Prosimy o przygotowanie następujących danych: (1) imienia i nazwiska, adresu
wysyłkowego, adresu email i numerów telefonów; (2) dowodu zakupu; (3) nazwy
modelu i numeru identyfi kacyjnego Produktu; (4) jeśli dotyczy, opisu systemu
komputerowego, w tym marki i modelu, oraz (5) opisu zaistniałego problemu. W
zależności od charakteru problemu przedstawiciel ICS może wymagać podania
dodatkowych informacji.
Po upewnieniu się przez ICS, że Produkt kwalifi kuje się do naprawy w ramach
serwisu gwarancyjnego, nabywca otrzyma numer autoryzacyjny zwrotu materiału
(Return Material Authorization – „RMA”) oraz instrukcję dotyczącą procedury zwrotu
Produktu do wyznaczonego centrum ICS. Przy zwrocie Produktu do centrum ICS
na zewnętrznej stronie opakowania należy podać numer RMA. Firma Intel nie
przyjmie Produktu bez podanego numeru RMA
lub z nieważnym numerem RMA
na opakowaniu. Produkt musi być dostarczony do centrum ICS w oryginalnym
lub podobnym opakowaniu, wraz z uiszczonymi opłatami przesyłkowymi.
Należy uwzględnić ryzyko uszkodzenia lub zaginięcia Produktu podczas
transportu. Jeśli produkt dla którego żądasz gwarancji serwisowej nie został
sprzedany poprzez autoryzowanego dystrybutora w Twoim kraju/regionie,
może on podlegać opłatom wysyłkowym i/lub opłatom obsługowym. (Aby
uzyskać defi nicję kraju/regionu, skontaktuj się z centrum ICS w Twoim
regionie lub sprawdź w witrynie www.intel.com/support/pl.)
Firma Intel, według swojego uznania, może dokonać naprawy lub wymiany
Produktu lub elementów na nowe lub odnowione. Naprawiony lub wymieniony
produkt zostanie przesłany do nabywcy na koszt fi rmy Intel w odpowiednim
czasie po otrzymaniu zwrotu Produktu przez ICS. Po otrzymaniu Produktu
przez ICS staje się on własnością fi rmy Intel. Wymieniony produkt
podlega warunkom określonym w niniejszej pisemnej gwarancji oraz jest
przedmiotem takich samych ograniczeń i wykluczeń przez dłuższy z okresów:
dziewięćdziesiąt (90) dni lub pozostałość oryginalnego okresu gwarancyjnego.
W przypadku wymiany Produktu przez fi rmę Intel okres gwarancyjny dla
wymienionego Produktu nie ulega przedłużeniu.
OGRANICZENIA I WYKLUCZENIA GWARANCYJNE
NINIEJSZA GWARANCJA ZASTĘPUJE WSZELKIE INNE GWARANCJE
DOTYCZĄCE PRODUKTU. FIRMA INTEL ZRZEKA SIĘ WSZELKICH
INNYCH OKREŚLONYCH LUB DOMNIEMANYCH GWARANCJI, W
TYM, BEZ ŻADNYCH OGRANICZEŃ, DOMNIEMANYCH GWARANCJI
SPRZEDAWALNOŚCI, PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONYCH CELÓW,
NIENARUSZALNOŚCI PRZEPISÓW PRAWNYCH, PRZEBIEGU
G33559-002_Liquid_Cooled_SNB-E.indd 50G33559-002_Liquid_Cooled_SNB-E.indd 50 8/16/2011 10:34:53 AM8/16/2011 10:34:53 AM