D+H CDC-0252-1-ACB Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB
Zestawy konsoli proszę zamawiać osobno
pl Oryginalna instrukcja eksploatacji i obsługi . . . . . Strona . . . . . . 2
Wymiary . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Strona . . . . . . 3
Podłączenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Strona. . . . 6-10
Wykonanie standardoweg „-R“
Wykonanie - odbicie lustrzane (opcja "-L")
CNBOP-PIB-KOT-2018/0085-1009063-UWB-0180
3538/2019
D+H Downloads
99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB CDC-0252-1-ACB
2/12 3/12
99.827.29 1.8/04/23
Nie przekraczać maksymalnego obciążenia
łańcucha! Maksymalne dopuszczalne obciążenie
łańcucha nie zawsze odpowiada maksymalnej sile
nacisku napędu!
Diagram obciążeń
Standard -SBD / -SBU
100
200
300
400
500
600
700
800
250
300
350
400
200
150
100
50
0
Obciążenie naciskiem (N)
Suw (mm)
250
50
Charakterystyka mocy
- Interfejs magistrali ACB (Advanced
Communication Bus) z protokołem ModBus do
podłączenia do kompatybilnych central D+H lub
bezpośredniej integracji np. z technika
sterowania budynkiem
- Elektronika BSY+ do bezpiecznego i precyzyjnego
biegu synchronicznego maksymalnie 8 nadów
- Indywidualne programowanie przez software SCS
- Szczególnie ciche działanie ze względu na
izolację akustyczną komponentów napędowych
oraz prędkość obrotową zmniejszoną w trybie
pracy wentylacji
- Funkcja RWA-Highspeed (szybki ruch w kierunku
OTWIERANIA=OTW.
- System ochrony główną krawędź zamykającą
- Zasilanie i sygnały magistrali przez pętlę
wejściową dla maks. 3 napędów
- Zasilanie możliwe od lewej lub prawej strony
- Siłę można fabrycznie zwiększyć w obszarze
uszczelki do 400 N (Prąd znamionowy 1 A)
- Odciążenie uszczelnienia po zamknięciu
- Możliwe bezprednie przączenie na napędzie
dodatkowej listwy chroniącej przed zakleszczeniem
krawędzi zamykającej (opcja SKS)
Dane techniczne
** + ok. 20% rezerwy na wyłączenie (krótkotrwałe)
Typ
CDC-0252-0350-1-ACB
CDC-0252-0500-1-ACB
CDC-0252-0600-1-ACB
CDC-0252-0800-1-ACB
Zasilanie
24 V DC / ± 15 %
Siła znamionowa
250 N** (Przestrzegać wartości podanych w diagramie)
Prąd znamionowy
0,6 A
1,0 A
Znamionowa długość skoku
350 mm ± 2 %
500 mm ± 2 %
600 mm ± 2 %
675 mm ± 2 %
Skok wentylacji
350 mm ± 2 %
Prędkości ruchu: Normalny tryb eksploatacji (RWA - tryb szybkiego ruchu)
6,7 mm/s (6,7 mm/s)
6,7 mm/s (9 mm/s)
6,7 mm/s (11 mm/s)
6,7 mm/s (11,4 mm/s)
Znamionowa siła ryglowania
Okres użytkowania - trwałość
Czas włączenia
Kadłub obudowy
Rodzaj ochrony
Zakres temp.
Wytrzymałość na temp.
Wilgotność powietrza
Poziom ciśnienia akustycznego emisji
Funkcje dodatkowe
ok. 1500 N (bez konsola)
>20.000 suwy podwójne
30 % S6 (EN 60034-1)
Proszkowo aluminium (RAL 9006)
IP 32
-25 ... +55 °C
30 min / 300 °C
≤ 90 %, bez kondensacji
LpA ≤ 35 dB(A)
Aktywna Ochrona krawędzi zamykającej = aktywowana (3-krotna próba powtórzenia suwu)
Odciążenie uszczelnienia = aktywowane (suw odciążający wynosi maks. 0,2 mm)
Polski Polski
Zastosowanie zgodne z przeznaczeniem
- Napęd łańcuchowy, poruszany silnikiem
elektrycznym, do otwierania i zamykania okien
oraz klap fasadowych i dachowych
- Napięcie robocze 24 V DC
- Zastosowanie: zarówno do otworów systemu
oddymiania, jak i do codziennego przewietrzania
- Tylko do montażu wewnątrz budynków
Wskazówki bezpieczeństwa
Niskie napięcie 24V DC!
Nie podłączać bezpośrednio do sieci!
- Podłączenie musi być wykonane przez
autoryzowanego specjalistę-elektryka
- Zagrożenie zgnieceniem w obszarze dostępnym
ręcznie
- Zabronić wstępu w obszar ruchu napędu
- Sterowanie musi być niedostępne dla dzieci
- Przestrzegać wartości podanych w diagramie
obciążeń łańcucha!
- Stosować tylko w suchych pomieszczeniach
- Montaż tylko wewnątrz budynków. Przy
zagrożeniu deszczem stosować sygnalizator
deszczu
- Stosować tylko niezmodyfikowane, oryginalne
części D+H
- Przestrzegać instrukcji montażu zestawu konsoli
Przestrzegać wskazówek podanych w czerwonej
kartce dot. zasad bezpieczeństwa!
Zakres dostawy
Jednostka napędu z kabel silikonowy 2,5 m.
W zależności od typu okna do dyspozycji różne
zestawy konsoli, które należy zakupić osobno.
Łańcuch standardowy Łańcuch do
pokonywania łuków
bocznych -SBD
Łańcuch do
pokonywania łuków
bocznych -SBU
Typy łańcuchów
Przed montażem napędu należy
uważnie przeczytać instrukcję montażu
zestawu konsoli. Bezwarunkowo
przestrzegać podanych tam wskazówek
montażowych.
Zachować ostrożność przy łańcuchach SBD / SBU.
OSTRZEZENIE
Należy przeczytać wszystkie ostrzeżenia i
wskazówki dotyczące bezpieczeństwa użytkowania
oraz przestudiować wszystkie rysunki i parametry
techniczne, dostarczone wraz z niniejszym produkt.
Nieprzestrzeganie poniższych wskazówek może
stać się przyczyną porażenia prądem elektrycznym,
pożaru lub/i poważnych obrażeń ciała.
Wszystkie ostrzeżenia i wskazówki należy zachow
do dalszego zastosowania.
BC
= =
30 mm
35 mm
A
405 mm 242 mm 163 mm
530 mm
485 mm
367 mm
322 mm
163 mm
163 mm
635 mm 472 mm 163 mm
CDC-0252-0350-1-ACB
CDC-0252-0600-1-ACB
CDC-0252-0500-1-ACB
CDC-0252-0800-1-ACB
A B C
Wymiary
99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB CDC-0252-1-ACB
2/12 3/12
99.827.29 1.8/04/23
Nie przekraczać maksymalnego obciążenia
łańcucha! Maksymalne dopuszczalne obciążenie
łańcucha nie zawsze odpowiada maksymalnej sile
nacisku napędu!
Diagram obciążeń
Standard -SBD / -SBU
100
200
300
400
500
600
700
800
250
300
350
400
200
150
100
50
0
Obciążenie naciskiem (N)
Suw (mm)
250
50
Charakterystyka mocy
- Interfejs magistrali ACB (Advanced
Communication Bus) z protokołem ModBus do
podłączenia do kompatybilnych central D+H lub
bezpośredniej integracji np. z technika
sterowania budynkiem
- Elektronika BSY+ do bezpiecznego i precyzyjnego
biegu synchronicznego maksymalnie 8 nadów
- Indywidualne programowanie przez software SCS
- Szczególnie ciche działanie ze względu na
izolację akustyczną komponentów napędowych
oraz prędkość obrotową zmniejszoną w trybie
pracy wentylacji
- Funkcja RWA-Highspeed (szybki ruch w kierunku
OTWIERANIA=OTW.
- System ochrony główną krawędź zamykającą
- Zasilanie i sygnały magistrali przez pętlę
wejściową dla maks. 3 napędów
- Zasilanie możliwe od lewej lub prawej strony
- Siłę można fabrycznie zwiększyć w obszarze
uszczelki do 400 N (Prąd znamionowy 1 A)
- Odciążenie uszczelnienia po zamknięciu
- Możliwe bezprednie przączenie na napędzie
dodatkowej listwy chroniącej przed zakleszczeniem
krawędzi zamykającej (opcja SKS)
Dane techniczne
** + ok. 20% rezerwy na wyłączenie (krótkotrwałe)
Typ
CDC-0252-0350-1-ACB
CDC-0252-0500-1-ACB
CDC-0252-0800-1-ACB
Zasilanie
24 V DC / ± 15 %
Siła znamionowa
250 N** (Przestrzegać wartości podanych w diagramie)
Prąd znamionowy
0,6 A
1,0 A
Znamionowa długość skoku
350 mm ± 2 %
500 mm ± 2 %
675 mm ± 2 %
Skok wentylacji
350 mm ± 2 %
Prędkości ruchu: Normalny tryb eksploatacji (RWA - tryb szybkiego ruchu)
6,7 mm/s (6,7 mm/s)
6,7 mm/s (9 mm/s)
6,7 mm/s (11,4 mm/s)
Znamionowa siła ryglowania
Okres użytkowania - trwałość
Czas włączenia
Kadłub obudowy
Rodzaj ochrony
Zakres temp.
Wytrzymałość na temp.
Wilgotność powietrza
Poziom ciśnienia akustycznego emisji
Funkcje dodatkowe
ok. 1500 N (bez konsola)
>20.000 suwy podwójne
30 % S6 (EN 60034-1)
Proszkowo aluminium (RAL 9006)
IP 32
-25 ... +55 °C
30 min / 300 °C
≤ 90 %, bez kondensacji
LpA ≤ 35 dB(A)
Aktywna Ochrona krawędzi zamykającej = aktywowana (3-krotna próba powtórzenia suwu)
Odciążenie uszczelnienia = aktywowane (suw odciążający wynosi maks. 0,2 mm)
Polski Polski
Zastosowanie zgodne z przeznaczeniem
- Napęd łańcuchowy, poruszany silnikiem
elektrycznym, do otwierania i zamykania okien
oraz klap fasadowych i dachowych
- Napięcie robocze 24 V DC
- Zastosowanie: zarówno do otworów systemu
oddymiania, jak i do codziennego przewietrzania
- Tylko do montażu wewnątrz budynków
Wskazówki bezpieczeństwa
Niskie napięcie 24V DC!
Nie podłączać bezpośrednio do sieci!
- Podłączenie musi być wykonane przez
autoryzowanego specjalistę-elektryka
- Zagrożenie zgnieceniem w obszarze dostępnym
ręcznie
- Zabronić wstępu w obszar ruchu napędu
- Sterowanie musi być niedostępne dla dzieci
- Przestrzegać wartości podanych w diagramie
obciążeń łańcucha!
- Stosować tylko w suchych pomieszczeniach
- Montaż tylko wewnątrz budynków. Przy
zagrożeniu deszczem stosować sygnalizator
deszczu
- Stosować tylko niezmodyfikowane, oryginalne
części D+H
- Przestrzegać instrukcji montażu zestawu konsoli
Przestrzegać wskazówek podanych w czerwonej
kartce dot. zasad bezpieczeństwa!
Zakres dostawy
Jednostka napędu z kabel silikonowy 2,5 m.
W zależności od typu okna do dyspozycji różne
zestawy konsoli, które należy zakupić osobno.
Łańcuch standardowy Łańcuch do
pokonywania łuków
bocznych -SBD
Łańcuch do
pokonywania łuków
bocznych -SBU
Typy łańcuchów
Przed montażem napędu należy
uważnie przeczytać instrukcję montażu
zestawu konsoli. Bezwarunkowo
przestrzegać podanych tam wskazówek
montażowych.
Zachować ostrożność przy łańcuchach SBD / SBU.
OSTRZEZENIE
Należy przeczytać wszystkie ostrzeżenia i
wskazówki dotyczące bezpieczeństwa użytkowania
oraz przestudiować wszystkie rysunki i parametry
techniczne, dostarczone wraz z niniejszym produkt.
Nieprzestrzeganie poniższych wskazówek może
stać się przyczyną porażenia prądem elektrycznym,
pożaru lub/i poważnych obrażeń ciała.
Wszystkie ostrzeżenia i wskazówki należy zachow
do dalszego zastosowania.
BC
= =
30 mm
35 mm
A
405 mm 242 mm 163 mm
530 mm
485 mm
367 mm
322 mm
163 mm
163 mm
635 mm 472 mm 163 mm
CDC-0252-0350-1-ACB
CDC-0252-0600-1-ACB
CDC-0252-0500-1-ACB
CDC-0252-0800-1-ACB
A B C
Wymiary
99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB CDC-0252-1-ACB
4/12 5/12
99.827.29 1.8/04/23
Kontrola wizualna:
Może być tylko jeden napęd Master. Na napędzie
musi być naklejka z adresem. Każda grupa
napędów posiada po jednym napędzie Master 2 i
jednym Slave 1.
Uwaga: nastawa fabryczna dotyczy stanu dostawy
przy opuszczaniu fabryki. W momencie nowej
konfiguracji napędów za pomocą programu SCS
przestaje obowiązywać fabryczne adresowanie!
Podłączenie:
Czy napęd lub grupa napędów jest prawidłowo
okablowana?
Patrz schematy połączeń.
Diagnostyka za pomocą oprogramowania SCS:
Do dalszego wyszukiwania usterek lub konfiguracji
wymagane jest oprogramowanie SCS.
Szukanie przyczyn zakłóceń
ACB Bus-Interface:
Przez magistralę ACB odbywa się bezpieczna
komunikacja między napędem a kompatybilnymi
układami sterowania D+H. Umożliwia ona
w y s t e r o w a n i e w o d p o w i e d n i e j p o z y c j i ,
diagnozowanie i parametryzację bezpośrednio z
centrali. Wszystkie komunikaty statusu, jak np.
sygnał otwarcia i zamykania, skok otwarcia i usterki
napędu przekazywane do centrali.
BSY+ synchronizowana elektronika:
Grupa synchroniczna może składać się nawet z 8
napędów, które komunikują się ze sobą poprzez
magistralę. Każdy z nich ma swój adres. Każdy
adres można konfigurować przez software SCS.
Ostatni napęd w grupie to Master, który steruje
pozostałym napędem nazywanym Slave. żnice
siły między poszczególnymi napędami grupy
synchronicznej są wyrównywane przez inteligentną
regulację siły i pozycji. Przy zakłóceniu w działaniu
lub awarii jednego z napędów pozostałe napędy
zostają automatycznie wyłączone.
Opis działania
- Każdy zestaw napędów jest wyregulowany
fabrycznie. W przypadku dokonania jakichkolwiek
zmian ustawień istniejących w chwili dostawy
(np. wyjęcie poszczególnych napędów z danego
zestawu lub ich ponowne dołączenie) konieczne
jest ponowne zaprogramowanie napędów za
pomocą oprogramowania SCS.
- Napędy montować mechanicznie beznapięciowo,
gdyż zapewnia to bardziej równomierne
rozłożenie obciążenia na wszystkie napędy.
- Przy zastosowaniach do ciągnięcia w pionie (np.
luki dachowe) trzeba ewent. dopasować
działające siły przy pomocy software SCS.
- Jeżeli wymiar x po montażu wynosi więcej niż 23
mm, to konieczne jest wykonanie zerowania z
pomoca software SCS. Obszary zamknięć
przesuwają się względnie do każdego nowego
punktu zerowego.
Wskazówki montażowe
23 mm ?
X
Te zasady obowiązują w odniesieniu do
montażu napędu bez możliwości obracania!
Łańcuch standardowy
Minimalna wysokość skrzydła (mm) = Suw (mm) x 3,9
Łańcuch do pokonywania łuków bocznych
Suw Minimalna wysokość skrzydła
400 mm = 650 mm
500 mm = 800 mm
600 mm = 950 mm
800 mm = 1250 mm
1000 mm = 1550 mm
x
x
Minimalna wysokość skrzydła/- szerokość
Polski Polski
Czyszczenie i konserwacja
Konserwację prowadzić wyłącznie przy wyłączonym
napięciu. Die Inspekcja i konserwacja muszą być
wykonywane zgodnie z odpowiednimi wskazówkami D+H.
Wolno stosować wyłącznie oryginalne części zamienne
D+H. Naprawy może wykonywać wyłącznie D+H.
Zabrudzenia należy usuwać suchą i miękką ściereczką.
Nie stosować żadnych środków czyszczących ani
rozpuszczalników.
Urządzenia elektryczne, ich wyposażenie, baterie i
opakowania muszą być wprowadzane do obiegu wtórnego
w sposób nieszkodliwy dla środowiska. Urządzeń
elektrycznych nie wolno wyrzucać do odpadów domowych!
Uwaga dot. krajów UE:
Zgodnie z wprowadzoną do systemów prawnych krajów
unijnych Dyrektywą Europejską 2012/19/EU dot. starych
lub zepsutych urządzeń elektrycznych i elektronicznych,
urządzenia te mają być zbierane osobno i wprowadzane do
obiegu wtórnego zgodnie z zasadami ochrony środowiska.
Utylizacja
Oświadczenie o zgodności
Świadomi swojej odpowiedzialności oświadczamy,
że produkt opisany w punkcie "Dane techniczne" jest
zgodny z następującymi normami:
2014/30/EU, 2011/65/EU
S.I. 2016/1091, S.I. 2012/3032
Dokumentacja techniczna do uzyskania w firmie:
D+H Mechatronic AG, D-22949 Ammersbek
Dirk Dingfelder Maik Schmees
CEO CTO
17.04.2023
99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB CDC-0252-1-ACB
4/12 5/12
99.827.29 1.8/04/23
Kontrola wizualna:
Może być tylko jeden napęd Master. Na napędzie
musi być naklejka z adresem. Każda grupa
napędów posiada po jednym napędzie Master 2 i
jednym Slave 1.
Uwaga: nastawa fabryczna dotyczy stanu dostawy
przy opuszczaniu fabryki. W momencie nowej
konfiguracji napędów za pomocą programu SCS
przestaje obowiązywać fabryczne adresowanie!
Podłączenie:
Czy napęd lub grupa napędów jest prawidłowo
okablowana?
Patrz schematy połączeń.
Diagnostyka za pomocą oprogramowania SCS:
Do dalszego wyszukiwania usterek lub konfiguracji
wymagane jest oprogramowanie SCS.
Szukanie przyczyn zakłóceń
ACB Bus-Interface:
Przez magistralę ACB odbywa się bezpieczna
komunikacja między napędem a kompatybilnymi
układami sterowania D+H. Umożliwia ona
w y s t e r o w a n i e w o d p o w i e d n i e j p o z y c j i ,
diagnozowanie i parametryzację bezpośrednio z
centrali. Wszystkie komunikaty statusu, jak np.
sygnał otwarcia i zamykania, skok otwarcia i usterki
napędu przekazywane do centrali.
BSY+ synchronizowana elektronika:
Grupa synchroniczna może składać się nawet z 8
napędów, które komunikują się ze sobą poprzez
magistralę. Każdy z nich ma swój adres. Każdy
adres można konfigurować przez software SCS.
Ostatni napęd w grupie to Master, który steruje
pozostałym napędem nazywanym Slave. żnice
siły między poszczególnymi napędami grupy
synchronicznej są wyrównywane przez inteligentną
regulację siły i pozycji. Przy zakłóceniu w działaniu
lub awarii jednego z napędów pozostałe napędy
zostają automatycznie wyłączone.
Opis działania
- Każdy zestaw napędów jest wyregulowany
fabrycznie. W przypadku dokonania jakichkolwiek
zmian ustawień istniejących w chwili dostawy
(np. wyjęcie poszczególnych napędów z danego
zestawu lub ich ponowne dołączenie) konieczne
jest ponowne zaprogramowanie napędów za
pomocą oprogramowania SCS.
- Napędy montować mechanicznie beznapięciowo,
gdyż zapewnia to bardziej równomierne
rozłożenie obciążenia na wszystkie napędy.
- Przy zastosowaniach do ciągnięcia w pionie (np.
luki dachowe) trzeba ewent. dopasować
działające siły przy pomocy software SCS.
- Jeżeli wymiar x po montażu wynosi więcej niż 23
mm, to konieczne jest wykonanie zerowania z
pomoca software SCS. Obszary zamknięć
przesuwają się względnie do każdego nowego
punktu zerowego.
Wskazówki montażowe
23 mm ?
X
Te zasady obowiązują w odniesieniu do
montażu napędu bez możliwości obracania!
Łańcuch standardowy
Minimalna wysokość skrzydła (mm) = Suw (mm) x 3,9
Łańcuch do pokonywania łuków bocznych
Suw Minimalna wysokość skrzydła
400 mm = 650 mm
500 mm = 800 mm
600 mm = 950 mm
800 mm = 1250 mm
1000 mm = 1550 mm
x
x
Minimalna wysokość skrzydła/- szerokość
Polski Polski
Czyszczenie i konserwacja
Konserwację prowadzić wyłącznie przy wyłączonym
napięciu. Die Inspekcja i konserwacja muszą być
wykonywane zgodnie z odpowiednimi wskazówkami D+H.
Wolno stosować wyłącznie oryginalne części zamienne
D+H. Naprawy może wykonywać wyłącznie D+H.
Zabrudzenia należy usuwać suchą i miękką ściereczką.
Nie stosować żadnych środków czyszczących ani
rozpuszczalników.
Urządzenia elektryczne, ich wyposażenie, baterie i
opakowania muszą być wprowadzane do obiegu wtórnego
w sposób nieszkodliwy dla środowiska. Urządzeń
elektrycznych nie wolno wyrzucać do odpadów domowych!
Uwaga dot. krajów UE:
Zgodnie z wprowadzoną do systemów prawnych krajów
unijnych Dyrektywą Europejską 2012/19/EU dot. starych
lub zepsutych urządzeń elektrycznych i elektronicznych,
urządzenia te mają być zbierane osobno i wprowadzane do
obiegu wtórnego zgodnie z zasadami ochrony środowiska.
Utylizacja
Oświadczenie o zgodności
Świadomi swojej odpowiedzialności oświadczamy,
że produkt opisany w punkcie "Dane techniczne" jest
zgodny z następującymi normami:
2014/30/EU, 2011/65/EU
S.I. 2016/1091, S.I. 2012/3032
Dokumentacja techniczna do uzyskania w firmie:
D+H Mechatronic AG, D-22949 Ammersbek
Dirk Dingfelder Maik Schmees
CEO CTO
17.04.2023
Podłączenie
Mot. a
Mot. b
12345
L
6
N–
7
ZA E/X ab
LT
Grupa
MOT
(BK)
(BK)
(OG)
2x47kW
Endmodul
Terminal module
Module terminal
(1)
EM 47 K
(WH)
(BN)
(OG)
(YE)
(GN)
(GY)
Mot. a
Mot. b
ACB.a/HS
BSY+.a
BSY+.b
ACB.b
CDC-0252-1
(5)
(6)
(4)
(4)
Gniazdko odboczne
?(4)
Master 1
(1)
Nadzór
High-Speed
High-Speed
High-Speed
(6)
Mot. b
(BN)
Mot. a
(WH)
24 V DC
24 V DC
Normalny tryb eksploatacji
(Skok wentylacji maks. 350 mm)
RWA - tryb szybkiego ruchu
1 Napęd
Mot. a
Mot. b
12345
L
6
N–
7
ZA E/X ab
LT
Grupa
MOT
(BK)
(BK)
(OG)
2x47kW
Endmodul
Terminal module
Module terminal
(1)
EM 47 K
(WH)
(BN)
(OG)
(YE)
(GN)
(GY)
Mot. a
Mot. b
ACB.a/HS
BSY+.a
BSY+.b
ACB.b
CDC-0252-1
(5)
(6)
Gniazdko odboczne
?
Master 2
2 do maks. 3 napędów jest przeszlifowanych
(WH)
(BN)
(OG)
(YE)
(GN)
(GY)
Mot. a
Mot. b
ACB.a/HS
BSY+.a
BSY+.b
ACB.b
CDC-0252-1
Slave 1
(1)
Nadzór
(4)
(4)
(4)
Centrala: RZN... / GVL...
11
(1) ... (6)
99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB CDC-0252-1-ACB
6/12 7/12
99.827.29 1.8/04/23
Polski Polski
Opcja -SA-SZ
BN (Mot. b)
OG (ACB.a/HS)
GY (ACB.b)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
BN (Mot. b)
OG (SZ)
GY (SZ)
GN (SA)
YE (SA)
WH (Mot. a)
maks.
48 V
1 A
s
r
Opcja -SX
BN (Mot. b)
OG (ACB.a/HS)
GY (ACB.b)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
BN (Mot. b)
OG (SX)
GY (SX)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
maks.
48 V
1 A
Podłączenie
Obłożenie przewodów (żył) we wtyczce
Standard
BN (Mot. b)
OG (ACB.a/HS)
GY (ACB.b)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
BN (Mot. b)
OG (ACB.a/HS)
GY (ACB.b)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
6x 0,5 mm²
Ø 7,1 ± 0,5 mm
6x 0,5 mm²
Ø 7,1 ± 0,5 mm
strona silnik strona łańcucha
tabliczka znamionowa
Opcja -SKS
BN (Mot. b)
OG (SKS)
GY (SKS)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
BN (Mot. b)
OG (ACB.a/HS)
GY (ACB.b)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
(WH) biały
(BN) brązowy
(OG) pomarańczowy
(YE) żółty
(GN) zielony
(PK) żowy
(GY) szary
Podłączenie
Mot. a
Mot. b
12345
L
6
N–
7
ZA E/X ab
LT
Grupa
MOT
(BK)
(BK)
(OG)
2x47kW
Endmodul
Terminal module
Module terminal
(1)
EM 47 K
(WH)
(BN)
(OG)
(YE)
(GN)
(GY)
Mot. a
Mot. b
ACB.a/HS
BSY+.a
BSY+.b
ACB.b
CDC-0252-1
(5)
(6)
(4)
(4)
Gniazdko odboczne
?(4)
Master 1
(1)
Nadzór
High-Speed
High-Speed
High-Speed
(6)
Mot. b
(BN)
Mot. a
(WH)
24 V DC
24 V DC
Normalny tryb eksploatacji
(Skok wentylacji maks. 350 mm)
RWA - tryb szybkiego ruchu
1 Napęd
Mot. a
Mot. b
12345
L
6
N–
7
ZA E/X ab
LT
Grupa
MOT
(BK)
(BK)
(OG)
2x47kW
Endmodul
Terminal module
Module terminal
(1)
EM 47 K
(WH)
(BN)
(OG)
(YE)
(GN)
(GY)
Mot. a
Mot. b
ACB.a/HS
BSY+.a
BSY+.b
ACB.b
CDC-0252-1
(5)
(6)
Gniazdko odboczne
?
Master 2
2 do maks. 3 napędów jest przeszlifowanych
(WH)
(BN)
(OG)
(YE)
(GN)
(GY)
Mot. a
Mot. b
ACB.a/HS
BSY+.a
BSY+.b
ACB.b
CDC-0252-1
Slave 1
(1)
Nadzór
(4)
(4)
(4)
Centrala: RZN... / GVL...
11
(1) ... (6)
99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB CDC-0252-1-ACB
6/12 7/12
99.827.29 1.8/04/23
Polski Polski
Opcja -SA-SZ
BN (Mot. b)
OG (ACB.a/HS)
GY (ACB.b)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
BN (Mot. b)
OG (SZ)
GY (SZ)
GN (SA)
YE (SA)
WH (Mot. a)
maks.
48 V
1 A
s
r
Opcja -SX
BN (Mot. b)
OG (ACB.a/HS)
GY (ACB.b)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
BN (Mot. b)
OG (SX)
GY (SX)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
maks.
48 V
1 A
Podłączenie
Obłożenie przewodów (żył) we wtyczce
Standard
BN (Mot. b)
OG (ACB.a/HS)
GY (ACB.b)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
BN (Mot. b)
OG (ACB.a/HS)
GY (ACB.b)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
6x 0,5 mm²
Ø 7,1 ± 0,5 mm
6x 0,5 mm²
Ø 7,1 ± 0,5 mm
strona silnik strona łańcucha
tabliczka znamionowa
Opcja -SKS
BN (Mot. b)
OG (SKS)
GY (SKS)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
BN (Mot. b)
OG (ACB.a/HS)
GY (ACB.b)
GN (BSY+.b)
YE (BSY+.a)
WH (Mot. a)
(WH) biały
(BN) brązowy
(OG) pomarańczowy
(YE) żółty
(GN) zielony
(PK) żowy
(GY) szary
Centrala: CPS-M... / VMC...
Anschluss / Connection / Connexion / Conexión
(5)
Gniazdko odboczne
BSY+
Master BSY+
Slave (s)
(2)
110 Ω
2 Napędy w formie gwiazdy
Grupa
Mot.a
ACB.a
Mot.b
ACB.b
CPS-M (AM) / VMC
(2)/(3)
110 Ω
(GN)
BSY+.b
(YE)
BSY+.a
(GY)
ACB.b
(OG)
ACB.a/HS
(BN)Mot. b
(WH)Mot. a
CDC-0252-1-ACB
(GN)
BSY+.b
(YE)
BSY+.a
(GY)
ACB.b
(OG)
ACB.a/HS
(BN)Mot. b
(WH)Mot. a
CDC-0252-1-ACB
11
(1) ... (6)
(WH) biały
(BN) brązowy
(OG) pomarańczowy
(YE) żółty
(GN) zielony
(PK) różowy
(GY) szary
Podłączenie
High-Speed
High-Speed
High-Speed
(6)
Mot. b
(BN)
Mot. a
(WH)
24 V DC
24 V DC
Normalny tryb eksploatacji
(Skok wentylacji
maks. 350 mm)
RWA - tryb szybkiego ruchu
Mot. a
Mot. b
123 4 5
L
6
N–
7
ZA E/X ab
LT
Grupa
MOT
(BK)
(BK)
(OG)
2x47kW
Endmodul
Terminal module
Module terminal
(1)
EM 47 K
(WH)
(WH)
(BN)
(BN)
(OG)
(OG)
(YE)
(YE)
(GN)
(GN)
(GY)
(GY)
Mot. a
Mot. a
Mot. b
Mot. b
ACB.a/HS
ACB.a/HS
BSY+.a
BSY+.a
BSY+.b
BSY+.b
ACB.b
ACB.b
CDC-0252-1
CDC-0252-1
(5)
(6)
(4)
Gniazdko odboczne
?
Master 2 Slave 1
(4)
(1)
Nadzór
(4)
2 Napędy w formie gwiazdy
Centrala: RZN... / GVL...
11
(1) ... (6)
99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB CDC-0252-1-ACB
8/12 9/12
99.827.29 1.8/04/23
Polski Polski
Centrala: CPS-M... / VMC...
Anschluss / Connection / Connexion / Conexión
(5)
Gniazdko odboczne
BSY+
Master BSY+
Slave (s)
(2)
110 Ω
2 Napędy w formie gwiazdy
Grupa
Mot.a
ACB.a
Mot.b
ACB.b
CPS-M (AM) / VMC
(2)/(3)
110 Ω
(GN)
BSY+.b
(YE)
BSY+.a
(GY)
ACB.b
(OG)
ACB.a/HS
(BN)Mot. b
(WH)Mot. a
CDC-0252-1-ACB
(GN)
BSY+.b
(YE)
BSY+.a
(GY)
ACB.b
(OG)
ACB.a/HS
(BN)Mot. b
(WH)Mot. a
CDC-0252-1-ACB
11
(1) ... (6)
(WH) biały
(BN) brązowy
(OG) pomarańczowy
(YE) żółty
(GN) zielony
(PK) różowy
(GY) szary
Podłączenie
High-Speed
High-Speed
High-Speed
(6)
Mot. b
(BN)
Mot. a
(WH)
24 V DC
24 V DC
Normalny tryb eksploatacji
(Skok wentylacji
maks. 350 mm)
RWA - tryb szybkiego ruchu
Mot. a
Mot. b
123 4 5
L
6
N–
7
ZA E/X ab
LT
Grupa
MOT
(BK)
(BK)
(OG)
2x47kW
Endmodul
Terminal module
Module terminal
(1)
EM 47 K
(WH)
(WH)
(BN)
(BN)
(OG)
(OG)
(YE)
(YE)
(GN)
(GN)
(GY)
(GY)
Mot. a
Mot. a
Mot. b
Mot. b
ACB.a/HS
ACB.a/HS
BSY+.a
BSY+.a
BSY+.b
BSY+.b
ACB.b
ACB.b
CDC-0252-1
CDC-0252-1
(5)
(6)
(4)
Gniazdko odboczne
?
Master 2 Slave 1
(4)
(1)
Nadzór
(4)
2 Napędy w formie gwiazdy
Centrala: RZN... / GVL...
11
(1) ... (6)
99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB CDC-0252-1-ACB
8/12 9/12
99.827.29 1.8/04/23
Polski Polski
99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB CDC-0252-1-ACB
10/12 11/12
99.827.29 1.8/04/23
Polski Polski
Modbus RTU (RS485)
Zob. również ACB Planning Manual
Podłączenie
(WH)Mot. a
CDC-0252-1-ACB
BSY+
Master 1
(GY)
ACB.b
(OG)
ACB.a/HS
(BN)Mot. b
24 V DC /
≤ 2 Vss
(2)
110 Ω
Modbus RTU Master
(2)
110 Ω
+5 V
GND
ACB.b
ACB.a
560 Ω
560 Ω
(GN)
BSY+.b
(YE)
BSY+.a
ACB.b
ACB.a/HS
(BN)Mot. b
(WH)Mot. a
CDC-0252-1-ACB
(GN)
BSY+.b
(YE)
BSY+.a
(GY)
ACB.b
(OG)
ACB.a/HS
(BN)Mot. b
(WH)Mot. a
CDC-0252-1-ACB
BSY+
Slave 1
(5)
Gniazdko odboczne
BSY+
Master 2
(2)
110 Ω
(4)
Centrala: CPS-M... / VMC...
2 do maks. 3 napędów jest przeszlifowanych
Grupa
Mot.a
ACB.a
Mot.b
ACB.b
CPS-M (AM) / VMC
(2)/(3)
110 Ω
Gniazdko odboczne
(YE)
BSY+.a
(GN)
BSY+.b
(4)
11
(1) ... (6)
(1) Nie dotyczy : GVL -E/ -K/ -M
(2) Zakończenie :
Segment ACB musi być zakończony 2 rezystorami (110 Ω).
Oporniki muszą być w każdym przypadku podłączone na końcu kabla.
(3) Zintegrowany rezystor
(4) Zabezpieczyć przed zwarciem
(5) Kable wg tabeli układu kabli opracowanej przez D+H (patrz Instrukcja użytkowania centrali)
(6) Przy podłączeniu do centrali D+H RWA z nadzorem kierowania E/HS
Wskazówki
99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB CDC-0252-1-ACB
10/12 11/12
99.827.29 1.8/04/23
Polski Polski
Modbus RTU (RS485)
Zob. również ACB Planning Manual
Podłączenie
(WH)Mot. a
CDC-0252-1-ACB
BSY+
Master 1
(GY)
ACB.b
(OG)
ACB.a/HS
(BN)Mot. b
24 V DC /
≤ 2 Vss
(2)
110 Ω
Modbus RTU Master
(2)
110 Ω
+5 V
GND
ACB.b
ACB.a
560 Ω
560 Ω
(GN)
BSY+.b
(YE)
BSY+.a
ACB.b
ACB.a/HS
(BN)Mot. b
(WH)Mot. a
CDC-0252-1-ACB
(GN)
BSY+.b
(YE)
BSY+.a
(GY)
ACB.b
(OG)
ACB.a/HS
(BN)Mot. b
(WH)Mot. a
CDC-0252-1-ACB
BSY+
Slave 1
(5)
Gniazdko odboczne
BSY+
Master 2
(2)
110 Ω
(4)
Centrala: CPS-M... / VMC...
2 do maks. 3 napędów jest przeszlifowanych
Grupa
Mot.a
ACB.a
Mot.b
ACB.b
CPS-M (AM) / VMC
(2)/(3)
110 Ω
Gniazdko odboczne
(YE)
BSY+.a
(GN)
BSY+.b
(4)
11
(1) ... (6)
(1) Nie dotyczy : GVL -E/ -K/ -M
(2) Zakończenie :
Segment ACB musi być zakończony 2 rezystorami (110 Ω).
Oporniki muszą być w każdym przypadku podłączone na końcu kabla.
(3) Zintegrowany rezystor
(4) Zabezpieczyć przed zwarciem
(5) Kable wg tabeli układu kabli opracowanej przez D+H (patrz Instrukcja użytkowania centrali)
(6) Przy podłączeniu do centrali D+H RWA z nadzorem kierowania E/HS
Wskazówki
99.827.29 1.8/04/23
D+H Mechatronic AG
Georg-Sasse-Str. 28-32
, Germany22949 Ammersbek
: +49 239Tel. 40-605 65
: +49Fax 40-605 65 254
E-Mail: info@dh-partner.com
www.dh-partner.com
© 2020 D+H Mechatronic AG, Ammersbek
Zmiany techniczne zastrzeżone
100% Papier makulaturowy
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12

D+H CDC-0252-1-ACB Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi