CO ZROBIĆ, GDY…
Problem Możliwa przyczyna i rozwiązanie
Nie można uruchomić urządze‐
nia lub sterować nim.
• Ponownie uruchomić urządzenie i w ciągu 10 sekund ustawić
moc grzania.
• Dotknięto równocześnie 2 lub więcej pól czujników. Dotknąć
tylko jednego pola czujnika.
• Włączona jest funkcja blokady uruchomienia, blokady lub funk‐
cja Stop+Go. Patrz rozdział „Wskazówki dla użytkownika”.
• Na panelu sterowania są plamy tłuszczu lub woda. Wyczyścić
panel sterowania.
Rozlega się sygnał dźwiękowy,
a urządzenie wyłączy się.
Gdy urządzenie jest wyłączone,
rozlega się sygnał dźwiękowy.
Zakryto jedno lub więcej pól czujników. Usunąć przedmiot z pól
czujników.
Urządzenie wyłączy się.
Położono przedmiot na polu . Zdjąć przedmiot z pola czujnika.
Wskaźnik ciepła resztkowego
nie włącza się.
Pole grzejne nie jest gorące, ponieważ było używane przez krótki
czas. Jeżeli pole grzejne powinno być gorące, należy skontakto‐
wać się z serwisem.
Nie działa funkcja automatycz‐
nego podgrzewania.
• Pole grzejne jest gorące po wcześniejszej pracy (ciepło reszt‐
kowe). Należy odczekać, aż pole grzejne odpowiednio wystyg‐
nie.
• Ustawiona jest maksymalna moc grzania. Maksymalna moc
grzania jest równa mocy uruchamianej przy włączeniu funkcji
automatycznego podgrzewania.
Nie można włączyć rozszerze‐
nia pola grzejnego.
Najpierw należy włączyć wewnętrzne pole grzejne.
Pola czujników nagrzewają się. Naczynie jest zbyt duże lub zostało ustawione zbyt blisko ele‐
mentów sterowania. Jeśli to konieczne, duże naczynia należy us‐
tawiać na tylnych polach grzejnych.
Brak sygnałów dźwiękowych
podczas dotykania pól czujni‐
ków na panelu.
Sygnały dźwiękowe są wyłączone. Włączyć sygnały dźwiękowe
(patrz „Wyłączanie dźwięku sterowania”).
Świeci się
Włączona jest funkcja samoczynnego wyłączenia. Wyłączyć
urządzenie i włączyć je ponownie.
Zaświeci się symbol oraz
cyfra.
Urządzenie wykryło błąd.
Odłączyć urządzenie na pewien czas od zasilania. Wyłączyć bez‐
piecznik domowej instalacji elektrycznej. Włączyć ponownie. Je‐
żeli wskazanie
pojawi się ponownie, należy skontaktować się
z serwisem.
Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą w rozwiązaniu problemu, należy skontaktować się
ze sprzedawcą lub najbliższym punktem serwisowym. Należy podać dane z tabliczki zna‐
mionowej, składający się z trzech znaków kod szkła ceramicznego (znajdujący się w rogu
powierzchni szklanej) oraz wyświetlany komunikat o błędzie.
Co zrobić, gdy…
15