5
< WH-M785-F >
•
Koło zaprojektowane jest do jazdy cross country. Nie stosować do jazdy zjazdowej. Może dojść do zgięcia lub innego
uszkodzenia koła, co może spowodować wypadek.
< WH-M788-F15 / WH-M785-F15 >
•
Model WH-M788-F15 został zaprojektowany do jazdy po ścieżkach, a model WH-M785-F15 - do jazdy cross country. Nie
stosować do jazdy zjazdowej i jazdy freeride. Może dojść do skrzywienia lub innego uszkodzenia koła, co może spowodować
wypadek.
•
Modele WH-M788-F15/WH-M785-F15 nie są przeznaczone do zjazdowej ani do swobodnej jazdy na rowerze. Jednak zależnie
od warunków jazdy, w osi piasty może dojść do pęknięcia, które może prowadzić do uszkodzenia osi piasty. Może to prowadzić
do wypadku, którego wynikiem mogą być poważne obrażenia lub śmierć. Przed jazdą należy dokładnie sprawdzić piasty, w
celu upewnienia się, że nie ma pęknięć w osiach, a w przypadku znalezienia śladów pęknięcia lub innych nietypowych śladów,
NIE wolno korzystać z roweru.
•
Modeli WH-M788-F15/WH-M785-F15 można używać w połączeniu ze specjalnym widelcem i opcją E-Thru. Jeżeli model ten
zostanie używany w połączeniu z jakimkolwiek innym widelcem przednim lub osią stałą, może to spowodować odłączenie się
koła od roweru podczas jazdy i w konsekwencji poważne obrażenia ciała.
•
Sposób mocowania i moment dokręcania przedniego koła zależą od rodzaju przedniego amortyzatora. W przypadku
montowania przedniego koła do widelca przedniego zawsze należy przestrzegać zaleceń podanych w Instrukcji serwisowej
widelca przedniego. Jeżeli zalecenia nie będą przestrzegane, przednie koło może wypaść z widelca przedniego, czego
konsekwencją może być poważny wypadek.
•
Jeśli dźwignia zacisku osi znajduje się po tej samej stronie co tarcza hamulcowa,
istnieje ryzyko, że będzie ona kolidować z tarczą. Nawet jeśli dźwignia zacisku osi
zostanie dokręcona ręką przy użyciu całej siły, należy się upewnić, że nie koliduje
ona z tarczą. Jeśli dźwignia koliduje z tarczą, należy przerwać użytkowanie koła i
skontaktować się ze sprzedawcą lub punktem sprzedaży.
•
Jeżeli dźwignia zacisku piasty nie jest używana prawidłowo, koło może spaść z roweru, co może doprowadzić do poważnych
obrażeń.
< WH-M788-R / WH-M785-R >
•
Model WH-M788-R został zaprojektowany do jazdy po ścieżkach, a model WH-M785-R - do jazdy cross country. Nie stosować do
jazdy zjazdowej i jazdy freeride. Może dojść do skrzywienia lub innego uszkodzenia koła, co może spowodować wypadek.
•
Modele WH-M788-R/WH-M785-R nie są przeznaczone do zjazdowej ani do swobodnej jazdy na rowerze. Jednak zależnie od
warunków jazdy, w osi piasty może dojść do pęknięcia, które może prowadzić do uszkodzenia osi piasty. Może to prowadzić do
wypadku, którego wynikiem mogą być poważne obrażenia lub śmierć. Przed jazdą należy dokładnie sprawdzić piasty, w celu
upewnienia się, że nie ma pęknięć w osiach, a w przypadku znalezienia śladów pęknięcia lub innych nietypowych śladów, NIE
wolno korzystać z roweru.
Montaż na rowerze i konserwacja:
Wskazówki dotyczące kół typu SZOSA
•
Nie stosować w połączeniu z widelcami amortyzowanymi. W przypadku widelców tego typu dystans pomiędzy osią piasty a
klockami hamulcowymi może ulegać zmianom wskutek działania amortyzatorów, więc w momencie użycia hamulców, klocki
hamulcowe mogą dotknąć szprych.
Wskazówki dotyczące kół typu MTB
•
Koła te przeznaczone są do stosowania tylko z hamulcami tarczowymi. Nie wolno stosować tych kół z hamulcami obręczowymi.
Dźwignia zacisku osi
Tarcza hamulcowa