2
Weź śrubokręt krzyżowy nr 2 i przymocuj podstawę dolnej
sprężyny gazowej do uchwytu za pomocą dołączonych do
zestawu śrub .
Mocowanie śruby napędowej
Worek z osprzętem potrzebnym na tym etapie znajduje się
w pudełku ze śrubą napędową i nie ma oznaczenia.
1
Przełóż sworzeń przez wał silnika śruby .
2
Jeśli to konieczne, ustaw wał silnika w pozycji, która umożliwi
wsuwanie sworznia poziomo, co zmniejszy
prawdopodobieństwo jego wypadnięcia.
3
Wyrównaj kanał wewnątrz śruby ze sworzniem i nałóż
śrubę na wał silnika.
4
Nałóż anodę , uszczelkę , podkładkę zabezpieczającą
i nakrętkę na koniec wału silnika.
5
Przy użyciu klucza 14 mm (
9
/
16
cala) dokręć nakrętkę
samozabezpieczającą z siłą 6 lb ft. (8,13 Nm), aby
zamocować śrubę napędową.
Podłączanie zasilania
1
Poprowadź przewód zasilania do panelu wyłącznika
instalacyjnego lub do miejsca, w którym planujesz go
zainstalować.
2
W razie potrzeby przewód zasilający można przedłużyć przy
użyciu innego przewodu o odpowiedniej grubości w stosunku
do wymaganej długości (Przedłużenie przewodu
zasilającego, strona 6), który można połączyć za pomocą
lutownicy i izolacji termokurczliwej.
3
Zainstaluj wtyczkę i gniazdko odpowiednie do prądu stałego
o natężeniu 60 A lub wyższym do silnika zaburtowego
w miejscu, w którym przewód zasilający wchodzi do grodzi
(opcjonalnie).
4
Podłącz przewód zasilający do wyłącznika instalacyjnego
prądu stałego 60 A.
OSTRZEŻENIE
Przed podłączeniem przewodów zasilania silnika
zaburtowego wyłącznik musi być wyłączony.
5
Jeśli to konieczne, podłącz wyłącznik instalacyjny do źródła
zasilania 24/36 V DC o prądzie 60 A.
Przedłużenie przewodu zasilającego
Przewód zasilający można przedłużyć przy użyciu innego
przewodu o odpowiedniej grubości w stosunku do wymaganej
długości.
NOTYFIKACJA
W przedłużeniach przewodów zasilających musi być
zastosowany przewód jednożyłowy z izolacją o minimalnej
wytrzymałości termalnej 75°C (167°F), który nie jest powiązany,
osłonięty i nie przechodzi przez kanał przewodowy. Jeśli
używany jest przewód z izolacją o minimalnej wytrzymałości
termalnej 105°C (221°F) lub wyższej, możliwe jest powiązanie
do trzech przewodów wewnątrz osłony lub kanału
przewodowego, znajdującego się na zewnątrz przedziału
silnikowego.
Instalując przedłużacz przewodu zasilającego, należy
przestrzegać standardów branżowych i najlepszych praktyk.
Długość przedłużenia Minimalna
grubość drutu
Optymalna
grubość drutu
Od 0 do 3 m (od 0 do
10 stóp)
6 AWG (16 mm
2
) 6 AWG (16 mm
2
)
Od 3 do 4,6 m (od 10 do
20 stóp)
6 AWG (16 mm
2
) 4 AWG (25 mm
2
)
Od 4,6 do 9,1 m (od 20 do
30 stóp)
6 AWG (16 mm
2
) 2 AWG (35 mm
2
)
Podłączanie przetwornika do plotera nawigacyjnego
Wbudowany przetwornik 12-pin jest zgodny z wybranymi
modelami ploterów nawigacyjnych Garmin
®
. Odwiedź stronę
www.garmin.com lub skontaktuj się z dealerem firmy Garmin
w celu uzyskania dalszych informacji.
1
Poprowadź przewód przetwornika do zainstalowanego
plotera nawigacyjnego.
2
Zamocuj pierścień blokujący na końcu przewodu
przetwornika.
3
Podłącz przewód przetwornika do portu przetwornika z tyłu
plotera nawigacyjnego.
Port przetwornika można zidentyfikować na podstawie
instrukcji obsługi plotera nawigacyjnego.
Instalacja stabilizatora
Stabilizator jest wyposażeniem opcjonalnym, które pomaga
ustabilizować silnik zaburtowy i zapewnia dodatkowe podparcie,
gdy silnik jest podniesiony.
Instrukcja instalacji stabilizatora znajduje się w skrzynce
stabilizatora.
Instalacja pedału
Pedał łączy się z silnikiem zaburtowym bezprzewodowo i jest
fabrycznie sparowany.
Szczegółowe instrukcje dotyczące jego montażu i zasilania
znajdują się w Instrukcji instalacji pedału silnika zaburtowego
znajdującej się w pudełku z pedałem. Instrukcje dotyczące
obsługi tego urządzenia zawiera Skrócony podręcznik
użytkownika silnika zaburtowego .
Instalacja pilota zdalnego sterowania
Pilot zdalnego sterowania łączy się z silnikiem zaburtowym
bezprzewodowo i jest fabrycznie sparowany.
Instrukcje dotyczące obsługi tego urządzenia zawiera Skrócony
podręcznik użytkownika silnika zaburtowego .
Wymagania i częstotliwość konserwacji
Aby zachować gwarancję, w ramach przygotowania silnika do
sezonu należy wykonać serię rutynowych czynności
konserwacyjnych. Jeśli korzystasz z silnika lub transportujesz go
w suchym lub zapylonym otoczeniu (np. podróżujesz po
drogach żwirowych), czynności konserwacyjne w sezonie należy
wykonywać częściej.
Szczegółowe informacje na temat serwisowania i części
zamiennych zawiera Instrukcja serwisowania silnika
zaburtowego , który można pobrać ze strony www.garmin.com
/manuals/force_trolling_motor.
6