
TL, FO Ustawianie i podłączanie kontenera chłodniczego
215
12 V
24 V (na żądanie)
A
➤ Przed uruchomieniem urządzenia sprawdzić, czy wartości napięcia roboczego
i napięcia akumulatora są takie same (patrz tabliczka znamionowa).
➤ Należy się upewnić, że kabel podłączony do dodatniego bieguna akumulatora
(rys. 5 1, strona 5) jest zabezpieczony bezpiecznikiem 25 A (rys. 5 3,
strona 5).
➤ Podłączyć kabel przyłączeniowy prądu stałego do gniazda prądu stałego
wkontenerze chłodniczym (rys.3 1, strona 4).
➤ Podłączyć czerwony kabel (rys. 5 rd, strona 5) do dodatniego bieguna akumu-
latora (rys. 5 1, strona 5).
➤ Podłączyć czarny kabel (rys. 5 bk, strona 5) do ujemnego bieguna akumulatora
(rys. 5 2, strona 5).
Wskazówki dotyczące układu monitorowania stanu akumulatora
Produkt jest wyposażony w układ monitorowania stanu akumulatora, który
po podłączeniu urządzenia do sieci pokładowej chroni akumulator pojazdu przed
nadmiernym rozładowaniem.
Jeżeli kontener chłodniczy jest używany przy wyłączonym zapłonie w pojeździe,
automatycznie wyłącza się on, gdy napięcie spadnie poniżej ustawionej wartości.
Kontener chłodniczy włączy się ponownie po naładowaniu akumulatora
i osiągnięciu napięcia włączenia.
!
>3m 3,5 m – 5 m 5,5 m – 8,5 m 9m–13m 13,5 m – 15 m
Ø6mm² Ø10mm² Ø16mm² Ø25mm² Ø35mm²
>6m 6,5m–10,5m 11 m – 15 m
Ø 6 mm² Ø 10 mm² Ø 16 mm²
UWAGA! Niebezpieczeństwo uszkodzenia urządzenia!
Należy zwrócić uwagę na prawidłowe podłączenie biegunów.
OSTROŻNIE! Zagrożenie zdrowia!
Po samoczynnym wyłączeniu się kontenera chłodniczego zawarta
w nim żywność nie jest już chłodzona.
TL200-450-600-FO200-450-600-800-1000-O-16s.book Seite 215 Mittwoch, 17. Juli 2019 4:05 16