Rodzdział 1: Wprowadzenie..............................................................................................................5
Wersja..................................................................................................................................................................................... 5
Najważniejsze funkcje........................................................................................................................................................... 5
Funkcje narzędzia SupportAssist i plany obsługi firmy Dell.............................................................................................. 5
Nowe funkcje i udoskonalenia w tym wydaniu...................................................................................................................7
Rodzdział 2: Rozpoczynanie pracy z narzędziem SupportAssist dla komputerów biznesowych...............8
Interfejs użytkownika narzędzia SupportAssist................................................................................................................. 8
Zmiana ustawień językowych............................................................................................................................................. 10
Powiadomienia......................................................................................................................................................................10
Powiadomienia w oknie narzędzia SupportAssist...................................................................................................... 10
Powiadomienia na pasku zadań lub w Centrum akcji systemu Windows.................................................................11
Zaplanowane zadania skanowania...................................................................................................................................... 11
Rodzdział 3: Skanowanie sprzętu.................................................................................................... 12
Skanowanie wybranego komponentu sprzętowego........................................................................................................12
Szybkie skanowanie sprzętu...............................................................................................................................................12
Uruchamianie testu obciążenia...........................................................................................................................................13
Rodzdział 4: Optymalizacja systemu................................................................................................14
Czyszczenie plików.............................................................................................................................................................. 14
Optymalizacja wydajności systemu....................................................................................................................................14
Optymalizuj sieć....................................................................................................................................................................15
Usuwanie wirusów i złośliwego oprogramowania............................................................................................................ 15
Usuwanie potencjalnie niepożądanych programów................................................................................................... 16
Uruchamianie wszystkich zadań optymalizacji i skanowania systemu.......................................................................... 16
Powiadomienia na kafelku narzędzia SupportAssist........................................................................................................ 17
Rodzdział 5: Sterowniki i pliki do pobrania....................................................................................... 18
Podział sterowników na kategorie ze względu na ważność........................................................................................... 18
Instalowanie aktualizacji sterowników............................................................................................................................... 18
Odinstalowywanie aktualizacji sterowników..................................................................................................................... 19
Powiadomienia na kafelku „Sterowniki i pliki do pobrania”.............................................................................................20
Rodzdział 6: Rozwiązywanie typowych problemów........................................................................... 21
Rozwiązywanie problemów niebieskiego ekranu..............................................................................................................21
Rodzdział 7: Omówienie strony Historia.......................................................................................... 23
Rodzdział 8: Uzyskiwanie pomocy technicznej................................................................................. 24
Rozpocznij sesję zdalną...................................................................................................................................................... 25
Wysyłanie plików do pomocy technicznej firmy Dell....................................................................................................... 25
Wysyłanie plików dziennika do pomocy technicznej firmy Dell......................................................................................26
Spis treści
Spis treści 3