Haba 304195 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi
1
Gra domino wymagająca szybkiej policyjnej
interwencji dla 2-6 dzieci w wieku od 3 do 8 lat.
Autor: Kristin Dittmann
Ilustracje: Joachim Krause
Tekst: Christiane Hüpper
Czas trwania rozgrywki: ok. 10 minut
Alarm! Alarm! Wszędzie słychać dźwięk policyjnych syren! Do kogo
należy się zwrócić o pomoc? Do policji, pogotowia, czy do straży
pożarnej? Jakie pojazdy i jacy funkcjonariusze będą potrzebni, żeby
jak najszybciej dotrzeć na miejsce interwencji? Przyjrzyjcie się
dokładnie kartom i odpowiednio dopasujcie je do karcianego
labiryntu. Jeśli przy odrobinie szczęścia uda się wam dołożyć do niego
karty, w nagrodę otrzymacie niebieskie światełko. Wygra ten, komu
uda się uzbierać jak najwięcej niebieskich światełek.
Zawartość
28 kart
49
niebieskich światełek
(niebieskie kamyki)
1 zestaw instrukcji
Domino
w
Akcji
304195
2
Przygotowanie
Wymieszajcie karty i zakryte rozłóżcie w 2- 3 taliach, tak, aby były
w zasięgu ręki wszystkich graczy. Odkryjcie jedną kartę i ułóżcie
pośrodku stołu. To karta startowa,która zapoczątkuje szereg kart
domino. Przygotujcie do gry niebieskie kamyki.
Rozgrywka
Grajcie w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek
zegara. Rozpoczyna ten, kto ostatnio widział wóz policyjny i
losuje jedną kartę.
Przyjrzyj się uważnie obrazkom na karcie:
Jeden z obrazków na twojej karcie znajduje się również na
k
arcie startowej?
Wspaniale! Ułóż kartę przy karcie startowej tak, aby obrazki
się ze sobą stykały.
Jeśli na karcie, którą ułożyłeś znajdują się niebieskie światełka,
w nagrodę możesz pobrać taką samą ilość niebieskich
2
Przygotowanie
Wymieszajcie karty i zakryte rozłóżcie w 2- 3 taliach, tak, aby były
w zasięgu ręki wszystkich graczy. Odkryjcie jedną kartę i ułóżcie
pośrodku stołu. To karta startowa,która zapoczątkuje szereg kart
domino. Przygotujcie do gry niebieskie kamyki.
Rozgrywka
Grajcie w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek
zegara. Rozpoczyna ten, kto ostatnio widział wóz policyjny i
losuje jedną kartę.
Przyjrzyj się uważnie obrazkom na karcie:
Jeden z obrazków na twojej karcie znajduje się również na
ka
rcie startowej?
Wspaniale! Ułóż kartę przy karcie startowej tak, aby obrazki
się ze sobą stykały.
Jeśli na karcie, którą ułożyłeś znajdują się niebieskie światełka,
w nagrodę możesz pobrać taką samą ilość niebieskich
3
kamyków. Ułóż je przed sobą.
Obrazki na wylosowanej przez ciebie karcie nie pasują do
t
ych na karcie startowej?
Szkoda! Nie możesz dołożyć karty. Odkrytą kartę ułóż przed
sobą. Wykorzystasz ją później.
Kolej gry przechodzi na następną osobę.
W
ażne! Sprawdź, czy możesz dołożyć kartę do jednego lub
drugiego końca szeregu kart. Od drugiej kolejki sprawdzaj
zawsze, czy możesz wykorzystać jedną z kart, które masz
przed sobą. Jeśli tak, dołóż ją do szeregu kart. Po jej
dołożeniu nie możesz wylosować nowej karty.
Jeśli nie możesz dołożyć do szeregu żadnej z kart, które masz
przed sobą, wylosuj nową kartę z talii. Jeśli pasuje dołóż ją do
jednego lub drugiego końca szeregu kart domino. Następnie, jeśli
masz przed sobą pasującą kartę również możesz ją dołożyć.
Uwaga na niebieskie światełko!
a każdym razem, kiedy dokładasz kartę na której
znajdują się niebieskie światełka pobierz ich odpowiednią
ilość z rezerwy i ułóż przed sobą.
4
Koniec gry
Gra kończy się w momencie, kiedy żaden z graczy nie może już
dołożyć karty do szeregu domino.
Podliczcie zdobyte niebieskie światełka. Wygrywa ten, kto zdobył
ich najwięcej.
Wskazówka:
Jeśli nie potraficie liczyć ułóżcie wasze światełka w poziomych
kolumnach. Właściciel najdłuższej kolumny wygrywa.
Drogie dzieci i rodzice,
Jeśli się zdarzy, że po wesoej zabawie któryś element gry Haba się
zgubi i nie będzie go można nigdzie znaleźć, to żaden problem.
Na stronie www.haba.de/ersatzteile można się dowiedzieć, czy ta
część jest jeszcze dostępna.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4

Haba 304195 Instrukcja obsługi

Typ
Instrukcja obsługi