowej do dolnego
połączenia uchwytu.
2
UWAGA: Do zestawu dołączone są dodatkowe śruby na
wszelki wypadek.
Montowanie klamry zatrzasku
PRZESTROGA
Podczas prac przy silniku zaburtowym, gdy znajduje się on
w pozycji częściowo podniesionej, zachowaj szczególną
ostrożność. Wadliwa praca silnika może spowodować
zmiażdżenie lub przytrzaśnięcie dłoni i palców.
Po wymianie mechanizmu blokującego, zamontuj dołączoną
klamrę zatrzasku.
1
Przejście silnika zaburtowego do pozycji częściowo
podniesionej, i umieszczenie skrzynki z tego zestawu
zatrzasków w podstawie uchwytu w celu podtrzymania
silnika zaburtowego oraz zapobiegania uruchamianiu
mechanizmu i blokowaniu silnika w pozycji podniesionej.
UWAGA: W przypadku wyrzucenia paczki z tego zestawu
zatrzasków, aby zapobiec blokowaniu silnika w pozycji
podniesionej, podeprzyj silnik za pomocą wytrzymałego
przedmiotu.
2
Odłącz górną sprężynę gazową (Odłączanie górnej sprężyny
gazowej, strona 3).
3
Zamontuj klamrę zatrzasku na dolnym połączeniu
(Montowanie klamry zatrzasku na dolnym połączeniu,
strona 3).
4
Zamocuj górną sprężynę gazową (Mocowanie górnej
sprężyny gazowej, strona 3).
Odłączanie górnej sprężyny gazowej
1
Za pomocą wkrętaka krzyżowego nr 2, poluzuj śrubę
dociskową , która mocuje sworzeń sprężyny gazowej do
ramienia górnej sprężyny gazowej .
UWAGA: Poluzuj śrubę dociskową bez wyjmowania jej
z ramienia sprężyny gazowej. Dzięki temu trudniej będzie ją
zgubić.
2
Wysuń sworzeń sprężyny gazowej i podnieś sprężynę
gazową, aby ją odłączyć.
Montowanie klamry zatrzasku na dolnym połączeniu
1
Używając wąskiej części dołączonej klamry zatrzasku
skierowanej w górę, wsuń ją na górną część dolnego
połączenia .
UWAGA: Przy mocowaniu klamry zatrzasku na dolnym
połączeniu, niezbędne może być podniesienie sprężyny
gazowej .
2
Wciskaj klamrę w dolne połączenie, aż zatrzaśnie się ona na
swoim miejscu.
3
Pociągnij za klamrę, aby sprawdzić, czy została ona
prawidłowo zamontowana.
Jeśli klamra została zamontowana prawidłowo, nie będzie
możliwe jej wyciągnięcie z górnego połączenia.
Mocowanie górnej sprężyny gazowej
1
Obniż sprężynę gazową i unieś ramię sprężyny gazowej ,
tak aby otwory wyrównały się ze sobą.
3
2
Wsuwaj sworzeń sprężyny gazowej do otworu na ramieniu
sprężyny gazowej, aż będzie on ustawiony równo po obu
stronach ramienia.
UWAGA: Aby śruba mocująca zapewniała odpowiednie
mocowanie sworznia, rowek na sworzniu sprężyny gazowej
musi znajdować się na równi ze śrubą dociskową na
ramieniu sprężyny gazowej.
3
Za pomocą wkrętaka krzyżowego nr 0 dokręć śrubę
dociskową , która mocuje sworzeń sprężyny gazowej do
ramienia górnej sprężyny gazowej.
UWAGA: Do zestawu dołączona jest dodatkowa śruba
mocująca na wszelki wypadek.
Wymiana wspornika podnoszenia podstawy
uchwytu
1
Przy podniesionym lub częściowo podniesionym silniku
zaburtowym, za pomocą bitu sześciokątnego 4 mm lub
klucza, poluzuj dwie śruby, które mocują wspornik
podnoszenia do podstawy uchwytu.
2
Za pomocą śrub wyjętych w poprzednim kroku lub śrub
zamiennych z tego zestawu zamontuj nowy wspornik
podnoszenia znajdujący się w tym zestawie.
© 2020 Garmin Ltd. lub jej oddziały
Garmin
®
, logo Garmin oraz Force
®
są znakami towarowymi firmy Garmin Ltd. lub jej
oddziałów zarejestrowanych w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.
Wykorzystywanie tych znaków bez wyraźnej zgody firmy Garmin jest zabronione.
© 2020 Garmin Ltd. lub jej oddziały
support.garmin.com
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4

Garmin Force Trolling Motor Freshwater 57 Instrukcja instalacji

Typ
Instrukcja instalacji
Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla