Toshiba ONH104I-V Instrukcja obsługi

Kategoria
Gwarancja
Typ
Instrukcja obsługi

Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla

USŁUGA WYKONYWANA NA MIEJSCU I POLSKI 38
PL
ELEMENTY PODLEGAJĄCE WYMIANIE
PRZEZ UŻYTKOWNIKA (CRU)
Pewne części serwisowe zaprojektowano specjalnie z myślą o łatwym
wyjęciu i wymianie przez klienta. Są one określane jako elementy podlegające
wymianie przez użytkownika (CRU, customer replaceable units). Jeśli
w trakcie diagnozowania i rozwiązywania problemów agent centrum pomocy
ustali, że klient może samodzielnie dokonać naprawy, firma Toshiba dostarczy
mu zarówno część serwisową, jak i dokumentację procedury wymiany. Na
żądanie firmy Toshiba naly zwrócić jej oryginalną część. Firma Toshiba
pokryje odpowiednie wydatki.
POZIOM SERWISU
Zależnie od rodzaju zakupionej uugi serwisowania na miejscu, klient jest
uprawniony do jednej z następujących usług.
a) Usługa wykonywana na miejscu „srebrna”
W przypadku zakupu „srebrnej” usługi wykonywanej na miejscu z czasem reakcji
w następnym dniu roboczym certykowany specjalista firmy Toshiba zostanie
wysłany w celu naprawienia wadliwego produktu na miejscu tylko wtedy, gdy
klient nie będzie mógł samodzielnie naprawić produktu w procesie CRU.
b) Usługa wykonywana na miejscu „złota”
W przypadku zakupu „złotej” uugi wykonywanej na miejscu z czasem reakcji
w następnym dniu roboczym klient może nie zgodzić się na wysłanie mu
części zamiennej, a wtedy Centrum pomocy technicznej firmy Toshiba wle
certyfikowanego specjalistę firmy Toshiba w celu naprawienia wadliwego
produktu na miejscu.
KRAJE OBJĘTE USŁUGĄ
W przypadku zakupu lokalnej usługi wykonywanej na miejscu obejmuje ona
tylko kraj zakupu.
W przypadku zakupu usługi wykonywanej na miejscu dla Europy usługa jest
dostępna w Austrii, Belgii, Czechach, Danii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii,
Holandii, Irlandii, Luksemburgu, Niemczech, Norwegii, Polsce, Portugalii,
Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.
W przypadku zakupu międzynarodowej usługi wykonywanej na miejscu jest
ona dostępna we wszystkich krajach wymienionych w poniższej witrynie:
ios.toshiba.com
Usługą są objęte produkty firmy Toshiba w promieniu 100 km od dużego
miasta. Jeśli zgłoszenie naprawy będzie dotyczyć produktu poza tym
promieniem 100 km, usługa zostanie zrealizowana w możliwie najkrótszym
czasie.
Firma Toshiba zastrzega sobie prawo do zlecenia serwisowania
autoryzowanemu serwisowi firmy Toshiba.
OPIS USŁUGI
Ta usługa wykonywana na miejscu z czasem reakcji w następnym dniu
roboczym dotyczy tylko naprawy sprzętu i obejmuje diagnostykę telefoniczną
w celu ustalenia typu awarii sprzętu firmy Toshiba. W przypadku konieczności
naprawy firma Toshiba wle certyfikowanego specjalistę do wskazanej
lokalizacji (zazwyczaj przed końcem następnego dnia roboczego, zależnie od
dostępności części).
Czas reakcji „następny dzień roboczy” oznacza czas od zarejestrowania
powiadomienia o problemie przez centrum pomocy do momentu, kiedy
certyfikowany specjalista firmy Toshiba dociera na miejsce. Uwaga: aby
można było skorzystać z usługi z czasem reakcji w następnym dniu roboczym,
zgłoszenie należy zarejestrować w Centrum pomocy technicznej firmy Toshiba
przedgodziną15:00czasumiejscowego.
Ta usługa jest dostępna w przypadku laptopów Toshiba Satellite Pro,
Tecra i Porgé oraz wybranych tabletów biznesowych firmy Toshiba (dalej
nazywanych produktami). Więcej informacji na temat zgodności produktów
można znaleźć na stronie:
toshiba.pl/service
Ta usługa rozszerza gwarancję standardową na produkt firmy Toshiba w kwestii
określonego czasu trwania, poziomu reakcji lub zawartości usługi. Te warunki
stanowią wc dodatek do warunków gwarancji standardowej i w razie
sprzeczności są rozstrzygające.
Ta usługa jest dostępna wyłącznie w przypadku produktów firmy Toshiba
zakupionych w Europie.
Ta usługa nie wpływa na prawa ustawowe klienta.
REJESTRACJA I AKTYWACJA USŁUGI
Tausługajestważnatylkowprzypadkuzakupieniajejwciągu90dniodnabycia
produktu firmy Toshiba i należy ją aktywować w cgu 30 dni od zakupu. Aby
aktywować tę usługę, należy zarejestrować produkt w następucej witrynie
internetowej:
toshiba.pl/registration
Podczas rejestracji konieczne będzie podanie informacji o tej usłudze
i posiadanym produkcie oraz danych użytkownika, dlatego należy je
wcześniej przygotować. Jeśli usługa została już aktywowana podczas zakupu
w sklepie Toshiba Store, nie trzeba jej ponownie aktywować w naszej witrynie
internetowej.
Jeśli w momencie kontaktowania się z Centrum pomocy technicznej firmy
Toshiba w celu skorzystania z usługi produkt nie jest zarejestrowany, nie
można skorzystać z usługi z czasem reakcji w następnym dniu roboczym.
Po przeprowadzeniu pomyślnej rejestracji klient otrzyma wiadomość e-mail
z potwierdzeniem i uzyska prawo do korzystania z tej uugi.
Ta usługa obejmuje tylko ten produkt firmy Toshiba, dla którego zosta
zarejestrowana.
USŁUGA WYKONYWANA NA MIEJSCU
Z CZASEM REAKCJI W NASTĘPNYM
DNIU ROBOCZYM
POLSKI WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI 2
USŁUGA WYKONYWANA NA MIEJSCU I POLSKI 39
PL
UZYSKIWANIE USŁUGI
W celu skorzystania z usługi należy skontaktować się z Centrum pomocy
technicznej firmy Toshiba pod numerem 00800-TOSHCARE:
00800-86742273*
* Ten numer nie działa we wszystkich krajach. W wymienionych krajach
należy dzwonić pod te numery:
•Czechy800142421
•Grecja0080049129117
•Polska008004911380
•Szwecja020795153
Aby uzyskać pomoc techniczną poza Europą, naly skorzystać z tej witryny:
ios.toshiba.com
Centrum pomocy technicznej firmy Toshiba jest otwarte w dni robocze
wgodzinach od 9:00 do 17:00 czasu miejscowego, z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy.
Agenci centrum pomocy zostali przeszkoleni i mają certyfikaty w zakresie
diagnozowania problemów ze sprzętem oraz sugerowania najszybszych
sposobów naprawiania produktów firmy Toshiba. Aby pomóc agentom
centrum pomocy w sprawnym zidentykowaniu problemu i niezbędnych
części zamiennych, należy przygotować opis wszystkich występujących
błędów i usterek.
Dzwoniąc do centrum pomocy, należy mieć dostęp do systemu firmy Toshiba
i być w stanie podać numer seryjny oraz numer modelu (umieszczone na
spodzie produktu firmy Toshiba).
Naprawa na miejscu może nie mieć zastosowania, jeśli problem można
rozwiązać za pośrednictwem diagnostyki zdalnej.
W przypadku konieczności naprawy na miejscu firma Toshiba wyśle
certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji przed końcem
następnego dnia roboczego (pod warunkiem dostępności części). Poziomy
serwisu określają planowane czasy reakcji. Mogą one być różne zalnie od
lokalizacji i nie są gwarantowane.
Przed uznaniem prawa do skorzystania z uugi firma Toshiba, jej autoryzowani
sprzedawcy i serwisy zastrzegają sobie prawo do ządania dowodu zakupu
(na przyad opłaconej faktury autoryzowanego sprzedawcy z datą zakupu)
z modelem i numerem seryjnym.
ZOBOWIĄZANIA KLIENTA
Przed zgłoszeniem cci skorzystania z usługi naprawy na miejscu lub przed
wysłaniem produktu firmy Toshiba do autoryzowanego serwisu firmy Toshiba
należy się upewnić, że została wykonana pełna kopia zapasowa zapisanych
na nim danych. Naly usunąć wszystkie dane oraz informacje poufne,
osobiste oraz stanowiące własność intelektualną.
Firma Toshiba nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ani utratę
programów, danych czy nników wymiennych. Nie odpowiada też za
przywracanie ani ponowne instalowanie programów i danych. Certyfikowany
specjalista firmy Toshiba ponownie zainstaluje system operacyjny tylko pod
warunkiem dostarczenia przez klienta nośnika odzyskiwania dołączonego do
produktu.
Firma Toshiba nie odpowiada za utratę zysków ani żadne straty wrne,
utratę danych, utratę oprogramowania ani koszty zwzane z ponownym
konfigurowaniem oprogramowania.
Firma Toshiba zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury związanej
z dojazdem i dostawą, jeśli użytkownika nie będzie w miejscu umówionej
naprawy w umówionym dniu.
CZĘŚCI I MATERIY
W całym okresie usługi firma Toshiba, weug własnego uznania, naprawi lub
wymieni bezpłatnie produkt lub dowolne części (oprócz akumulatorów) objęte
gwarancją standardową przy użyciu nowych lub fabrycznie odnowionych
części. Ze względu na specyfikę akumulatorów gwarancja na nie jest
ograniczona do 1 roku, chyba że zakupiona usługa obejmuje też opcję usługi
wymiany akumulatorów. Szczegółowy opis można znaleźć w sekcji „Opcje
usług dodatkowych.
Każdy produkt lub element wymieniony lub naprawiony w ramach tej uugi
zostanie objęty gwarancją przez pozostały okres obowiązywania pierwotnej
gwarancji na produkt lub element albo przez okres trzech miesięcy
w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy. Wszelkie produkty
lub elementy wymienione w ramach gwarancji przechodzą na własność firmy
Toshiba.
W przypadku konieczności wymiany klawiatury zostanie użyta tylko klawiatura
z układem angielskim lub uadem w języku kraju, w którym jest oferowana
usługa (o ile taka klawiatura jest dostępna).
OGRANICZENIA USŁUGI
Ta usługa obejmuje tylko części i robociznę. Nie dotyczy awarii ani uszkodzeń
wywołanych przez czynniki zewnętrzne, szkody przypadkowe, niewłaściwe
ytkowanie, transpor t, zużycie, wirusy, używanie elementów i oprogramowania
firm innych niż Toshiba, modyfikacje, adaptacje, nieprawidłową instalację,
nieprawidłową konserwację, poprawki oprogramowania i zaniedbanie.
Ta usługa nie ma zastosowania do żadnego oprogramowania. Jeśli przyczyna
naprawy urządzenia nie jest objęta tą uugą, firma Toshiba zastrzega sobie
prawo do obciążenia klienta kosztami części i robocizny oraz powiązanymi
wydatkami.
Ta usługa i gwarancja standardowa nie mają zastosowania, jli awaria
produktu lub elementu wynika z serwisowania, konserwacji lub naprawiania
przez podmiot inny niż autoryzowany sprzedawca bądź autoryzowany serwis
firmy Toshiba, a także w przypadku, gdy etykiety/numery seryjne produktu lub
elementu zosty zmodyfikowane bądź są nieczytelne.
Ta usługa nie obejmuje uszkodzeń, którym sprzęt uległ przed jej zakupem.
Tą usługą nie są objęte akcesoria. W przypadku ich awarii naly się
skontaktować z lokalnym sprzedawcą produktów firmy Toshiba.
Wykluczenia obowiązujące dla gwarancji standardowej dotyczą też tego
przedłużenia gwarancji. Szczegółowe informacje na temat wykluczeń
z gwarancji zawierają warunki gwarancji standardowej dostarczone wraz
z produktem.
USŁUGA WYKONYWANA NA MIEJSCU I POLSKI 40
PL
OPCJE USŁUG DODATKOWYCH
W przypadku klientów z uprawnieniami do co najmniej jednej z następujących
opcji usług dodatkowych mają zastosowanie poniższe warunki:
a) Zachowanie dysku twardego
Zależnie od czasu trwania przedłużenia gwarancji, w ramach którego kupiono
opcję uugi zachowania dysku twardego, klient ma prawo do zachowania
pierwszego wadliwego dysku twardego, jeśli zajdzie konieczność wymiany
dysku w okresie objętym usługą. Dysk twardy pozostanie własnością klienta,
ale nie będzie podlegać żadnej bieżącej pomocy technicznej. Wszelkie
dodatkowe produkty lub elementy, jak również dodatkowe dyski twarde
wymienione w ramach gwarancji, przechodzą na własność firmy Toshiba.
Jeśli dla dysku twardego zostanie uruchomiona procedura wycofywania
wadliwego produktu z rynku, niniejsza usługa przestanie obejmować ten dysk
i trzeba będzie zwrócić go firmie Toshiba.
b) Usługa wymiany akumulatorów
Zależnie od czasu trwania przedłużenia gwarancji, w ramach którego
kupiono opcję usługi wymiany akumulatorów, gwarancja na akumulatory
zostanie odpowiednio przedłużona. W tym okresie klientowi przysługuje
możliwość wymiany akumulatorów po wygaśnięciu gwarancji standardowej
na akumulatory.
Z tej usługi można skorzystać tylko w przypadku akumulatorów o pojemności
poniżej50%.Przedzgłoszeniemzamiaruskorzystaniazusługinależypobrać,
zainstalować i uruchomić udostępnione przez firmę Toshiba narzędzie
diagnostyczne, które ustali pozostałą pojemność akumulatorów.
Autoryzowany serwis firmy Toshiba ma obowzek sprawdzić pozostałą
pojemność akumulatorów po otrzymaniu produktu klienta. Autoryzowany
serwis firmy Toshiba zastrzega sobie prawo do przedstawienia klientowi
wyceny części, robocizny i wydatków, jeśli ustali, że pojemność akumulatorów
przekracza50%.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61

Toshiba ONH104I-V Instrukcja obsługi

Kategoria
Gwarancja
Typ
Instrukcja obsługi
Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla