Shimano SG-3R40 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi

Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla

PODRĘCZNIK SERWISOWY
SG-3R40
SG-3C41
SG-3D55
Ver.1.1
1
Wprowadzenie do INTER-3 / Wyjaśnienie procesu technologicznego
……
2
Podręcznik sprzedawcy
……………………………………………………………………………………………………
3
  
SG-3R40, SG-3C41, SG-3D55
    
MONT
   
KONSERWACJA
Rozwiązywanie problemów
……………………………………………………………………………………
32
Demontaż i montaż
……………………………………………………………………………………………………………
34
  
Narzędzia
  
Demontaż piasty Inter-3
  
Montaż piasty Inter-3
Części serwisowe
…………………………………………………………………………………………………………………
46
Wymienność elementów piast
……………………………………………………………………………
48
Wymiary piasty
………………………………………………………………………………………………………………………
50
EV / Lista części zamiennych
……………………………………………………………………………………
52
SPIS TREŚCI
2
Powrót do strony indeksu
SG-3R40
Tylna piasta INTER-3 (3-biegowa)
• Wewnętrzna dźwignia zmiany przełożeń
» Przełożenia zmieniają się niezależnie od
pedałowania.
Przełożenia można zmieniać w dowolnym
momencie podczas postoju, pedałowania lub
jazdy bez pedałowania
• Mechanizm wspomagania zmiany przełożeń
• Waga: 885g
• Dostępne kolory: czarny, srebrny, biały
SG-3C41
Tylna piasta INTER-3 (3-biegowa)
Piasta z wewnętrznymi przełożeniami dla
hamulca wewnętrznego
• Hamulec wewnętrzny
• Mechanizm wspomagania zmiany przełożeń
• Waga: 1120g
SG-3D55
Tylna piasta INTER-3 (3-biegowa)
Piasta z wewnętrznymi przełożeniami dla
hamulca tarczowego
• Mechanizm wspomagania zmiany przełożeń
• Aluminiowy korpus piasty
• Mocowanie tarczy CENTER LOCK
• Waga: 945g
• Dostępne kolory: czarny, srebrny
Wykończenie powierzchni
• Wersja standardowa przeznaczona jest do użytku w zwykłych warunkach klimatycznych.
• Wersja DX wykończona jest przeźroczystą powłoką i/lub wykonana jest ze stali nierdzewnej.
Wykończenie posiada zaawansowaną ochronę antykorozyjną i dlatego wersja DX przeznaczona jest do użytku w trudniejszych warunkach
klimatycznych.
Mechanizm wspomagania zmiany przełożeń
TECHNOLOGIE
Mechanizm wspomagania zmiany przełożeń SHIMANO wykorzystuje część siły pedałowania do redukcji przełożeń. Wynikiem tego jest
bardzo szybka i precyzyjna zmiana przełożeń.
Hamulec wewnętrzny
Hamulec wewnętrzny SHIMANO NEXUS działa przy pedałowaniu w tył podobnie jak w przypadku innych rodzajów hamulców. Jego
unikalność polega na tym, że przekazywanie siły hamowania do koła bezpośrednio z hamulca wewnętrznego SHIMANO NEXUS jest
niezależne od mechanizmu zmiany przełożeń wbudowanego w piastę. Generuje zawsze tę samą siłę hamowania bez względu na wybrane
przełożenie, zapewniając wygodną i niezawodną jazdę. Dzięki niemu siła hamowania spełnia normę ISO 4210.
Korpus piasty
Zębatka
Klocek
hamulcowy
Wałek hamulca Krzywka hamulca
Siłownik
Równomierna siła hamowania na każdym przełożeniu
Jaka jest różnica między wersją standardową a wersją DX?
3
Powrót do strony indeksu
Podręcznik sprzedawcy
SG-3R40
SG-3C41
SG-3D55
4
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
4
Powrót do strony indeksu
MONT
Montaż dźwigni
Montaż dźwigni REVOSHIFT
1
(B)(A)
(C)
(z)
Zamontuj dźwignię hamulca (B).
(z)
Użyj kierownicy Φ22,2 mm.
(A)
Obejma dźwigni hamulca
(B)
Dźwignia hamulca
(C)
Kierownica
Moment dokręcania
6–8 Nm
WSKAZÓWKI
Użyj dźwigni hamulca z obejmą o szerokości
co najwyżej 4,3 mm w celu zapobieżenia
nachodzenia na siebie dźwigni hamulca
idźwigni REVOSHIFT.
2
(A)
Zamontuj dźwignię REVOSHIFT (A).
(A)
Dźwignia REVOSHIFT
Podczas mocowania ramienia hamulca do ramy należy pamiętać o zastosowaniu obejmy ramienia hamulca odpowiedniego do wielkości dolnej rury tylnego trójkąta
ramy i poprawnie połączyć go za pomocą śruby i nakrętki obejmy, stosując określony moment dokręcania. Jako nakrętki obejmy należy użyć nakrętki zabezpieczającej
z wkładką nylonową (nakrętka samozatrzaskowa). Zaleca się użycie śrub obejmy, nakrętek obejmy i obejm ramienia hamulca wyprodukowanych przez Shimano.
Należy zastosować obejmę ramienia hamulca odpowiedniego do wielkości dolnej rury tylnego trójkąta ramy.
Jeśli nakrętka obejmy zejdzie z ramienia hamulca lub jeśli śruba obejmy albo obejma ramienia hamulca ulegną uszkodzeniu, ramię hamulca może się obracać na dolnej
rurze tylnego trójkąta ramy i powodować nagłe szarpnięcia kierownicy lub też koło roweru może się zablokować, powodując upadek roweru i poważne obrażenia.
OSTRZEŻENIE
5
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
5
Powrót do strony indeksu
3
(A)
(B)
Zamontuj krótki chwyt (A).
Pozostaw szczelinę o szerokości (B)
0,5mm między dźwignią REVOSHIFT
akrótkim chwytem.
(A)
Krótki chwyt
(B)
Szczelina między dźwignią
REVOSHIFT a krótkim chwytem
4
(A)
Dokręć dźwignię REVOSHIFT.
(A)
Śruba mocująca
Moment dokręcania
2–2,5 Nm
2–4 Nm
Montaż dźwigni przerzutki (RAPIDFIRE PLUS)
(A)
Zamocować dźwignię przerzutki za
pomocą śruby obejmy (A).
(A)
Śruba obejmy
Moment dokręcania
5
Nm
6
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
6
Powrót do strony indeksu
Montaż piasty z dźwignią kątową
Montaż linki zmiany biegów
1
Dźwignia REVOSHIFT
(A)
RAPIDFIRE PLUS
(A)
Włóż pancerz w oparcie pancerza (A).
(A)
Oparcie pancerza
2
(A)
(B)
(C)
(D)
Wsuń linkę wewnętrzną do elementu
łączącego (B) w dźwigni kątowej.
Odkręć nakrętkę mocującą linki
wewnętrznej (D) na dźwigni kątowej.
Przeprowadzić linkę przez pokrętło
regulacyjne linki (A) w rowku elementu
łączącego i między elementem łączącym
a płytką montażowa linki (C).
(A)
Pokrętło regulacyjne linki
(B)
Element łączący
(C)
Płytka montażowa linki
wewnętrznej
(D)
Nakrętka mocująca linki
wewnętrznej
UWAGA
Należy pamiętać o przepuszczeniu linki przez
wyżłobienie w elemencie łączącym.
3
Dźwignia REVOSHIFT
RAPIDFIRE PLUS
Ustawić dźwignię przerzutki w położeniu
2.
7
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
7
Powrót do strony indeksu
4
(y) (y)
(z)
Naciągając linkę wewnętrzną, dokręć
nakrętkę mocującą linki wewnętrznej,
ustawiając koniec elementu łączącego
pomiędzy dwoma białymi liniami na
oknie.
(y)
Białe linie
(z)
Ustawić koniec elementu
łączącego pomiędzy dwoma
białymi liniami.
5
(z)
Po dokręceniu nakrętki mocującej linki
wewnętrznej obetnij nadmiar linki.
(z)
Długość 4 mm
8
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
8
Powrót do strony indeksu
6
(A)
(B)
Dokręcić osłonę dolną (B) za pomocą
śruby mocującej osłonę dolną (A).
(A)
Śruba mocująca osłonę dolną
(B)
Osłona dolna
Moment dokręcania
0,4–0,7 Nm
(SM-BC03)
0,35–0,55 Nm
(SM-BC04/SM-BC06)
9
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
9
Powrót do strony indeksu
Montaż zębatki na piaście (SM-GEAR)
(z)
(A)
(B)
(C)
(D)
(E)
Umieść prawą nakładkę wodoszczelną B
(C) na element napędzający (D) po
prawej stronie korpusu piasty.
Następnie zamontuj zębatkę (B)
izamocuj ją za pomocą pierścienia
sprężynującego (A).
(z)
Zwróć uwagę na kierunek
(A)
Pierścień sprężynujący
(B)
Zębatka
(C)
Prawa nakładka wodoszczelna B
(D)
Element napędzający
(E)
Prawa nakładka wodoszczelna A
Montaż zębatki na piaście (zębatka CS-S500 z osłoną łańcucha)
1
(A)
(B)
(C)
(D)
(z)
(B)
(A)
Zamontuj osłonę łańcucha (B) do prawej
nakładki wodoszczelnej A (D) korpusu
piasty, a następnie zamontuj prawą
nakładkę wodoszczelną B (A) do
elementu napędzającego (C).
(z)
Zwróć uwagę na kierunek
(A)
Prawa nakładka wodoszczelna B
(B)
Osłona łańcucha
(C)
Element napędzający
(D)
Prawa nakładka wodoszczelna A
UWAGA
Nie należy używać modelu zębatki do
montażu wewnętrznego 16T lub niższego;
wprzeciwnym razie prawa nakładka
wodoszczelna A będzie się stykać z zębatką.
10
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
10
Powrót do strony indeksu
2
(D)
(C)
(B)
(A)
Zamontuj zębatkę CS-S500 (C) do
elementu napędzającego (D) po prawej
stronie korpusu piasty z płytką osłony (B)
skierowaną na zewnątrz i zamocuj ją za
pomocą pierścienia sprężynującego (A).
(A)
Pierścień sprężynujący
(B)
Płytka osłony
(C)
Zębatka CS-S500
(D)
Element napędzający
11
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
11
Powrót do strony indeksu
Montaż piasty do ramy (w przypadku hamulców tarczowych)
1
(A) (B) (C)
Zamontuj tarczę hamulca (A) do piasty.
(A)
Tarcza hamulca
(B)
Pierścień mocujący tarczy hamulca
(C)
TL-LR10
Moment dokręcania
40 Nm
< Jeśli nie jest używany napinacz łańcucha >
2
(A)
(B)
Założyć łańcuch na zębatkę, a następnie
wstawić oś piasty (B) w haki tylnego
trójkąta (A).
(A)
Haki tylnego trójkąta
(B)
Oś piasty
< Jeśli jest używany napinacz łańcucha >
2
(A)
Założyć łańcuch na zębatkę, a następnie
wstawić oś piasty w haki tylnego
trójkąta.
Jeśli jest używany napinacz łańcucha (A),
zapoznaj się z dołączoną instrukcją
obsługi napinacza łańcucha CT-S500.
(A)
Napinacz łańcucha
12
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
12
Powrót do strony indeksu
3
(A)
(z)
Załóż nieruchomą podkładkę (A) na lewą
stronę osi piasty od strony zewnętrznej.
Jednocześnie obrócić oś piasty i
zamontować podkładkę blokującą tak,
aby występ podkładki pasował do rowka
w hakach tylnego trójkąta.
(z)
Występ powinien znajdować się
po stronie haków tylnego
trójkąta.
Zamontować podkładkę blokującą
tak, aby występ wszedł w rowek
haków tylnego trójkąta z przodu i
z tyłu osi piasty.
(A)
Nieruchoma podkładka
UWAGA
Należy użyć podkładki blokującej
odpowiadającej kształtowi haków tylnego
trójkąta.
Haki tylnego
trójkąta
Nieruchoma podkładka
(do użycia po lewej stronie)
Oznaczenie/
kolor
Rozmiar
Standardowe
2/żółty
Ө
≤ 20°
Ө ≤ 38°
Odwrócone
Ө = 0°
Odwrócone (pełna
obudowa łańcucha)
Ө = 0°
Pionowe 8L/zielony
Ө = 60–90°
Oznaczenie
13
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
13
Powrót do strony indeksu
4
(A)
(B)
Zlikwiduj luz łańcucha i zamocuj koło do
ramy za pomocą podkładki 3,2 mm (A)
inakrętki piasty 9 mm (B) po prawej
stronie i nakrętki kołpakowej po lewej
stronie osi piasty.
(A)
Podkładka (3,2 mm)
(B)
Nakrętka piasty (9 mm)
Moment dokręcania
30–45 Nm
UWAGA
Należy się upewnić, że oś piasty po prawej
stronie odstaje od 8 do 13 mm od powierzchni
czołowej nakrętki piasty.
Haki tylnego trójkąta
Oś piasty
Nakrętka
piasty (9 mm)
Podkładka (3,2 mm)
Zębatka
8–13 mm
Całkowita szerokość haków tylnego trójkąta
i napinacza łańcucha: 6,5 do 10 mm
Podczas montażu piasty do ramy osłona
łańcucha może spaść, należy więc sprawdzić,
czy osłona łańcucha jest poprawnie
zamontowana i nie spadnie.
Jeśli montaż nie został poprawnie wykonany,
może powstawać hałas.
Osłona łańcucha
14
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
14
Powrót do strony indeksu
Montaż piasty do ramy (w przypadku hamulców rolkowych)
1
(A) (B)
(z)
Dopasować wypusty korpusu piasty (B)
do wypustów hamulca inter-M (A), a
następnie tymczasowo dokręcić nakrętkę
mocującą zespół hamulca.
(z)
Wyrównać wypusty
(A)
Hamulec Inter-M
(B)
Korpus piasty
UWAGA
Całkowite dokręcenie nakrętki mocującej zespołu
hamulca może utrudnić obracanie koła po
późniejszym montażu obejmy ramienia hamulca.
Szczegółowe informacje na temat instalacji
hamulca Inter-M można znaleźć w instrukcji
obsługi hamulca Inter-M.
2
(A)
(B)
Założyć łańcuch na zębatkę, a następnie
wstawić oś piasty (A) w haki tylnego
trójkąta (B).
(A)
Oś piasty
(B)
Haki tylnego trójkąta
3
(A) (z)
Załóż nieruchomą podkładkę (A) na lewą
stronę osi piasty od strony zewnętrznej.
Jednocześnie obrócić oś piasty i
zamontować podkładkę blokującą tak,
aby występ podkładki pasował do rowka
w hakach tylnego trójkąta.
(z)
Występ powinien znajdować się
po stronie haków tylnego
trójkąta.
Zamontować podkładkę blokującą
tak, aby występ wszedł w rowek
haków tylnego trójkąta z przodu i
z tyłu osi piasty.
(A)
Nieruchoma podkładka (złota)
UWAGA
Podczas montażu statywu osi piasty należy
umieścić nieruchomą podkładkę na
statywie od strony zewnętrznej, aby występ
został dopasowany do wyżłobienia w
statywie.
Podczas montowania do osi piasty części
takich, jak wspornik błotnika, należy je
umieścić na zewnętrznej stronie
nieruchomej podkładki.
Nieruchoma podkładka
Wspornik błotnika
Wspornik bagażnika
Statyw
15
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
15
Powrót do strony indeksu
4
(C)
(D)
(A) (B)
Zamontuj ramię hamulca (C) hamulca
Inter-M do dolnej rury tylnego trójkąta
ramy (A) za pomocą obejmy ramienia
hamulca (B) i tymczasowo lekko dokręć
śrubę i nakrętkę obejmy.
Następnie dokręć nakrętkę mocującą
zespołu hamulca (D).
(A)
Dolna rura tylnego trójkąta ramy
(B)
Obejma ramienia hamulca
(C)
Ramię hamulca
(D)
Nakrętka mocująca zespołu
hamulca
Moment dokręcania
20–25 Nm
UWAGA
Jeśli nie można tymczasowo zamocować
ramienia hamulca do dolnej rury trójkąta
ramy ze względu na przesunięcie ramienia
hamulca, jak pokazano na rysunku, należy
poluzować nakrętkę mocującą zespołu
hamulca i obrócić ramię hamulca przez
tymczasowym zamocowaniem go do dolnej
rury tylnego trójkąta ramy. Następnie należy
dokręcić nakrętkę mocującą zespołu hamulca.
< Dla osi o długości 170,3 mm >
5
(A)
Zlikwiduj luz łańcucha i zamocuj koło do
ramy za pomocą nakrętki wieńcowej (A).
(A)
Nakrętka wieńcowa
Moment dokręcania
30–45 Nm
UWAGA
Należy się upewnić, że oś piasty po prawej
stronie odstaje od 8 do 13 mm od powierzchni
czołowej nakrętki wieńcowej.
8–13 mm
Całkowita szerokość haków tylnego trójkąta
i napinacza łańcucha: 4 do 7,5 mm
Zębatka
Oś piasty
Nakrętka wieńcowa
(11 mm)
Haki tylnego trójkąta
16
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
16
Powrót do strony indeksu
< Dla osi o długości 189,4 mm >
5
(C) (C) (D)
(A) (B)
Jeśli całkowita szerokość haków tylnego
trójkąta i innych części, np. stojaka i
wspornika błotnika (B) po prawej stronie osi
piasty to 8,5 do 11,5 mm
Zamocuj prawą stronę osi piasty za
pomocą dwóch podkładek 3,2 mm (C)
inakrętki piasty 9 mm (D).
Zamocuj lewą stronę osi piasty za
pomocą dwóch podkładek 3,2 mm
inakrętki piasty 9 mm.
Przykład: Zamocuj części w kolejności
pokazanej na rysunku.
(A)
Napinacz łańcucha
(B)
Wspornik błotnika
(C)
Podkładka (3,2 mm)
(D)
Nakrętka piasty (9 mm)
(E)
Wspornik bagażnika
(F)
Statyw
(G)
Podkładka (2 mm)
(H)
Nakrętka piasty (7 mm)
Moment dokręcania
30–45 Nm
UWAGA
Dla każdego przypadku opisanego w tym
punkcie należy się upewnić, że oś piasty po
prawej stronie odstaje od 8 do 13 mm od
powierzchni czołowej nakrętki piasty.
(C) (D)
(A) (B) (E)
Jeśli całkowita szerokość haków tylnego
trójkąta i innych części, np. stojaka i
wspornika błotnik, po prawej stronie osi
piasty to 11,5 do 14,5 mm
Zamocuj obie strony osi piasty za
pomocą dwóch podkładek 3,2 mm (C)
inakrętki piasty 9 mm (D).
Przykład: Zamocuj części w kolejności
pokazanej na rysunku.
(G)(B) (H)
(F)
(E)
(A)
Jeśli całkowita szerokość haków tylnego
trójkąta i innych części, np. stojaka (F) i
wspornika błotnika po prawej stronie osi
piasty to 14,5 do 17 mm
Zamocuj obie strony osi piasty za
pomocą podkładki 2 mm (G) i nakrętki
piasty 7 mm (H).
Przykład: Zamocuj części w kolejności
pokazanej na rysunku.
17
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
17
Powrót do strony indeksu
6
(C)
(B)
(z)
(A)
Przymocuj prawidłowo ramię hamulca
(C) Inter-M do dolnej rury tylnego
trójkąta ramy (A) za pomocą obejmy
ramienia hamulca (B).
(z)
W przypadku przyłożenia
nadmiernej siły do hamulca
trudno będzie obrócić koło.
Podczas montażu zwróć uwagę,
aby nie stosować nadmiernej siły.
(A)
Dolna rura tylnego trójkąta ramy
(B)
Obejma ramienia hamulca
(C)
Ramię hamulca
Moment dokręcania
2–3 Nm
UWAGA
Podczas montowania obejmy ramienia
hamulca należy poprawnie dokręcić śrubę
obejmy, przytrzymując nakrętkę kluczem
płaskim 10 mm.
Po zamontowaniu obejmy ramienia
hamulca należy sprawdzić, czy śruba
obejmy wystaje na około 4 mm poza
powierzchnię czołową nakrętki obejmy.
Około 4 mm
Obejma ramienia
hamulca
Śruba obejmy
(M6 × 16 mm)
Ramię hamulcaNakrętka obejmy
18
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
18
Powrót do strony indeksu
Montaż linki hamulca
1
(z)
( C)
(A) (B)
Załóż śrubę regulacyjną linki (A) tak, aby
znajdowała się 15–17 mm od końcówki
ramienia hamulca (B), a następnie
przeprowadź linkę wewnętrzną przez
śrubę regulacyjną linki ramienia hamulca
i dalej przez otwór w śrubie mocującej
linki wewnętrznej (C).
(z)
Prawidłowo: 15–17 mm
(A)
Śruba regulacyjna linki
(B)
Ramię hamulca
(C)
Otwór w śrubie mocującej linkę
2
(z)
(A)
Sprawdź, czy oba końce pancerza zostały
prawidłowo włożone w śruby
regulacyjne linki (A) dźwigni hamulca
iramienia hamulca.
(z)
Oba końce pancerza powinny być
poprawnie zamocowane.
(A)
Śruba regulacyjna linki
3
(z)
(A)
(C)
(B)
Z powrotem wyciągnij do oporu element
łączący (A). Następnie dokręć nakrętkę
mocująca linkę wewnętrzną (B), ciągnąc
za linkę wewnętrzną (C) w celu jej
całkowitego naprężenia.
(A)
Element łączący
(B)
Nakrętka mocująca linki
wewnętrznej
(C)
Linka
Moment dokręcania
6–8 Nm
UWAGA
Należy poprowadzić linkę wewnętrzną tak,
aby przechodziła pod elementem łączącym,
jak pokazano na rysunku (z).
19
https://si.shimano.com/DM/SG0005
Kliknij tutaj, aby pobrać najnowszy podręcznik sprzedawcy
19
Powrót do strony indeksu
Regulacja linki hamulca
1
(z)
Po sprawdzeniu, czy koło obraca się
zoporem po pociągnięciu linki hamulca,
naciśnij dźwignię hamulca około 10 razy
do samego chwytu w celu poprawnego
poprowadzenia linki hamulca.
(z)
Nacisnąć około 10 razy
UWAGA
Jeśli linka hamulca nie wejdzie na miejsce,
trzeba będzie ją ponownie wyregulować po
krótkim okresie użytkowania.
2
(z)
(A)
Obracać pokrętło regulacyjne linki (A), aż
na dźwigni hamulca będzie około 15mm
luzu (z).
*
Luz na dźwigni hamulca jest to
odległość od położenia
spoczynkowego dźwigni hamulca do
położenia, w którym jest nagle
przykładana siła w chwili pociągnięcia
dźwigni hamulca.
(A)
Pokrętło regulacyjne linki
3
(A)
Po naciśnięciu dźwigni hamulca w celu
sprawdzenia skuteczności hamowania
zabezpiecz nakrętką śrubę regulacyjną
linki (A).
(A)
Nakrętka regulacyjna linki
Moment dokręcania
1–2 Nm
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58

Shimano SG-3R40 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla