USŁUGA WYKONYWANA NA MIEJSCU I POLSKI 39
PL
UZYSKIWANIE USŁUGI
W celu skorzystania z usługi należy skontaktować się z Centrum pomocy
technicznej firmy Toshiba pod numerem 00800-TOSHCARE:
00800-86742273*
* Ten numer nie działa we wszystkich krajach. W wymienionych krajach
należy dzwonić pod te numery:
•Czechy800142421
•Grecja0080049129117
•Polska008004911380
•Szwecja020795153
Aby uzyskać pomoc techniczną poza Europą, należy skorzystać z tej witryny:
ios.toshiba.com
Centrum pomocy technicznej firmy Toshiba jest otwarte w dni robocze
wgodzinach od 9:00 do 17:00 czasu miejscowego, z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy.
Agenci centrum pomocy zostali przeszkoleni i mają certyfikaty w zakresie
diagnozowania problemów ze sprzętem oraz sugerowania najszybszych
sposobów naprawiania produktów firmy Toshiba. Aby pomóc agentom
centrum pomocy w sprawnym zidentyfikowaniu problemu i niezbędnych
części zamiennych, należy przygotować opis wszystkich występujących
błędów i usterek.
Dzwoniąc do centrum pomocy, należy mieć dostęp do systemu firmy Toshiba
i być w stanie podać numer seryjny oraz numer modelu (umieszczone na
spodzie produktu firmy Toshiba).
Naprawa na miejscu może nie mieć zastosowania, jeśli problem można
rozwiązać za pośrednictwem diagnostyki zdalnej.
W przypadku konieczności naprawy na miejscu firma Toshiba wyśle
certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji przed końcem
następnego dnia roboczego (pod warunkiem dostępności części). Poziomy
serwisu określają planowane czasy reakcji. Mogą one być różne zależnie od
lokalizacji i nie są gwarantowane.
Przed uznaniem prawa do skorzystania z usługi firma Toshiba, jej autoryzowani
sprzedawcy i serwisy zastrzegają sobie prawo do zażądania dowodu zakupu
(na przykład opłaconej faktury autoryzowanego sprzedawcy z datą zakupu)
z modelem i numerem seryjnym.
ZOBOWIĄZANIA KLIENTA
Przed zgłoszeniem chęci skorzystania z usługi naprawy na miejscu lub przed
wysłaniem produktu firmy Toshiba do autoryzowanego serwisu firmy Toshiba
należy się upewnić, że została wykonana pełna kopia zapasowa zapisanych
na nim danych. Należy usunąć wszystkie dane oraz informacje poufne,
osobiste oraz stanowiące własność intelektualną.
Firma Toshiba nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ani utratę
programów, danych czy nośników wymiennych. Nie odpowiada też za
przywracanie ani ponowne instalowanie programów i danych. Certyfikowany
specjalista firmy Toshiba ponownie zainstaluje system operacyjny tylko pod
warunkiem dostarczenia przez klienta nośnika odzyskiwania dołączonego do
produktu.
Firma Toshiba nie odpowiada za utratę zysków ani żadne straty wtórne,
utratę danych, utratę oprogramowania ani koszty związane z ponownym
konfigurowaniem oprogramowania.
Firma Toshiba zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury związanej
z dojazdem i dostawą, jeśli użytkownika nie będzie w miejscu umówionej
naprawy w umówionym dniu.
CZĘŚCI I MATERIAŁY
W całym okresie usługi firma Toshiba, według własnego uznania, naprawi lub
wymieni bezpłatnie produkt lub dowolne części (oprócz akumulatorów) objęte
gwarancją standardową przy użyciu nowych lub fabrycznie odnowionych
części. Ze względu na specyfikę akumulatorów gwarancja na nie jest
ograniczona do 1 roku, chyba że zakupiona usługa obejmuje też opcję usługi
wymiany akumulatorów. Szczegółowy opis można znaleźć w sekcji „Opcje
usług dodatkowych”.
Każdy produkt lub element wymieniony lub naprawiony w ramach tej usługi
zostanie objęty gwarancją przez pozostały okres obowiązywania pierwotnej
gwarancji na produkt lub element albo przez okres trzech miesięcy —
w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy. Wszelkie produkty
lub elementy wymienione w ramach gwarancji przechodzą na własność firmy
Toshiba.
W przypadku konieczności wymiany klawiatury zostanie użyta tylko klawiatura
z układem angielskim lub układem w języku kraju, w którym jest oferowana
usługa (o ile taka klawiatura jest dostępna).
OGRANICZENIA USŁUGI
Ta usługa obejmuje tylko części i robociznę. Nie dotyczy awarii ani uszkodzeń
wywołanych przez czynniki zewnętrzne, szkody przypadkowe, niewłaściwe
użytkowanie, transpor t, zużycie, wirusy, używanie elementów i oprogramowania
firm innych niż Toshiba, modyfikacje, adaptacje, nieprawidłową instalację,
nieprawidłową konserwację, poprawki oprogramowania i zaniedbanie.
Ta usługa nie ma zastosowania do żadnego oprogramowania. Jeśli przyczyna
naprawy urządzenia nie jest objęta tą usługą, firma Toshiba zastrzega sobie
prawo do obciążenia klienta kosztami części i robocizny oraz powiązanymi
wydatkami.
Ta usługa i gwarancja standardowa nie mają zastosowania, jeśli awaria
produktu lub elementu wynika z serwisowania, konserwacji lub naprawiania
przez podmiot inny niż autoryzowany sprzedawca bądź autoryzowany serwis
firmy Toshiba, a także w przypadku, gdy etykiety/numery seryjne produktu lub
elementu zostały zmodyfikowane bądź są nieczytelne.
Ta usługa nie obejmuje uszkodzeń, którym sprzęt uległ przed jej zakupem.
Tą usługą nie są objęte akcesoria. W przypadku ich awarii należy się
skontaktować z lokalnym sprzedawcą produktów firmy Toshiba.
Wykluczenia obowiązujące dla gwarancji standardowej dotyczą też tego
przedłużenia gwarancji. Szczegółowe informacje na temat wykluczeń
z gwarancji zawierają warunki gwarancji standardowej dostarczone wraz
z produktem.