Stokke
®
Steps
™
Chair User Guide
36
PL
WAŻNE! ZACHOWAĆ NA
PRZYSZŁOŚĆ
OSTRZEŻENIE!
• NNie stosuj produktu, jeśli wszystkie części nie
zostały dokładnie zamocowane
• Po ok. miesiącu użytkowania dokręć śruby nóżek.
Dokręcaj je regularnie.
• Niniejszy produkt nie jest zabawką. Nie pozwalaj
innym dzieciom bawić się produktem ani stoso-
wać go w położeniu innym niż zalecane przez
rmę Stokke.
• Nigdy nie montuj, reguluj ani nie modykuj
żadnych elementów produktu, w tym tacki, jeśli
znajduje się w nim dziecko.
• Nigdy nie umieszczaj gorących potraw ani napo-
jów na tacce.
• Nie używaj krzesełka w charakterze schodka.
• Krzesło nie jest przeznaczone do użytku przez
dorosłych. Maksymalny ciężar: 85 kg.
• Pamięta o ryzyku. Dziecko może próbować wy-
chylać się z leżaczka lub tacki i przewrócić krzesło.
• Ryzyko przewrócenia: zawsze umieszczaj krzesło
na równej, stabilnej powierzchni o konkretnej
twardości. Nierówna i/lub falista powierzchnia,
np. niektóre podłogi wyłożone glazurą i chodniki/
dywany, które są miękkie lub mają długie, luźne
końce, zazwyczaj nie nadają się do stosowania
z wysokimi krzesłami. Zawsze miej dziecko w
zasięgu ramion.
• Pamiętaj o ryzyku ze strony dużej ramy znajdują-
cej się pod blatem stołu, która ułatwia dzieciom
odpychanie od stołu i bujanie się do tyłu.
Pamiętaj również, że krzesło dostosowane jest do
stołów o wysokości pomiędzy 70 cm oraz 75 cm.
Informacje o produkcie
Niniejsze krzesełko jest wykonane z drewna bukowego. Lakier nie zawiera
substancji szkodliwych, a wydzieliny formaldehydu z lakieru znajdują się
w granicach spełniających wymogi E1.
Czyszczenie i konserwacja:
Czystą, wilgotną szmatką przetrzyj drewniane części. Suchą ściereczką
zdejmij nadmiar wody. Wilgoć spowoduje powstawanie szpar. Nie
zalecamy stosowania detergentów ani ściereczki z mikrofibry. Plastikowe
elementy wytrzyj stosując ciepłą wodę oraz łagodne mydło. Kolory mogą
się zmieniać, jeśli krzesło zostało wystawione na działanie promieni
słonecznych.
Prawo skargi i rozszerzona gwarancja
Stosowane na całym świecie, w odniesieniu do krzesła Stokke® Steps
Chair, zwanegodalej produktem.
PRAWO SKARGI
Klient ma prawo wnieść skargę w dowolnym czasie, stosownie do
obowiązujących przepisów dotyczących ochrony konsumenta, które
mogą się różnić w zależności od kraju.
Ogółem, firma STOKKE AS nie przyznaje żadnych dodatkowych praw
ponad te, które zostały ustanowione przepisami obowiązującymi w
dowolnym czasie. Niemniej jednak czyni się odwołanie do „Rozszerzonej
gwarancji” opisanej poniżej. Prawa klienta, wynikające z przepisów o
ochronie konsumenta, stanowią dodatek do przepisów wynikających z
„Rozszerzonej gwarancji” i są od nich niezależne.
„ROZSZERZONA GWARANCJA” STOKKE
Firma STOKKE AS, Parkgata 6, N-6003 Ålesund, Norwegia, udziela tzw.
rozszerzonej gwarancji klientom, którzy zarejestrują produkt w naszej
Bazie Gwarancyjnej. Produkt można zarejestrować na naszej stronie pod
adresem: www.stokkewarranty.com. Po zarejestrowaniu produktu,
klient otrzyma certyfikat gwarancji pocztą elektroniczną (e-mail) lub jego
egzemplarz papierowy pocztą zwykłą.
Rejestracja w Bazie Gwarancji upoważnia właściciela do następującej
„Rozszerzonej gwarancji”:
•
3-letnia gwarancja na dowolne uszkodzenia produkcyjne towaru.
„Rozszerzona gwarancja” jest również stosowana, jeśli otrzymało się
produkt w prezencie lub został on zakupiony jako używany. W rezultacie,
każdy, kto jest właścicielem produktu w okresie gwarancji i kto przedstawi
certyfikat gwarancji, może powoływać się na „Rozszerzoną gwarancję”.
„Rozszerzona gwarancja” STOKKE jest uzależniona od
następujących czynników:
•
Normalnego zużycia.
•
Używania produktu wyłącznie do celów, do jakich jest on przeznaczony.
•
Stosowania zwykłej konserwacji produktu, jak opisano to w instrukcji
konserwacji/obsługi.
•
Powołując się na „Rozszerzoną gwarancję”, należy przedłożyć certyfikat
gwarancji, wraz z oryginałem rachunku zakupu z pieczątką z datą.
Dotyczy to również każdego następnego właściciela.
•
Zachowania pierwotnego stanu produktu, co niniejszym oznacza, że
używano wyłącznie części dostarczanych przez STOKKE i przeznaczonych
do użytku na produkcie lub wraz z produktem. Jakiekolwiek odstępstwa
wymagają uprzedniej pisemnej zgody STOKKE.
•
Numeru seryjnego produktu zachowanego wstanie nieuszkodzonym.
„Rozszerzona gwarancja” STOKKE nie obejmuje:
•
Problemów wynikłych z normalnych zmian części produktu (np. zmiany
koloru, jak również normalnego zużycia).
•
Problemów spowodowanych przez niewielkie zmiany w materiałach
(np. różnice kolorów między częściami).
•
Problemów wynikających ze znacznego wpływu czynników zewnętrz-
nych, jak słońce/światło, temperatura, wilgoć, zanieczyszczenie
środowiska, etc.
•
Uszkodzeń wynikających z wypadków/zdarzeń niepożądanych - np.
uderzenia o produkt innym przedmiotem lub przypadkowego przewró-
cenia produktu. Ma to zastosowanie równiez w przypadku przeciążenia
produktu, np. poprzez ułożenie na nim ciężkich przedmiotów.
•
Szkody wyrządzonej na produkcie na skutek wpływu czynników
zewnętrznych, np. kiedy produkt był transportowany jako bagaż.
•
Szkody pośredniej, np. szkody wyrządzonej innym osobom i/lub
innym przedmiotom.
•
Jeśli do produktu zamontowano jakiekolwiek akcesoria, których
dostawcą nie jest firma Stokke, „Rozszerzona gwarancja” wygasa.
•
„Rozszerzona gwarancja” nie ma zastosowania do jakichkolwiek
akcesoriów, które zostały zakupione lub dostarczone wraz z produktem,
bądź w późniejszej dacie.
W ramach „rozszerzonej gwarancji” firma STOKKE:
•
Wymieni lub, gdy jest to rozwiązanie preferowane przez firmę STOKKE,
naprawi wadliwą część lub produkt w całości (w razie konieczności)
jeżeli produkt zostanie dostarczony do sprzedawcy.
•
Pokryje normalne koszty transportu części zamiennej/produktu z firmy
STOKKE do sprzedawcy, od którego zakupiono produkt. – warunki
gwarancji nie obejmują kosztów podróży kupującego.
•
W okresie objętym gwarancją, zastrzega sobie prawo wymiany
wadliwych części na części o przybliżonym wzornictwie.
•
Zastrzega sobie prawo zaoferowania produktu zastępczego w
przypadku, gdy reklamowany produkt nie jest już produkowany w
momencie skorzystania z gwarancji. Jakość i wartość zamiennika
będzie odpowiadać produktowi reklamowanemu
Jak powołać się na „Rozszerzoną gwarancję”?
Ogólnie mówiąc, reklamacje w ramach „Rozszerzonej gwarancji” należy
składać u sprzedawcy, u którego zakupiono produkt. Reklamację należy
złożyć natychmiast po ujawnieniu wady i załączyć kartę gwarancyjną
oraz oryginalny dowód zakupu.
Dokumentację potwierdzającą wadę produkcyjną przedstawia się zazwy-
czaj przekazując produkt sprzedawcy lub w inny sposób umożliwiając
sprzedawcy lub przedstawicielowi ds. sprzedaży firmy STOKKE jego oglę
dziny.
Jeśli sprzedawca lub przedstawiciel ds. sprzedaży firmy STOKKE potwier-
dzi wadę produkcyjną, zostanie ona usunięta zgodnie z powyższymi
warunkami.