Toshiba DRS322EU-V Instrukcja obsługi

Kategoria
Gwarancja
Typ
Instrukcja obsługi
PL
UsŁUGa odZysKiWaNia daNych i PoLsKi 24
II) Inne kraje w Europie, których nie wymieniono powyżej:
W celu skorzystania z tej usługi naly skontaktować się z lokalnym
autoryzowanym serwisem. Najnowsze informacje kontaktowe można znaleźć
na stronie:
toshiba-europe.com/asp-locator
Podczas rejestracji należy mieć dostęp do produktu firmy Toshiba i dotyczących
go informacji, ponieważ będą one wymagane do wykonania tego procesu.
Uwaga: rma Toshiba ani jej serwisy nie mogą zagwarantowpomyślnego
odzyskania danych.
Korzystanie z oferowanej uugi jest jednoznaczne z upoważnieniem rmy
Toshiba lub jej serwisów do przeprowadzenia oceny dysku twardego w celu
określenia natury uszkodzenia i prawdopodobistwa odzyskania danych.
W ramach oferowanej usługi firma Toshiba lub jej serwisy mogą uzyskać dostęp
do danych na dysku twardym, przy czym doada oni wszelkich star
w celu przestrzegania wszystkich przepisów dotyczących ochrony danych.
Ponadto pracownicy firmy Toshiba i jej serwisów są kategorycznie zobowiązani
do zachowania bezwzględnej poufności wszelkich danych, do których mogą
uzyskać dostęp w ramach świadczenia usługi odzyskiwania danych. Takie dane
nigdy nie zostaużyte przez firmę Toshiba ani jej serwisy do własnych celów
ani udostępnione podmiotom trzecim. Wszystkie dane, do których firma Toshiba
i jej serwisy mogą uzyskać dostęp, włączając w to kopie tych informacji, zostaną
zwrócone lub zniszczone w ciągu dziesięciu dni kalendarzowych od ukończenia
świadczenia usługi odzyskiwania danych.
Zlecając wykonanie uugi odzyskiwania danych, klient oświadcza, że jest
wyłącznym właścicielem praw do wszelkich danych na dysku twardym.
W PrZyPadKU Gdy istNieJe MoŻLiWoŚĆ
odZysKaNia daNych:
Dane zosta odzyskane i zapisane na serwerze rmy Toshiba lub jej
partnerów serwisowych. Następnie klient otrzyma odzyskane dane na
nowym dysku twardym.
Uszkodzony dysk twardy przejdzie na własność rmy Toshiba, a dane
zawarte w produkcie zostaną zniszczone zgodnie z najnowszymi
standardami technicznymi dostępnymi w chwili świadczenia usługi w sposób
uniemożliwiający ich odtworzenie.
Kopia odzyskanych danych zostanie zapisana na serwerze firmy Toshiba lub
jej partnerów serwisowych, gdzie będzie przechowywana przez dziesięć dni
kalendarzowych od wysłania nowego dysku twardego. Jeśli w tym czasie
centrum pomocy technicznej firmy Toshiba nie otrzyma od klienta żadnego
powiadomienia, zapisane dane zostaną usunięte, nie zostaną zachowane
żadne kopie tych danych i ich późniejsze odzyskanie nie będzie możliwe.
W PrZyPadKU Gdy odZysKaNie daNych Jest
NieMoŻLiWe:
Firma Toshiba lub jej serwis wyślą do klienta stosowne powiadomienie.
Po otrzymaniu powiadomienia klient ma dziesięć dni kalendarzowych na
zażądanie zwrotu uszkodzonego dysku twardego. Takie żądanie można
zgłosić za pośrednictwem centrum informacyjnego firmy Toshiba.
W przypadku braku takiego zgłoszenia uszkodzony dysk twardy zostanie
zniszczony. Odzyskanie danych po zniszczeniu jest niemożliwe. Klientowi
nie przyuguje prawo żądania jakiejkolwiek rekompensaty za wartć
zniszczonego dysku twardego.
iNforMacJe oGÓLNe
Ta usługa stanowi rozszerzenie gwarancji na dysk twardy (HDD) firmy Toshiba
o usługę odzyskiwania danych i jednocześnie wydłuża okres obowiązywania
gwarancji standardowej (jeśli ma to zastosowanie). Usługa obejmuje ocenę
prawdopodobieństwa odzyskania danych oraz, jeśli jest to możliwe, odzyskanie
przechowywanych danych, zapisanie ich na nowym dysku twardym i odesłanie.
Niniejsze warunki uzupełnieniem warunków gwarancji standardowej i są
zawsze rozstrzygające w przypadku jakichkolwiek konfliktów.
Ta uuga jest dospna wącznie w przypadku produktów rmy Toshiba
zakupionych w Europie.
Ta usługa nie wpływa na prawa ustawowe klienta.
aKtyWacJa UsŁUGi
Ta usługa jest ważna tylko w przypadku zakupienia jej w ciągu 90 dni od nabycia
sprzętu firmy Toshiba i należy aktywować w ciągu 30 dni od zakupu. Aby
aktywować tę usługę, należy zarejestrować produkt w następującej witrynie
internetowej:
toshiba.pl/registration
Podczas rejestracji konieczne będzie podanie informacji o tej usłudze
i osiadanym produkcie oraz danych użytkownika, dlatego należy je wcześniej
przygotować. Jeśli usługa została już aktywowana podczas zakupu w sklepie
Toshiba Store, nie trzeba jej ponownie aktywować w naszej witrynie internetowej.
Po przeprowadzeniu pomyślnej rejestracji klient otrzyma wiadomość e-mail
z potwierdzeniem i uzyska prawo do korzystania z tej usługi. W przypadku
zmiany adresu, pod którym jest używany zakupiony produkt, prosimy
o zaktualizowanie danych rejestracji w tej samej witrynie w celu powiadomienia
firmy Toshiba o tym fakcie.
Ta uuga obejmuje tylko ten produkt rmy Toshiba, dla krego została
zarejestrowana.
oPis UsŁUGi
Tę usługę można kupić tylko w następujących krajach: Austria, Belgia, Bośnia
i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czarnora, Czechy, Estonia,
Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Litwa, Luksemburg, Łotwa,
Macedonia, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Słowacja,
Słowenia, Turcja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy. Usługa jest dostępna tylko
na terenie kraju, w którym została zakupiona.
Szczegóły obsługi wniosku dotyczącego tej usługi zależą kraju, w którym ją
kupiono.
I) Kraje Europy Zachodniej:
Austria, Belgia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy,
Portugalia, Wielka Brytania lub Włochy
W celu skorzystania z tej usługi należy zarejestrować wniosek online
w następującej witrynie internetowej firmy Toshiba:
toshiba.eu/option-claim
UsŁUGa odZysKiWaNia daNych
firMy toshiba
dLa dysKÓW tWardych firMy toshiba
PL
oGraNicZeNia i WyŁĄcZeNia UsŁUGi
Ta usługa nie ma zastosowania, jeśli awaria dysku twardego lub jego części
wynika z modyfikowania, serwisowania lub naprawiania dysku twardego przez
podmiot inny niż autoryzowany sprzedawca bądź autoryzowany serwis firmy
Toshiba, ani w przypadku, gdy etykiety/numery seryjne dysku twardego lub jego
części zostały naruszone bądź są nieczytelne.
Usługa odzyskiwania danych nie obejmuje odzyskiwania ani przywracania
oprogramowania. Firma Toshiba nie odpowiada za utratę zysków ani żadne
straty wrne, utratę danych, utratę oprogramowania i koszty zwzane
z ponownym konfigurowaniem oprogramowania.
Nośnik i dane mo b j uszkodzone, w związku z czym klient zrzeka
się wszelkich praw do roszcz związanych z wartcią tych elementów.
Jednocześnie rma Toshiba i jej serwisy zostają zwolnieni z wszelkiej
odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia dodatkowe tych elementów,
które mogą powstać w wyniku świadczenia usługi odzyskiwania danych
i zapisywania takich danych na nowym urządzeniu.
Firma Toshiba i jej serwisy nie ponoszą odpowiedzialności za żadne uszkodzenia
nośnika lub danych, które mogą powstać podczas wysyłki lub dostawy. Klient
akceptuje fakt, że roszczenia za takie uszkodzenia powinny bkierowane do
firmy kurierskiej.
Ta usługa nie obejmuje uszkodzeń, którym sprzęt uległ przed jej zakupem.
braK GWaraNcJi/WyŁĄcZeNie odPoWiedZiaLNci
Firma Toshiba i jej serwisy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności — ani wyrażonej
jawnie, ani dorozumianej.
Firma Toshiba i jej serwisy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę jakichkolwiek
danych, dochodów lub zysków ani za wszelkie szkody nadzwyczajne,
przypadkowe i wrne, w tym między innymi za utra danych podczas
transportu do bądź z firmy Toshiba lub jej serwisów.
Należy przy tym zaznaczyć, że istnieje ryzyko uszkodzenia dysku twardego
lub danych w wyniku świadczenia usługi odzyskiwania danych, w tym między
innymi ryzyko wynikające ze zniszczenia lub uszkodzenia dysku twardego bądź
danych oraz braku mliwci odzyskania danych lub niedoadnego
niekompletnego odzyskania danych. Firma Toshiba i jej serwisy nie ponoszą
odpowiedzialności za takie uszkodzenia i straty.
UsŁUGa odZysKiWaNia daNych i PoLsKi 25
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35

Toshiba DRS322EU-V Instrukcja obsługi

Kategoria
Gwarancja
Typ
Instrukcja obsługi