PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI I POLSKI 37
PL
CZĘŚCI I MATERIAŁY
W całym okresie usługi firma Toshiba, według własnego uznania, naprawi lub
wymieni bezpłatnie produkt lub dowolne części (oprócz akumulatorów) objęte
gwarancją standardową przy użyciu nowych lub fabrycznie odnowionych
części. Ze względu na specyfikę akumulatorów gwarancja na nie jest
ograniczona do 1 roku, chyba że zakupiona usługa obejmuje też opcję usługi
wymiany akumulatorów. Szczegółowy opis można znaleźć w sekcji „Opcje
usług dodatkowych”.
Każdy produkt lub element wymieniony lub naprawiony w ramach tej usługi
zostanie objęty gwarancją przez pozostały okres obowiązywania pierwotnej
gwarancji na produkt lub element albo przez okres trzech miesięcy —
w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy. Wszelkie produkty
lub elementy wymienione w ramach gwarancji przechodzą na własność firmy
Toshiba.
W przypadku konieczności wymiany klawiatury zostanie użyta tylko klawiatura
z układem angielskim lub układem w języku kraju, w którym jest oferowana
usługa (o ile taka klawiatura jest dostępna).
OGRANICZENIA USŁUGI
Ta usługa obejmuje tylko części i robociznę. Nie dotyczy awarii ani uszkodzeń
wywołanych przez czynniki zewnętrzne, szkody przypadkowe, niewłaściwe
użytkowanie, transpor t, zużycie, wirusy, uży wanie elementów i oprogramowania
firm innych niż Toshiba, modyfikacje, adaptacje, nieprawidłową instalację,
nieprawidłową konserwację, poprawki oprogramowania i zaniedbanie.
Ta usługa nie ma zastosowania do żadnego oprogramowania. Jeśli przyczyna
naprawy urządzenia nie jest objęta tą usługą, firma Toshiba zastrzega sobie
prawo do obciążenia klienta kosztami części i robocizny oraz powiązanymi
wydatkami.
Ta usługa i gwarancja standardowa nie mają zastosowania, jeśli awaria
produktu lub elementu wynika z serwisowania, konserwacji lub naprawiania
przez podmiot inny niż autoryzowany sprzedawca bądź autoryzowany serwis
firmy Toshiba, a także w przypadku, gdy etykiety/numery seryjne produktu lub
elementu zostały zmodyfikowane bądź są nieczytelne.
Akcesoria nie są objęte tą usługą, chyba że kupiona Usługa dotyczy również
urządzeń dokujących firmy Toshiba. W takim przypadku należy kierować się
dodatkowymi warunkami podanymi w sekcji „Opcje usług dodatkowych”.
W razie awarii należy się skontaktować z lokalnym sprzedawcą produktów
firmy Toshiba.
Firma Toshiba zastrzega sobie prawo do zlecenia serwisowania
autoryzowanemu serwisowi firmy Toshiba.
Wykluczenia obowiązujące dla gwarancji standardowej dotyczą też tego
przedłużenia gwarancji. Szczegółowe informacje na temat wykluczeń
z gwarancji zawierają warunki gwarancji standardowej dostarczone wraz
z produktem.
OPCJE USŁUG DODATKOWYCH
W przypadku klientów z uprawnieniami do co najmniej jednej z następujących
opcji usług dodatkowych mają zastosowanie poniższe warunki:
a) Zachowanie dysku twardego
Zależnie od czasu trwania przedłużenia gwarancji, w ramach którego kupiono
opcję usługi zachowania dysku twardego, klient ma prawo do zachowania
wadliwego dysku twardego, jeśli zajdzie konieczność wymiany dysku
w okresie objętym usługą. Dysk twardy pozostanie własnością klienta, ale nie
będzie podlegać żadnej bieżącej pomocy technicznej. Wszelkie dodatkowe
produkty lub elementy, jak również dodatkowe dyski twarde wymienione
w ramach gwarancji, przechodzą na własność firmy Toshiba.
Jeśli dla dysku twardego zostanie uruchomiona procedura wycofywania
wadliwego produktu z rynku, niniejsza usługa przestanie obejmować ten dysk
i trzeba będzie zwrócić go firmie Toshiba.
b) Usługa wymiany akumulatorów
Zależnie od czasu trwania przedłużenia gwarancji, w ramach którego
kupiono opcję usługi wymiany akumulatorów, gwarancja na akumulatory
zostanie odpowiednio przedłużona. W tym okresie klientowi przysługuje
możliwość wymiany akumulatorów po wygaśnięciu gwarancji standardowej
na akumulatory.
Z tej usługi można skorzystać tylko w przypadku akumulatorów o pojemności
poniżej 50%. Przed zgłoszeniem zamiaru skorzystania z usługi należy pobrać,
zainstalować i uruchomić udostępnione przez firmę Toshiba narzędzie
diagnostyczne, które ustali pozostałą pojemność akumulatorów.
Autoryzowany serwis firmy Toshiba ma obowiązek sprawdzić pozostałą
pojemność akumulatorów po otrzymaniu produktu klienta. Autoryzowany
serwis firmy Toshiba zastrzega sobie prawo do przedstawienia klientowi
wyceny części, robocizny i wydatków, jeśli ustali, że pojemność akumulatorów
przekracza 50%.
c) Urządzenia dokujące firmy Toshiba
Zależnie od czasu trwania przedłużenia gwarancji, w ramach którego kupiono
opcję serwisu urządzenia dokującego, gwarancja na urządzenie dokujące
odpowiednio przedłużona.
Jeśli urządzenie dokujące zostanie uznane za wadliwe, klient otrzyma nowe
lub fabrycznie odnowione, ale równie sprawne jak nowe produkty, urządzenie
dokujące. Na prośbę firmy Toshiba należy jej zwrócić wadliwe urządzenie
dokujące na jej koszt. Jeśli firma Toshiba nie otrzyma wadliwego urządzenia
dokującego w ciągu piętnastu (15) dni roboczych od daty otrzymania przez
użytkownika nowego lub fabrycznie odnowionego urządzenia dokującego,
użytkownik zostanie obciążony opłatą równą wartości handlowej zastępczego
urządzenia dokującego.