Toshiba 1TB STOR.E STEEL S Instrukcja obsługi

Kategoria
Zewnętrzne dyski twarde
Typ
Instrukcja obsługi

Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla

PL
USŁUGA OdZySKiWANiA dANych i POLSKi 21
W PRZyPAdKU Gdy iSTNieJe MOżLiWOść
OdZySKANiA dANych:
Dane zostaną odzyskane i zapisane na serwerze firmy Toshiba lub jej part-
nerów serwisowych. Następnie użytkownik otrzyma nowy dysk twardy z od-
zyskanymi danymi. Nowy dysk twardy jest objęty gwarancją przez pozostały
okres obowiązywania pierwotnej gwarancji standardowej, który jest określo-
ny w dokumentacji gwarancji na dysk twardy, lub przez trzy miesiące w
zależności od tego, który okres jest dłuższy.
Uszkodzony dysk twardy staje się własnością firmy Toshiba i wszystkie dane
zostają zniszczone. Odzyskanie takich danych po zniszczeniu jest niemożli-
we.
Kopia odzyskanych danych zostanie zapisana na serwerze firmy Toshiba lub
jej serwisów, gdzie będzie przechowywana przez dziesięć dni kalendarzo-
wych od wysłania nowego dysku twardego. Jeśli w tym czasie firma Toshiba
lub jej serwisy nie otrzymają żadnego powiadomienia od użytkownika, zapi-
sane dane zostaną usunięte i ich późniejsze odzyskanie nie będzie możliwe.
W PRZyPAdKU Gdy OdZySKANie dANych JeST
NieMOżLiWe:
Firma Toshiba lub jej serwis wyśle do użytkownika stosowne powiadomienie.
Po otrzymaniu powiadomienia użytkownik ma dziesięć dni kalendarzowych
na zażądanie zwrotu uszkodzonego dysku twardego. Takie żądanie można
zgłosić za pośrednictwem centrum informacyjnego firmy Toshiba.
W przypadku braku takiego zgłoszenia uszkodzony dysk twardy zostanie
zniszczony. Odzyskanie danych po zniszczeniu jest niemożliwe. Użytkowni-
kowi nie przysługuje prawo żądania jakiejkolwiek rekompensaty w wysokości
wartości zniszczonego dysku twardego.
OGRANicZeNiA i WyŁącZeNiA USŁUGi
Ta usługa nie ma zastosowania, jeśli awaria dysku twardego lub jego części
wynika z modyfikowania, serwisowania lub naprawiania dysku twardego przez
podmiot inny niż autoryzowany sprzedawca autoryzowany serwis rmy
Toshiba, a także w przypadku, gdy etykiety/numery seryjne dysku twardego lub
jego części zostały naruszone bądź są nieczytelne.
Usługa odzyskiwania danych nie obejmuje odzyskiwania ani przywracania opro-
gramowania. Firma Toshiba nie odpowiada za utraty zysków ani żadne inne
straty wtórne, utratę danych, utratę oprogramowania ani koszty związane z po-
nownym konfigurowaniem oprogramowania.
Nośnik i dane mogą bjuż uszkodzone, w związku z czym użytkownik zrze-
ka się wszelkich praw do roszczzwiązanych z wartością tych elementów.
Jednocześnie firma Toshiba i jej serwisy zostają zwolnieni z wszelkiej odpowie-
dzialności za jakiekolwiek uszkodzenia dodatkowe tych elementów, które mogą
powstać w wyniku świadczenia usługi odzyskiwania danych i zapisywania takich
danych na nowym urządzeniu.
Firma Toshiba i jej serwisy nie ponoszą odpowiedzialności za żadne uszkodzenia
nośnika lub danych, które mogą powstpodczas wysyłki lub dostawy. yt-
kownik akceptuje fakt, że roszczenia za takie uszkodzenia powinny być kiero-
wane do firmy kurierskiej.
Ta usługa nie obejmuje uszkodzeń, którym sprzęt uległ przed jej zakupem.
iNfORMAcJe OGÓLNe
Ta usługa stanowi rozszerzenie gwarancji na dysk twardy (HDD) firmy Toshiba o
Usługę odzyskiwania danych i jednocześnie wydłuża okres obowiązywania gwa-
rancji standardowej (jeśli dotyczy). Usługa obejmuje ocenę prawdopodobieństwa
odzyskania danych oraz, jeśli jest to możliwe, odzyskanie przechowywanych
danych, zapisanie ich na nowym dysku twardym i odesłanie.
Niniejsze warunki uzupełnieniem warunków gwarancji standardowej i za-
wsze rozstrzygające w przypadku jakichkolwiek konfliktów.
Ta usługa nie narusza praw ustawowych użytkownika.
OPiS USŁUGi
Tę usługę można kupić tylko w następujących krajach: Arabia Saudyjska, Au-
stria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czarnogóra,
Czechy, Egipt, Estonia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Ku-
wejt, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia,
Republika Południowej Afryki, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria,
Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Usługa
jest dostępna tylko na terenie kraju, w którym została zakupiona.
W celu uzyskania tej usługi należy zarejestrować wniosek online w następującej
witrynie internetowej firmy Toshiba:
www.toshiba.eu/option-claim
Podczas rejestracji należy mieć dostęp do produktu firmy Toshiba i dotyczących
go informacji, ponieważ będą one wymagane do wykonania tego procesu.
Do ponownego zainstalowania systemu operacyjnego i zapisania odzyskanych
danych na nowym dysku wymagany jest nośnik odzyskiwania, w związku z
czym konieczne jest dołączenie tego nośnika podczas oddawania lub odsyłania
uszkodzonego produktu do firmy Toshiba.
Uwaga: firma Toshiba ani jej serwisy nie mogą zagwarantować pomyślnego od-
zyskania danych.
Korzystanie z oferowanej usługi jest jednoznaczne z upoważnieniem firmy
Toshiba lub jej serwisy do przeprowadzenia oceny dysku twardego w celu
określenia natury uszkodzenia i prawdopodobieństwa odzyskania danych. W
ramach oferowanej usługi firma Toshiba lub jej serwisy mogą uzyskdostęp
do danych na dysku twardym, przy czym dokładane wszelkie starania w
celu przestrzegania wszystkich przepisów dotyczących ochrony danych. Po-
nadto firma Toshiba i jej serwisy kategorycznie zobowiązani do zachowania
bezwzględnej poufności wszelkich danych, do których mogą uzyskać dostęp w
ramach świadczenia usługi odzyskiwania danych. Takie dane nigdy nie zostaną
użyte przez firmę Toshiba ani jej serwisy do własnych celów ani udostępnione
podmiotom trzecim. Wszystkie dane, do których firma Toshiba i jej serwisy mogą
uzyskać dostęp, włączając w to kopie tych informacji, zostaną zwrócone lub
zniszczone w ciągu dziesięciu dni kalendarzowych od ukończenia świadczenia
usługi odzyskiwania danych.
Zlecając wykonanie usługi odzyskiwania danych, użytkownik oświadcza, że jest
wyłącznym właścicielem praw do wszelkich danych na dysku twardym.
USŁUGA OdZySKiWANiA dANych fiRMy
TOShibA
dLA dySKÓW TWARdych fiRMy TOShibA
WARUNKi KORZySTANiA Z USŁUGi
bRAK GWARANcJi/OGRANicZeNie
OdPOWiedZiALNOści
Firma Toshiba i jej serwisy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności — ani wyrażo-
nej jawnie, ani dorozumianej.
Firma Toshiba i jej serwisy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę jakichkolwiek
danych, dochodów lub zysków ani za wszelkie szkody nadzwyczajne, przypad-
kowe i wtórne, w tym między innymi za utratę danych podczas transportu do
bądź z firmy Toshiba lub jej serwisów.
Należy przy tym zaznaczyć, że istnieje ryzyko uszkodzenia dysku twardego lub
danych w wyniku świadczenia usługi odzyskiwania danych, w tym między innymi
ryzyko wynikające ze zniszczenia lub uszkodzenia dysku twardego bądź danych
oraz braku możliwości odzyskania danych lub niedokładnego bądź niekomplet-
nego odzyskania danych. Firma Toshiba i jej serwisy nie ponoszą odpowiedzial-
ności za takie uszkodzenia i straty.
USŁUGA OdZySKiWANiA dANych i POLSKi 22
PL
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31

Toshiba 1TB STOR.E STEEL S Instrukcja obsługi

Kategoria
Zewnętrzne dyski twarde
Typ
Instrukcja obsługi
Niniejsza instrukcja jest również odpowiednia dla