Stokke Steps instrukcja

Kategoria
Wysokie krzesła
Typ
instrukcja
Stokke
®
Steps
Chair User Guide
36
PL
WAŻNE! ZACHOWAĆ NA
PRZYSZŁOŚĆ
OSTRZENIE!
NNie stosuj produktu, jeśli wszystkie części nie
zostały dokładnie zamocowane
Po ok. miesiącu użytkowania dokręć śruby nóżek.
Dokręcaj je regularnie.
Niniejszy produkt nie jest zabawką. Nie pozwalaj
innym dzieciom bawić się produktem ani stoso-
wać go w położeniu innym niż zalecane przez
rmę Stokke.
Nigdy nie montuj, reguluj ani nie modykuj
żadnych elementów produktu, w tym tacki, jeśli
znajduje się w nim dziecko.
Nigdy nie umieszczaj gorących potraw ani napo-
jów na tacce.
Nie używaj krzesełka w charakterze schodka.
Krzesło nie jest przeznaczone do użytku przez
dorosłych. Maksymalny ciężar: 85 kg.
Pamięta o ryzyku. Dziecko może próbować wy-
chylać się z leżaczka lub tacki i przewrócić krzesło.
Ryzyko przewrócenia: zawsze umieszczaj krzesło
na równej, stabilnej powierzchni o konkretnej
twardości. Nierówna i/lub falista powierzchnia,
np. niektóre podłogi wyłożone glazurą i chodniki/
dywany, które są miękkie lub mają długie, luźne
końce, zazwyczaj nie nadają się do stosowania
z wysokimi krzesłami. Zawsze miej dziecko w
zasięgu ramion.
Pamiętaj o ryzyku ze strony dużej ramy znajdują-
cej się pod blatem stołu, która ułatwia dzieciom
odpychanie od stołu i bujanie się do tyłu.
Pamiętaj również, że krzesło dostosowane jest do
stołów o wysokości pomiędzy 70 cm oraz 75 cm.
Informacje o produkcie
Niniejsze krzesełko jest wykonane z drewna bukowego. Lakier nie zawiera
substancji szkodliwych, a wydzieliny formaldehydu z lakieru znajdują się
w granicach spełniających wymogi E1.
Czyszczenie i konserwacja:
Czystą, wilgotną szmatką przetrzyj drewniane cści. Suchą ściereczką
zdejmij nadmiar wody. Wilgoć spowoduje powstawanie szpar. Nie
zalecamy stosowania detergentów ani ściereczki z mikrofibry. Plastikowe
elementy wytrzyj stosując ciepłą wodę oraz łagodne mydło. Kolory mo
się zmieniać, jeśli krzeo zostało wystawione na działanie promieni
słonecznych.
Prawo skargi i rozszerzona gwarancja
Stosowane na całym świecie, w odniesieniu do krzesła Stokke® Steps
Chair, zwanegodalej produktem.
PRAWO SKARGI
Klient ma prawo wnić skargę w dowolnym czasie, stosownie do
obowiązujących przepisów dotyczących ochrony konsumenta, które
mogą się różnić w zależności od kraju.
Ogółem, firma STOKKE AS nie przyznaje żadnych dodatkowych praw
ponad te, które zostały ustanowione przepisami obowiązującymi w
dowolnym czasie. Niemniej jednak czyni się odwołanie do „Rozszerzonej
gwarancji” opisanej poniżej. Prawa klienta, wynikające z przepisów o
ochronie konsumenta, stanowią dodatek do przepisów wynikających z
„Rozszerzonej gwarancji” i są od nich niezależne.
„ROZSZERZONA GWARANCJA” STOKKE
Firma STOKKE AS, Parkgata 6, N-6003 Ålesund, Norwegia, udziela tzw.
rozszerzonej gwarancji klientom, którzy zarejestrują produkt w naszej
Bazie Gwarancyjnej. Produkt można zarejestrować na naszej stronie pod
adresem: www.stokkewarranty.com. Po zarejestrowaniu produktu,
klient otrzyma certyfikat gwarancji pocztą elektroniczną (e-mail) lub jego
egzemplarz papierowy pocztą zwykłą.
Rejestracja w Bazie Gwarancji upoważnia włciciela do następującej
„Rozszerzonej gwarancji:
3-letnia gwarancja na dowolne uszkodzenia produkcyjne towaru.
„Rozszerzona gwarancja” jest również stosowana, jeśli otrzymało s
produkt w prezencie lub został on zakupiony jako używany. W rezultacie,
każdy, kto jest właścicielem produktu w okresie gwarancji i kto przedstawi
certyfikat gwarancji, może powoływać się na „Rozszerzoną gwarancję”.
„Rozszerzona gwarancja” STOKKE jest uzależniona od
następujących czynników:
Normalnego zużycia.
ywania produktu wyłącznie do celów, do jakich jest on przeznaczony.
Stosowania zwykłej konserwacji produktu, jak opisano to w instrukcji
konserwacji/obsługi.
Powołując się na „Rozszerzoną gwarancję”, należy przeyć certyfikat
gwarancji, wraz z oryginałem rachunku zakupu z pieczątką z datą.
Dotyczy to również każdego następnego właściciela.
Zachowania pierwotnego stanu produktu, co niniejszym oznacza, że
ywano wyłącznie części dostarczanych przez STOKKE i przeznaczonych
do użytku na produkcie lub wraz z produktem. Jakiekolwiek odstępstwa
wymagają uprzedniej pisemnej zgody STOKKE.
Numeru seryjnego produktu zachowanego wstanie nieuszkodzonym.
„Rozszerzona gwarancja” STOKKE nie obejmuje:
Problemów wynikłych z normalnych zmian cści produktu (np. zmiany
koloru, jak również normalnego zużycia).
Problemów spowodowanych przez niewielkie zmiany w materiałach
(np. różnice kolorów między częściami).
Problemów wynikających ze znacznego wpływu czynników zewnętrz-
nych, jak słońce/światło, temperatura, wilgoć, zanieczyszczenie
środowiska, etc.
Uszkodzeń wynikających z wypadków/zdarzeń niepożądanych - np.
uderzenia o produkt innym przedmiotem lub przypadkowego przewró-
cenia produktu. Ma to zastosowanie równiez w przypadku przeciążenia
produktu, np. poprzez ułożenie na nim cżkich przedmiotów.
Szkody wyrządzonej na produkcie na skutek wpływu czynników
zewnętrznych, np. kiedy produkt był transportowany jako bagaż.
Szkody pośredniej, np. szkody wyrdzonej innym osobom i/lub
innym przedmiotom.
Jeśli do produktu zamontowano jakiekolwiek akcesoria, których
dostawcą nie jest firma Stokke, „Rozszerzona gwarancja” wygasa.
„Rozszerzona gwarancja” nie ma zastosowania do jakichkolwiek
akcesoriów, które zosty zakupione lub dostarczone wraz z produktem,
bądź w późniejszej dacie.
W ramach „rozszerzonej gwarancji” firma STOKKE:
Wymieni lub, gdy jest to rozwiązanie preferowane przez firmę STOKKE,
naprawi wadliwą część lub produkt w cci (w razie konieczności)
jeżeli produkt zostanie dostarczony do sprzedawcy.
Pokryje normalne koszty transportu części zamiennej/produktu z firmy
STOKKE do sprzedawcy, od którego zakupiono produkt. – warunki
gwarancji nie obejmują kosztów podróży kupującego.
W okresie objętym gwarancją, zastrzega sobie prawo wymiany
wadliwych części na części o przybliżonym wzornictwie.
Zastrzega sobie prawo zaoferowania produktu zastępczego w
przypadku, gdy reklamowany produkt nie jest już produkowany w
momencie skorzystania z gwarancji. Jakość i wartość zamiennika
będzie odpowiadać produktowi reklamowanemu
Jak powołać się na „Rozszerzoną gwarancję”?
Ogólnie mówiąc, reklamacje w ramach „Rozszerzonej gwarancji” należy
składać u sprzedawcy, u którego zakupiono produkt. Reklamację należy
złożyć natychmiast po ujawnieniu wady i załączyć kartę gwarancyjną
oraz oryginalny dowód zakupu.
Dokumentację potwierdzającą wadę produkcyjną przedstawia się zazwy-
czaj przekazując produkt sprzedawcy lub w inny sposób umożliwiając
sprzedawcy lub przedstawicielowi ds. sprzedaży firmy STOKKE jego oglę
dziny.
Jeśli sprzedawca lub przedstawiciel ds. sprzedaży firmy STOKKE potwier-
dzi wadę produkcyjną, zostanie ona usunięta zgodnie z powyższymi
warunkami.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46

Stokke Steps instrukcja

Kategoria
Wysokie krzesła
Typ
instrukcja