99.827.29 1.8/04/23
CDC-0252-1-ACB CDC-0252-1-ACB
4/12 5/12
99.827.29 1.8/04/23
Kontrola wizualna:
Może być tylko jeden napęd Master. Na napędzie
musi być naklejka z adresem. Każda grupa
napędów posiada po jednym napędzie Master 2 i
jednym Slave 1.
Uwaga: nastawa fabryczna dotyczy stanu dostawy
przy opuszczaniu fabryki. W momencie nowej
konfiguracji napędów za pomocą programu SCS
przestaje obowiązywać fabryczne adresowanie!
Podłączenie:
Czy napęd lub grupa napędów jest prawidłowo
okablowana?
Patrz schematy połączeń.
Diagnostyka za pomocą oprogramowania SCS:
Do dalszego wyszukiwania usterek lub konfiguracji
wymagane jest oprogramowanie SCS.
Szukanie przyczyn zakłóceń
ACB Bus-Interface:
Przez magistralę ACB odbywa się bezpieczna
komunikacja między napędem a kompatybilnymi
układami sterowania D+H. Umożliwia ona
w y s t e r o w a n i e w o d p o w i e d n i e j p o z y c j i ,
diagnozowanie i parametryzację bezpośrednio z
centrali. Wszystkie komunikaty statusu, jak np.
sygnał otwarcia i zamykania, skok otwarcia i usterki
napędu są przekazywane do centrali.
BSY+ synchronizowana elektronika:
Grupa synchroniczna może składać się nawet z 8
napędów, które komunikują się ze sobą poprzez
magistralę. Każdy z nich ma swój adres. Każdy
adres można konfigurować przez software SCS.
Ostatni napęd w grupie to Master, który steruje
pozostałym napędem nazywanym Slave. Różnice
siły między poszczególnymi napędami grupy
synchronicznej są wyrównywane przez inteligentną
regulację siły i pozycji. Przy zakłóceniu w działaniu
lub awarii jednego z napędów pozostałe napędy
zostają automatycznie wyłączone.
Opis działania
- Każdy zestaw napędów jest wyregulowany
fabrycznie. W przypadku dokonania jakichkolwiek
zmian ustawień istniejących w chwili dostawy
(np. wyjęcie poszczególnych napędów z danego
zestawu lub ich ponowne dołączenie) konieczne
jest ponowne zaprogramowanie napędów za
pomocą oprogramowania SCS.
- Napędy montować mechanicznie beznapięciowo,
gdyż zapewnia to bardziej równomierne
rozłożenie obciążenia na wszystkie napędy.
- Przy zastosowaniach do ciągnięcia w pionie (np.
luki dachowe) trzeba ewent. dopasować
działające siły przy pomocy software SCS.
- Jeżeli wymiar x po montażu wynosi więcej niż 23
mm, to konieczne jest wykonanie zerowania z
pomoca software SCS. Obszary zamknięć
przesuwają się względnie do każdego nowego
punktu zerowego.
Wskazówki montażowe
≥ 23 mm ?
X
Te zasady obowiązują w odniesieniu do
montażu napędu bez możliwości obracania!
Łańcuch standardowy
Minimalna wysokość skrzydła (mm) = Suw (mm) x 3,9
Łańcuch do pokonywania łuków bocznych
Suw Minimalna wysokość skrzydła
400 mm = 650 mm
500 mm = 800 mm
600 mm = 950 mm
800 mm = 1250 mm
1000 mm = 1550 mm
x
x
Minimalna wysokość skrzydła/- szerokość
Polski Polski
Czyszczenie i konserwacja
Konserwację prowadzić wyłącznie przy wyłączonym
napięciu. Die Inspekcja i konserwacja muszą być
wykonywane zgodnie z odpowiednimi wskazówkami D+H.
Wolno stosować wyłącznie oryginalne części zamienne
D+H. Naprawy może wykonywać wyłącznie D+H.
Zabrudzenia należy usuwać suchą i miękką ściereczką.
Nie stosować żadnych środków czyszczących ani
rozpuszczalników.
Urządzenia elektryczne, ich wyposażenie, baterie i
opakowania muszą być wprowadzane do obiegu wtórnego
w sposób nieszkodliwy dla środowiska. Urządzeń
elektrycznych nie wolno wyrzucać do odpadów domowych!
Uwaga dot. krajów UE:
Zgodnie z wprowadzoną do systemów prawnych krajów
unijnych Dyrektywą Europejską 2012/19/EU dot. starych
lub zepsutych urządzeń elektrycznych i elektronicznych,
urządzenia te mają być zbierane osobno i wprowadzane do
obiegu wtórnego zgodnie z zasadami ochrony środowiska.
Utylizacja
Oświadczenie o zgodności
Świadomi swojej odpowiedzialności oświadczamy,
że produkt opisany w punkcie "Dane techniczne" jest
zgodny z następującymi normami:
2014/30/EU, 2011/65/EU
S.I. 2016/1091, S.I. 2012/3032
Dokumentacja techniczna do uzyskania w firmie:
D+H Mechatronic AG, D-22949 Ammersbek
Dirk Dingfelder Maik Schmees
CEO CTO
17.04.2023