PL
UsŁUGa odZysKiWaNia daNych i PoLsKi 24
II) Inne kraje w Europie, których nie wymieniono powyżej:
W celu skorzystania z tej usługi należy skontaktować się z lokalnym
autoryzowanym serwisem. Najnowsze informacje kontaktowe można znaleźć
na stronie:
toshiba-europe.com/asp-locator
Podczas rejestracji należy mieć dostęp do produktu firmy Toshiba i dotyczących
go informacji, ponieważ będą one wymagane do wykonania tego procesu.
Uwaga: firma Toshiba ani jej serwisy nie mogą zagwarantować pomyślnego
odzyskania danych.
Korzystanie z oferowanej usługi jest jednoznaczne z upoważnieniem firmy
Toshiba lub jej serwisów do przeprowadzenia oceny dysku twardego w celu
określenia natury uszkodzenia i prawdopodobieństwa odzyskania danych.
W ramach oferowanej usługi firma Toshiba lub jej serwisy mogą uzyskać dostęp
do danych na dysku twardym, przy czym dokładają oni wszelkich starań
w celu przestrzegania wszystkich przepisów dotyczących ochrony danych.
Ponadto pracownicy firmy Toshiba i jej serwisów są kategorycznie zobowiązani
do zachowania bezwzględnej poufności wszelkich danych, do których mogą
uzyskać dostęp w ramach świadczenia usługi odzyskiwania danych. Takie dane
nigdy nie zostaną użyte przez firmę Toshiba ani jej serwisy do własnych celów
ani udostępnione podmiotom trzecim. Wszystkie dane, do których firma Toshiba
i jej serwisy mogą uzyskać dostęp, włączając w to kopie tych informacji, zostaną
zwrócone lub zniszczone w ciągu dziesięciu dni kalendarzowych od ukończenia
świadczenia usługi odzyskiwania danych.
Zlecając wykonanie usługi odzyskiwania danych, klient oświadcza, że jest
wyłącznym właścicielem praw do wszelkich danych na dysku twardym.
W PrZyPadKU Gdy istNieJe MoŻLiWoŚĆ
odZysKaNia daNych:
• Dane zostaną odzyskane i zapisane na serwerze firmy Toshiba lub jej
partnerów serwisowych. Następnie klient otrzyma odzyskane dane na
nowym dysku twardym.
• Uszkodzony dysk twardy przejdzie na własność firmy Toshiba, a dane
zawarte w produkcie zostaną zniszczone zgodnie z najnowszymi
standardami technicznymi dostępnymi w chwili świadczenia usługi w sposób
uniemożliwiający ich odtworzenie.
• Kopia odzyskanych danych zostanie zapisana na serwerze firmy Toshiba lub
jej partnerów serwisowych, gdzie będzie przechowywana przez dziesięć dni
kalendarzowych od wysłania nowego dysku twardego. Jeśli w tym czasie
centrum pomocy technicznej firmy Toshiba nie otrzyma od klienta żadnego
powiadomienia, zapisane dane zostaną usunięte, nie zostaną zachowane
żadne kopie tych danych i ich późniejsze odzyskanie nie będzie możliwe.
W PrZyPadKU Gdy odZysKaNie daNych Jest
NieMoŻLiWe:
• Firma Toshiba lub jej serwis wyślą do klienta stosowne powiadomienie.
Po otrzymaniu powiadomienia klient ma dziesięć dni kalendarzowych na
zażądanie zwrotu uszkodzonego dysku twardego. Takie żądanie można
zgłosić za pośrednictwem centrum informacyjnego firmy Toshiba.
• W przypadku braku takiego zgłoszenia uszkodzony dysk twardy zostanie
zniszczony. Odzyskanie danych po zniszczeniu jest niemożliwe. Klientowi
nie przysługuje prawo żądania jakiejkolwiek rekompensaty za wartość
zniszczonego dysku twardego.
iNforMacJe oGÓLNe
Ta usługa stanowi rozszerzenie gwarancji na dysk twardy (HDD) firmy Toshiba
o usługę odzyskiwania danych i jednocześnie wydłuża okres obowiązywania
gwarancji standardowej (jeśli ma to zastosowanie). Usługa obejmuje ocenę
prawdopodobieństwa odzyskania danych oraz, jeśli jest to możliwe, odzyskanie
przechowywanych danych, zapisanie ich na nowym dysku twardym i odesłanie.
Niniejsze warunki są uzupełnieniem warunków gwarancji standardowej i są
zawsze rozstrzygające w przypadku jakichkolwiek konfliktów.
Ta usługa jest dostępna wyłącznie w przypadku produktów firmy Toshiba
zakupionych w Europie.
Ta usługa nie wpływa na prawa ustawowe klienta.
aKtyWacJa UsŁUGi
Ta usługa jest ważna tylko w przypadku zakupienia jej w ciągu 90 dni od nabycia
sprzętu firmy Toshiba i należy ją aktywować w ciągu 30 dni od zakupu. Aby
aktywować tę usługę, należy zarejestrować produkt w następującej witrynie
internetowej:
toshiba.pl/registration
Podczas rejestracji konieczne będzie podanie informacji o tej usłudze
i osiadanym produkcie oraz danych użytkownika, dlatego należy je wcześniej
przygotować. Jeśli usługa została już aktywowana podczas zakupu w sklepie
Toshiba Store, nie trzeba jej ponownie aktywować w naszej witrynie internetowej.
Po przeprowadzeniu pomyślnej rejestracji klient otrzyma wiadomość e-mail
z potwierdzeniem i uzyska prawo do korzystania z tej usługi. W przypadku
zmiany adresu, pod którym jest używany zakupiony produkt, prosimy
o zaktualizowanie danych rejestracji w tej samej witrynie w celu powiadomienia
firmy Toshiba o tym fakcie.
Ta usługa obejmuje tylko ten produkt firmy Toshiba, dla którego została
zarejestrowana.
oPis UsŁUGi
Tę usługę można kupić tylko w następujących krajach: Austria, Belgia, Bośnia
i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czarnogóra, Czechy, Estonia,
Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Litwa, Luksemburg, Łotwa,
Macedonia, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Słowacja,
Słowenia, Turcja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy. Usługa jest dostępna tylko
na terenie kraju, w którym została zakupiona.
Szczegóły obsługi wniosku dotyczącego tej usługi zależą kraju, w którym ją
kupiono.
I) Kraje Europy Zachodniej:
Austria, Belgia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy,
Portugalia, Wielka Brytania lub Włochy
W celu skorzystania z tej usługi należy zarejestrować wniosek online
w następującej witrynie internetowej firmy Toshiba:
toshiba.eu/option-claim
UsŁUGa odZysKiWaNia daNych
firMy toshiba
dLa dysKÓW tWardych firMy toshiba